Je gaat ze voor 100.000 euro per speaker natuurlijk ook geen carte blanche geven. Maar in goede samenspraak kunnen ze echt wel maken wat jij precies wilt hoor. Anders zijn ze hun geld niet waard. Gewoon tussendoor uit blijven proberen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben niet aan het mierenneuken, je mist het punt gewoon.
Die designer en technicus kunnen ongetwijfeld iets heel moois neerzetten, maar dat wil niet zeggen dat IK het mooi vind klinken.
Ik heb 't vandaag niet over een veulen gehad.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
duidelijk genoeg dat ik het vuelen bedoelde waar jij het eerder vandaag over had
Wel, over mijn rozequote:Op donderdag 21 juli 2011 14:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb 't vandaag niet over een veulen gehad.
niet?quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb 't vandaag niet over een veulen gehad.
En waarom zou ik dat doen als er genoeg speakerbouwers zijn die bewezen kwaliteit leveren?quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:53 schreef Barbusse het volgende:
Je gaat ze voor 100.000 euro per speaker natuurlijk ook geen carte blanche geven. Maar in goede samenspraak kunnen ze echt wel maken wat jij precies wilt hoor. Anders zijn ze hun geld niet waard. Gewoon tussendoor uit blijven proberen.
Dat enge meisjes-in-playboy verhaal sla ik maar even over.![]()
Dat was Godt, gisteren. Toen ik vertelde dat het veulen van m'n vriendin verongelukt was.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Over wie zei je dan met haar opmerking 'meh' dat is doet een schaap, geen paard
Dat bedoelt Barbie toch ookquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:55 schreef Techno het volgende:
[..]
En waarom zou ik dat doen als er genoeg speakerbouwers zijn die bewezen kwaliteit leveren?
Ik zou het niet weten want ik heb dat programma nog nooit gezien.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:56 schreef ook_gek het volgende:
Die stem van baar is
Bedenk je eens in wat voor geluid dat gaat maken als ze uit elkaar getrokken gaat worden
Dat was ik niet, dat was een negerquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Over wie zei je dan met haar opmerking 'meh' dat is doet een schaap, geen paard
Ow godt.. ook goedquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:55 schreef Samzz het volgende:
Dat was Godt, gisteren. Toen ik vertelde dat het veulen van m'n vriendin verongelukt was.
En meh was wat ik zei, niet dat dier.
Hmm, die laat je niet even "op maat" bouwen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:56 schreef Samzz het volgende:
Dat bedoelt Barbie toch ook. Speakers op maat laten bouwen.
Ik nietquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow godt.. ook goed
Maar dan nog vind ik dat ik gelijk heb
ja dat klopt, dat bedoelde ik dan ook niet anders dan dat
Wie heeft het over even?quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, die laat je niet even "op maat" bouwen.
Omdat jij, rijke baas, natuurlijk wel al die pegels moet gebruiken om jouw smaak te ventileren! Waarom denk je dat er roze Hummers rondrijden op deze planeet?quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:55 schreef Techno het volgende:
[..]
En waarom zou ik dat doen als er genoeg speakerbouwers zijn die bewezen kwaliteit leveren?
Pimp my ride, het zou verboden moeten worden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:03 schreef Barbusse het volgende:
Omdat jij, rijke baas, natuurlijk wel al die pegels moet gebruiken om jouw smaak te ventileren! Waarom denk je dat er roze Hummers rondrijden op deze planeet?
Ja, maar het blijft smaak toch?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Pimp my ride, het zou verboden moeten worden.
vaak niet mooi, wel op de een of andere reden heel cool, net als West Coast Customs.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Pimp my ride, het zou verboden moeten worden.
Dat klopt, wansmaak is ook smaak.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:05 schreef Barbusse het volgende:
Ja, maar het blijft smaak toch?Niet jouw smaak, niet mijn smaak, geen goede smaak, maar smaak ontegenzeggelijk.
Ik vind dat best leuk, die achterlijke customsquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vaak niet mooi, wel op de een of andere reden heel cool, net als West Coast Customs.
Vind ze vaak bij west coast customs auto's verbouwen dat ik echt denk WTF zo'n auto moet je niks aan doen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vaak niet mooi, wel op de een of andere reden heel cool, net als West Coast Customs.
Echt, als ik geld zat zou hebben zou ik het wel weten hoorquote:
Dan had jij ook een roze Hummer?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Echt, als ik geld zat zou hebben zou ik het wel weten hoor
Neenquote:
Als ik geld zat zou hebben dan zou ik het i.i.g. niet aan dat soort ongein uitgeven.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:12 schreef Barbusse het volgende:
Echt, als ik geld zat zou hebben zou ik het wel weten hoor
Jij zou die Pokemon-zeeslak met kwalitatief hoogstaand geluid van H.R. Giger kopen?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Als ik geld zat zou hebben dan zou ik het i.i.g. niet aan dat soort ongein uitgeven.
Koop je ook een leuk setje speakers voorquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:15 schreef Samzz het volgende:
Oh, godver. Ik zie ook eens een hoofdstel dat ik helemaal perfect vind hoor. Kost 'maar' 900 euro
.
Achterlijk gedoe.
Ik geloof je meteenquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Koop je ook een leuk setje speakers voor.
Van zoiets heb ik dan weer geen enkel idee hoeveel dat zou kunnen/moeten kosten....quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen. Ik vind dat echt achterlijk veel geld voor een hoofdstel
. Het is dan wel stang en trens, maar dan nog
.
Ook in de paardenwereld geldt, het kan zo duur als je 't zelf maakt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Van zoiets heb ik dan weer geen enkel idee hoeveel dat zou kunnen/moeten kosten....
Nee. Ik houd het wel bij Dynaudio, Mordaunt Short of Sonic Faber. Of zo.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:16 schreef Barbusse het volgende:
Jij zou die Pokemon-zeeslak met kwalitatief hoogstaand geluid van H.R. Giger kopen?
waarom niet, je moet toch van het ene naar het andere vakantiehuisje komen?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Als ik geld zat zou hebben dan zou ik het i.i.g. niet aan dat soort ongein uitgeven.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:25 schreef rival het volgende:
waarom niet, je moet toch van het ene naar het andere vakantiehuisje komen?
Wel joh, luchthapper voorop, flinke spoiler achterop, embleemloze gril.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:27 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jazeker, maar dit ga je toch niet "pimpen"?
Ohja, met stang en trens snap ik de prijs welquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen. Ik vind dat echt achterlijk veel geld voor een hoofdstel
. Het is dan wel stang en trens, maar dan nog
.
jawel, als eerst een andere kleurquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:27 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wil je 1 van die 2 dingen hebben, zo nee, geldquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:29 schreef Cue_ het volgende:
Oke wat kan ik het beste kiezen:
Salora LCD2226DVX-WH - LCD/DVD Combo of
BlackBerry Curve (8520) - Zwart of
150 euro korting
Geld.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:29 schreef Cue_ het volgende:
Oke wat kan ik het beste kiezen:
Salora LCD2226DVX-WH - LCD/DVD Combo of
BlackBerry Curve (8520) - Zwart of
150 euro korting
Kan gewoon van fabriek af hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:30 schreef rival het volgende:
jawel, als eerst een andere kleur
en dan een ander setje wielen en dan ben ik tevreden
Nou ik heb nu nog zo'n grote breedbeeld.. die wel aan vervanging toe is en ik zelf niet snel een nieuwe tv koop.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:30 schreef HeatWave het volgende:
Wil je 1 van die 2 dingen hebben, zo nee, geld.
Ook goedquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee. Ik houd het wel bij Dynaudio, Mordaunt Short of Sonic Faber. Of zo.
Die TV is gewoon kut iigquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou ik heb nu nog zo'n grote breedbeeld.. die wel aan vervanging toe is en ik zelf niet snel een nieuwe tv koop.
Mijn telefoon is ook aan vervanging toe en kan dan door naar een goedkope abbo aangezien ik geen telefoon hoef te kopen.
en die 150 euro korting, ja dat is natuurlijk ook nice.
Dynaudioquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee. Ik houd het wel bij Dynaudio, Mordaunt Short of Sonic Faber. Of zo.
daar was ik al bang voorquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:33 schreef HeatWave het volgende:
Die TV is gewoon kut iig. Ik hou niet zo van BB, maar dan zou ik die doen, als je toch een nieuwe GSM moet.
Dit ook nietquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:27 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rosso corsa.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:32 schreef rival het volgende:
neem ik ooit dat merk, dan kan ik uiteraard maar voor 1 kleur gaan
En dat terwijl het zo fijn is om af en toe een excuus te hebben om naar buiten te gaan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:39 schreef missbehavin het volgende:
Ha, collega 3 weken op vakantie, kan ik fijn roken op kantoor.
Ja want dat ruik je na 3 weken stomen heeeuuul nietquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:39 schreef missbehavin het volgende:
Ha, collega 3 weken op vakantie, kan ik fijn roken op kantoor.
Oh maar dat kan ik sowieso wel.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dat terwijl het zo fijn is om af en toe een excuus te hebben om naar buiten te gaan.
Oh maar ik denk dat de sigarenrook van de baas het wel een beetje verhult. Die trekt zich namelijk nooit iets van haar aan en rookt altijd, of wij er nu zijn of niet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja want dat ruik je na 3 weken stomen heeeuuul niet
En aangezien we dan toch geld zat hebben, krijgt dit schatje een mooie zen-garage met veel kersenhout.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ohja, met stang en trens snap ik de prijs wel.
Vuige illegalerts!quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar ik denk dat de sigarenrook van de baas het wel een beetje verhult. Die trekt zich namelijk nooit iets van haar aan en rookt altijd, of wij er nu zijn of niet.
Jij had toch laatst een cheesecake gemaakt? Hoe is die geworden?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dat terwijl het zo fijn is om af en toe een excuus te hebben om naar buiten te gaan.
Bah sigarenquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar ik denk dat de sigarenrook van de baas het wel een beetje verhult. Die trekt zich namelijk nooit iets van haar aan en rookt altijd, of wij er nu zijn of niet.
Ja ik ook, maar dat doe ik dan toch niet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar dat kan ik sowieso wel.
Ja! En die was in een keer goed gelukt!quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij had toch laatst een cheesecake gemaakt? Hoe is die geworden?.
Heb je die van scratch gemaakt of uit een pakje?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja! En die was in een keer goed gelukt!
Ja hij is heel erg, we zitten hier in een gebouw met meerdere bedrijven en die hebben de hoop al opgegeven dat hij er mee ophoudt.quote:
Die mag je wel bij mij op de oprit zettenquote:
Uit een pakje.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je die van scratch gemaakt of uit een pakje?
Ik wil binnenkort ook weer eens wat bakken, dus ik ben een beetje aan het rondkijken en cheesecake klinkt wel lekker.
Nee, die kom je maar bewonderen in mijn Japans opgezette buitenhuisjequote:Op donderdag 21 juli 2011 15:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die mag je wel bij mij op de oprit zetten.
Oh, bedankt voor de linkquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Uit een pakje.
Gewoon helemaal zelf natuurlijk. Het is niet heel moeilijk, ook al komen sommige dingen wel nauw. Heb het recept van Fok! gehaald overigens.
Cheesecake !!
Had alleen geen aardbei erdoor gedaan omdat ik het eerst naturel wilde proberen, wel een aardbeiensausje er nog overheen gemaakt. Was erg lekker!
Stinkt minder dan sigaretten vind ik. Ruikt sterker, stinkt minder.quote:
Ik haal wel vaker taartrecepten van Fok! trouwens, heb deze ook al heel vaak gemaakt en die is ook erg lekker.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, bedankt voor de link. Heb 't recept opgeslagen. Volgende week maar eens uitproberen, klinkt lekker
.
Naturel met aardbeiensaus klinkt goed.
Ligt heel erg aan welke sigaren het zijnquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stinkt minder dan sigaretten vind ik. Ruikt sterker, stinkt minder.
Maar daar zijn het er veel niet mee eens
Nee idd.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind sigaren "gezellig" ruiken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn vader rookte vroeger pijp met carameltabak. Jeugdtraumaquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ligt heel erg aan welke sigaren het zijn
Goede tip! Ook maar opgeslagen. Lekker bakken volgende weekquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik haal wel vaker taartrecepten van Fok! trouwens, heb deze ook al heel vaak gemaakt en die is ook erg lekker.
Chocoladetaart / Chocoladecake recepten gevraagd!
Ik hou eigenlijk niet eens van gebak.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede tip! Ook maar opgeslagen. Lekker bakken volgende week.
Zaten wij op dezelfde school?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind sigaren "gezellig" ruiken.
Doet mij denken aan mijn oude middelbare school, in het oude gebouw rookte de concierge gewoon binnen zijn sigaartjes en dat rook je dan overal.
Iig niet in dezelfde periode.quote:
Ik ben helemaal geen taartmens en ik maak dan ook eigenlijk alleen muffins, brownies en monchoutaart. Maar ik heb laatst cheesecake geproefd en dat is toch wel echt heel lekkerquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik hou eigenlijk niet eens van gebak.Maar het is leuk om af en toe een taart in elkaar te flansen en als ik 'm dan toch in de koelkast heb staan, dan eet ik er ook net zo hard van.
Zelfgemaakte taart.
Oh ja, vergeleken met jou was ik ouwe sokquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Iig niet in dezelfde periode.
Jij komt niet uit Apeldoorn toch?
Cheesecake is toch gewoon kwarktaart?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:58 schreef Samzz het volgende:
Ik ben helemaal geen taartmens en ik maak dan ook eigenlijk alleen muffins, brownies en monchoutaart. Maar ik heb laatst cheesecake geproefd en dat is toch wel echt heel lekker.
Ik zou trouwens wel roomkaas ipv kwark gebruiken, dan is het een echte cheesecake. heb het nu met kwark gedaan en dat was wel iets zuurder. Niet smerig ofzo, maar je proeft wel verschil.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen taartmens en ik maak dan ook eigenlijk alleen muffins, brownies en monchoutaart. Maar ik heb laatst cheesecake geproefd en dat is toch wel echt heel lekker.
Nee. Kwarktaart wordt niet gebakken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Cheesecake is toch gewoon kwarktaart?
Ik ga het gewoon proberenquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zou trouwens wel roomkaas ipv kwark gebruiken, dan is het een echte cheesecake. heb het nu met kwark gedaan en dat was wel iets zuurder. Niet smerig ofzo, maar je proeft wel verschil.
Monchoutaart maakte ik heel veel vroeger toen ik net op mezelf woonde, toen ik geen oven had.
Ik vind het wel anders dan een gewone kwarktaart...quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Cheesecake is toch gewoon kwarktaart?
O, ik was ook in de veronderstelling dat de engelsen kwarktaart gewoon cheesecake noemde en dat het dus gewoon een andere naam wasquote:
Je kan ook taart maken met roomkaas die je niet afbakt. Maar het heet pas cheesecake als je het bakt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Cheesecake heb je ook ongebakken varianten van.
Nee.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:03 schreef Kluts het volgende:
Je kan ook taart maken met roomkaas die je niet afbakt. Maar het heet pas cheesecake als je het bakt.
Beetman toen we uit eten waren en ik cheesecake toe nam:quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, ik was ook in de veronderstelling dat de engelsen kwarktaart gewoon cheesecake noemde en dat het dus gewoon een andere naam was
Ik heb met engelsen geen hol te maken, hier in NL wordt gewoon zo het verschil aangegeven.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee.
http://en.wikipedia.org/wiki/Cheesecake
Maar als je dus je eigen link doorleest, zie je ook dat cheesecake niet gewoon kwarktaart is.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee.
http://en.wikipedia.org/wiki/Cheesecake
De vorige pagina ging het nog over auto's en audiotoestanden, jankerd.quote:
Pagina?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
De vorige pagina ging het nog over auto's en audiotoestanden, jankerd.
Ja topicpagina. Je weet toch wat ik bedoel.quote:
Oh ja?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:06 schreef Samzz het volgende:
Maar als je dus je eigen link doorleest, zie je ook dat cheesecake niet gewoon kwarktaart is.
quote:German-style cheesecake (Käsekuchen, Quarkkuchen, Matzkuchen; Topfenkuchen in Austria) uses quark cheese.
Ik ben aan het klieren, dat zou je inmiddels wel door moeten hebben van mijquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja topicpagina. Je weet toch wat ik bedoel.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kwarktaartquote:
Is dus niet hetzelfde.quote:De kwarktaart kent vele varianten. Een vergelijkbare taart in de Verenigde Staten is cheesecake, zo genoemd omdat deze gevuld wordt met roomkaas.
Oja, ik klim weer even van de kast af.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben aan het klieren, dat zou je inmiddels wel door moeten hebben van mij.
L(ibell)-E.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:10 schreef Ang3l het volgende:
EN WIE HAD ER NOU KIP IN COLA GEMAAAAAKT!?
Libelle-frenzy-outcry!
O ja. Waar is ze? Ik wil weten hoe ze het vond!quote:
Niet alle cheesecakes worden gevuld met roomkaas, zie de Engelse wiki (die veel uitgebreider is dan die 4 armzalige regeltjes commentaar op de Nederlandse wiki).quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:08 schreef Kluts het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kwarktaart
Is dus niet hetzelfde.
Jij leest alleen wat je wil lezen. Cheesecake maak je met roomkaas en kwarktaart met kwark.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Niet alle cheesecakes worden gevuld met roomkaas, zie de Engelse wiki (die veel uitgebreider is dan die 4 armzalige regeltjes commentaar op de Nederlandse wiki).
Het heeft geen zin, Klutsquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij leest alleen wat je wil lezen. Cheesecake maak je met roomkaas en kwarktaart met kwark.
De Befteling in Ketsheuvel!quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:13 schreef Ang3l het volgende:
Wat is die Efteling teringduur zeg tegenwoordig
Maar goed, ik heb kaartjesdus zaterdag naar Tepelstreeltje, Afzuigkapje, Doorn in m'n roosje en daarna ontspannen in Vogel Rok, 's werelds grootste darkroom
Duidelijk een geval van beide die niet het gelijk van de ander willen toegevenquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij leest alleen wat je wil lezen. Cheesecake maak je met roomkaas en kwarktaart met kwark.
Vergelijkbaar is niet hetzelfde.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Duidelijk een geval van beide die niet het gelijk van de ander willen toegeven
Als je kwarktaart wil vertalen naar het engels dan is het cheesecake.
En de cake is misschien niet 100% hetzelfde, maar wel vergelijkbaar.
Beiden gelijk. Klaar.
*sluit de Libelle*
Feitelijk is kwart ook gewoon een kaassoort. Maar Cheesecake is niet per definitie hetzelfde als een kwarktaart. Roomkaas is namelijk geen kwark en kwark is geen roomkaas.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Duidelijk een geval van beide die niet het gelijk van de ander willen toegeven
Als je kwarktaart wil vertalen naar het engels dan is het cheesecake.
En de cake is misschien niet 100% hetzelfde, maar wel vergelijkbaar.
Beiden gelijk. Klaar.
*sluit de Libelle*
En we kunnen van 10:00 tot 24:00 dus dan is het maar 2.30 per uur of zoquote:
Het is duur, maar de Efteling is in mijn ogen het enige park in NL wat dat geld waard is.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En we kunnen van 10:00 tot 24:00 dus dan is het maar 2.30 per uur of zo
Ze ligt nog in het ziekenhuis bij te komen van de voedselvergiftiging die ze had opgelopen van dat recept.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:12 schreef Ang3l het volgende:
O ja. Waar is ze? Ik wil weten hoe ze het vond!
Je straalt totaal geen autoriteit uitquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:18 schreef Ang3l het volgende:
IK ZEI KLAAR!!!!!!!!!!!!!!!!
*handen op de heupen*
Ik vind de Efteling ook meer een themapark dan een attractiepark. Als je puur naar de attracties gata kijken, klinisch, dan is de Efteling een park waar je een uur in de rijstaat voor 3 min ritje en maar weinig spectaculaire dingen. Voor snelle spannende dingen kun je idd beter naar Walibi. Maar qua aankleding en alles er omheen is de Efteling veel mooier (en Walibi een lelijke kermis).quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is duur, maar de Efteling is in mijn ogen het enige park in NL wat dat geld waard is.
Ide Efteling. En niet alleen omdat ik in andere pretparken ala Walibi nergens in durf.
Sprookjes.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:18 schreef Ang3l het volgende:
IK ZEI KLAAR!!!!!!!!!!!!!!!!
*handen op de heupen*
Damnquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je straalt totaal geen autoriteit uit
Was laatst in Walibi en constateerde daar dat er in de afgelopen tien jaar echt geen onderhoud is gepleegd.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind de Efteling ook meer een themapark dan een attractiepark. Als je puur naar de attracties gata kijken, klinisch, dan is de Efteling een park waar je een uur in de rijstaat voor 3 min ritje en maar weinig spectaculaire dingen. Voor snelle spannende dingen kun je idd beter naar Walibi. Maar qua aankleding en alles er omheen is de Efteling veel mooier (en Walibi een lelijke kermis).
Ik ben dus gewoon nog nooit in walibi geweestquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Was laatst in Walibi en constateerde daar dat er in de afgelopen tien jaar echt geen onderhoud is gepleegd.En de enige achtbaan die ik tof vond deed het niet.
Nee, dan nog niet denk ikquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Damn
Toch dat zweepje en leren petje moeten pakken?
Die je tof vond... of waar je in durfde?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Was laatst in Walibi en constateerde daar dat er in de afgelopen tien jaar echt geen onderhoud is gepleegd.En de enige achtbaan die ik tof vond deed het niet.
Zo heet ie hier pas over een paar jaar weer, als ze WEER gaan switchen van naamquote:
Eh, het eerste.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die je tof vond... of waar je in durfde?
Ik durf alleen niet goed in de Via Volta (Niet VILLA Volta, da's de efteling). Ik heb hoogtevrees, maar het optakelen bij bv de Goliath vind ik niet zo erg omdat je omhoogkijkt. Dan klets ik en kijk ik niet naar beneden, en als we dan eenmaal rijden vind ik t niet meer eng.
Maar die via volta die wordt achterstevoren opgetakeld en dan kijk je dus WEL naar beneden tijdens dan langzame getakelAls ie eenmaal rijdt vind ik die ook niet eng meer, maar dat beginstuk........ *ril*
Ik heb het altijd Six Flags genoemdquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo heet ie hier pas over een paar jaar weer, als ze WEER gaan switchen van naam
Achtbanen zijn tof. Maar om overal 1,5 uur in de rij staan om 2 minuten ergens in te kunnen is niet echt leuk IMHO.quote:
Het heette als eerste Walibi.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het altijd Six Flags genoemd.
Ik ga dan ook niet in het weekend, maar op maandag of zo. Nog nooit langer dan een half uur in de rij hoeven staan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Achtbanen zijn tof. Maar om overal 1,5 uur in de rij staan op 2 minuten ergens in te kunnen is niet echt leuk IMHO.
Toen ik er voor het eerst heen ging, heette het Six Flags en zo ben ik 't blijven noemenquote:
Jonkie.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toen ik er voor het eerst heen ging, heette het Six Flags en zo ben ik 't blijven noemen.
Ben ook nooit in het weekend geweest. Maar goed, zelfs een half uur vind ik eigenlijk al te lang. Dan kun je nog steeds maar in 2 attracties per uur. Beetje zonde van de tijd en geld.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:28 schreef Samzz het volgende:
Ik ga dan ook niet in het weekend, maar op maandag of zo. Nog nooit langer dan een half uur in de rij hoeven staan..
Dat ligt eraan welke attracties je uitzoekt. Vaak genoeg bij de Goliath gewoon door kunnen lopen zonder ook maar een minuut te hoeven wachten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Ben ook nooit in het weekend geweest. Maar goed, zelfs een half uur vind ik eigenlijk al te lang. Dan kun je nog steeds maar in 2 attracties per uur. Beetje zonde van de tijd en geld.
Bij de Efteling heb ik de tactiek toegepast om wel bij openingstijd het park in te gaan, maar dan achterin te beginnen. Tegen de tijd dat de eerste stroom achterin het park is, was ik alweer vooraan. Ik heb toen op een dag waarop het toch best druk was, alleen maar hoeven wachten bij de Vliegende Hollander, die was toen net open. Verder kon ik overal vrijwel meteen doorlopen.:)quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Ben ook nooit in het weekend geweest. Maar goed, zelfs een half uur vind ik eigenlijk al te lang. Dan kun je nog steeds maar in 2 attracties per uur. Beetje zonde van de tijd en geld.
Dat doe ik ook altijdquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bij de Efteling heb ik de tactiek toegepast om wel bij openingstijd het park in te gaan, maar dan achterin te beginnen. Tegen de tijd dat de eerste stroom achterin het park is, was ik alweer vooraan. Ik heb toen op een dag waarop het toch best druk was, alleen maar hoeven wachten bij de Vliegende Hollander, die was toen net open. Verder kon ik overal vrijwel meteen doorlopen.:)
Bij Walibi hadden ze dus van die kutkinderen met schoolreis, die 5 euro pp meer hadden betaald ofzo en dan gewoon hoe dan ook niet in de rij hoeven te staan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ligt eraan welke attracties je uitzoekt. Vaak genoeg bij de Goliath gewoon door kunnen lopen zonder ook maar een minuut te hoeven wachten.
is ff uitzoeken hoe ik dat regel dus.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bij Walibi hadden ze dus van die kutkinderen met schoolreis, die 5 euro pp meer hadden betaald ofzo en dan gewoon hoe dan ook niet in de rij hoeven te staan.
Dat vind ik in Disney ook zo lame, die fast passes. Mag je gewoon via de uitgang voor iedereen in de attractiequote:Op donderdag 21 juli 2011 16:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bij Walibi hadden ze dus van die kutkinderen met schoolreis, die 5 euro pp meer hadden betaald ofzo en dan gewoon hoe dan ook niet in de rij hoeven te staan.Fucking irritant als je net aan de beurt bent maar 2,3 rondjes moet wachten omdat een stel van die prepubers eerst mogen.
goede zaak!quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vind ik in Disney ook zo lame, die fast passes. Mag je gewoon via de uitgang voor iedereen in de attractie.
Ja, dat ja.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vind ik in Disney ook zo lame, die fast passes. Mag je gewoon via de uitgang voor iedereen in de attractie.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat ja.
Wat nog triester was, was dat die kinderen als een malle een achtbaan instormde, en zo'n "ik ga thank god bijna met pensioen, maar mijn eindstation is dus wel achtbaanbediener"-dude zei:
Ik ben de baas van de achtbaan! Op boze toon tegen die blagen.
Dat ga ik zaterdag ook maar eens proberenquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bij de Efteling heb ik de tactiek toegepast om wel bij openingstijd het park in te gaan, maar dan achterin te beginnen. Tegen de tijd dat de eerste stroom achterin het park is, was ik alweer vooraan. Ik heb toen op een dag waarop het toch best druk was, alleen maar hoeven wachten bij de Vliegende Hollander, die was toen net open. Verder kon ik overal vrijwel meteen doorlopen.:)
Die fast passes moet je echter wel halen en die zijn dan voor bv een paar uur later pas.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik vind het lame.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die fast passes moet je echter wel halen en die zijn dan voor bv een paar uur later pas.
Ik vind dat systeem, mits je het handig plantm erg fijn:Y
Ja, je betaald al genoeg voor zo'n kaartje, en ik vind het dan ook belachelijk dat om een kleine groep een plezier te doen, andere mensen dan onnodig lang moeten wachten.quote:
Ja, precies.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, je betaald al genoeg voor zo'n kaartje, en ik vind het dan ook belachelijk dat om een kleine groep een plezier te doen, andere mensen dan onnodig lang moeten wachten.
Of juist weer jongquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:11 schreef ook_gek het volgende:
Ik ben afgelopen vrijdag naar de efteling geweest.
Heb alleen bij de vliegende hollander moeten wachten. De rest kon ik zo door lopen. Gemiddelde wachttijd was 10min
Ik was er 15jaar niet geweest. God domme wat voel je dan opeens oud
Je kunt toch zelf ook een fastpass halen? Kost niets extra. En het is niet zo dat je bij iedere attractie die voorrang dan krijgt (zoals met die 5 eur extra bij Walibi), het is maar voor 1 atrractie en op 1 bepaalde tijd. Ik vind het een handig plan en we maakten er ook best veel gebruik van.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, je betaald al genoeg voor zo'n kaartje, en ik vind het dan ook belachelijk dat om een kleine groep een plezier te doen, andere mensen dan onnodig lang moeten wachten.
Ik was samen met een vriendin en tuurlijk voelde we ons jongquote:
En hup! Door naar de kroeg en vrije seks!quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik was samen met een vriendin en tuurlijk voelde we ons jong
Maar als je bv in de fata morgana zit denk je wel van. Jezus 15jaar geledwn zat ik hier ook en toen dit en dat.
En dan dringt het door dat je oud bent
En helemaal als je stelletjes ziet lopen van onze leeftijd. En dan zijn wij beiden vrijgezel....
En helemaal als je stelletjes van je eigen leeftijd ziet lopen met een kleine
En aan de andere kant zijn we ook weer blij dat we vrijgezel zijn
Kroeg gingen we niet halen, daar waren we te moe voor. Dagje efteling met afsluiten bij de mc donald was echt zwaar. We waren geslooptquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En hup! Door naar de kroeg en vrije seks!
Damn....het spijt me kerel, maar nu kom je ècht oud over....quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kroeg gingen we niet halen, daar waren we te moe voor. Dagje efteling met afsluiten bij de mc donald was echt zwaar. We waren gesloopt
We zaten woensdag en donderdag ook al tot laat in de kroeg
Serieus, een dagje efteling is zo vermoeiend, dat je daarna gewoon thuis op de bank wil hangen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Damn....het spijt me kerel, maar nu kom je ècht oud over....
De laatste keer dat ik in de Efteling was, was ik 17 geloof ikquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Serieus, een dagje efteling is zo vermoeiend, dat je daarna gewoon thuis op de bank wil hangen.
En dat zeg ik!
Efteling is dagje top sport, neem dat van mij aanquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Damn....het spijt me kerel, maar nu kom je ècht oud over....
Ze zeggen ook dat voetbal oorlog is, maar de enige overeenkomst met oorlog is het stel huilende mensen dat ter aarde valt in het veld.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Efteling is dagje top sport, neem dat van mij aan
heb je de supporters wel eens gezien. Die hebben een compleet wapen arsenaal in de auto liggen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze zeggen ook dat voetbal oorlog is, maar de enige overeenkomst met oorlog is het stel huilende mensen dat ter aarde valt in het veld.
Logisch. Stad = beschaving.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:41 schreef Barbusse het volgende:
Dus tijd voor een leuke en zinloze "Jamaar hullie!"-discussie![]()
Boeren gewelddadiger dan stadsen
Ja kijk, dááraan zie je dat je ouder bent gewordenquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kroeg gingen we niet halen, daar waren we te moe voor. Dagje efteling met afsluiten bij de mc donald was echt zwaar. We waren gesloopt
Nou vooruit danquote:We zaten woensdag en donderdag ook al tot laat in de kroeg
Vanuit dat oogpunt is voetbal dus slechts slecht gevoerde diplomatieke onderhandelingen, de Chamberlain van onze maatschappij.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb je de supporters wel eens gezien. Die hebben een compleet wapen arsenaal in de auto liggen.
Voetbal is dus zeker wel oorlog
Supporters zijn stom.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb je de supporters wel eens gezien. Die hebben een compleet wapen arsenaal in de auto liggen.
Voetbal is dus zeker wel oorlog
Het is een hoop geloop en gesta... maar topsport?quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Efteling is dagje top sport, neem dat van mij aan
quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Logisch. Stad = beschaving.
En alle geweldadige stedelingen zijn geïmporteerde boeren.
Ik ook nietquote:
heb je een verblijfsvergunning voor je huid?quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook nietOf wel
Ik weet het niet meer, ik ben allochtoon in mijn eigen huid/land
Arme drommelquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook nietOf wel
Ik weet het niet meer, ik ben allochtoon in mijn eigen huid/land
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:20 schreef El_Matador het volgende:
Kloon!
Weet je hoe leuk voetbal is?Voetbal moet dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Je verjaardagscadeautje wordt een half ontblote gespierde man met een gele helm?quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Voor het eerst in jaren kan ik niet wachten tot mijn Bday
FIFA +quote:
nee, ik mag naar een bovenwoning in nijmegen gaan kijken op mijn bdayquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je verjaardagscadeautje wordt een half ontblote gespierde man met een gele helm?![]()
FIFA moet ook doodquote:
He verdorie ik hou het niet meer bij. Je had toch net een huis?!quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik mag naar een bovenwoning in nijmegen gaan kijken op mijn bday
Neequote:Op donderdag 21 juli 2011 19:17 schreef clevy het volgende:
[..]
heb je een verblijfsvergunning voor je huid?
is vast een bejaardenflat danquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
He verdorie ik hou het niet meer bij. Je had toch net een huis?!
Echt nietquote:
Zelfs mijn paspoort is verlopenquote:
ja, maar een tijdelijke.. nu mag ik gaan kijken naar een vaste woningquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
He verdorie ik hou het niet meer bij. Je had toch net een huis?!
Vaste woningen ftwquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar een tijdelijke.. nu mag ik gaan kijken naar een vaste woning
En dan hopen dat ik het word
Nee, die doet t nog naar behoren. Mijn haar daarintegen...ik vond een grijze haar in mijn baardquote:
Dat bedoel ik. Ze kunnen ook alleen een of andere holentaal uitkramenquote:
Raawwrrrquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, die doet t nog naar behoren. Mijn haar daarintegen...ik vond een grijze haar in mijn baard
idd.. ben 8e, dus best wel kansquote:
*pakt pincet*quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, die doet t nog naar behoren. Mijn haar daarintegen...ik vond een grijze haar in mijn baard
Ik weet niet of ik nou mag zeggen dat ik hoop dat het een dure pauperbende is zodat iedereen afzegt of nietquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
idd.. ben 8e, dus best wel kans
je kunt beter geen carriere willen maken als makelaarquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nou mag zeggen dat ik hoop dat het een dure pauperbende is zodat iedereen afzegt of nietIk was zesde op mijn woning, maar niemand wilde hem omdat ie behoorlijk duur is vanwege een grote keuken, met relatief klein oppervlak, ik woon naast een kerk boven een man met 2 grote honden dus geluidsoverlast EN ik kijk uit op een blinde, verrotte houten muur. Maar tis wel mooi mijn huisje daardoor
Euhm...ok? Jij valt op grijs haar?quote:
Perceptie is een bitch zelfbewuste en onafhankelijke vrouwquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ze kunnen ook alleen een of andere holentaal uitkramen
Niet persé, maar ik vind een paar grijze haren meestal wel woest aantrekkelijk om de een of andere redenquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euhm...ok? Jij valt op grijs haar?
Nou, in dat gevalquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Niet persé, maar ik vind een paar grijze haren meestal wel woest aantrekkelijk om de een of andere reden
quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, in dat gevalZe zitten ook alleen in mijn baard, gelukkig niet op mijn hoofd
Ik hoop ook dat het een zooi isquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nou mag zeggen dat ik hoop dat het een dure pauperbende is zodat iedereen afzegt of nietIk was zesde op mijn woning, maar niemand wilde hem omdat ie behoorlijk duur is vanwege een grote keuken, met relatief klein oppervlak, ik woon naast een kerk boven een man met 2 grote honden dus geluidsoverlast EN ik kijk uit op een blinde, verrotte houten muur. Maar tis wel mooi mijn huisje daardoor
Check.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:33 schreef Barbusse het volgende:
Nou, in dat gevalZe zitten ook alleen in mijn baard, gelukkig niet op mijn hoofd
Op het moment wel jaquote:
Gelukkig zijn we nog jong van geestquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Check.Nou ja, ik heb ook wat verdwaalde grijze haren op mijn hoofd.
![]()
Nou geloof me als je niet sport voelt het als top sportquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is een hoop geloop en gesta... maar topsport?
Je legt een flink aantal km's af, dat wel
Ja doh, het moet niet zo'n Osama-baard worden he.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
alleen stoppelbaardjes vind ik sexy
en ook geen pratend kutjequote:Op donderdag 21 juli 2011 19:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja doh, het moet niet zo'n Osama-baard worden he.
gewoon een simpel 'ik heb me 3 dagen niet geschoren'baardjequote:
Stylenquote:
Ooowwwquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gewoon een simpel 'ik heb me 3 dagen niet geschoren'baardje
Maar het moet wel verzorgd zijn!! Niet dat je hele wangen ook onder het haar zitten ofzo... Dus dat mag wel netjesquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
StylenDas nog vermoeiender dan scheren zelf
4 dagen ook goed?quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gewoon een simpel 'ik heb me 3 dagen niet geschoren'baardje
Een rossige baard? Je date een viking?quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ooowww![]()
![]()
[..]
Maar het moet wel verzorgd zijn!! Niet dat je hele wangen ook onder het haar zitten ofzo... Dus dat mag wel netjesMaar wat ik dan weer niet snap is mn huidige whatever (JA NOG STEEDS DEZELFDE) die laat altijd een stoppelbaardje staan (raawwrr), want anders heeft hij naar eigen zeggen zo'n babyface (wat waar is), maar dan doet ie zn kin en bovenlip nét even wat langer dan zijn wangen. Dat vind ik zo maf!! Maar hij luistert niet naar me
En hij heeft nog een rossige baard ook als het ietsje langer is
Hij is wel blond (naja, kaal) en lang en breed, maar hij heet geen Erikquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
4 dagen ook goed?![]()
[..]
Een rossige baard? Je date een viking?
ligt eraan hoe hard het groeitquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
4 dagen ook goed?![]()
[..]
Een rossige baard? Je date een viking?
iehl. rossig.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ooowww![]()
![]()
[..]
Maar het moet wel verzorgd zijn!! Niet dat je hele wangen ook onder het haar zitten ofzo... Dus dat mag wel netjesMaar wat ik dan weer niet snap is mn huidige whatever (JA NOG STEEDS DEZELFDE) die laat altijd een stoppelbaardje staan (raawwrr), want anders heeft hij naar eigen zeggen zo'n babyface (wat waar is), maar dan doet ie zn kin en bovenlip nét even wat langer dan zijn wangen. Dat vind ik zo maf!! Maar hij luistert niet naar me
En hij heeft nog een rossige baard ook als het ietsje langer is
quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hij is wel blond (naja, kaal) en lang en breed, maar hij heet geen Erik
Daar waar je ze zelf niet ziet zijn ze wel wat meer aanwezig hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Check.Nou ja, ik heb ook wat verdwaalde grijze haren op mijn hoofd.
![]()
Redelijk hard. Maar ik heb ook vrijwel zwart haar, dus je ziet het wat snellerquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ligt eraan hoe hard het groeit
Show mequote:Op donderdag 21 juli 2011 19:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Redelijk hard. Maar ik heb ook vrijwel zwart haar, dus je ziet het wat sneller
waarom doe je het er dan op? Ik hou niet van rossig/rood en daarom doe ik het er ook niet op.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
I know
[..]
Haha, ik ga hem voortaan Hagar noemen
Is dit hem?quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
I know
[..]
Haha, ik ga hem voortaan Hagar noemen
Ik heb toch een fobo?quote:
Ik zie alleen een foto waar je vooruit staart, maar hoeveel dagen dat is weet ik toch niet?quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb toch een fobo?Of anders facebook.
In het donker issie gewoon blondquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
waarom doe je het er dan op? Ik hou niet van rossig/rood en daarom doe ik het er ook niet op.
hou ik ook niet vanquote:
Ohquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zie alleen een foto waar je vooruit staart, maar hoeveel dagen dat is weet ik toch niet?
en ik heb geen facebook meer
Oeh oeh! Issie eindelijk uit?quote:
Hahahaha, eh... neequote:
dus kan ik het niet zien, dus show mequote:
en dan nog het erop doenquote:
Waar hou je wel van dan, dat je date met een jongen die rossig/blond is waar je eigenlijk niet van houd?quote:
Uhu!! Hij is echt supergaaf!! Veeeeel sneller ook dan Snow Leopard!!quote:
Neenquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dus kan ik het niet zien, dus show me
Ja heel vernieuwd.quote:
Maar het is goed johquote:
Ik weet het inmiddels niet meerquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar hou je wel van dan, dat je date met een jongen die rossig/blond is waar je eigenlijk niet van houd?
erg flauw weer barbie..quote:
Intelligent heb je tijdens de seks niet nodigquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar het is goed johEn qua lichaam...
En hij is nog intelligent ook!
[..]
Ik weet het inmiddels niet meer
Roep ik ergens iets over vernieuwingquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja heel vernieuwd.
Folders aanmaken![]()
Andersom scrollen (wat iedereen gelijk weer uitzet)![]()
Fullscreen een appVernieuwend!
![]()
Mission control![]()
De vernieuwing is echt ver te zoeken.
Maar mooi gejat. nou ja eigenlijk erg matig gejat maar tenminste eindelijk makkelijk je vensters vergroten
Hoeft niet. Dat doet apple zelf al genoeg.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Roep ik ergens iets over vernieuwing
Aandacht!quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar hou je wel van dan, dat je date met een jongen die rossig/blond is waar je eigenlijk niet van houd?
Je hebt het er maar zwaar mee merk ikquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar het is goed johEn qua lichaam...
En hij is nog intelligent ook!
[..]
Ik weet het inmiddels niet meer
Sorry, maar ik ben niet zo van het foto´s dumpen op een forum. Ik ben niet zoals die zelfverliefde figuren die je in een andere topicreeks kunt vinden.quote:
Kan alle kleuren hebben!quote:
ik bedoelde alleen je baardje hoorquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt het er maar zwaar mee merk ik![]()
[..]
Sorry, maar ik ben niet zo van het foto´s dumpen op een forum. Ik ben niet zoals die zelfverliefde figuren die je in een andere topicreeks kunt vinden.
rozequote:
Ach, Microsoft doet dat ook altijd...quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoeft niet. Dat doet apple zelf al genoeg.
Volledig onterecht in dit geval.
Hmm, ik val op lang, liefst ook 1.90+ (deze is 1.96)quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik val op alles wat ik zelf niet ben
slanke mannen (nee ik ben niet dik)
ouder (ik ben nog, tot volgende week iig, piepjong)
donkere ogen (zelf blauw/groen/grijs, ligt aan het licht)
lang (ben niet uberklein, maar met lang bedoel ik toch ergens langer dan 1.90)
donker haar (zelf midden blond, ook al zie je daar niks van)
getint, of iig niet wit. (witter dan ik kan bijna niet)
geen sproeten(heb ik wel, baal ik van)
Sorry, maar nee. En hij gaat er toch vanavond weer af.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik bedoelde alleen je baardje hoorde rest van het hoofd hoeft niet
Laat me raden... hij wil jou weer eens nietquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hmm, ik val op lang, liefst ook 1.90+ (deze is 1.96)
Ik val op brede schouders/rug, liefst goed gespierd (deze staat 3/4x per week in de sportschool en zit ook aan de pillen en shakes enzo (en
)
Ik val op stevig (+100kg, check)
Intelligent, humor, lief (check, check, check)
Alleen dat hoofdWaar ik een absolute zwak voor heb ik een flinke bos donker haar (kaal en blond), groene of lichtbruinte ogen (blauw) en een mannelijk gezicht, goede jukbeenderen, stevige kaak etc (deze heeft een babyface)... Dus ja...
En toch issie onweerstaanbaar
Stop em in een envelop en stuur op!!quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, maar nee. En hij gaat er toch vanavond weer af.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik val op brede schouders/rug, liefst goed gespierd (deze staat 3/4x per week in de sportschool en zit ook aan de pillen en shakes enzo (en
)
Alleen dat hoofdWaar ik een absolute zwak voor heb ik een flinke bos donker haar (kaal en blond), groene of lichtbruinte ogen (blauw) en een mannelijk gezicht, goede jukbeenderen, stevige kaak etc (deze heeft een babyface)... Dus ja...
Sterk! Heel sterk.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, Microsoft doet dat ook altijd...
GvE kennende gebruikt ze de haren voor een voodoopopquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Stop em in een envelop en stuur op!!
oh nee, zo'n healthfreak hoef ik niet, en al helemaal niet zo'n sportman die aan de shakes en pillen zitquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
)
Word je wel lekker geprikkeldquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
GvE kennende gebruikt ze de haren voor een voodoopop
Uhm, JIJ zeikt het af... dus ik wijs je er alleen even op dat Microsoft het ook doetquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sterk! Heel sterk.
Hunnie doen het ook argument! Niks tegen in te brengen.
Het voodoopopje is al klaarquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
GvE kennende gebruikt ze de haren voor een voodoopop
Dat heb ik liever op een andere manierquote:
Dat kun je toch aan GvE vrááágen?!quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat heb ik liever op een andere manier
Het is het Varken dat m elke keer pakt, had laatst voor het leuk zo'n klein fakevoodoopopje uit zo'n draaiautomaat gehaald (deed me aan vroeger denken), en aan mn tas gehangen, maar hij is echt niet veilig voor het Varkenquote:
prikkeldraad?quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat heb ik liever op een andere manier
kinderen die vragen...quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat kun je toch aan GvE vrááágen?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |