Echt? Ligt eraan hoe het wordt gebracht, maar ik vind het wel kunnen. Ik heb gisteren ook iemand afgesmst. Was zo moe dat ik het niet kon opbrengen om weer de deur uit te gaan en ik wilde ook niet bellen om dezelfde reden. Wel een afzeg-reden erbij gegeven en dan smsen we 3 berichtjes heen en weer en ik had niet het idee dat ze beledigd was.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:32 schreef Tinkepink het volgende:
Waarom bel je eigenlijk niet even Syrena. Als ik een sms zou krijgen zou het echt een klap in mijn gezicht zijn. Niet alleen ben ik dan niet welkom, ik ben ook nog zo onbelangrijk/afstotend/stom dat het me niet persoonlijk gezegd kan worden.
1: ze hadden zichzelf uitgenodigdquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:32 schreef Tinkepink het volgende:
Waarom bel je eigenlijk niet even Syrena. Als ik een sms zou krijgen zou het echt een klap in mijn gezicht zijn. Niet alleen ben ik dan niet welkom, ik ben ook nog zo onbelangrijk/afstotend/stom dat het me niet persoonlijk gezegd kan worden.
Nou moet ik er ook bij zeggen dat het hele sms-en ook langs me heen is gegaan. Ik heb pushmail op mijn telefoon en gebruik dus mail. Of ik bel. Of ik skype eventueel (ook mobiel). Maar sms? Nee nooit.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Echt? Ligt eraan hoe het wordt gebracht, maar ik vind het wel kunnen. Ik heb gisteren ook iemand afgesmst. Was zo moe dat ik het niet kon opbrengen om weer de deur uit te gaan en ik wilde ook niet bellen om dezelfde reden. Wel een afzeg-reden erbij gegeven en dan smsen we 3 berichtjes heen en weer en ik had niet het idee dat ze beledigd was.
Ik word steeds nieuwsgieriger naar de postbode...quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:59 schreef loveli het volgende:
Gut, de postbode met de indringende blik was er weer. Tijd om een bestelstop in te lassen.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:59 schreef loveli het volgende:
Gut, de postbode met de indringende blik was er weer. Tijd om een bestelstop in te lassen.
Kussenquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:08 schreef V1z0R het volgende:
Nou hee, ik wil Coco dan ook mogen kussen!![]()
Have fun!!!quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:04 schreef Perruche het volgende:
Jongens wat is inpakken toch moeilijk!
Maar goed, bijna klaar, tot over een paar dagen!
Veel plezier!quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:04 schreef Perruche het volgende:
Kookwinkel?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:05 schreef Viking84 het volgende:
Weet iemand waar ik een thermometer kan kopen? Niet voor inwendig gebruik, maar om de temperatuur van water te meten.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=300361860846quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:04 schreef Perruche het volgende:
Dat soort dingen hebben ze bij de bever sport ook. Maar ik vond 12 euro voor 3 lullige zakjes wat te duurquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:06 schreef loveli het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=300361860846
Doegies!
Bij de bever zijn het een soort slaapzak zakjes, waarin het dus alsnog een prop en rommel wordt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:09 schreef loveli het volgende:
Het stomme is dat met die lullige zakjes inpakken zoveel makkelijker wordt.
Zijn dat vacuumzakken?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:06 schreef loveli het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=300361860846
Doegies!
Nee, een soort binnenkoffers van waszakjesmateriaal. Eentje voor shirts, eentje voor jurkjes/broeken en eentje voor ondergoed. Vergeleken met koffer volstorten heb je opeens veel minder nodig.quote:
Ahaquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Nee, een soort binnenkoffers van waszakjesmateriaal. Eentje voor shirts, eentje voor jurkjes/broeken en eentje voor ondergoed. Vergeleken met koffer volstorten heb je opeens veel minder nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |