Wat voor een bedrijf ben je ceo van.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ok, er zijn wat oververtegenwoordigingen...
VW, Skoda, Seat, Renault, Peugeot ook niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Opel blinkt nergens in uit. Ja, ultieme burgerlijkheid. Mensen die echt niks van auto's afweten kopen een Opel. Omdat boer Harmsen ook een Opel heeft. Of omdat vader Opel reed. Koop maar een Opel, dat is al gek genoeg.
Vw blinkt uit in dure opties. Ik vind de dashboards ook wel overzichtelijk altijdquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:18 schreef junkiexp het volgende:
[..]
VW, Skoda, Seat, Renault, Peugeot ook niet.
In April 2 weken in een Polo TDI rondgereden in de Bergen in Spanje, prima auto, werkelijk niets mis mee.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:08 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Prima hoor, het ging me puur om dat stukje.Een Insignia zit in een compleet andere prijsklasse, dan ga je niemand wijsmaken dat een standaard Polo rijker is uitgerust en comfortabeler (wat te zien valt als een onderdeel van luxe) rijdt dan een standaard Insignia.
Dat ie beter een bocht door komt wil ik best geloven.
Dat is toch geen uitblinken ?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Vw blinkt uit in dure opties. Ik vind de dashboards ook wel overzichtelijk altijd
Jawel, sec genomen is het ook uitblinken.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:36 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Dat is toch geen uitblinken ?
Ik heb niets tegen VW hoor, maar ik vind het niet heel speciaal tov opel.
Het is is even basic afgewerkt en ik vind een golf niet beter rijden dan een astra.
Jawel. Renault en Peugeot hebben nog aansprekende/eigenzinnige modellen. Seat probeert er ook nog wat van te maken, al is dat ook niet extreem spannend. VW rijdt altijd beter dan een Opel, degelijker en is beter afgewerkt. Op vele punten gewoon een verschil in kwaliteit. Scoda...een betere limousine dan de Superb vind je niet voor dat geld. Die bouwkwaliteit en ruimte icm. een zeer goed rijgedrag vind je écht niet in een Opel.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:18 schreef junkiexp het volgende:
[..]
VW, Skoda, Seat, Renault, Peugeot ook niet.
Ik rijd regelmatig een nieuwe Polo Bluemotion. Zelfs dié is nog goed te pruimenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In April 2 weken in een Polo TDI rondgereden in de Bergen in Spanje, prima auto, werkelijk niets mis mee.
Ik toch duidelijk wel. Dat, samen met een lager verbruik, betere afwerking, mooiere vormgeving (mening) en stiller interieur.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:36 schreef junkiexp het volgende:
Het is is even basic afgewerkt en ik vind een golf niet beter rijden dan een astra.
Ik ben gewoon ondernemer. Juridische dienstverlening.quote:
Boven modaal dus.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:03 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon ondernemer. Juridische dienstverlening.
Wel een beetje een understatement.quote:
Welnee man, hij bezorgt broodjes op het gerechtsgebouwquote:
Wat een onzin. Tuurlijk zal zo een bolide wat duurder in het onderhoud zijn en wat duurder in de verzekering en in het brandstofverbruik en dergelijke, maar om te stellen dat een 911 meer kost dan 2x modaal per maand is je reinste onzin.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:18 schreef PeeJay1980 het volgende:
Die 911 Turbo kost per maand meer dan modale tweeverdieners binnenslepen
Ik wist niet dat dat zo goed betaaldequote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Welnee man, hij bezorgt broodjes op het gerechtsgebouw
Niet een Porsche 911, maar de zijne specifiek kost dit weldegelijk. En dan laten we de tuningskosten buiten beschouwing.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat een onzin. Tuurlijk zal zo een bolide wat duurder in het onderhoud zijn en wat duurder in de verzekering en in het brandstofverbruik en dergelijke, maar om te stellen dat een 911 meer kost dan 2x modaal per maand is je reinste onzin.
Sterker nog, ik denk dat jan modaal zo een auto ook gewoon op de weg kan houden als hij hem eenmaal betaald zou hebben zegmaar.
Ik denk dat je je niet moet vergissen in de verzekeringspremie voor zoeen strijkijzerquote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat een onzin. Tuurlijk zal zo een bolide wat duurder in het onderhoud zijn en wat duurder in de verzekering en in het brandstofverbruik en dergelijke, maar om te stellen dat een 911 meer kost dan 2x modaal per maand is je reinste onzin.
Sterker nog, ik denk dat jan modaal zo een auto ook gewoon op de weg kan houden als hij hem eenmaal betaald zou hebben zegmaar.
Onzin. Ja als je de afscrijving meeneemt ja, maar dat neemt niemand mee als hem gevraagd wordt wat zijn auto kost per maand.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:28 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Niet een Porsche 911, maar de zijne specifiek kost dit weldegelijk. En dan laten we de tuningskosten buiten beschouwing.
Ik dacht dat de afschrijving er ook niet bij zat.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Onzin. Ja als je de afscrijving meeneemt ja, maar dat neemt niemand mee als hem gevraagd wordt wat zijn auto kost per maand.
Als dat ding gewoon cash betaald is (lees: niet van geleend geld) betaal je gewoon de premie, de belasting en de benzine. Dat is geen 2x modaal. Ook niet 1x modaal. En tuningskosten moet je zeker buiten beschouwing laten, want dat doe je niet elke maand.
Het zou mij verbazen als die auto meer dan 600 euro per maand kost om op de weg te houden aan verzekering en belasting. Ik gok zelfs dat het een stuk minder dan dat is.
Maargoed, wellicht dat DS4 even kan vertellen dat je uit je nek lult met je 2x modaal voor die porsche op de weg te zetten
Verzekering zegt niet alles, moet zeggen dat het me alles meevalt, alleen is die 75% no-boink wel een aanname natuurlijkquote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:43 schreef vosss het volgende:
Bij FBTO vanaf 27 euro per maand voor een 911 3.6 turbo uit 2009.
Geen idee welk jaar en specifieke model DS4 heeft, maar ik geloof dan niet dat die auto 2x modaal kost.
Ook niet als je hem allrisk verzekerd (dat kost 110 euro per maand bij FBTO)
=edit=
[ afbeelding ]
Voila, duurste verzekering bij FBTO voor een 911 turbo.
Dat is echt meer dan 2x modaal. Faalhaas
Toch niet een 1.2TDI koffiemolen? Wat een draak van een motor is dat.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In April 2 weken in een Polo TDI rondgereden in de Bergen in Spanje, prima auto, werkelijk niets mis mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |