Tsja, maarja, hij is nog altijd van toepassing. Niet meer met roest maar wel met electronische narigheid. Jammer, want ze rijden verder prima.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
De begin jaren 90 grapjes, toen waren ze nog leuk, mochten hier natuurlijk niet ontbreken.
Niets alsof de andere merken geen elektronische problemen hebben. Kan mij nog een BMW 7 herinneren, waar tijdens de introductieritten ongeveer 50% van de journalisten aan de kant van de weg kwam te staanquote:Op dinsdag 26 juli 2011 07:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, maarja, hij is nog altijd van toepassing. Niet meer met roest maar wel met electronische narigheid. Jammer, want ze rijden verder prima.
Een Corolla. Een Astra. Zoiets...quote:
met een opel insignia? daar moet ie voor betaald zijn. kan niet andersquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:34 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ik denk het wel want hij durfde ermee op tevee.
lolquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
met een opel insignia? daar moet ie voor betaald zijn. kan niet anders
Heb je toevallig nog een linkje?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:57 schreef PeeJay1980 het volgende:
Niets alsof de andere merken geen elektronische problemen hebben. Kan mij nog een BMW 7 herinneren, waar tijdens de introductieritten ongeveer 50% van de journalisten aan de kant van de weg kwam te staan
Niet zo heel erg belangrijk, maar in zo'n pauper Opel zou ik in ieder geval niet gezien willen worden.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:11 schreef Ixnay het volgende:
Maar een auto vind ik geen statussymbool, en is mooi rijden nou zo belangrijk?
Ok, een middenklasse Opel, laten we zeggen een Astra, type G, H en J is beneden modaal?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Niet zo heel erg belangrijk, maar in zo'n pauper Opel zou ik in ieder geval niet gezien willen worden.
Ja, iedere Astra is pauper.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:19 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ok, een middenklasse Opel, laten we zeggen een Astra, type G, H en J is pauper?
Was tijdens de intro van de 7 serie in 2001. Heb al even gezocht, maar kan er niets over vinden op het internet. Het wordt her en der even kort aangestipt, maar niet echt aandacht aan besteed.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je toevallig nog een linkje?
Hier in de buurt wat 'juppen' met een lease Golf of iets in die richting te vinden. En nieuwe Passat Bluemotions, Ibiza Ecomotive etc. Uiteraard allemaal leaseauto's. Verder zelfde beeld als bij jou. Ik voldoe hier trouwens ook aardig aan met mijn 8 jaar oude Seat.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Modaal verdienende mensen hebben doorgaans een Peugeot 307 of 407 sw op de oprit staan.
Gewoon een gemiddelde middenklasser.
Opels inderdaad ook veel, en in mindere mate Renault Laguna of Megane.
In mijn wijk is het allemaal wat minder modaal en dat zie je terug aan het wagenpark hier: een auto is hier denk ik gemiddeld 8 jaar oud. Het oude renault megane model, er staan een stel 206jes, wat partners en wat aygo's. En er parkeert net een polo voor de deur.
[offtopic]quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik hoorde eenzelfde verhaal over een nieuwe Volvo. Geen idee welk type. Het ding werd ook geshowd aan journalisten, op een circuit.
(...)
Maar ok dat was een uitstapje van het Jan Modaal verhaal.
Weet je dit zeker, lijkt me nogal een beetje onzin eigenlijk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:56 schreef KipSiam het volgende:
[..]
[offtopic]
Erger nog - dit verhaal hoorde ik op een cursus over ontwerpfouten. Het specifieke merk - model werd niet genoemd maar het zou gaan over de vorige generatie VW Passat wagon.
Tijdens het ontwerp werd gekozen voor een type bevestiging van de achterruit dat constante windsnelheden tot 80 km/h gedurende 10 minuten zou weerstaan. Hogere snelheden zouden toch toch nooit voorkomen (namelijk: je rijdt nooit sneller dan 20 km/h achteruit en windvlagen duren nooit 10 minuten) dat dit uit kostenoogpunt voldoende bleek.
Tijdens het eerste transport vanaf de fabriek, op een trein, sneuvelden daarna van alle achteruit geparkeerde passats de achterruiten - de trein reed de hele weg 100 km/h...
Foutje, bedankt... De volgende levering werd verplicht vooruit de trein opgereden en daarna werd de bevestiging aangepast.
[/offtopic]
Liever nog die Multipla dan die grijze Zafira. Wat een saai ding zeg.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:52 schreef Shispeed het volgende:
[ afbeelding ]
en voor de stijlloze van de jan modalen:
[ afbeelding ]
Dit dus. Ik vind de Zafira stijllozer dan een Multipla.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Liever nog die Multipla dan die grijze Zafira. Wat een saai ding zeg.
Yep. Liever karakter door lelijkheid dan helemaal geen karakter.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Liever nog die Multipla dan die grijze Zafira. Wat een saai ding zeg.
Kun je nagaan als ze een hybride versie daar van uit gaan brengen...quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:06 schreef Revolution-NL het volgende:
Maargoed alles beter dan een Renault Scenic. Dat is toch wel de auto als je biologische plicht als man zijnde vervult is. Troosteloze burgerbak. "Mannen" die daarin rijden vind ik ook serieus zielig.
Lijkt mij een goede zaak liever nog een EV! Hoe sneller we onafhankelijk zijn van het middenoosten hoe beter. Economischer woonwerk verkeer moedig ik dan ook ten alle tijden aanquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
Kun je nagaan als ze een hybride versie daar van uit gaan brengen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |