Tzatzikiquote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen wordt welkom geheten.
Voor de meet in september zie: [POLMEET] KoosVogels meet & greet; de man, de journalist, de legende
zou je van slechte duurbetaalde kunnen maken en de hoofdletters uit de TT kunnen halen?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:04 schreef remlof het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=i7iQbBbMAF
Voor Whisk
Kwaliteitsmuziekquote:
Je kunt het ook bekijken op de manier dat de welvarende west-europeanen daar 20 jaar tegen spotprijzen op vakantie hebben kunnen gaan, hun eigen vakantiehuisjes en bedrijven hebben kunnen vestigen en dat de lokale bevolking daar in meegegaan is door het politiek mogelijk te maken, het is een beetje jammer dat we deze landen hebben toegelaten tot de moletaire unie en euro, maar west-europa is er net zo goed schuldig aan dat de middelandse zeelanden een jaar of 20-30 op de pof hebben kunnen leven,zonder dat er ook maar gepushed is om hervormingen te plegen in een periode dat er bezuinigingen zonder al te veel sociale problemen doorgevoerd hadden kunnen worden.quote:
Done.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
zou je van slechte duurbetaalde kunnen maken en de hoofdletters uit de TT kunnen halen?
Ik wou in m'n bedquote:
quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 03:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou bedankt voor je toestemming
quote:
Je reputatie hier heb je al gevestigd, dus maak je geen zorgen over wat anderen hier moeten denken.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 03:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
En niet zo klef he?? Wat moet men wel denken
Er moet gewerkt worden.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:52 schreef von_Preussen het volgende:
Ook een goede morgen mijnheer Boze_Appel.
Tis wel erg rustig hier.
Een vliegend kasteel is dan toch wel weer tof.quote:Following new legislation in NotDotcommistan, nobody ever seems to enter or leave the armour-plated flying castle that serves as NotDotcommistan's House of Parliament.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:59 schreef von_Preussen het volgende:
Laten we dag beginnen door gezamelijk (minus PVV'ers) het volkslied te zingen.![]()
Tsja, dat kent V_P niet.quote:
Hoho, wie beschermt ons land in oorlogstijd?quote:
Dit is het beste volkslied.quote:
De eigenlijke hoofdstad van Europa:quote:
V_P niet, die heeft alleen theoretische kennis van wapens.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:24 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hoho, wie beschermt ons land in oorlogstijd?
Onze bondgenoten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:24 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Het grootste deel van de mensen hier is student of werkloos, dus ik zie niet in waarom er niet gepost kan worden.quote:
Koos, want in geval van oorlog deelt hij witte vlaggen uit.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:24 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Gewoon de opkomstplicht weer invoeren.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:24 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nu we toch bezig zijn, deze is wel het allermooist:quote:
60% treffers op de 300 meter baan, met echt lood.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:26 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
V_P niet, die heeft alleen theoretische kennis van wapens.
Indien mogelijk pas ikquote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Gewoon de opkomstplicht weer invoeren.
Toch wel vrije hand he??quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
60% treffers op de 300 meter baan, met echt lood.
Geen antwoord op mijn vraag. Steunend op je knie mag ook.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waar ik eerlijkheidshalve er wel bij moet zeggen dat ik er ook de tijd voor neem.
Beetje last van jaloezie, V_P?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:28 schreef von_Preussen het volgende:
Evenals het andere gedeelte dat wel werk heeft maar bij hoog en laag beweert dat ze toch genoeg tijd hebben om in de baas z'n tijd te fokken. En dan bedoel ik niet met die aantrekkelijke collega (m/v) van het kopieërapparaat.
Alle positie's van compleet liggend, over op je knie tot staand. Neem aan dat het precies hetzelfde is wat jullie ook hebben gehad.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:33 schreef betyar het volgende:
[..]
Geen antwoord op mijn vraag. Steunend op je knie mag ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |