Je gaat ze voor 100.000 euro per speaker natuurlijk ook geen carte blanche geven. Maar in goede samenspraak kunnen ze echt wel maken wat jij precies wilt hoor. Anders zijn ze hun geld niet waard. Gewoon tussendoor uit blijven proberen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben niet aan het mierenneuken, je mist het punt gewoon.
Die designer en technicus kunnen ongetwijfeld iets heel moois neerzetten, maar dat wil niet zeggen dat IK het mooi vind klinken.
Ik heb 't vandaag niet over een veulen gehad.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
duidelijk genoeg dat ik het vuelen bedoelde waar jij het eerder vandaag over had
Wel, over mijn rozequote:Op donderdag 21 juli 2011 14:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb 't vandaag niet over een veulen gehad.
niet?quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb 't vandaag niet over een veulen gehad.
En waarom zou ik dat doen als er genoeg speakerbouwers zijn die bewezen kwaliteit leveren?quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:53 schreef Barbusse het volgende:
Je gaat ze voor 100.000 euro per speaker natuurlijk ook geen carte blanche geven. Maar in goede samenspraak kunnen ze echt wel maken wat jij precies wilt hoor. Anders zijn ze hun geld niet waard. Gewoon tussendoor uit blijven proberen.
Dat enge meisjes-in-playboy verhaal sla ik maar even over.![]()
Dat was Godt, gisteren. Toen ik vertelde dat het veulen van m'n vriendin verongelukt was.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Over wie zei je dan met haar opmerking 'meh' dat is doet een schaap, geen paard
Dat bedoelt Barbie toch ookquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:55 schreef Techno het volgende:
[..]
En waarom zou ik dat doen als er genoeg speakerbouwers zijn die bewezen kwaliteit leveren?
Ik zou het niet weten want ik heb dat programma nog nooit gezien.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:56 schreef ook_gek het volgende:
Die stem van baar is
Bedenk je eens in wat voor geluid dat gaat maken als ze uit elkaar getrokken gaat worden
Dat was ik niet, dat was een negerquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Over wie zei je dan met haar opmerking 'meh' dat is doet een schaap, geen paard
Ow godt.. ook goedquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:55 schreef Samzz het volgende:
Dat was Godt, gisteren. Toen ik vertelde dat het veulen van m'n vriendin verongelukt was.
En meh was wat ik zei, niet dat dier.
Hmm, die laat je niet even "op maat" bouwen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:56 schreef Samzz het volgende:
Dat bedoelt Barbie toch ook. Speakers op maat laten bouwen.
Ik nietquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow godt.. ook goed
Maar dan nog vind ik dat ik gelijk heb
ja dat klopt, dat bedoelde ik dan ook niet anders dan dat
Wie heeft het over even?quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, die laat je niet even "op maat" bouwen.
Omdat jij, rijke baas, natuurlijk wel al die pegels moet gebruiken om jouw smaak te ventileren! Waarom denk je dat er roze Hummers rondrijden op deze planeet?quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:55 schreef Techno het volgende:
[..]
En waarom zou ik dat doen als er genoeg speakerbouwers zijn die bewezen kwaliteit leveren?
Pimp my ride, het zou verboden moeten worden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:03 schreef Barbusse het volgende:
Omdat jij, rijke baas, natuurlijk wel al die pegels moet gebruiken om jouw smaak te ventileren! Waarom denk je dat er roze Hummers rondrijden op deze planeet?
Ja, maar het blijft smaak toch?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Pimp my ride, het zou verboden moeten worden.
vaak niet mooi, wel op de een of andere reden heel cool, net als West Coast Customs.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Pimp my ride, het zou verboden moeten worden.
Dat klopt, wansmaak is ook smaak.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:05 schreef Barbusse het volgende:
Ja, maar het blijft smaak toch?Niet jouw smaak, niet mijn smaak, geen goede smaak, maar smaak ontegenzeggelijk.
Ik vind dat best leuk, die achterlijke customsquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vaak niet mooi, wel op de een of andere reden heel cool, net als West Coast Customs.
Vind ze vaak bij west coast customs auto's verbouwen dat ik echt denk WTF zo'n auto moet je niks aan doen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vaak niet mooi, wel op de een of andere reden heel cool, net als West Coast Customs.
Echt, als ik geld zat zou hebben zou ik het wel weten hoorquote:
Dan had jij ook een roze Hummer?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Echt, als ik geld zat zou hebben zou ik het wel weten hoor
Neenquote:
Als ik geld zat zou hebben dan zou ik het i.i.g. niet aan dat soort ongein uitgeven.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:12 schreef Barbusse het volgende:
Echt, als ik geld zat zou hebben zou ik het wel weten hoor
Jij zou die Pokemon-zeeslak met kwalitatief hoogstaand geluid van H.R. Giger kopen?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Als ik geld zat zou hebben dan zou ik het i.i.g. niet aan dat soort ongein uitgeven.
Koop je ook een leuk setje speakers voorquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:15 schreef Samzz het volgende:
Oh, godver. Ik zie ook eens een hoofdstel dat ik helemaal perfect vind hoor. Kost 'maar' 900 euro
.
Achterlijk gedoe.
Ik geloof je meteenquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Koop je ook een leuk setje speakers voor.
Van zoiets heb ik dan weer geen enkel idee hoeveel dat zou kunnen/moeten kosten....quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen. Ik vind dat echt achterlijk veel geld voor een hoofdstel
. Het is dan wel stang en trens, maar dan nog
.
Ook in de paardenwereld geldt, het kan zo duur als je 't zelf maakt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Van zoiets heb ik dan weer geen enkel idee hoeveel dat zou kunnen/moeten kosten....
Nee. Ik houd het wel bij Dynaudio, Mordaunt Short of Sonic Faber. Of zo.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:16 schreef Barbusse het volgende:
Jij zou die Pokemon-zeeslak met kwalitatief hoogstaand geluid van H.R. Giger kopen?
waarom niet, je moet toch van het ene naar het andere vakantiehuisje komen?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Als ik geld zat zou hebben dan zou ik het i.i.g. niet aan dat soort ongein uitgeven.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:25 schreef rival het volgende:
waarom niet, je moet toch van het ene naar het andere vakantiehuisje komen?
Wel joh, luchthapper voorop, flinke spoiler achterop, embleemloze gril.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:27 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jazeker, maar dit ga je toch niet "pimpen"?
Ohja, met stang en trens snap ik de prijs welquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen. Ik vind dat echt achterlijk veel geld voor een hoofdstel
. Het is dan wel stang en trens, maar dan nog
.
jawel, als eerst een andere kleurquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:27 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wil je 1 van die 2 dingen hebben, zo nee, geldquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:29 schreef Cue_ het volgende:
Oke wat kan ik het beste kiezen:
Salora LCD2226DVX-WH - LCD/DVD Combo of
BlackBerry Curve (8520) - Zwart of
150 euro korting
Geld.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:29 schreef Cue_ het volgende:
Oke wat kan ik het beste kiezen:
Salora LCD2226DVX-WH - LCD/DVD Combo of
BlackBerry Curve (8520) - Zwart of
150 euro korting
Kan gewoon van fabriek af hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:30 schreef rival het volgende:
jawel, als eerst een andere kleur
en dan een ander setje wielen en dan ben ik tevreden
Nou ik heb nu nog zo'n grote breedbeeld.. die wel aan vervanging toe is en ik zelf niet snel een nieuwe tv koop.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:30 schreef HeatWave het volgende:
Wil je 1 van die 2 dingen hebben, zo nee, geld.
Ook goedquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee. Ik houd het wel bij Dynaudio, Mordaunt Short of Sonic Faber. Of zo.
Die TV is gewoon kut iigquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou ik heb nu nog zo'n grote breedbeeld.. die wel aan vervanging toe is en ik zelf niet snel een nieuwe tv koop.
Mijn telefoon is ook aan vervanging toe en kan dan door naar een goedkope abbo aangezien ik geen telefoon hoef te kopen.
en die 150 euro korting, ja dat is natuurlijk ook nice.
Dynaudioquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee. Ik houd het wel bij Dynaudio, Mordaunt Short of Sonic Faber. Of zo.
daar was ik al bang voorquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:33 schreef HeatWave het volgende:
Die TV is gewoon kut iig. Ik hou niet zo van BB, maar dan zou ik die doen, als je toch een nieuwe GSM moet.
Dit ook nietquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:27 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rosso corsa.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:32 schreef rival het volgende:
neem ik ooit dat merk, dan kan ik uiteraard maar voor 1 kleur gaan
En dat terwijl het zo fijn is om af en toe een excuus te hebben om naar buiten te gaan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:39 schreef missbehavin het volgende:
Ha, collega 3 weken op vakantie, kan ik fijn roken op kantoor.
Ja want dat ruik je na 3 weken stomen heeeuuul nietquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:39 schreef missbehavin het volgende:
Ha, collega 3 weken op vakantie, kan ik fijn roken op kantoor.
Oh maar dat kan ik sowieso wel.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dat terwijl het zo fijn is om af en toe een excuus te hebben om naar buiten te gaan.
Oh maar ik denk dat de sigarenrook van de baas het wel een beetje verhult. Die trekt zich namelijk nooit iets van haar aan en rookt altijd, of wij er nu zijn of niet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja want dat ruik je na 3 weken stomen heeeuuul niet
En aangezien we dan toch geld zat hebben, krijgt dit schatje een mooie zen-garage met veel kersenhout.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ohja, met stang en trens snap ik de prijs wel.
Vuige illegalerts!quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar ik denk dat de sigarenrook van de baas het wel een beetje verhult. Die trekt zich namelijk nooit iets van haar aan en rookt altijd, of wij er nu zijn of niet.
Jij had toch laatst een cheesecake gemaakt? Hoe is die geworden?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dat terwijl het zo fijn is om af en toe een excuus te hebben om naar buiten te gaan.
Bah sigarenquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar ik denk dat de sigarenrook van de baas het wel een beetje verhult. Die trekt zich namelijk nooit iets van haar aan en rookt altijd, of wij er nu zijn of niet.
Ja ik ook, maar dat doe ik dan toch niet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar dat kan ik sowieso wel.
Ja! En die was in een keer goed gelukt!quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij had toch laatst een cheesecake gemaakt? Hoe is die geworden?.
Heb je die van scratch gemaakt of uit een pakje?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja! En die was in een keer goed gelukt!
Ja hij is heel erg, we zitten hier in een gebouw met meerdere bedrijven en die hebben de hoop al opgegeven dat hij er mee ophoudt.quote:
Die mag je wel bij mij op de oprit zettenquote:
Uit een pakje.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je die van scratch gemaakt of uit een pakje?
Ik wil binnenkort ook weer eens wat bakken, dus ik ben een beetje aan het rondkijken en cheesecake klinkt wel lekker.
Nee, die kom je maar bewonderen in mijn Japans opgezette buitenhuisjequote:Op donderdag 21 juli 2011 15:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die mag je wel bij mij op de oprit zetten.
Oh, bedankt voor de linkquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Uit een pakje.
Gewoon helemaal zelf natuurlijk. Het is niet heel moeilijk, ook al komen sommige dingen wel nauw. Heb het recept van Fok! gehaald overigens.
Cheesecake !!
Had alleen geen aardbei erdoor gedaan omdat ik het eerst naturel wilde proberen, wel een aardbeiensausje er nog overheen gemaakt. Was erg lekker!
Stinkt minder dan sigaretten vind ik. Ruikt sterker, stinkt minder.quote:
Ik haal wel vaker taartrecepten van Fok! trouwens, heb deze ook al heel vaak gemaakt en die is ook erg lekker.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, bedankt voor de link. Heb 't recept opgeslagen. Volgende week maar eens uitproberen, klinkt lekker
.
Naturel met aardbeiensaus klinkt goed.
Ligt heel erg aan welke sigaren het zijnquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stinkt minder dan sigaretten vind ik. Ruikt sterker, stinkt minder.
Maar daar zijn het er veel niet mee eens
Nee idd.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind sigaren "gezellig" ruiken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn vader rookte vroeger pijp met carameltabak. Jeugdtraumaquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ligt heel erg aan welke sigaren het zijn
Goede tip! Ook maar opgeslagen. Lekker bakken volgende weekquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik haal wel vaker taartrecepten van Fok! trouwens, heb deze ook al heel vaak gemaakt en die is ook erg lekker.
Chocoladetaart / Chocoladecake recepten gevraagd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |