Even lekker des zomerstops-speculeren: Ik vraag me eigenlijk af waarom Lotje er in seizoen 3 uit moest? Ze waren kennelijk van plan Robert en Laura er weer in te schrijven, maar ze hadden Lotje toch gewoon kunnen laten leven eventueel?quote:
Goeie vraag! De verhaallijn was inderdaad zeer indrukwekkend..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Even lekker des zomerstops-speculeren: Ik vraag me eigenlijk af waarom Lotje er in seizoen 3 uit moest? Ze waren kennelijk van plan Robert en Laura er weer in te schrijven, maar ze hadden Lotje toch gewoon kunnen laten leven eventueel?
Het heeft overigens wel een indrukwekkende verhaallijn opgeleverd.
Ik heb eens ergens gelezen dat Lotje uit de serie werd geschreven omdat het kind van Lotje "speelde" een enorm huilkind was. Lijkt me onwaarschijnlijk, omdat je dan als makers gewoon een ander kind neemt om Lotje te spelen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Even lekker des zomerstops-speculeren: Ik vraag me eigenlijk af waarom Lotje er in seizoen 3 uit moest? Ze waren kennelijk van plan Robert en Laura er weer in te schrijven, maar ze hadden Lotje toch gewoon kunnen laten leven eventueel?
Het heeft overigens wel een indrukwekkende verhaallijn opgeleverd.
En daarna volgde ook de introductie van de Robert en Laura tune die tot en met seizoen 18 gebruikt zou worden.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Goeie vraag! De verhaallijn was inderdaad zeer indrukwekkend..
Echt geweldig dit!quote:
Valt mee.quote:
En ook op de CD-ROM klopt het niet:quote:Heeft baby Sanneke ontvoerd uit de wachtkamer bij dokter Simon nadat haar eigen kindje Lotje was overleden.
Ik begrijp je reactie/smiley. Zal het nog wel is vragen.quote:
Hoe zit het dan?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:41 schreef Frey het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/laura.xml
In de biografie staat het ook al verkeerd:
[..]
En ook op de CD-ROM klopt het niet:
[ afbeelding ]
Nee want dit is toch geen incest. Dit is eerder het Ludo Stefano verhaalquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:01 schreef roos85 het volgende:
Dit lezende, maakt de Arnie = Dennis faal verhaallijn alleen maar erger
Man mogelijk broer van eigen kind
Die lijn is echt alleen maar verzonnen omdat er op dat moment een schrijver aan het roer van de serie stond die kennelijk leed aan een incestfetish. Er is niks spectaculairs aan, niks spannends, niks droevigs... Het is gewoon tè bizar. En zeker voor een serie die om 8 uur primetime wordt uitgezonden. Gadverdamme man, als ik uberhaupt denk hoe veel incest/inteelt/familie-relaties er in die paar seizoenen (al dan niet bijna) plaatsvonden; Milan en Daantje (Toch?), Jack en Sjors (Had zeker uit de hand kunnen lopen), en uiteraard Dennis en Laura...quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:01 schreef roos85 het volgende:
Dit lezende, maakt de Arnie = Dennis faal verhaallijn alleen maar erger
Man mogelijk broer van eigen kind
Je bedoelt zeker Dennis en Daantje, want Milan en Daantje wisten vanaf het begin af aan al dat ze tweelingbroer/zus waren.quote:Op donderdag 28 juli 2011 03:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Die lijn is echt alleen maar verzonnen omdat er op dat moment een schrijver aan het roer van de serie stond die kennelijk leed aan een incestfetish. Er is niks spectaculairs aan, niks spannends, niks droevigs... Het is gewoon tè bizar. En zeker voor een serie die om 8 uur primetime wordt uitgezonden. Gadverdamme man, als ik uberhaupt denk hoe veel incest/inteelt/familie-relaties er in die paar seizoenen (al dan niet bijna) plaatsvonden; Milan en Daantje (Toch?), Jack en Sjors (Had zeker uit de hand kunnen lopen), en uiteraard Dennis en Laura...
Ehm... YouTube?quote:...Overigens zijn de DVD's van seizoen 2 inmiddels terug naar de rechtmatige verkoper. ...Maar toch zit ik nu verder te kijken. Hoe? Jaaaa...Nou, ik heb niks gekopieerd, laat ik dat maar eerlijk zeggen voor mensen gaan denken.
Dat hebben anderen voor me gedaan. Go nieuwsgroepen!
Dat zou betekenen dat seizoen 22 eindigt op aflevering 4530quote:Exclusief: zomerstop 2012 valt mogelijk nog later
De zomerstop van GTST zal in 2012 waarschijnlijk nog later vallen dan dit jaar. Dat blijkt uit het voorlopige uitzendschema van RTL. Hoewel RTL geen precieze datum noemt, laat de zender wel weten dat er komend seizoen in totaal 225 afleveringen zullen worden uitgezonden. Omgerekend zijn dat 45 achtereenvolgende soapweken van GTST, twee weken meer dan afgelopen seizoen het geval was.
Dat zou betekenen dat de soapserie, die op maandag 5 september weer met nieuwe afleveringen komt, pas op vrijdag 20 juli 2012 - 45 weken later dus - met zomerstop gaat. Het zou ook kunnen dat RTL de herhalingweek voor de start van aankomend seizoen (van 29 augustus t/m 2 september 2011) meetelt met het totale aantal weken. Dan zou het 22ste seizoen dus een week eerder eindigen, op vrijdag 13 juli 2012.
De laatste jaren lijkt het een trend te worden om de zomerstop te verkorten door GTST later te eindigen. Dit jaar viel de zomerstop op vrijdag 8 juli, maar in 2009 nog op 3 juli en in 2008 zelfs op 20 juni. De start van het nieuwe seizoen is daarentegen vanaf 2009 met maar een week verlaat.
Overigens zal GTST tegen de zomer de mijlpaal bereiken van 4500 afleveringen.
Als ze dat doen, dan zullen de kijkcijfers toch tegenvallen denk ik. Gezien het feit dat er nou toch wel veel mensen op vakantie zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat seizoen 22 eindigt op aflevering 4530
Eigenlijk snap ik niet dat ze nog een zomerstop inlassen, te zien aan de hoge kijkcijfers in de laatste weken voor de zomerstop en het feit dat de zomerstop steeds meer ingekort wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |