Man ik heb 'm 20(!) minuten geleden al aangemaaktquote:
Kosovo?quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:14 schreef waht het volgende:
Wil iemand raden welke andere landen tot de nieuwste behoren?
Gebruik van Google is toegestaan.
Winnaar.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:19 schreef waht het volgende:
[..]
Winnaar.
Montenegro zou ook goed zijn geweest.
Je straf voor het kopen van een Apple product.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:01 schreef remlof het volgende:
En met m'n ouwe Nokia, want m'n aaifoon is in reparatie
Ja ik had op de SGS2 moeten wachtenquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je straf voor het kopen van een Apple product.
Eritrea, Oost-Timor. Als we Kosovo meerekenen, dan meteen ook Abchazië en Zuid-Ossetië, ik zie weinig wezenlijk verschil. Verder zou ik het niet zo weten. Allemaal post-'97.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:14 schreef waht het volgende:
Wil iemand raden welke andere landen tot de nieuwste behoren?
Gebruik van Google is toegestaan.
Stargate Season 2?quote:
http://www.foreignpolicy.(...)13/redrawing_the_mapquote:But the fact is, rather than an age of "cartographic stress," as Khanna has put it, the current era is a relatively stable one in terms of the movement of borders and the creation of new states. The global excitement that has surrounded South Sudan's arrival is really a reflection of how rare the creation of new states has become. To put it another way: If you purchased a world atlas at any point during the second half of the 20th century, within five years it would have been missing at least half a dozen new countries. In the last decade, it has become a much safer investment.
Die bestaat niet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja igg.
Wat is de TLD van Zuid Somalië?
Vertelquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja idd.
Wat is de TLD van Zuid Somalië?
Stargate is dan ook een kutserie. Star Trek is voor de echte helden.quote:
Mijn pa kijkt beidequote:Op donderdag 21 juli 2011 19:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Stargate is dan ook een kutserie. Star Trek is voor de echte helden.
Mijn pa keek vroegah ook Stargate. En we wisselen onze regelmatig onze Star Trek dvd's uit.quote:
Nou ja, Zuidelijk Somalië zal dezelfde hebben als de rest van Somalië.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze zijn daar heel prohitech zag ik bij de nos.
Oeps.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:10 schreef Monidique het volgende:
[..]
Als hij naar beiden had gekeken, dan was ik je vader.
Armste, meest hopeloze land van Afrika op het moment. Maar hé, het is anti-Khartoem en christelijk, dus goed!quote:
Het blijft een grijs gebied natuurlijk. Want in hoeverre zijn Kosovo of Zuid-Soedan nou echt onafhankelijk, of welk willekeurig ander land.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:05 schreef Monidique het volgende:
[..]
Eritrea, Oost-Timor. Als we Kosovo meerekenen, dan meteen ook Abchazië en Zuid-Ossetië, ik zie weinig wezenlijk verschil. Verder zou ik het niet zo weten. Allemaal post-'97.
Was het leuk?quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:54 schreef Boze_Appel het volgende:
Zoooooww, geshopt, met pashokjes enzo. Dat was lang geleden.
Nee, maar een lege winkel en aardige dames die je de volledige aandacht kunnen geven verzacht dat wat.quote:
B_A is Paris Hilton.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, maar een lege winkel en aardige dames die je de volledige aandacht kunnen geven verzacht dat wat.
quote:'Dekmantel rond hooijmaijers'
Gepubliceerd: vandaag 20:44
Update: vandaag 20:52
De coalitiepartijen CDA en VVD in de provincie Noord-Holland zijn bezig de affaire rond oud-gedeputeerde Ton Hooijmaijers (VVD) onder het tapijt te schuiven en te traineren. Dat zegt Statenlid Hero Brinkman (PVV), nadat hij donderdag geen meerderheid kreeg voor het voorstel Provinciale Staten een eigen onderzoek te laten verrichten.
De 49-jarige Hooijmaijers wordt verdacht van belangenverstrengeling en corruptie, onder meer bij vastgoedprojecten. De provincie heeft zelf een onderzoek ingesteld, maar dat is volgens Brinkman 'dekmantelpolitiek'. Op verzoek van de fractievoorzitters van de PVV, 50Plus en de Ouderenpartij Noord-Holland kwamen de partijen terug van reces om het voorstel voor een onafhankelijk onderzoek te bespreken.
"CDA en VVD hebben echt een probleem", zegt Brinkman. "Zo was CDA-gedeputeerde Jaap Bond met Hooijmaijers betrokken bij de ondertekening. En de VVD heeft twee oud-gedeputeerden die van het een en ander wisten." Hij denkt dat het provinciebestuur op de hoogte was van de 'geheime deal' rondom het bouwproject Distriport.
"Alle reden voor die twee coalitiepartijen om dit onder het tapijt te schuiven", vervolgt Brinkman. "Het onderzoek van de provincie is als een slager die zijn eigen vlees keurt. En wij weten niet hoe het onderzoek eruitziet. Dit onderzoek moet heel kritisch worden bekeken." Het is volgens hem aangedragen door commissaris van de koningin Johan Remkes. "Ook een VVD'er, die de zaak wil traineren en onder het tapijt vegen."
Bond heeft volgens de PVV-politicus vorige week tijdens een vergadering gelogen over zijn betrokkenheid bij de affaire. "Wij wilden alleen een enquête houden om te beoordelen of Bond de waarheid sprak, en daarvoor tien mensen horen", zegt Brinkman. "Zelfs dat was de coalitie te gevaarlijk."
Alles is de schuld van links.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.depers.nl/binn(...)nd-hooijmaijers.html
[..]
He, als we naar Den Haag gaan, geef jij dan een signeersessie?quote:
quote:
Die is nu toch helemaal online gezet?quote:
Zeker.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
He, als we naar Den Haag gaan, geef jij dan een signeersessie?
http://video.google.com/videoplay?docid=3454926109632668936#quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:35 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Die is nu toch helemaal online gezet?
Kees Kankerkachel
Jij bent weer afwezig zie ikquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:35 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Die is nu toch helemaal online gezet?
Kees Kankerkachel
quote:
Misschien kom ik jullie wel tegenquote:
Volg de sirenes zou ik zeggen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:39 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Misschien kom ik jullie wel tegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Een aantal rechtse helden en wat hippies toch? Moet niet zo moeilijk te vinden zijn.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:41 schreef Cerbie het volgende:
Oh en;
[Deel 18] Keep Kees Kankerkachel ALIVE!
Bij de aflevering Assen is een vechtpartij tussen twee vrouwen en een gehandicapte met een mal hoedje op, daar ga je finaal.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bij de aflevering Assen is een vechtpartij tussen twee vrouwen en een gehandicapte met een mal hoedje op, daar ga je finaal.
Het blijft knap hoe ze die mensen op precies zulke momenten weten te filmen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bij de aflevering Assen is een vechtpartij tussen twee vrouwen en een gehandicapte met een mal hoedje op, daar ga je finaal.
Onvervalste Nederlandse cultuur.quote:
Dus je verschool je maar achter je doos roomsoesjes?quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:58 schreef eriksd het volgende:
Ik stond net met een prachtige italiaanse studente in de lift (zitten hier van die uitwisselingstudenten) en ik werd gewoon helemaal verlegen
Ze zat vrolijk tegen me aan te zwammen en bood me een snoepje aan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:59 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dus je verschool je maar achter je doos roomsoesjes?
Mwah, ik schat het niveau van die mensen in op het level van: "zet er een camera op en ze halen vanzelf wel de meest rare streken uit".quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:55 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Het blijft knap hoe ze die mensen op precies zulke momenten weten te filmen.
Dank voor de info, is helemaal aan mij voorbij gegaan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Deze:
[POLMEET] KoosVogels meet & greet; de man, de journalist, de legende
Dat is zo'n verschrikkelijke mongoolquote:
Nee, dat heb ik dus gemist en is ook nergens terug te vinden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is zo'n verschrikkelijke mongoolHeb je dat gesprek gezien tussen hem en Hammerstein?
Erg vermakelijk. Was bij "Het Gesprek" maar dat bestaat niet meer.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik dus gemist en is ook nergens terug te vinden.
Was het wat?
Hammerstein is daar inderdaad erg goed in. Er kleeft nu een beetje het beeld aan hem van een rommeladvocaat maar volgens mij is hij nog steeds een van de beste.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Erg vermakelijk. Was bij "Het Gesprek" maar dat bestaat niet meer.
Die kop van Hammerstein continue, totaal nergens van onder de indruk.
Jij hebt het naar je zin begrijp ikquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:28 schreef Monidique het volgende:
La Chouffe en een peuk. Echo and the Bunnymen op de achtergrond.
Een goede combinatie.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:28 schreef Monidique het volgende:
La Chouffe en een peuk. Echo and the Bunnymen op de achtergrond.
Haat is leuk, niet dan?quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Al die haat. Daar wordt het allemaal niet leuker van Meneertje!
Het gaat hier om landen die door de VN als lid geaccepteerd worden en ook toegetreden zijn, de laatste was Montenegro in 2006 en de gene daarvoor was Zwitserland in 2002.quote:
Settings (rechts bovenin) --> Overige --> Posts per pagina (25 en 50 zijn de meest gebruikelijke aantallen).quote:
Dang! Montenegro, die was ik vergeten! (En dan zou je ook Servië kunnen noemen.)quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het gaat hier om landen die door de VN als lid geaccepteerd worden, de laatste was Montenegro in 2006 en de gene daarvoor was Zwitserland in 2002.
Nee niet echt, althans niet voor mij dan. Zinloos ook eigenlijk. Irritatie en cynisme kan ik nog wel waarderen maar haat heb ik niets mee.quote:
Servie was 2 jaar eerder lid dan Zwitserland.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dang! Montenegro, die was ik vergeten! (En dan zou je ook Servië kunnen noemen.)
Dank jequote:Op donderdag 21 juli 2011 22:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Settings (rechts bovenin) --> Overige --> Posts per pagina (25 en 50 zijn de meest gebruikelijke aantallen).
Ja, die VN kan me gestolen worden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Servie was 2 jaar eerder lid dan zwitserland.
Het ligt een beetje aan de definitie; in principe is Servië de opvolgingsstaat van Servië en Montenegro, en dus niet 'nieuw'.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dang! Montenegro, die was ik vergeten! (En dan zou je ook Servië kunnen noemen.)
Nee, dat klopt. Het is ook zo vermoeiend, het eet je op en je houdt je met de ander bezig in plaats van met jezelf.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee niet echt, althans niet voor mij dan. Zinloos ook eigenlijk. Irritatie en cynisme kan ik nog wel waarderen maar haat heb ik niets mee.
Als het iets constants is wel jaquote:
...tuurlijk...quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als het iets constants is wel ja
Sartre geeft antwoord.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:54 schreef betyar het volgende:
Hoi mensen, waarom is mijn topic geopend?
Klopt, maar dat hele 'nieuwe staat' gedoe word nou eenmaal door de VN bepaalt en niet door een paar seperatisten die een 'onafhankelijke' staat uitroepen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:48 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, die VN kan me gestolen worden.
De VN is ook niet heilig.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Klopt, maar dat hele 'nieuwe staat' gedoe word nou eenmaal door de VN bepaalt en niet door een paar seperatisten die een 'onafhankelijke' staat uitroepen.
Ik heb gewonnen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het gaat hier om landen die door de VN als lid geaccepteerd worden en ook toegetreden zijn, de laatste was Montenegro in 2006 en de gene daarvoor was Zwitserland in 2002.
En als dat dan werd goedgekeurd had ik gewonnen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar als het een prijsvraag zou zijn had je Kosovo ingevuld.
Moet je RJD2, Blockhead of The Herbaliser eens proberen:quote:
quote:Directeur: PVV kan trots zijn op KNMI
(...)
"Stel je toch voor dat Nederland afhankelijk zou worden van bijvoorbeeld een nationale weerdienst van een ander land. Ik denk niet dat de PVV dat zou willen". Zegt Brouwer.
(...)
Jaquote:
Wat voor een tijd was het eilk geweest als de EHEC bacterie wel aan komkommers was te linken?quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het is echt komkommer- en vakantietijd he?
---> weinig politiek nieuws en veel users op vakantie of heeeel veel leuke dingen ah doen..
koop-geen-komkommers-tijdquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Wat voor een tijd was het eilk geweest als de EHEC bacterie wel aan komkommers was te linken?
Fijn om een medestander te hebben in de "die/dat"-kwestiequote:
Paprika-tijdquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wat voor een tijd was het eilk geweest als de EHEC bacterie wel aan komkommers was te linken?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:58 schreef Boze_Appel het volgende:
En heh, gelukkig. Griekenland is gered. We kunnen allemaal weer slapen, ons geld is veilig.
![]()
![]()
quote:Anarchy, disarray this is the world today
Justice is a lie for the followers to get by
No peace, only guns, can't trust anyone
Live or die it's an eye for an eye
Unrest, marshal law, society decays
And it's safe to say there is no other way
With lawless arrogance and savage dissidents
Public display of dismemberment
Blameless innocent, lies of the decadent
Brazen hypocrites answering to idiots
New tax, market crash, high life never lasts
No quick fix, for broken politics
[Lead: Hanneman]
Aftermath of tolerance judgement is defined
Individual pain is a strong incentive
Infiltrate with fear keeping penance ever near
Punish with indecency and mutilate for all to see
[Lead: King]
Disarray, no quick fix, for broken politics
Anarchy, live or die it's an eye for an eye
Ik ga er morgen een broodje gyros op eten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:58 schreef Boze_Appel het volgende:
En heh, gelukkig. Griekenland is gered. We kunnen allemaal weer slapen, ons geld is veilig.
![]()
![]()
Ik heb de knoflookolijven ook alvast uit de voorraadkast gepakt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ga er morgen een broodje gyros op eten.
Het mooie aan slayer vind ik altijd dat je er teksten bij nodig hebt om er uit te komen wat ze nou in hemelsnaam aan het schreeuwen zijn.quote:
Wat is er nou onduidelijk aan Auschwitz, the meaning of pain, the way that I want you to die?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het mooie aan slayer vind ik altijd dat je er teksten bij nodig hebt om er uit te komen wat ze nou in hemelsnaam aan het zingen zijn.
Sowieso.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
PS Heeft niemand mijn mooie "ondersteboven-smiley" gezien![]()
Zoveelste keer op herhaling dit, gaat niet werken, haalde niets uit.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)l#.TihWBmBNL35.nujij
Volgens mij zit er wel wat in, wat denken jullie??
De obscuurste zijn de beginnende death-metal-bandjes die in jongerencentra beginnen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Achja, je hebt altijd nog napalm death of obscure zweeds black-metal bandjes.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja.
Maar was niet zo bijzonder eerlijk gezegd
quote:
Onnodig wederkerend.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:08 schreef Monidique het volgende:
[..]
De obscuurste zijn de beginnende death-metal-bandjes die in jongerencentra beginnen.
BWAAHAAAAAAAAAAAAAAA AARGAHAHAHAHGAA MWAAAOOOOO!
("Je trapte me op mijn ziel, ik verging van de pijn; het voelde zo goed.")
Ik ga dat beest echt missen.quote:
Alleen bier.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weer lekker wijntjes gedronken??
Duidelijk!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:10 schreef fokthesystem het volgende:
Ik laat niet af er bij de minister voortdurend op aan te dringen de speciale Marokkaanse en Antilliaanse expertise te erkennen: relevante kennis over dadergroepen, effectieve recherchevaardigheden en specifieke inzichten over verhoortechnieken. Wie ontkent dat Marokkaanse en Antilliaanse agenten iets belangrijks kunnen wat andere agenten zelden kunnen, laadt de verdenking op zich het probleem van de geringe pakkans niet te willen oplossen.
NL faalt, 'ze moeten eigen politie hebben' (= bekentenis in feite)
En dan de zwakke 1e les reverse psychology: wie het niet zo ziet als ik wil de pakkans niet vergroten... Marcouch ga ff terug naar je land, en ff = 40 jaar.
Je bent dan ook geen rijke winkelier.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:13 schreef Monidique het volgende:
Joh, ik ben aan het civven, ben aan m'n derde biertje bezig, ga morgen werken, het doet me niks.
Ja, ja, sorry dat ik iets postte dat PvdA-gerelateerd was terwijl jij hier wasquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:10 schreef fokthesystem het volgende:
Ik laat niet af er bij de minister voortdurend op aan te dringen de speciale Marokkaanse en Antilliaanse expertise te erkennen: relevante kennis over dadergroepen, effectieve recherchevaardigheden en specifieke inzichten over verhoortechnieken. Wie ontkent dat Marokkaanse en Antilliaanse agenten iets belangrijks kunnen wat andere agenten zelden kunnen, laadt de verdenking op zich het probleem van de geringe pakkans niet te willen oplossen.
NL faalt, 'ze moeten eigen politie hebben' (= bekentenis in feite)
En dan de zwakke 1e les reverse psychology: wie het niet zo ziet als ik wil de pakkans niet vergroten... Marcouch ga ff terug naar je land, en ff = 40 jaar.
Wat doe je tegenwoordig voor werk dan langharig werkend tuig?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:13 schreef Monidique het volgende:
Joh, ik ben aan het civven, ben aan m'n derde biertje bezig, ga morgen werken, het doet me niks.
Mwhoh, had het al gezien via google alerts, maar als men het over de pvda wil hebben, over de -1 fail partij, ik ben er!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja, ja, sorry dat ik iets postte dat PvdA-gerelateerd was terwijl jij hier was![]()
Note to self: ten alle tijden vermijden iets wat met de PvdA te maken kan hebben/heeft te posten als FTS aanwezig is
PvdA bashen blijft leuk, maar hoe FTS het doet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, ja, sorry dat ik iets postte dat PvdA-gerelateerd was terwijl jij hier was![]()
Note to self: ten alle tijden vermijden iets wat met de PvdA te maken kan hebben/heeft te posten als FTS aanwezig is
Ik bash niet, ik kom met gortdroge feiten en laat hen zichzelf slopen, alleen zien te weinigen de pvda nog voor wat ze is en slikken te veel voor zoete koek, wegkijken, oogklepjens e.d....quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:14 schreef robin007bond het volgende:
PvdA bashen blijft leuk, maar hoe FTS het doet.
Sorry, maar jij bezit nog niet de kwaliteiten om de PvdA te bashen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
PvdA bashen blijft leuk, maar hoe FTS het doet.
Damn. Dan moet ik nog eens goed oefenen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sorry, maar jij bezit nog niet de kwaliteiten om de PvdA te bashen.
Nee joh gewoon google alerts en wat in de tijd terug zoeken ook, voila, pvda 2x erger dan welke partij ook.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:16 schreef robin007bond het volgende:
Damn. Dan moet ik nog eens goed oefenen.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:15 schreef Boze_Appel het volgende:
Kijk, het eerste nut van mijn abbo gevonden. FTS blocken.
Ik ben al lang geen langharig tuig meer.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat doe je tegenwoordig voor werk dan langharig werkend tuig?
Jij gaat al door het lint als het enige fractielid van de PvdA in Schubbekutteveen een nat scheetje laat.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:16 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nee joh gewoon google alerts en wat in de tijd terug zoeken ook, voila, pvda 2x erger dan welke partij ook.
Bijna elke dienst van die abbo's kan je met greasemonkey ofzo doen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:17 schreef Monidique het volgende:
Oeh, ja, toen werd Danny nog boos op mij, toen ik zei dat Fok!Block dat ook had.
Dat zei men ook van het CDA voordat men een Balkenende aan het roer zette en strategische kiezers de RPF,GPV en SGP niet zagen zitten....quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:15 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik bash niet, ik kom met gortdroge feiten en laat hen zichzelf slopen, alleen zien te weinigen de pvda nog voor wat ze is en slikken te veel voor zoete koek, wegkijken, oogklepjens e.d....
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij gaat al door het lint als het enige fractielid van de PvdA in Schubbekutteveen een nat scheetje laat.
Ohja, dat is waar ook, maaruh ... wat doe je om brood op de plank te krijgen dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:17 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik ben al lang geen langharig tuig meer.
In Chrome heb je geen greasemonkey nodig. Die ondersteunt al die scripts al nativequote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bijna elke dienst van die abbo's kan je met greasemonkey ofzo doen.
Yap, appel, boom, vruchten... het is een franchise partij dus elke NLer die googled moet de kans hebben de kloothommel op de hoek te kennen!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:18 schreef KoosVogels het volgende:
Jij gaat al door het lint als het enige fractielid van de PvdA in Schubbekutteveen een nat scheetje laat.
Die heeft 'greasemonkey' ingebouwd, net als flash native zit ingebouwd. Sowieso gebruik ik het non-branded Chromium.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In Chrome heb je geen greasemonkey nodig. Die ondersteunt al die scripts al native
Jonguh, jij bent zo vet vermoeiendquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:19 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Yap, appel, boom, vruchten... het is een franchise partij dus elke NLer die googled moet de kans hebben de kloothommel op de hoek te kennen!![]()
Vandaag weer de wethouder naast wolfsen, ook pvda dus, haalde GSmaar dat heb je met soort zoekt soort.
de blauwe op ubuntu?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die heeft 'greasemonkey' ingebouwd, net als flash native zit ingebouwd. Sowieso gebruik ik het non-branded Chromium.
Geen idee wat je hiermee probeert te zeggen, want zoals altijd is je post weer eens onleesbaar. De enige tip die ik je kan en wil geven is dat je in therapie moet gaan voor je de PvdA-sessie.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:19 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Yap, appel, boom, vruchten... het is een franchise partij dus elke NLer die googled moet de kans hebben de kloothommel op de hoek te kennen!![]()
Vandaag weer de wethouder naast wolfsen, ook pvda dus, haalde GSmaar dat heb je met soort zoekt soort.
Geniet er van he ventjequote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:22 schreef fokthesystem het volgende:
Eerst ff een sessie 1,78 meter blond (fake) en borsten billen doen ze is klaar met douchen, laterz!![]()
![]()
Gewoon.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ohja, dat is waar ook, maaruh ... wat doe je om brood op de plank te krijgen dan?
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen idee wat je hiermee probeert te zeggen, want zoals altijd is je post weer eens onleesbaar. De enige tip die ik je kan en wil geven is dat je in therapie moet gaan voor je de PvdA-sessie PvdA-obsessie.
Dat zeg ik overigens als niet-PvdA'er, want die partij interesseert mij geen zak.
Klopt. Maar ik had toen zo'n FF-extensie gemaakt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bijna elke dienst van die abbo's kan je met greasemonkey ofzo doen.
Het heeft het CDA 8 jaar oppositie en een bloedbad binnen de partijtop gekost om een premier te leveren, dat zal binnen de PvdA ook zo gaan, de echte 'activisten' zijn tenslotte toch al overgestapt naar GL of de SP.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:19 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik gebruik ook de non-brandedquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die heeft 'greasemonkey' ingebouwd, net als flash native zit ingebouwd. Sowieso gebruik ik het non-branded Chromium.
Wat een jankerd zeg, ben daar niet dronken genoeg voor hoorquote:
Jij begrijpt niet wat mannenemotie is!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat een jankerd zeg, ben daar niet dronken genoeg voor hoor
Manly tears!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:45 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jij begrijpt niet wat mannenemotie is!
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:45 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik wel.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:45 schreef Friek_ het volgende:
[..]
So?? Soort muziek ligt me beterquote:
Hehe. Ik speel daarvoor altijd de Japanse Elite Beat Agents op de dsquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vond Sega altijd tof vanwege hun cheesy j-pop achtige soundtracks.
Rhytm Heaven is ook goud in dat opzichtquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hehe. Ik speel daarvoor altijd de Japanse Elite Beat Agents op de ds
Het werd na een tijdje best irritant, dat Rythm Heavenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Rhytm Heaven is ook goud in dat opzicht
Dat wel maar ik heb krom gelegen vanwege de moai game en dat concert.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het werd na een tijdje best irritant, dat Rythm Heaven
Het was wel heel komisch inderdaadquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat wel maar ik heb krom gelegen vanwege de moai game en dat concert.
Die clip is van de anime Akiraquote:
Het lijkt zo veel op elkaarquote:
Te zoetsappigquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Muziek![]()
Die man zingt zoooo goed (denk TTFM live)
Ging mij om de (live)zangkwaliteitenquote:
Zit je nou nog in de kroeg of ben je thuisquote:
Ben thuis en check je msnquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zit je nou nog in de kroeg of ben je thuis
over live kun je alleen meepraten als je erbij geweest bent, denk dat dat tribute to freddy mercury het eerste concert geweest die ik live op de tv gezien heb, maar dan nog haalt george het nog lang niet bij freddys 'live' versie.quote:
Kun je wel vinden, maar dan moet je de andere artiesten eens luisteren op dat Tribute-concertquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
over live kun je alleen meepraten als je erbij geweest bent, denk dat dat tribute to freddy mercury het eerste concert geweest die ik live op de tv gezien heb, maar dan nog haalt george het nog lang niet bij freddys 'live' versie.
Really? Wie vroeg nou wat aan wiequote:
Zo Whiskas, zit jij met een beetje met POL-figuren te MSN'en?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kun je wel vinden, maar dan moet je de andere artiesten eens luisteren op dat Tribute-concert
welke artiesten?, wie kent lisa stansfield nog bijvoorbeeld? en Axl Rose deed gewoon een paar album tracks van use your illusion, voor de rest kan ik me niet eens meer herrinneren wie er op het podium stonden.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kun je wel vinden, maar dan moet je de andere artiesten eens luisteren op dat Tribute-concert
Uuhh, nee dusquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zo Whiskas, zit jij met een beetje met POL-figuren te MSN'en?
Precies, zoek die clips eens op.. Je schrikt je rotquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
welke artiesten?, wie kent lisa stansfield nog bijvoorbeeld? en Axl Rose deed gewoon een paar album tracks van use your illusion, voor de rest kan ik me niet eens meer herrinneren wie er op het podium stonden.
Truste Friek_quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou, da's een mooi teken om te gaan slapen.
Gegroet!
Ik vergelijk 'goede' uitvoeringen van een nummer die de ene artiest uitvoet liever niet met 'slechte' nummers van een ander nummer uitvoert, dan kun je bezig blijven met wie er het dichtste bij zit.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Precies, zoek die clips eens op.. Je schrikt je rot
Yeah, rightquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vergelijk 'goede' uitvoeringen van een nummer die de ene artiest uitvoet liever niet met 'slechte' nummers van een ander nummer uitvoert, dan kun je bezig blijven met wie er het dichtste bij zit.
Mwoah vond Axl anders ook wel op zn hoogtepunt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Yeah, right![]()
Anyway: GM stak er mijlenver bovenuit toen(en in het algemeen ook)
Echt nietquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mwoah vond Axl anders ook wel op zn hoogtepunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |