Van mij niet toen ik een klein Vikje was!quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
McDonalds?Nou, dat mogen ze houden van mij
.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wij hebben zojuist Star Wars: The Old Republic gepre-orderd![]()
Kusje erop!quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Auw. Eenvan loveli doet pijn
Dat maakt het een beetje beter. Een beetje. Maar in mijn achterhoofd blijft het idee spelen dat ik jou gefaald hebquote:
It's a StarWars thing.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat maakt het een beetje beter. Een beetje. Maar in mijn achterhoofd blijft het idee spelen dat ik jou gefaald heb
Ga op mijn plek zitten!quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:00 schreef Viking84 het volgende:
Dank voor de gekleurde plaatjes, zodat iedereen die langs loopt kan zien dat ik niet aan het werk ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Dan niet zeuren!quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan moet ik zo ver lopen om thee te halen.
De smileys helpen ook niet meequote:Op donderdag 21 juli 2011 14:00 schreef Viking84 het volgende:
Dank voor de gekleurde plaatjes, zodat iedereen die langs loopt kan zien dat ik niet aan het werk ben.
Tralalalopen ftwquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan niet zeuren!
En tralopen is goed veur 't lief!
en de gekleurde blokken (mijn eigen posts zijn roze, die van de TS blauwquote:
Echt? Ligt eraan hoe het wordt gebracht, maar ik vind het wel kunnen. Ik heb gisteren ook iemand afgesmst. Was zo moe dat ik het niet kon opbrengen om weer de deur uit te gaan en ik wilde ook niet bellen om dezelfde reden. Wel een afzeg-reden erbij gegeven en dan smsen we 3 berichtjes heen en weer en ik had niet het idee dat ze beledigd was.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:32 schreef Tinkepink het volgende:
Waarom bel je eigenlijk niet even Syrena. Als ik een sms zou krijgen zou het echt een klap in mijn gezicht zijn. Niet alleen ben ik dan niet welkom, ik ben ook nog zo onbelangrijk/afstotend/stom dat het me niet persoonlijk gezegd kan worden.
1: ze hadden zichzelf uitgenodigdquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:32 schreef Tinkepink het volgende:
Waarom bel je eigenlijk niet even Syrena. Als ik een sms zou krijgen zou het echt een klap in mijn gezicht zijn. Niet alleen ben ik dan niet welkom, ik ben ook nog zo onbelangrijk/afstotend/stom dat het me niet persoonlijk gezegd kan worden.
Nou moet ik er ook bij zeggen dat het hele sms-en ook langs me heen is gegaan. Ik heb pushmail op mijn telefoon en gebruik dus mail. Of ik bel. Of ik skype eventueel (ook mobiel). Maar sms? Nee nooit.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Echt? Ligt eraan hoe het wordt gebracht, maar ik vind het wel kunnen. Ik heb gisteren ook iemand afgesmst. Was zo moe dat ik het niet kon opbrengen om weer de deur uit te gaan en ik wilde ook niet bellen om dezelfde reden. Wel een afzeg-reden erbij gegeven en dan smsen we 3 berichtjes heen en weer en ik had niet het idee dat ze beledigd was.
Ik word steeds nieuwsgieriger naar de postbode...quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:59 schreef loveli het volgende:
Gut, de postbode met de indringende blik was er weer. Tijd om een bestelstop in te lassen.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:59 schreef loveli het volgende:
Gut, de postbode met de indringende blik was er weer. Tijd om een bestelstop in te lassen.
Kussenquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:08 schreef V1z0R het volgende:
Nou hee, ik wil Coco dan ook mogen kussen!![]()
Have fun!!!quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:04 schreef Perruche het volgende:
Jongens wat is inpakken toch moeilijk!
Maar goed, bijna klaar, tot over een paar dagen!
Veel plezier!quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:04 schreef Perruche het volgende:
Kookwinkel?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:05 schreef Viking84 het volgende:
Weet iemand waar ik een thermometer kan kopen? Niet voor inwendig gebruik, maar om de temperatuur van water te meten.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=300361860846quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:04 schreef Perruche het volgende:
Dat soort dingen hebben ze bij de bever sport ook. Maar ik vond 12 euro voor 3 lullige zakjes wat te duurquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:06 schreef loveli het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=300361860846
Doegies!
Bij de bever zijn het een soort slaapzak zakjes, waarin het dus alsnog een prop en rommel wordt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:09 schreef loveli het volgende:
Het stomme is dat met die lullige zakjes inpakken zoveel makkelijker wordt.
Zijn dat vacuumzakken?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:06 schreef loveli het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=300361860846
Doegies!
Nee, een soort binnenkoffers van waszakjesmateriaal. Eentje voor shirts, eentje voor jurkjes/broeken en eentje voor ondergoed. Vergeleken met koffer volstorten heb je opeens veel minder nodig.quote:
Ahaquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Nee, een soort binnenkoffers van waszakjesmateriaal. Eentje voor shirts, eentje voor jurkjes/broeken en eentje voor ondergoed. Vergeleken met koffer volstorten heb je opeens veel minder nodig.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:11 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn WoW char heeft hoepeloorbellen
* zwijmel *quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
Gisteren was ik met mn schoonzusje even de stad in. Toen heb ik 4 paar nieuwe hoepeloorbellen gekocht![]()
Volgens mij is één paar ervan absoluut het grootste (qua diameter dus) dat ik ooit gehad heb
Is het erg als ik dat niet ken?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:12 schreef V1z0R het volgende:
[..]
* zwijmel *![]()
Billy, om serieus te doen, ik vind het zelf relaxed om 'Cafe del Mar' CD's te draaien op vakantie. Heerlijk voor op het strand.
ik zag ze voorbij komen en toen moest ik aan jou denken en toen heb ik die gekozenquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
![]()
Ál mijn chars hebben hoepeloorbellen.
Op zich niet... maar het verwonderd mij welquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:13 schreef Probability het volgende:
[..]
Is het erg als ik dat niet ken?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:01 schreef Probability het volgende:
Iemand nog tips voor leuke muziek (voor op vakantie?)
Kon je dat zonder die aankopen niet dan?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:27 schreef Ewelina het volgende:
1 jurkje en 4 hemdjes bleek goedkoper dan 1 jurkje. Dus nu kan ik voorlopig weer even vooruit[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
ik zag ze voorbij komen en toen moest ik aan jou denken en toen heb ik die gekozen
Ewelina's studio is een kledingkast met een bed erin.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:29 schreef V1z0R het volgende:
Ik vraag mij serieus af hoe groot jouw kledingkast is Ewelina![]()
Vergeet mijn katten niet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Ewelina's studio is een kledingkast met een bed erin.
Nee.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kon je dat zonder die aankopen niet dan?
Arme Ewelina, naakt over straat.
Je zou het bijna denken inderdaadquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Ewelina's studio is een kledingkast met een bed erin.
Kleding van 30 kilo geleden mag weg.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:34 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Je zou het bijna denken inderdaad![]()
Al begint die van mij ook aardig uit te puilen... Maar ik gooi haast nooit iets weg, misschien toch maar eens doen.
Ik heb 2 kasten:quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:29 schreef V1z0R het volgende:
Ik vraag mij serieus af hoe groot jouw kledingkast is Ewelina![]()
De wasdroger is best een goede plek.quote:
Valt mij nog meequote:Op donderdag 21 juli 2011 16:36 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb 2 kasten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En daar zit niet alleen kleding in.
Jurkjes nemen niet zoveel ruimte in...quote:
20 jurkjes wel. En 50 paar schoenen ook.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:38 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jurkjes nemen niet zoveel ruimte in...
Die schoenen liggen in mijn bergkast + boekenkast.... en het zijn ook geen 50 paar.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:40 schreef loveli het volgende:
[..]
20 jurkjes wel. En 50 paar schoenen ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus, we gaan er maar van uit dat we stomme pech hebben gehad voorheen, en dat met deze katjes alles goed gaatMerken nu trouwens al verschil, deze zijn "dikker", veel levendiger & speelser en zien er gewoon nu al een stuk gezonder uit
![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, kitten-update. Tijdje terug zijn Bill& Ted
toch ziek geworden en dood gegaan door FIP he? De cattery vond dit zo erg dat ze ons twee nieuwe kittens hebben gegeven. Hadden het zelf nog niet eerder meegemaakt en ze leefden erg met ons mee, dat was wel lief.
Anyway: meet Mango & Misty:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus, we gaan er maar van uit dat we stomme pech hebben gehad voorheen, en dat met deze katjes alles goed gaatMerken nu trouwens al verschil, deze zijn "dikker", veel levendiger & speelser en zien er gewoon nu al een stuk gezonder uit
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
toch ziek geworden en dood gegaan door FIP he? De cattery vond dit zo erg dat ze ons twee nieuwe kittens hebben gegeven. Hadden het zelf nog niet eerder meegemaakt en ze leefden erg met ons mee, dat was wel lief.
Anyway: meet Mango & Misty:FIPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus, we gaan er maar van uit dat we stomme pech hebben gehad voorheen, en dat met deze katjes alles goed gaatMerken nu trouwens al verschil, deze zijn "dikker", veel levendiger & speelser en zien er gewoon nu al een stuk gezonder uit
Och hemel, wat zielig zeg
![]()
Mango en Misty zien er lief uit![]()
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, en we wilden (voordat B&T ziek werden) sowieso nog een katje erbij. Die zijn we toen al gaan uitzoeken en over 3 a 4 weken kunnen we hem ophalen.
Meet Dude:The Dude, Il DuderinoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Lief he? dat vonden wij ook al. Had het ook helemaal niet verwacht. Had het ze laten weten omdat je dat nu eenmaal doet, en toen reageerden ze heel meelevend en zeiden ze eigenlijk meteen dat ze ons nieuwe kittens wilden gevenquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:46 schreef motorbloempje het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawCoco! Wat leuk! En wat lief van ze!
Oh, en we wilden (voordat B&T ziek werden) sowieso nog een katje erbij. Die zijn we toen al gaan uitzoeken en over 3 a 4 weken kunnen we hem ophalen.
Meet Dude:OoooohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ook weer een ragdoll?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Heel fijn idd.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Lief he? dat vonden wij ook al. Had het ook helemaal niet verwacht. Had het ze laten weten omdat je dat nu eenmaal doet, en toen reageerden ze heel meelevend en zeiden ze eigenlijk meteen dat ze ons nieuwe kittens wilden geven
Ik heb +/ 4 meter Pax. Beetje jammer dat de helft ervoor hangt ipv erin. Geloof niet dat ik me er heel erg voor schaam.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:48 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb ook twee van zulke kasten + 3 schoenenkasten + een pasr garderobes voor jassen + kartonnen dozen met oud-maar-nog-niet-weggooien-kleding.
*schaam
Want het past er niet meer in?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik heb +/ 4 meter Pax. Beetje jammer dat de helft ervoor hangt ipv erin.
Meet Dude:Oh my, die 9 weken fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Wat een stoere vent
. En wat lief dat ze jullie kittens gegeven hebben!!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Alledrie ragdollsquote:
Drie stuks. In totaal straks dus vierquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:50 schreef Tinkepink het volgende:
Wat cool coco. Hoevoel je je er nu bij?
waarom zou je je daarvoor schamen? Ik koop toevallig graag kleding, een ander koopt sigaretten of heeft een duur telefoonabonnement / dure iPad / tv / whatever.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:48 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb ook twee van zulke kasten + 3 schoenenkasten + een pasr garderobes voor jassen + kartonnen dozen met oud-maar-nog-niet-weggooien-kleding.
*schaam
Dat dacht ik ook, maar hij staat erg mooi en mijn taille komt er goed in uit.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:53 schreef _Calimero_ het volgende:
lieve poezels!
Leuk jurkje Ewelina, als ik het model zo zie zou ik alleen zeggen dat het mooier staat bij een wat kleinere cupmaat, maar sta helemaal open voor bewijs van het tegendeel (ofwel, een picca!)
Eens wat betreft jurkje, dat model staat mij vrij goed.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:53 schreef _Calimero_ het volgende:
lieve poezels!
Leuk jurkje Ewelina, als ik het model zo zie zou ik alleen zeggen dat het mooier staat bij een wat kleinere cupmaat, maar sta helemaal open voor bewijs van het tegendeel (ofwel, een picca!)
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:57 schreef V1z0R het volgende:
Kjoetness-overload!
Dude"I'm not Mr. Lebowski, you're Mr. Lebowski!... I'm the dude, so that's what you call me you know, that or his Dudeness or Duder or Duderino..."
Floris groot geworden!
Gmtaquote:
Anyway: meet Mango & Misty:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus, we gaan er maar van uit dat we stomme pech hebben gehad voorheen, en dat met deze katjes alles goed gaatMerken nu trouwens al verschil, deze zijn "dikker", veel levendiger & speelser en zien er gewoon nu al een stuk gezonder uit
wat lief!!
Misty is een beauty zeg!!
Mango mag vast mooier op de foto
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Mango is niet zo fotogeniek. Lol.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]wat lief!!
Misty is een beauty zeg!!
Mango mag vast mooier op de foto
wat een mooierd!quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:56 schreef _Calimero_ het volgende:
Kennen jullie deze nog?
[ afbeelding ]
Die is nu zo geworden:
[ afbeelding ]
Mooie kleurtjesquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:56 schreef _Calimero_ het volgende:
Kennen jullie deze nog?
[ afbeelding ]
Die is nu zo geworden:
[ afbeelding ]
Uhuh ik stel een kattenmeet voorquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mango is niet zo fotogeniek. Lol.
Eerst kopen en dan pas vragen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Uhuh ik stel een kattenmeet vooren die Dude
het is dat mijn Mr me wat doet maar anders
quote:
Hij ziet er goed uit! Mooie sprekende kleur ook.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:56 schreef _Calimero_ het volgende:
Kennen jullie deze nog?
[ afbeelding ]
Die is nu zo geworden:
[ afbeelding ]
Leuke muziekquote:
quote:
Bij de Steps heb ik daar niet zoveel last van (vandaar dat ik daar al mijn jurkjes koop...).quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:10 schreef Viking84 het volgende:
Leuke jurkjes kopen is echt moeilijk met een grote cupmaat. Paste vorige week eentje van Esprit en daar hield de ruimte voor de buste ongeveer halverwege mijn buste op![]()
.
Vervang "met een grote cupmaat" maar voor "als je een figuur hebt dat afwijkt van de standaard van confectie".quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:10 schreef Viking84 het volgende:
Leuke jurkjes kopen is echt moeilijk met een grote cupmaat. Paste vorige week eentje van Esprit en daar hield de ruimte voor de buste ongeveer halverwege mijn buste op![]()
.
die andere foro's waren van (te) dichtbij genomenquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:17 schreef Viking84 het volgende:
Staat goed idd! Heb je nou een andere fotohoek genomen? Want bij andere jurkjes vond ik het vaak lijken alsof je een enorme buik had en nu niet.
En meer van onderen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
die andere foro's waren van (te) dichtbij genomen
Ik heb de camera wat hoger gezet. Oh, en ik heb best een buikje hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:17 schreef Viking84 het volgende:
Staat goed idd! Heb je nou een andere fotohoek genomen?
Dank je! Deze is mooi getailleerd, dus mijn taille komt goed uit. En variatie moet er zijn héquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:16 schreef loveli het volgende:
Staat je goed! Staat minstens zo leuk als het model wat je meeste adere jurkjes hebben.
Nee, dat zit prima. Ik heb een groot decolleté wat je alleen niet ziet als ik een coltrui aantrek.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:21 schreef Rituals het volgende:
Staat je goed Ewelina! Hoewel het een klein beetje lijkt of het 'borstgedeelte' toch net te klein is voor jouw voorgevel, maar dat kan ik niet zo goed zien op de foto en je kunt het zelf vast goed inschatten. Dus eigenlijk begrijp ik niet waarom ik deze toevoeging doe
, het jurkje staat je verder leuk.
Nog maar eens. Want het is een enorme opluchting.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
En ik heb goed nieuws: de huisarts wil een verzoek ondertekenen voor een extra jaar studiefinanciering!![]()
![]()
Ik had het niet over je decolleté, maar over de naad. Ik zie dat je nog een foto heb geplaatst en daar zie ik wat duidelijker dat de naad onder je borst zit, dus prima inderdaadquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:26 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee, dat zit prima. Ik heb alleen een groot decolleté wat je alleen niet ziet als ik een coltrui aantrek.
Als de naad over mijn borst heen had gelopen, had ik hem niet gekocht. (en dat is bij de meeste jurkjes helaas wel het geval).quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:30 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik had het niet over je decolleté, maar over de naad. Ik zie dat je nog een foto heb geplaatst en daar zie ik wat duidelijker dat de naad onder je borst zit, dus prima inderdaad.
Wat fijn!quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:12 schreef Ewelina het volgende:
En ik heb goed nieuws: de huisarts wil een verzoek ondertekenen voor een extra jaar studiefinanciering!![]()
![]()
Ik zie er weleens meisjes mee over straat lopen!quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Als de naad over mijn borst heen had gelopen, had ik hem niet gekocht. (en dat is bij de meeste jurkjes helaas wel het geval).
[reclame]Je zou bij de Steps kunnen kijken, nu 10,- voor hemdjes en singlets en bij 2 sale-items 20% korting op totaalprijs, bij 3 stuks 30%, bij 4 items 40 en bij 5 kledingstukken krijg jequote:Op donderdag 21 juli 2011 17:34 schreef Chicolate het volgende:
Ik kijk nog net niet scheel van de koppijn, ibu erin gemikt, wat gegeten/gedroknen en nu maar koken. Hopelijk gaat dit nog weg, ik kan niet helder meer denken.
Ik vind de pasvorm van de singlets van de H&M stom. Maat S zit goed om mijn borst, maar te strak bij buik. Maat M zit goed bij buik, maar zit bovenin niet strak genoeg waardoor ik aan de zijkanten mn bh show (de hals wordt meteen lager en de armgaten groter?)
[..]
Wat fijn!
De logg zaten nog beroerder dan die van de H&M, en de divided zaten het allerbrakst. Heb de halve winkel aangehadquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:39 schreef Viking84 het volgende:
voor de stufi!
.
Wb singlets van H&M: ik draag hemdjes van Logg (H&M-merk) en die zitten fantastisch. Ze zijn ook van betere kwaliteit dan die van de H&M.
De gewone loggs zaten bij mij ook strak, maar die met ribbeltjes zitten top. Heb je die ook gezien/gepast? Die witte schijnen door (hoera voor Freya's met motiefjesquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
De logg zaten nog beroerder dan die van de H&M, en de divided zaten het allerbrakst. Heb de halve winkel aangehad. En uiteindelijk maar gewoon een paar van H&M zelf gekocht om na de vakantie weg te gooien.
Ik heb een gewoon Logg hemdje in het grijs en een H&M basics hemdje met ribbels in olijfgroen. Maar inderdaad Chico, de maten bij H&M zijn soms een beetje vreemd!quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De gewone loggs zaten bij mij ook strak, maar die met ribbeltjes zitten top. Heb je die ook gezien/gepast? Die witte schijnen door (hoera voor Freya's met motiefjes), maar ik heb ook grijze en zwarte en die zitten erg goed. Ze hebben nog meer kleurtjes, maar die zijn hier uitverkocht in de gangbare maten
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |