abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99755561
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 16:38 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Valt mij nog mee :@
Jurkjes nemen niet zoveel ruimte in... :P
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Vis een optie? donderdag 21 juli 2011 @ 16:40:56 #77
70532 loveli
N
pi_99755678
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 16:38 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Jurkjes nemen niet zoveel ruimte in... :P
20 jurkjes wel. En 50 paar schoenen ook.
crap in = crap out
pi_99755721
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 16:40 schreef loveli het volgende:

[..]

20 jurkjes wel. En 50 paar schoenen ook.
Die schoenen liggen in mijn bergkast + boekenkast.... en het zijn ook geen 50 paar.

Overigens wil dat niet zeggen dat ik alles wat in mijn kledingkast ligt, pas.
pi_99755910
En net nu ik een idee heb voor een master en ik Jagar's idee erover wil horen is ze op verkansie -O- ;(

Wel weer een ingang voor m'n bachelorscriptie erbij als optie! :) *O*

Boh, zou als 't even kon vandaag beginnen met schrijven :')! Al was het maar omdat ik me nu echt dood verveel: niet teveel lopen en geen werk :z :')
Ja doei.
pi_99755921
Oh, kitten-update. Tijdje terug zijn Bill O+ & Ted O+ toch ziek geworden en dood gegaan door FIP he? De cattery vond dit zo erg dat ze ons twee nieuwe kittens hebben gegeven. Hadden het zelf nog niet eerder meegemaakt en ze leefden erg met ons mee, dat was wel lief.

Anyway: meet Mango & Misty:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus, we gaan er maar van uit dat we stomme pech hebben gehad voorheen, en dat met deze katjes alles goed gaat :Y Merken nu trouwens al verschil, deze zijn "dikker", veel levendiger & speelser en zien er gewoon nu al een stuk gezonder uit :)
pi_99755945
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw O+ Coco! Wat leuk! En wat lief van ze! :o
Ja doei.
pi_99755956
O+ O+ de kleuren van Misty O+ O+
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 21 juli 2011 @ 16:47:51 #83
70532 loveli
N
pi_99756025
En ze leven nog lang en gelukkig!
crap in = crap out
pi_99756043
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 16:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, kitten-update. Tijdje terug zijn Bill O+ & Ted O+ toch ziek geworden en dood gegaan door FIP he? De cattery vond dit zo erg dat ze ons twee nieuwe kittens hebben gegeven. Hadden het zelf nog niet eerder meegemaakt en ze leefden erg met ons mee, dat was wel lief.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus, we gaan er maar van uit dat we stomme pech hebben gehad voorheen, en dat met deze katjes alles goed gaat :Y Merken nu trouwens al verschil, deze zijn "dikker", veel levendiger & speelser en zien er gewoon nu al een stuk gezonder uit :)
O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
  donderdag 21 juli 2011 @ 16:48:30 #85
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99756062
Ik heb ook twee van zulke kasten + 3 schoenenkasten + een pasr garderobes voor jassen + kartonnen dozen met oud-maar-nog-niet-weggooien-kleding.
*schaam
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_99756087
Oh, en we wilden (voordat B&T ziek werden) sowieso nog een katje erbij. Die zijn we toen al gaan uitzoeken en over 3 a 4 weken kunnen we hem ophalen.

Meet Dude:

SPOILER
O+
pi_99756101
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 16:45 schreef Cocotrimonium het volgende:

SPOILER
FIP :o Och hemel, wat zielig zeg :{

Mango en Misty zien er lief uit O+ O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Vis een optie? donderdag 21 juli 2011 @ 16:49:36 #88
70532 loveli
N
pi_99756115
Dude! O+
crap in = crap out
pi_99756119
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 16:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, en we wilden (voordat B&T ziek werden) sowieso nog een katje erbij. Die zijn we toen al gaan uitzoeken en over 3 a 4 weken kunnen we hem ophalen.

Meet Dude:

SPOILER
O+
The Dude, Il Duderino _O_
Ja doei.
pi_99756129
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 16:46 schreef motorbloempje het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw O+ Coco! Wat leuk! En wat lief van ze! :o
Lief he? dat vonden wij ook al. Had het ook helemaal niet verwacht. Had het ze laten weten omdat je dat nu eenmaal doet, en toen reageerden ze heel meelevend en zeiden ze eigenlijk meteen dat ze ons nieuwe kittens wilden geven :)
pi_99756141
quote:

Meet Dude:

SPOILER
O+
Oooooh O+ O+ O+ Ook weer een ragdoll?
  donderdag 21 juli 2011 @ 16:50:27 #92
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99756166
Wat cool coco. Hoevoel je je er nu bij?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_99756168
quote:

[..]

Lief he? dat vonden wij ook al. Had het ook helemaal niet verwacht. Had het ze laten weten omdat je dat nu eenmaal doet, en toen reageerden ze heel meelevend en zeiden ze eigenlijk meteen dat ze ons nieuwe kittens wilden geven :)
Heel fijn idd.
pi_99756187
quote:
17s.gif Op donderdag 21 juli 2011 16:47 schreef loveli het volgende:
En ze leven nog lang en gelukkig!
Ik hoop het *;
  Vis een optie? donderdag 21 juli 2011 @ 16:50:58 #95
70532 loveli
N
pi_99756190
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 16:48 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb ook twee van zulke kasten + 3 schoenenkasten + een pasr garderobes voor jassen + kartonnen dozen met oud-maar-nog-niet-weggooien-kleding.
*schaam
Ik heb +/ 4 meter Pax. Beetje jammer dat de helft ervoor hangt ipv erin. Geloof niet dat ik me er heel erg voor schaam.
crap in = crap out
pi_99756202
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 16:50 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik heb +/ 4 meter Pax. Beetje jammer dat de helft ervoor hangt ipv erin.
Want het past er niet meer in?
  Vis een optie? donderdag 21 juli 2011 @ 16:52:00 #97
70532 loveli
N
pi_99756232
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 16:51 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Want het past er niet meer in?
Zo erg is het niet, ik ben een beetje een sloddervos.
crap in = crap out
pi_99756248
quote:

Meet Dude:

SPOILER
O+
Oh my, die 9 weken foto O+. Wat een stoere vent :P. En wat lief dat ze jullie kittens gegeven hebben!!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_99756281
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 16:50 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Oooooh O+ O+ O+ Ook weer een ragdoll?
Alledrie ragdolls :Y
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 16:50 schreef Tinkepink het volgende:
Wat cool coco. Hoevoel je je er nu bij?
Drie stuks. In totaal straks dus vier O+

Mgoed, zijn er dus ook al 3 doodgegaan aan FIP -O- Statistisch gezien bijna een onmogelijkheid, maar wij hadden 'geluk' :') Dierenartsen enzo snappen er niks van. Mgoed. Ga ervan uit dat we nu alle pech in een keer hebben gehad, wat katten betreft :)
  donderdag 21 juli 2011 @ 16:53:46 #100
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_99756296
lieve poezels!
Leuk jurkje Ewelina, als ik het model zo zie zou ik alleen zeggen dat het mooier staat bij een wat kleinere cupmaat, maar sta helemaal open voor bewijs van het tegendeel (ofwel, een picca!) 8-)
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')