quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:11 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn WoW char heeft hoepeloorbellen
* zwijmel *quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
Gisteren was ik met mn schoonzusje even de stad in. Toen heb ik 4 paar nieuwe hoepeloorbellen gekocht![]()
Volgens mij is één paar ervan absoluut het grootste (qua diameter dus) dat ik ooit gehad heb
Is het erg als ik dat niet ken?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:12 schreef V1z0R het volgende:
[..]
* zwijmel *![]()
Billy, om serieus te doen, ik vind het zelf relaxed om 'Cafe del Mar' CD's te draaien op vakantie. Heerlijk voor op het strand.
ik zag ze voorbij komen en toen moest ik aan jou denken en toen heb ik die gekozenquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
![]()
Ál mijn chars hebben hoepeloorbellen.
Op zich niet... maar het verwonderd mij welquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:13 schreef Probability het volgende:
[..]
Is het erg als ik dat niet ken?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:01 schreef Probability het volgende:
Iemand nog tips voor leuke muziek (voor op vakantie?)
Kon je dat zonder die aankopen niet dan?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:27 schreef Ewelina het volgende:
1 jurkje en 4 hemdjes bleek goedkoper dan 1 jurkje. Dus nu kan ik voorlopig weer even vooruit[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
ik zag ze voorbij komen en toen moest ik aan jou denken en toen heb ik die gekozen
Ewelina's studio is een kledingkast met een bed erin.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:29 schreef V1z0R het volgende:
Ik vraag mij serieus af hoe groot jouw kledingkast is Ewelina![]()
Vergeet mijn katten niet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Ewelina's studio is een kledingkast met een bed erin.
Nee.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kon je dat zonder die aankopen niet dan?
Arme Ewelina, naakt over straat.
Je zou het bijna denken inderdaadquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Ewelina's studio is een kledingkast met een bed erin.
Kleding van 30 kilo geleden mag weg.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:34 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Je zou het bijna denken inderdaad![]()
Al begint die van mij ook aardig uit te puilen... Maar ik gooi haast nooit iets weg, misschien toch maar eens doen.
Ik heb 2 kasten:quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:29 schreef V1z0R het volgende:
Ik vraag mij serieus af hoe groot jouw kledingkast is Ewelina![]()
De wasdroger is best een goede plek.quote:
Valt mij nog meequote:Op donderdag 21 juli 2011 16:36 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb 2 kasten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En daar zit niet alleen kleding in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |