quote:
En waarom dat? wat heb je tegen Nick?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
het begin van het einde van evil ludo.
Ik hoop trouwems voor dw belg dat Meerdijk vlak bij belgie
Igt
mooi hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:37 schreef Frey het volgende:
Dit moest er wel op, alleen al door de muziek.
Lotjequote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:44 schreef roos85 het volgende:
[..]
mooi hoor![]()
wat was er ook al weer aan de hand bij het tweede fragment, dat Arnie huilend binnenkomt..
Ik iets tegen Nick haha mijn topic van paar weken terug zeker vergeten :pquote:
De GTST-tunequote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:37 schreef Frey het volgende:
Dit moest er wel op, alleen al door de muziek.
ik vond het al zo vreemdquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik iets tegen Nick haha mijn topic van paar weken terug zeker vergeten :p
ik zeg dat omdat de meneer in het filmpje van uit Belgie Nina komt brengen. Om vervolgens gelijk weer te vertrekken.
Dat lijkt mij qua reistijd nog al vervelend voor de meneer als Meerdijk bijvoorbeeld in Friesland is.
Even lekker des zomerstops-speculeren: Ik vraag me eigenlijk af waarom Lotje er in seizoen 3 uit moest? Ze waren kennelijk van plan Robert en Laura er weer in te schrijven, maar ze hadden Lotje toch gewoon kunnen laten leven eventueel?quote:
Goeie vraag! De verhaallijn was inderdaad zeer indrukwekkend..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Even lekker des zomerstops-speculeren: Ik vraag me eigenlijk af waarom Lotje er in seizoen 3 uit moest? Ze waren kennelijk van plan Robert en Laura er weer in te schrijven, maar ze hadden Lotje toch gewoon kunnen laten leven eventueel?
Het heeft overigens wel een indrukwekkende verhaallijn opgeleverd.
Ik heb eens ergens gelezen dat Lotje uit de serie werd geschreven omdat het kind van Lotje "speelde" een enorm huilkind was. Lijkt me onwaarschijnlijk, omdat je dan als makers gewoon een ander kind neemt om Lotje te spelen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Even lekker des zomerstops-speculeren: Ik vraag me eigenlijk af waarom Lotje er in seizoen 3 uit moest? Ze waren kennelijk van plan Robert en Laura er weer in te schrijven, maar ze hadden Lotje toch gewoon kunnen laten leven eventueel?
Het heeft overigens wel een indrukwekkende verhaallijn opgeleverd.
En daarna volgde ook de introductie van de Robert en Laura tune die tot en met seizoen 18 gebruikt zou worden.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Goeie vraag! De verhaallijn was inderdaad zeer indrukwekkend..
Echt geweldig dit!quote:
Valt mee.quote:
En ook op de CD-ROM klopt het niet:quote:Heeft baby Sanneke ontvoerd uit de wachtkamer bij dokter Simon nadat haar eigen kindje Lotje was overleden.
Ik begrijp je reactie/smiley. Zal het nog wel is vragen.quote:
Hoe zit het dan?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:41 schreef Frey het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/laura.xml
In de biografie staat het ook al verkeerd:
[..]
En ook op de CD-ROM klopt het niet:
[ afbeelding ]
Nee want dit is toch geen incest. Dit is eerder het Ludo Stefano verhaalquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:01 schreef roos85 het volgende:
Dit lezende, maakt de Arnie = Dennis faal verhaallijn alleen maar erger
Man mogelijk broer van eigen kind
Die lijn is echt alleen maar verzonnen omdat er op dat moment een schrijver aan het roer van de serie stond die kennelijk leed aan een incestfetish. Er is niks spectaculairs aan, niks spannends, niks droevigs... Het is gewoon tè bizar. En zeker voor een serie die om 8 uur primetime wordt uitgezonden. Gadverdamme man, als ik uberhaupt denk hoe veel incest/inteelt/familie-relaties er in die paar seizoenen (al dan niet bijna) plaatsvonden; Milan en Daantje (Toch?), Jack en Sjors (Had zeker uit de hand kunnen lopen), en uiteraard Dennis en Laura...quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:01 schreef roos85 het volgende:
Dit lezende, maakt de Arnie = Dennis faal verhaallijn alleen maar erger
Man mogelijk broer van eigen kind
Je bedoelt zeker Dennis en Daantje, want Milan en Daantje wisten vanaf het begin af aan al dat ze tweelingbroer/zus waren.quote:Op donderdag 28 juli 2011 03:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Die lijn is echt alleen maar verzonnen omdat er op dat moment een schrijver aan het roer van de serie stond die kennelijk leed aan een incestfetish. Er is niks spectaculairs aan, niks spannends, niks droevigs... Het is gewoon tè bizar. En zeker voor een serie die om 8 uur primetime wordt uitgezonden. Gadverdamme man, als ik uberhaupt denk hoe veel incest/inteelt/familie-relaties er in die paar seizoenen (al dan niet bijna) plaatsvonden; Milan en Daantje (Toch?), Jack en Sjors (Had zeker uit de hand kunnen lopen), en uiteraard Dennis en Laura...
Ehm... YouTube?quote:...Overigens zijn de DVD's van seizoen 2 inmiddels terug naar de rechtmatige verkoper. ...Maar toch zit ik nu verder te kijken. Hoe? Jaaaa...Nou, ik heb niks gekopieerd, laat ik dat maar eerlijk zeggen voor mensen gaan denken.
Dat hebben anderen voor me gedaan. Go nieuwsgroepen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |