Wat ik er ooit over gelezen heb is dat die maker het nodig vond dat Robert en Laura een volwassen zoon hadden, waarom ze daarvoor het bestaande personage Dennis gekozen hebben, die het nota bene met Laura, Daantje en Dian gedaan heeft is me altijd een raadsel gebleven.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Je bedoelt zeker Dennis en Daantje, want Milan en Daantje wisten vanaf het begin af aan al dat ze tweelingbroer/zus waren.
Ik heb ze een tijdje terug op weg geholpen:quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind zelfs dat die huidige makers een nog krankzinnigere lijn moeten bedenken die die baby-wissel-lijn weer ongedaan maakt.
quote:Op zondag 19 juni 2011 12:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
En het ongedaan maken dat Arnie ineens Dennis is, dat was dus een wraakactie van ..... John Alberts! Pete Jenssens
quote:Op maandag 20 juni 2011 12:15 schreef roos85 het volgende:
Pete Jenssens moet eerst maar eens bekend maken dat hij diverse artsen e.d. omgekocht heeft, om Laura te laten geloven dat Dennis haar zoon is en niet Arnie
'Mijn achternaam is Sanders, als in Ludo Sanders.quote:
Als zij zo tegenover mij zou staan, zou ik reageren met: "Zeg, kun je je tijd niet beter besteden door naar een drogist te gaan voor een wallencrème?"quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:50 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
'Mijn achternaam is Sanders, als in Ludo Sanders.
En Ludo vind het altijd erg vervelend, als iemand vervelend doet tegen zijn dochter.
Tegen mij dus.
Die mensen verdwijnen meestal snel uit Meerdijk'
![]()
De reaktie van Hans daarop, vond ik wel Frits van Houten waardig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:00 schreef ejiraM het volgende:
Niet zeker of het een spoiler is maar liever onzinnig gespoiler, dan verpesten voor anderen ;Goed dat het in spoiler staat, tja wat moeten we er van denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
3 weken alweerquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:51 schreef Madame_Paon het volgende:
Al 3 weken gehad van de zomerstop.
Nog bijna 6 te gaan ...
In Chili zaten 33 mijnwerkers wekenlang vast in een ingestorte mijn; in Meerdijk zit de cast wekenlang vast in een ingestorte tent.quote:
Met dit zomerweer zijn ze inmiddels weggespoeld.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
In Chili zaten 33 mijnwerkers wekenlang vast in een ingestorte mijn; in Meerdijk zit de cast wekenlang vast in een ingestorte tent.
Jammer dat er geen corpulente castleden zijn, anders had iemand nu de "grap" kunnen maken over een walvis die terug in de zee is gespoeld.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:20 schreef Frey het volgende:
[..]
Met dit zomerweer zijn ze inmiddels weggespoeld.
Ik zat toevallig een aflevering uit seizoen 3 te kijken, waar ze net Arthurs vingers hadden gebroken. Harmsen was voor het eerst echt symphatiek jegens Arthur en verder goed op dreef:quote:
Ja, dat heb ik liever ook, vroeger was dat ook zo. Alleen respecteerde niet iedereen elkaar.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Toch een beetje jammer dat Ludo een almachtige alleenheerser is geworden, ik heb liever een stuk of 5 machtige schurken die elkaar respecteren en elkaar in bedwang houden![]()
Hahaquote:
hoe bedoel je ?quote:
Oud personages in de titels deze zomerstop.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |