Dat zou ik alleen niet doen bij seizoen 1quote:Op zondag 24 juli 2011 13:46 schreef Frey het volgende:
Ik hield me vooral vroeger altijd vast aan de leader. Die maakte vaak het onderscheid tussen hoofdpersonages en gastpersonages.
quote:
Niet alleen bij seizoen 1..quote:Op zondag 24 juli 2011 18:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat zou ik alleen niet doen bij seizoen 1
Zeker niet, maar die blinkt wel uit wat dat betreft, mensen als Daniël -die er het hele seizoen inzaten- die niet in de leader voorkomen, terwijl Robert en Laura wel meerdere voorbij komen terwijl ze halverwege het seizoen het veld ruimenquote:
Linda zat maar liefst in 5 shotsquote:Op zondag 24 juli 2011 23:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zeker niet, maar die blinkt wel uit wat dat betreft, mensen als Daniël -die er het hele seizoen inzaten- die niet in de leader voorkomen, terwijl Robert en Laura wel meerdere voorbij komen terwijl ze halverwege het seizoen het veld ruimen
Oh sorry, mijn fout, die heb ik aan het schoonmaken gezet bij de leadershoot. ...Wat, dat was toch niet voor niets de schoonmaakster?quote:
En tot zover Goede Tijden Slechte Tijden seizoen 1 voor Madame_Paonquote:Op maandag 25 juli 2011 00:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Bol.com![]()
Seizoen 1: bestelstatus: wordt verwerkt; verzending: op verschijningsdatum.
Nog steeds.![]()
Bestelling mooi geannuleerd.
Ik heb online de eerste 6 afleveringen gezien, en ik ga dat hele seizoen echt niet tijdens de zomerstop afkijken, want het interesseert me eerlijk gezegd geen reet of Peter ontdekt wie zijn echte ouders zijn en hoe dat verdergaat tussen Stephanie en Robert.
Aangezien het je toch niet interesseert en spoilers bij een voorbije aflevering niet nodig is:quote:Op maandag 25 juli 2011 00:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Bol.com![]()
Nog steeds.![]()
Ik heb online de eerste 6 afleveringen gezien, en ik ga dat hele seizoen echt niet tijdens de zomerstop afkijken, want het interesseert me eerlijk gezegd geen reet of Peter ontdekt wie zijn echte ouders zijn en hoe dat verdergaat tussen Stephanie en Robert.
Op een gegeven moment ben ik ook gaan doorspoelen, vooral de scenes van Jan en Petra van Ede. En in seizoen 3 heb ik hele scenes van Dian Alberts doorgespoeld, want die deed op een gegeven moment niks anders meer dan zeikenquote:Op maandag 25 juli 2011 01:17 schreef Madame_Paon het volgende:
In seizoen 3 pas?Pffffff.
En dat seizoen 1 later leuker wordt, heb ik eerder gelezen, maar om nou een hele rits afleveringen over te slaan en later in het seizoen te beginnen ...
Dan kijk ik liever alle afleveringen, ook de redelijk saaie.
Ik houd het voor nu wel op 1 aflevering per dag.
Als ik geen vakantie heb vind ik het soms gewoon lastig om te denken 'zo dit wordt de laatste en dan ga ik slapen'. Uiteindelijk lukt het me wel, maar soms kan ik het niet laten er toch nog eentje bij te kijkenquote:Op maandag 25 juli 2011 01:30 schreef Frey het volgende:
Ik heb niet gespoeld en ik had 2 weken nodig voor seizoen 1.
Duurde toen zo lang omdat ik geen vakantie had. Seizoen 2 en 3 gingen sneller.
Dat heb ik overigens niet alleen bij GTST. Als ik ergens alle afleveringen van heb(dvd of download) en het bevalt me, dan wil ik het allemaal zo snel mogelijk zien.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Als ik geen vakantie heb vind ik het soms gewoon lastig om te denken 'zo dit wordt de laatste en dan ga ik slapen'. Uiteindelijk lukt het me wel, maar soms kan ik het niet laten er toch nog eentje bij te kijken
Zo erg heb ik het niet, maar als ik eenmaal begonnen ben met kijken stop ik gewoon moeilijkquote:Op maandag 25 juli 2011 01:54 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat heb ik overigens niet alleen bij GTST. Als ik ergens alle afleveringen van heb(dvd of download) en het bevalt me, dan wil ik het allemaal zo snel mogelijk zien.
Op vrije dagen komt daar dan alleen eten en slapen tussendoor. En GTST als het komt.
Bol.com gemailt, ze worden vanavond opgestuurt..quote:Op maandag 25 juli 2011 00:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Bol.com![]()
Nog steeds.![]()
TIP: Begin rond afl. 30, dan begint het - eindelijk - een beetje op stoom te komenquote:Op maandag 25 juli 2011 00:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Bol.com![]()
Nog steeds.![]()
Oh ikke ik ik!!!!quote:
het begin van het einde van evil ludo.quote:
Kun je nagaan hoe arrogant ze nu soms isquote:
OMG, ze heeft geen wallen!quote:
quote:
En waarom dat? wat heb je tegen Nick?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
het begin van het einde van evil ludo.
Ik hoop trouwems voor dw belg dat Meerdijk vlak bij belgie
Igt
mooi hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:37 schreef Frey het volgende:
Dit moest er wel op, alleen al door de muziek.
Lotjequote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:44 schreef roos85 het volgende:
[..]
mooi hoor![]()
wat was er ook al weer aan de hand bij het tweede fragment, dat Arnie huilend binnenkomt..
Ik iets tegen Nick haha mijn topic van paar weken terug zeker vergeten :pquote:
De GTST-tunequote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:37 schreef Frey het volgende:
Dit moest er wel op, alleen al door de muziek.
ik vond het al zo vreemdquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik iets tegen Nick haha mijn topic van paar weken terug zeker vergeten :p
ik zeg dat omdat de meneer in het filmpje van uit Belgie Nina komt brengen. Om vervolgens gelijk weer te vertrekken.
Dat lijkt mij qua reistijd nog al vervelend voor de meneer als Meerdijk bijvoorbeeld in Friesland is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |