abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108354394
Als we eens aannemen dat het idd. gaat om dingetjes die buitenaardse wezens in ons lichaam planten, dan moeten ze een bepaald doel dienen.
Is daar al iets over bekend? Die objectjes zijn ongetwijfeld onderzocht..
pi_108356006
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 18:04 schreef -Datdus- het volgende:

[..]

'Schijnt' is weer een lekkere bron.
Ik heb niet alle info zo voorhanden, dat zie ik ook niet als mijn taak. Ik vind het onderwerp interessant en hoop dat er in de komende jaren meer diepgaand wetenschappelijk onderzoek wordt verricht en dat de bevindingen op een andere manier naar buiten worden gebracht. Ik ben ook afhankelijk van wat o.a. Dr. Leir zegt in zijn docu's.

Wat ik wel weet voor mezelf is dat ik die Leir niet vind overkomen als een leugenaar of een aandachtstrekker. Hij komt op mij oprecht over.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  zaterdag 25 februari 2012 @ 00:15:43 #53
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_108370348
Ook al verschillen we totaal van mening, omtrent aliens & buitenaardse voorwerpen, ...

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 18:59 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik heb niet alle info zo voorhanden, dat zie ik ook niet als mijn taak. Ik vind het onderwerp interessant en hoop dat er in de komende jaren meer diepgaand wetenschappelijk onderzoek wordt verricht en dat de bevindingen op een andere manier naar buiten worden gebracht. Ik ben ook afhankelijk van wat o.a. Dr. Leir zegt in zijn docu's.

Wat ik wel weet voor mezelf is dat ik die Leir niet vind overkomen als een leugenaar of een aandachtstrekker. Hij komt op mij oprecht over.
... ik kan me hier prima in vinden ;)

Maar ga er dus wel iets anders mee om : Het afhankelijk zijn van een paar, vaak toch wel dubieuze, alternatieve figuren en/of enkelingen binnen hun vak gebied, is voor mij juist reden voor extra scepsis & een afwachtende houding (wordt het bevestigd of juist weerlegd (door anderen) ?).
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_108376086
Is er eigenlijk ook iets meer bekend over die Dr. Leir? Is hij idd. arts of chirurg? Hoe stond hij bekend voor die claims? Waar heeft hij gestudeerd? Is er nog meer bekend over zijn achtergrond? En wat is zijn motivatie geweest?
Als het idd. duidelijk is dat alien implantaten onzin zijn, dan moet hij een ander motief hebben gehad om claims te doen waarmee hij zijn reputatie als geleerde man met gezond verstand gegarandeerd gaat beschadigen.
Ik kwam op dat idee omdat sommigen - met name die van het Disclosure clubje - toch een behoorlijke positie hebben gehad. Voor hun geld of status hoeven ze het echt niet te doen en imagoschade kun je ook na je pensioen oplopen. Desondanks komen ze met fantastische claims. Dat geeft toch te denken en wie weet geeft deze benadering meer duidelijkheid over dit soort claims dan alleen kijken naar de ons bekende feiten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 25-02-2012 14:46:24 ]
  zaterdag 25 februari 2012 @ 13:10:22 #55
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_108380586
Veel meer dan deze zelf geschreven bio kan ik zo gauw niet vinden

http://www.alienscalpel.com/dr-leirs-bio
pi_108380732
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 13:10 schreef R0N1N het volgende:
Veel meer dan deze zelf geschreven bio kan ik zo gauw niet vinden

http://www.alienscalpel.com/dr-leirs-bio
Veel gehoord punt, maar ik blijf me afvragen of mensen in de "believers" hoek allemaal dezelfde smaak hebben qua website layout/design, allemaal dezelfde designer hebben of elkaars site simpelweg overnemen, ik heb werkelijk nog nooit een fatsoenlijk ontworpen "UFO"site gezien....

Nog wel wat infromatie gevonden op die site over de implantaten:

http://www.alienscalpel.c(...)05/110609RawData.pdf

Maar wat je ermee moet....

En een wat nuttigere link:
http://www.rationalskepti(...)-t15562.html#p586741

[ Bericht 6% gewijzigd door The_stranger op 25-02-2012 13:24:11 ]
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  zaterdag 25 februari 2012 @ 14:41:30 #57
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_108383256
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 13:15 schreef The_stranger het volgende:
Veel gehoord punt, maar ik blijf me afvragen of mensen in de "believers" hoek allemaal dezelfde smaak hebben qua website layout/design, allemaal dezelfde designer hebben of elkaars site simpelweg overnemen, ik heb werkelijk nog nooit een fatsoenlijk ontworpen "UFO"site gezien....
Ja, daar ben ik het helemaal mee eens, en je vermoeden klopt voor een groot deel:
Ook "Alienscalpel" maakt gebruik van WordPress, net als de rest ;)

... maar goed, laten we het "boek" niet op z'n "kaft" beoordelen he ;)
pi_108384507
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 18:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Als we eens aannemen dat het idd. gaat om dingetjes die buitenaardse wezens in ons lichaam planten, dan moeten ze een bepaald doel dienen.
Is daar al iets over bekend? Die objectjes zijn ongetwijfeld onderzocht..
Als ik dan een alien zou zijn die niet zou willen dat er iets over mij bekend zou worden, dan zou ik aardse materialen gebruiken voor mn implants.
pi_108390983
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 14:41 schreef R0N1N het volgende:

... maar goed, laten we het "boek" niet op z'n "kaft" beoordelen he ;)
Uiteraard niet, maar het probleem met dit soort websites is wel dat de inhoudsopgave na de kaft ofwel afwezig is, of zo onduidelijk dat niets te vinden is... Meestal moet je maar wat geluk hebben wil je iets vinden.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_108407492
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 04:33 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Of deze man is een leugenaar of hij spreekt de waarheid.
Of hij heeft het simpelweg fout, dat is ook een optie. Data verzamelen is over het algemeen vrij betrouwbaar, de interpretatie van die data is vaak waar het misgaat.
pi_110881426
Alien abductions revisited
Study suggests alien abduction experiences not simply products of fantasy-proneness

http://www.forteantimes.c(...)tions_revisited.html
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_110903820
Misschien is dit wel de verklaring voor het onverklaarbare verschijnsel "Morgellons".

Onbekende vezels, afkomstig uit de huid van Morgellon-patiënten
pi_110908466
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 18:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
Misschien is dit wel de verklaring voor het onverklaarbare verschijnsel "Morgellons".

[ afbeelding ]
Onbekende vezels, afkomstig uit de huid van Morgellon-patiënten
Is het nou bewezen dat die ziekte echt bestaat, of niet?
pi_110908709
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 20:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Is het nou bewezen dat die ziekte echt bestaat, of niet?
Geen idee.

Het ziet er iig nasty uit:

http://www.google.nl/sear(...)ecT7KbL8fD0QWfw6T7Dg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')