Dat van die anonieme mensen klopt sowieso niet, dat blijkt wel uit die documentaire. Sowieso twee mensen die met naam worden genoemd en met hun gezicht in beeld komen, laten zich "opereren" om het object te verwijderen en ik heb net een tijdje gezocht en zie op de debunking websites niets staan van gesloten ziekenhuizen. Ben dus benieuwd hoe je daar bij komt?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 07:16 schreef anoniemelurker het volgende:
Ah, dat is die arts die opereert in ziekenhuizen die eigenlijk al lang gesloten waren en alleen bewijs toont van anonieme mensen?
Dude... De overheid zijn aliens!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:17 schreef Juicyhil het volgende:
En hoe weten ze dat de implantaten van aliens zijn en niet van de overheid?
Het schijnt dat het materiaal bestaat uit stoffen die hier niet in die samenstelling op aarde voorkomen. Ook hebben al deze mensen herinneringen van ontvoeringen door aliens (wat heel raar klinkt uiteraard).quote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:17 schreef Juicyhil het volgende:
Hoe kom je daar zo bij? Ik zie bijv. een lichtgewicht realtime rontgen-scanner die tijdens de operatie een beeld geeft van het object en de tangen van de arts. Dat lijkt me juist het tegenovergestelde van amateuristisch. Verder gaat het hier om het verwijderen van een klein object van vlak onder de huid. Daarvoor heb je geen team van 20 chirurgen nodig in een state of the art ziekenhuis.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:36 schreef -Datdus- het volgende:
Dat ziekenhuis ziet er erg amateuristisch uit IMHO.
Weet jij misschien waar je van die ontvoerings verhalen kan lezen ?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:59 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Het schijnt dat het materiaal bestaat uit stoffen die hier niet in die samenstelling op aarde voorkomen. Ook hebben al deze mensen herinneringen van ontvoeringen door aliens (wat heel raar klinkt uiteraard).
Oh natuutlijk!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 04:22 schreef dada3322 het volgende:
Frequentie die gebruikelijk is in deepspace
Droogquote:Op zondag 24 juli 2011 18:59 schreef mousy31 het volgende:
Ik ga eens ff kijken k had er al eens van gehoord maar nog geen filmpje gezien. t Klinkt interessant.
edit: mij te langdradig t kan me niet genoeg boeien sorry
Dr staat geen ondertiteling bij en als ik dus problemen heb met consentratie dan lukt het me niet om het te begrijpen terwijl mn engels niet eens slecht is.quote:
Nuchter als in niet bereid te kijken naar de beschikbare data?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:27 schreef trovey het volgende:
Ik ben echt veel te nuchter(nee, niet als in alcohol) voor dit subforum.
Ik heb gekeken en helaas kun je me niet overtuigen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:33 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Nuchter als in niet bereid te kijken naar de beschikbare data?
Of deze man is een leugenaar of hij spreekt de waarheid. Zeg ik er gelijk even bij dat hij deze devices heeft laten testen door gerenommeerde onderzoeksinstituten:
Despite the “alien” connotation which brings about endless tongue in cheek remarks, Leir’s research has undergone the scrutiny of Los Alamos National Labs, New Mexico Technical Institute, the University of Toronto and York University just to name a few. Leir stands boldly behind his research and his colleagues Robert Koontz, Ph. D.
Hey! Daar heb ik ook weleens last van!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:33 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Of deze man is een leugenaar of hij spreekt de waarheid.
Ik ben zelf ook niet overtuigd dat dit alien-implantaten zijn. Ik ben er wel van overtuigd dat dit alles ongelofelijk intrigerend is en dat het daarom vreemd is dat men dit onderwerp zo ridiculiseert en links laat liggen. Of er nou aliens zijn die ons bezoeken of niet, dit hele onderwerp is gewoon erg boeiend. Maar zoals wel vaker laten mensen zich liever leiden door wat "normaal" is en een onderwerp als dit mag je gewoon niet interessant vinden lijkt het wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb gekeken en helaas kun je me niet overtuigen.
Ik bedoelde dat er niet echt een groot grijs gebied is als het aankomt op dit onderwerpquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:01 schreef Maurice76 het volgende:
[..]
Hey! Daar heb ik ook weleens last van!
Dan nog is het altijd zo dat iemand of liegt, of de waarheid spreekt. Een andere mogelijkheid is er nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:56 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat er niet echt een groot grijs gebied is als het aankomt op dit onderwerp![]()
Een ufo kan op tientallen manieren worden uitgelegd, een object in het lichaam gemaakt van koolstofnanobuisjes en andere exotische zaken, kun je niet op veel manieren verklaren.
Zie je vraag nu pas staan. Heb sinds kort een eigen site en heb daar het een en ander samengevat. Hier staan drie documentaires met ontvoeringsverhalen van mensen. Erg interessantquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:05 schreef Summers het volgende:
[..]
Weet jij misschien waar je van die ontvoerings verhalen kan lezen ?
mensen met implantaten geboren voor 1963, meer dan 90% kans op alien implantaat.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:17 schreef Juicyhil het volgende:
Hequote:Op woensdag 22 februari 2012 08:28 schreef UncleScorp het volgende:
@TS ... wat denk je zelf van die implantaten ?
Zie je het als iets negatiefs of positiefs ?
Heb je een gedacht waarvoor deze zouden dienen ?
Wat trouwens wel interessant is om te melden is dat volgens deze docu, de eerste Grey aliens in 1977 werden geintroduceerd in de mainstream door de Spielberg film Close encounters of the third kind. Spielberg schijnt het uiterlijk van de grey alien te hebben gebaseerd op de ervaringen van mensen die claimden ontvoerd te zijn door aliens. De sketches die gemaakt zijn door deze mensen waren al veel eerder aanwezig dan de grey alien in de mainstream media.quote:Op woensdag 22 februari 2012 03:03 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Hier een goede docu over/van John E. Mack. Even wat info over John Mack zodat iedereen hier weet dat dit geen een of andere idioot is:
John Edward Mack (New York City, 4 oktober 1929 - Londen, 27 september 2004) was een Amerikaans psychiater en hoogleraar aan de Harvard Medical School, die internationale bekendheid verwierf met zijn biografie van T.E. Lawrence, A Prince of Our Disorder (1976), die in 1977 met de Pulitzerprijs werd bekroond.
Als maatschappelijk bijzonder geëngageerd arts was hij lid van de International Physicians for the Prevention of Nuclear War, en richtte hij in 1983 het Center for Psychology and Social Change op, dat na zijn dood in John E. Mack Institute werd omgedoopt. Als psychiater is hij – naast zijn werk op het gebied van dissociatieve- en borderline-bewustzijnstoestanden – vooral bekend geworden door zijn intensieve, in sommige academische kringen heftig omstreden onderzoek naar de ervaringen van mensen die claimden door buitenaardse, niet-menselijke wezens te zijn ontvoerd.
http://nl.wikipedia.org/wiki/John_E._Mack
Goed om te weten , dat wist ik niet .quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:24 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Wat trouwens wel interessant is om te melden is dat volgens deze docu, de eerste Grey aliens in 1977 werden geintroduceerd in de mainstream door de Spielberg film Close encounters of the third kind. Spielberg schijnt het uiterlijk van de grey alien te hebben gebaseerd op de ervaringen van mensen die claimden ontvoerd te zijn door aliens. De sketches die gemaakt zijn door deze mensen waren al veel eerder aanwezig dan de grey alien in de mainstream media.
Dit moet even gezegd worden omdat sommige mensen het argument gebruiken dat de grey alien alleen maar gemeld wordt door abductees omdat deze in het menselijke onderbewustzijn is geplaatst door films en series. Het is dus net andersom lijkt het en dan houdt dat argument ook geen stand meer.
Hey,quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:17 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
He
Ik langs onlangs in het graancirkel topic dat jij ook boeken van Dolores Cannon hebt gelezen? Ik heb "The Custodians" gelezen en ben nu bezig in "The Convuluted Universe".
Implantaten worden besproken in the Custodians en dienen een aantal doelen. Sommigen zijn meer een soort van tracking devices, maar anderen kunnen ook het lichaam beinvloeden. Deze info komt dan wel weer uit regressie en hypno sessies, dus erg wetenschappelijk is dat niet.
Ben je zo'n fan van Penn & Teller dat je dat paraat hebt?quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:51 schreef _Led_ het volgende:
Ik meende die Roger Lear al ergens van te kennen.
Heb even gezocht, hij zit in deze aflevering van Penn & Teller. Zoals gewoonlijk moet je met P&T wel even door Penn's geschreeuw heen kunnen kijken/luisteren, hij is nooit erg subtiel
UncleScorp - Mocht je geinteresseerd zijn dan wordt de wetenschappelijke verklaring van de "implantaten" ook gegeven in dit filmpje.
Ik had deze toevallig nog in mijn bookmarks ja.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ben je zo'n fan van Penn & Teller dat je dat paraat hebt?
Je had beter deze site kunnen aanhalen ipv die twee clowns als het om kritiek gaat: http://www.skepsis.nl/ufohoofd.html
Inderdaad is er heel wat aan te merken op het fenomeen, maar ook hier geldt: als je het alleen maar onzin vindt, kun je beter niet posten.
Een beetje kanttekeningen plaatsen mag natuurlijk best. Zolang kritiek maar niet ontaardt in smaad.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:12 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik had deze toevallig nog in mijn bookmarks ja.
Maar kom op zeg. ik geef enkel een beetje context rondom Dr Lear, en ik informeer daarmee tevens UncleScorp wat betreft zijn stelling mbt. de wetenschappelijke verklaring. Dat is niet anders dan hoe jij reageert in het ufo-topic hoor.
Ik vind het fenomeen heel interessant, maar dat wil niet zeggen dat je nooit kanttekeningen mag plaatsen bij beweringen.
Persoonlijk vond ik dit een van de interessantere artikelen : http://www.ufoevidence.org/documents/doc1905.htm
Met name de uitspraak "And as I often say a Harvard Prof can only make a fool of himself once and I'm past that. " vond ik lekker zelfrelativerend
Hier meer artikelen met John Mack : http://www.ufoevidence.org/topics/johnmack.htm
Dat is niet waar. Alle stoffen waaruit de "implant" bestaat, bestaan ook op aarde. Wel zegt een onderzoek dat de samenstelling van de "implant" veel lijkt op de samenstelling van (ijzer)meteorieten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:59 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Het schijnt dat het materiaal bestaat uit stoffen die hier niet in die samenstelling op aarde voorkomen.
Ik had begrepen dat bepaalde isotopen van het materiaal niet op aarde voorkomen, zoals ook wordt beweerd in het filmpje in mijn bovenstaande post.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:03 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Alle stoffen waaruit de "implant" bestaat, bestaan ook op aarde. Wel zegt een onderzoek dat de samenstelling van de "implant" veel lijkt op de samenstelling van (ijzer)meteorieten.
Ah, interessantquote:
Probleem is dat je het wel voelt als een meteoriet fragment je raakt. Ook zal het niet snel precies onder de huid stoppen. Zo'n fragment zou met hoge snelheid moeten gaan om het lichaam binnen te dringen en zou ook schade moeten achterlaten aan de huid. Bij de mensen bij wie de geclaimde implant is gevonden, is er geen littekenweefsel te vinden.quote:Ook andere "implants" schijnen veel overeenkomsten te hebben met meteorieten. Zou het niet kunnen dat of de heer Leir de boel bedonderd, of dat, gezien de grote hoeveelheden troep wat er dagelijks door de dampkring komt vallen, de "patienten" niet toevallig ooit "beschoten" zijn door meteorietstukjes zonder door te hebben wat het "prikje" was?
Ik heb niet alle onderzoeken kunnen vinden, maar in het onderzoek van New Mexico Tech wordt daar niet over gesproken, alle elementen zijn "aards", alleen op aarde zijn geen hele stukken "steen" waarin al die elementen tegelijk inzitten..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 05:09 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat bepaalde isotopen van het materiaal niet op aarde voorkomen, zoals ook wordt beweerd in het filmpje in mijn bovenstaande post.
Is dat zo? Het zijn echt minuscule splinters die uit het lichaam gehaald worden, bijna microscopisch klein. Mij zou het niet verbazen dat zoiets kleins wel gevoeld wordt, maar niet dusdanig pijnlijk is dat er meteen iets achter gezocht wordt. Kent niet iedereen ineens een gevoel dat je gestoken wordt (waarschijnlijk door een insect)? En daar hou je ook geen litteken aan over.quote:Probleem is dat je het wel voelt als een meteoriet fragment je raakt. Ook zal het niet snel precies onder de huid stoppen. Zo'n fragment zou met hoge snelheid moeten gaan om het lichaam binnen te dringen en zou ook schade moeten achterlaten aan de huid. Bij de mensen bij wie de geclaimde implant is gevonden, is er geen littekenweefsel te vinden.
Nou microscopisch klein zijn ze niet. Kijk de docu uit de OP maar eens of het filmpje dat ik gisteren postte. Het zijn dingen van redelijke grootte.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:12 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ik heb niet alle onderzoeken kunnen vinden, maar in het onderzoek van New Mexico Tech wordt daar niet over gesproken, alle elementen zijn "aards", alleen op aarde zijn geen hele stukken "steen" waarin al die elementen tegelijk inzitten..
[..]
Is dat zo? Het zijn echt minuscule splinters die uit het lichaam gehaald worden, bijna microscopisch klein. Mij zou het niet verbazen dat zoiets kleins wel gevoeld wordt, maar niet dusdanig pijnlijk is dat er meteen iets achter gezocht wordt. Kent niet iedereen ineens een gevoel dat je gestoken wordt (waarschijnlijk door een insect)? En daar hou je ook geen litteken aan over.
Daarnaast kan een voorwerp in je lichaam ook na verloop van tijd van plaats veranderen waardoor je op de uiteindelijke plek van extractie geen litteken hoeft te hebben.
Vrijwel alle radiogolven zouden deepspace frequenties kunnen worden in de juiste omstandigheden. Alle TV en radiouitzendingen ooit gemaakt zijn nog steeds onderweg naar andere sterrebeelden..alleen allemaal met dezelfde snelheid, die van het geluid. Dus het zal even duren voor ze er zijn. Er zijn geen speciale radiogolven die sneller dan het licht door de ruimte schieten, zodat we lekker met het hele heelal kunnen communiceren. Zou leuk zijn, natuurlijk. Maar nog nooit aangetoond.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 04:22 schreef dada3322 het volgende:
Frequentie die gebruikelijk is in deepspace
Radiogolven gaan met de snelheid van het licht !quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:58 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Vrijwel alle radiogolven zouden deepspace frequenties kunnen worden in de juiste omstandigheden. Alle TV en radiouitzendingen ooit gemaakt zijn nog steeds onderweg naar andere sterrebeelden..alleen allemaal met dezelfde snelheid, die van het geluid. Dus het zal even duren voor ze er zijn. Er zijn geen speciale radiogolven die sneller dan het licht door de ruimte schieten, zodat we lekker met het hele heelal kunnen communiceren. Zou leuk zijn, natuurlijk. Maar nog nooit aangetoond.
Heb foto's gezien, de vraag is, in hoeverre de afmetingen die van het object zelf zijn en in hoeverre het object "gegroeid" is door calcificatie door het lichaam. Een object dat al jaren in een lichaam zit kan veel groter worden dan het origineel was.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:21 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Nou microscopisch klein zijn ze niet. Kijk de docu uit de OP maar eens of het filmpje dat ik gisteren postte. Het zijn dingen van redelijke grootte.
Maar de buitenste schil schijnt gemaakt te zijn van koolstofnanobuisjes... Ik denk niet dat het menselijk lichaam koolstofnanobuisjes kan aanmakenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:53 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Heb foto's gezien, de vraag is, in hoeverre de afmetingen die van het object zelf zijn en in hoeverre het object "gegroeid" is door calcificatie door het lichaam. Een object dat al jaren in een lichaam zit kan veel groter worden dan het origineel was.
En hoe weten we dat? De enige bron die ik kan vinden praat daar niet over. Dan blijft de heer Leir zelf over en ik hoop dat je me excuseert voor het feit dat ik die man niet geloof.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:53 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Maar de buitenste schil schijnt gemaakt te zijn van koolstofnanobuisjes... Ik denk niet dat het menselijk lichaam koolstofnanobuisjes kan aanmaken
'Schijnt' is weer een lekkere bron.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:53 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Maar de buitenste schil schijnt gemaakt te zijn van koolstofnanobuisjes... Ik denk niet dat het menselijk lichaam koolstofnanobuisjes kan aanmaken
Ik heb niet alle info zo voorhanden, dat zie ik ook niet als mijn taak. Ik vind het onderwerp interessant en hoop dat er in de komende jaren meer diepgaand wetenschappelijk onderzoek wordt verricht en dat de bevindingen op een andere manier naar buiten worden gebracht. Ik ben ook afhankelijk van wat o.a. Dr. Leir zegt in zijn docu's.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:04 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
'Schijnt' is weer een lekkere bron.
... ik kan me hier prima in vindenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:59 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik heb niet alle info zo voorhanden, dat zie ik ook niet als mijn taak. Ik vind het onderwerp interessant en hoop dat er in de komende jaren meer diepgaand wetenschappelijk onderzoek wordt verricht en dat de bevindingen op een andere manier naar buiten worden gebracht. Ik ben ook afhankelijk van wat o.a. Dr. Leir zegt in zijn docu's.
Wat ik wel weet voor mezelf is dat ik die Leir niet vind overkomen als een leugenaar of een aandachtstrekker. Hij komt op mij oprecht over.
Veel gehoord punt, maar ik blijf me afvragen of mensen in de "believers" hoek allemaal dezelfde smaak hebben qua website layout/design, allemaal dezelfde designer hebben of elkaars site simpelweg overnemen, ik heb werkelijk nog nooit een fatsoenlijk ontworpen "UFO"site gezien....quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:10 schreef R0N1N het volgende:
Veel meer dan deze zelf geschreven bio kan ik zo gauw niet vinden
http://www.alienscalpel.com/dr-leirs-bio
Ja, daar ben ik het helemaal mee eens, en je vermoeden klopt voor een groot deel:quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:15 schreef The_stranger het volgende:
Veel gehoord punt, maar ik blijf me afvragen of mensen in de "believers" hoek allemaal dezelfde smaak hebben qua website layout/design, allemaal dezelfde designer hebben of elkaars site simpelweg overnemen, ik heb werkelijk nog nooit een fatsoenlijk ontworpen "UFO"site gezien....
Als ik dan een alien zou zijn die niet zou willen dat er iets over mij bekend zou worden, dan zou ik aardse materialen gebruiken voor mn implants.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Als we eens aannemen dat het idd. gaat om dingetjes die buitenaardse wezens in ons lichaam planten, dan moeten ze een bepaald doel dienen.
Is daar al iets over bekend? Die objectjes zijn ongetwijfeld onderzocht..
Uiteraard niet, maar het probleem met dit soort websites is wel dat de inhoudsopgave na de kaft ofwel afwezig is, of zo onduidelijk dat niets te vinden is... Meestal moet je maar wat geluk hebben wil je iets vinden.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:41 schreef R0N1N het volgende:
... maar goed, laten we het "boek" niet op z'n "kaft" beoordelen he
Of hij heeft het simpelweg fout, dat is ook een optie. Data verzamelen is over het algemeen vrij betrouwbaar, de interpretatie van die data is vaak waar het misgaat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:33 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Of deze man is een leugenaar of hij spreekt de waarheid.
Is het nou bewezen dat die ziekte echt bestaat, of niet?quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
Misschien is dit wel de verklaring voor het onverklaarbare verschijnsel "Morgellons".
[ afbeelding ]
Onbekende vezels, afkomstig uit de huid van Morgellon-patiënten
Geen idee.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Is het nou bewezen dat die ziekte echt bestaat, of niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |