armstrong die dwars door het veld reed en met fiets en al over een greppel sprongquote:
Grappig momentquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:59 schreef sjeeledrees het volgende:
Kijk die ogen bij "iets leuks met Basso"
quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:59 schreef exile79 het volgende:
Dat gezicht toen Mart zei "misschien dat je morgen wat leuks met Basso kan doen'
Ctrl-F even het vorige topic op wuppie.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:58 schreef tralalala het volgende:
Waarom wordt die jezus look-a-like hier niet voor gek uitgemaakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
We lijken teveel op hem.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:58 schreef tralalala het volgende:
Heeft ook weinig toegevoegd en denkt ook wat doe ik hier.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:58 schreef tralalala het volgende:
Waarom wel?quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:58 schreef tralalala het volgende:
Samen met Mart is dat behoorlijk wegtanken, doorzuipen kreng!quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:59 schreef Ericr het volgende:
WTF, die Renate begint al te slempen voordat ze klinken. Dat is dus gewoon zo'n mens dat iedere avond even 4 flessen Chianti wegtikt.
Zag je die blik niet tussen haar en Boogerd? Die gaat vanavond nog de Marmotte berijden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:01 schreef Pffrrt het volgende:
Samen met Mart is dat behoorlijk wegtanken, doorzuipen kreng!
quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:03 schreef Coelho het volgende:
[..]
Zag je die blik niet tussen haar en Boogerd? Die gaat vanavond nog de Marmotte berijden.
Ze heeft geen Brazilian Wax gedaan dan? Michael lijkt me wel een smoothie.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:03 schreef Coelho het volgende:
[..]
Zag je die blik niet tussen haar en Boogerd? Die gaat vanavond nog de Marmotte berijden.
Is ze zo behaardquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:03 schreef Coelho het volgende:
[..]
Haha, ze heeft verstand van het (Italiaanse) wielrennen... daar zit ze toch voor?quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:59 schreef sjeeledrees het volgende:
Nou A demain. Morgen een strakker truitje en geen colbertje Renaat! Er kijken vooral mannen naar je.
80% van de kijkers kijkt alleen de Tour.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:04 schreef Lagrinta het volgende:
Leuke vrouw wel, maar wat ze vertelt weet een beetje liefhebber van Italiaans wielrennen wel.
Nee.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:11 schreef DeMessias het volgende:
Ben ik de enige die aan Anthony & The Johnsons moest denken toen Blaudzun zong?
Ik denk het, ik zat te zoeken naar de mute-knopquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:11 schreef DeMessias het volgende:
Ik moest daar niet meteen aan denken, hoewel ik dat wel echt kutmuziek vind, die stem en dat huilerige gezangquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:11 schreef DeMessias het volgende:
Daarom is ie ook zo bekend en verkoopt ie als een tierelier.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ik moest daar niet meteen aan denken, hoewel ik dat wel echt kutmuziek vind, die stem en dat huilerige gezang
Stimmt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:10 schreef PirE het volgende:
[..]
80% van de kijkers kijkt alleen de Tour.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:59 schreef alors het volgende:
Mart wil zijn Fiat wel in haar garage rijden....Ah jonge, Friesland Foppe!!21QSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch?
Even een Tour de Jour aanpassing, gewoon omdat het kanquote:
quote:80% van de kijkers kijkt voor het eerst de Tour.
Arbeiders. Hahaha!quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:00 schreef Maver24 het volgende:
Nou. Ik ga slapen. Wekker gezet om 13.00 hahaha
Hehe, dikke kans.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:16 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Even een Tour de Jour aanpassing, gewoon omdat het kan
[..]
Hier idemquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:19 schreef Pffrrt het volgende:
[..]
Morgen een dagje vrij, kan uitslapen, ga dan even m'n slag slaan
huh ik snap em niet?quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ah jonge, Friesland Foppe!!21Q
Toch?
Echt he, viel mij ook al op. Over haar knapheid. Tsja, leuk ding, maar niet echt superknap ofzo.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:04 schreef Lagrinta het volgende:
Leuke vrouw wel, maar wat ze vertelt weet een beetje liefhebber van Italiaans wielrennen wel.
Nee, meer een leuke uitstraling wel. Genoeg knappe vrouwen zonder uitstraling zie de catwalk.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:33 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Echt he, viel mij ook al op. Over haar knapheid. Tsja, leuk ding, maar niet echt superknap ofzo.
Zij hoeft zich iig geen zorgen te maken hoe ze overkomt op de catwalk.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:36 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Nee, meer een leuke uitstraling wel. Genoeg knappe vrouwen zonder uitstraling zie de catwalk.
Jawel, maar er zijn ook knappe vrouwen met uitstraling.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:36 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Nee, meer een leuke uitstraling wel. Genoeg knappe vrouwen zonder uitstraling zie de catwalk.
Dat hoopt z'n vriendin ook.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:59 schreef alors het volgende:
Mart wil zijn Fiat wel in haar garage rijden....Mart heeft geen rijbewijs laat staan een Fiat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
Speelgoedfiatjequote:Op donderdag 21 juli 2011 00:42 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Mart heeft geen rijbewijs laat staan een Fiat.
De fiat loopt ook niet meer als een trein.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:42 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Mart heeft geen rijbewijs laat staan een Fiat.
Wat een flamboyant gezelschap.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:44 schreef borisz het volgende:
Line up vanavond
Michael Boogerd, Gerard Vroomen, Derk Sauer en Renate Verhoofstad.
Maar wel 2500 Euro voor alleen een frame.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:12 schreef DeeBee het volgende:
Vroomen maakt wel gave fietsen natuurlijk!
Als je moeder dat hoortquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:22 schreef ClayDavis het volgende:
Wat een heerlijke MILF is die Renate.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:22 schreef ClayDavis het volgende:
Wat een heerlijke MILF is die Renate.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:44 schreef borisz het volgende:
Line up vanavond
Michael Boogerd, Gerard Vroomen, Derk Sauer en Renate Verhoofstad.
wel weer eens van stal gehaald worden door Martquote:Les extrčmes se touche
Wat moet die daar nu weer?quote:
Heeft waarschijnlijk toch niks met wielrennen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:03 schreef Pffrrt het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, wat een lamlul is dat zeg
Nee, hij had wel een abbonement.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef rubbereend het volgende:
Toen schreef Mart zeker nog voor de nieuwe Revu?
abonnement.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:09 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Renate!![]()
Constante staat van opwinding![]()
O vandaar, zoals sex met je ex.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:09 schreef j0rdiiii het volgende:
Mart moet je niet even erbij zeggen dat ze vroeger stagiaire was
quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:10 schreef de_boswachter het volgende:
Renate en Mike hebben met elkaar geketst. Je ziet het aan de lichaamstaal en hoe ze met elkaar omgaan.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:10 schreef alors het volgende:
Renate zegt opwinding en de fantasie slaat weer op hol
Tuurlijk. Je bent een kenner op dat gebied.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:10 schreef de_boswachter het volgende:
Renate en Mike hebben met elkaar geketst. Je ziet het aan de lichaamstaal en hoe ze met elkaar omgaan.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:11 schreef Eenskijken het volgende:
Ullrich = contador
Pantani = Schleck, A.
MILF dusquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:11 schreef Tem het volgende:
Renate loopt ook al tegen de 60 zo te zien.
Ik ben nog maagd.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Tuurlijk. Je bent een kenner op dat gebied.
Vandaar dequote:Op donderdag 21 juli 2011 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je moet niet alles letterlijk nemen wat Mart zegt hoor
zal ik onthouden. Dank voor de tipquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je moet niet alles letterlijk nemen wat Mart zegt hoor
Evans is een Fokker.quote:
Do'nt touch me otherwise i'll hit youquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Evans is een Fokker.
Fok zit nl. ook vol met neuroten en autisten. Wat zou zijn usernaam zijn?
Inderdaad effe pissenquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:15 schreef rubbereend het volgende:
Volgens mij wilde Fränk wat anders doen
Pantani had iedereen op 5 minuten gereden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:11 schreef Eenskijken het volgende:
Ullrich = contador
Pantani = Schleck, A.
Is ze al, kijk maar naar het haar, bad hairday!quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:14 schreef marcodej het volgende:
Volgens mij wordt Renate heel irritant als ze in de overgang komt.
WE!quote:
Linker of rechter?quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij kent de helft van het peloton niet.
Blijf dat levensgevaarlijk vinden, die meehollende gekken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:18 schreef Pffrrt het volgende:
Er lopen ook wel mafkezen langs de route zeg
Idd morgen tokkiebergquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:19 schreef de_boswachter het volgende:
Hopelijk knuppelt de Gendarme er morgen op Alpe d'Huez flink op los.
Irritante kut Hollanders alarm morgen.
Een heldquote:
Gesink, daar is diequote:
zeg ik ook altijd...er waren wel wat gekken uitgehaald vandaag en teruggeduwd in het publiek.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:18 schreef Pffrrt het volgende:
Er lopen ook wel mafkezen langs de route zeg
En terecht, dit moet je daarmee doen:quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:21 schreef limar2 het volgende:
[..]
zeg ik ook altijd...er waren wel wat gekken uitgehaald vandaag en teruggeduwd in het publiek.
Wat heeft Renate in haar handquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:21 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Zagen jullie dat
Boogey en Renate hand in hand!
hand in hand, niet gland in glandquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:21 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Zagen jullie dat
Boogey en Renate hand in hand!
Ik vond het ook een beetje saai omdat iedereen elkaar bleef aankijken toen Andy wegging.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:21 schreef DeLuna het volgende:
Saaie etappe? Nou, ik heb een andere mening.
?quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:22 schreef pennyfarthing het volgende:
[..]
hand in hand, niet gland in gland
ben ik helemaal met je eensquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:22 schreef Pffrrt het volgende:
[..]
En terecht, dit moet je daarmee doen:
Ja, oke, maar ik zat vanmiddag de hele tijd te stuiteren en in spanning wat iedereen ging doen, dus ik stond er niet echt bij stilquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vond het ook een beetje saai omdat iedereen elkaar bleef aankijken toen Andy wegging.
http://nl.wikiquote.org/w(...).28de_avondetappe.29quote:"Grinta"
Ook Mart is besmet met dit nieuwe woordje van de NOS tourploeg
Moeten ze harder tegen optreden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:21 schreef limar2 het volgende:
[..]
zeg ik ook altijd...er waren wel wat gekken uitgehaald vandaag en teruggeduwd in het publiek.
't is niet goed of het deugt niet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vond het ook een beetje saai omdat iedereen elkaar bleef aankijken toen Andy wegging.
Derk Sauer vond het vandaag een hele goede etappe omdat ze met tegenwind de berg op moesten fietsenquote:
Dat maakte het juist boeiend, zien hoeveel onmacht er was in die groep. Sanchez die gewoon even met Contador overlegt en aangeeft dat hij zijn oranje equipe niks meer laat doen. Contador die zelf ook niet veel meer kon. Er zat een verhaal in en het geeft ook aan dat de brommers van weleer steeds minder gaan voorkomen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:22 schreef golfer het volgende:
[..]
klopt helemaal...het ergste is ook dat er mensen zijn die helemaal geen idee hebben wat voor gevaar dat zij de renners opleveren....is gewoon schandalig.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moeten ze harder tegen optreden.
Steeds meer mafkezen die er alleen maar komen om op TV te zijn, niet vanwege de sport.
Dat de politie maar kei en keihard gaat optreden.
Die Mask van vanmiddag bijvoorbeeld. Wat mij betreft hadden ze zijn schedel mogen inslaan met een gummyknuppel.
Nu heeft hij zijn faam en alle tv-zenders zetten die mafketel in de herhaling.... wat weer meer malloten aantrekt.
Ex-journalist en media-magnaat en multi-miljonair.quote:
Precies. Juist de spanning of Andy het wel of niet ging redden en wat daar achtern nog ging gebeuren, maakte het een uitermate boeiende etappe.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:25 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat maakte het juist boeiend, zien hoeveel onmacht er was in die groep. Sanchez die gewoon even met Contador overlegt en aangeeft dat hij zijn oranje equipe niks meer laat doen. Contador die zelf ook niet veel meer kon. Er zat een verhaal in en het geeft ook aan dat de brommers van weleer steeds minder gaan voorkomen.
Dat deed ie dus niet en gaat ie wauwelenquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:26 schreef Culthit. het volgende:
Ik had liever gezien dat Contador deze etappe won.
Idd, die journalist kwam met die opmerking over Evans en Bertje zei gewoon dat Evans zijn best heeft gedaan.quote:
Nee die interviewer. Contador zei dat hij vond dat Evans goed werk deedquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:27 schreef Ambrosius het volgende:
Zei Contador dat wel echt? Het staat wel in de ondertiteling, maar om daar nou blind vanuit te gaan.
Posthuma.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:27 schreef limar2 het volgende:
ik dacht dat de eerste gek vandaag was bij postema....een suporter aan de zijkant was zo enthousiast dat hij hem bijna van zijn fiets afsloeg...idioten.
ja diequote:
Mart gaat na de uitzending met wijnflessen gooienquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:29 schreef Eenskijken het volgende:
wat een dramatische uitzending mbt regie is dit
En leuke man. Ging op zijn hoofd staan in DWDD. Trouwens begonnen met de Playboy.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ex-journalist en media-magnaat en multi-miljonair.
Neuh hij pakt Renaat voor de derde keer. Dit keer doggystylequote:Op donderdag 21 juli 2011 23:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Mart gaat na de uitzending met wijnflessen gooien
Als ik het geld had....quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:30 schreef Thomas B. het volgende:
Hebben jullie ook wel eens van die dagen? Dat je wielrennen zo leuk vindt dat je bedenkt een pro-tour ploeg te kopen
Wat een Jiskefet type.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:30 schreef Thomas B. het volgende:
Hebben jullie ook wel eens van die dagen? Dat je wielrennen zo leuk vindt dat je bedenkt een pro-tour ploeg te kopen
hahaha....hoppaaaquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Mart gaat na de uitzending met wijnflessen gooien
quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:31 schreef sjeeledrees het volgende:
Contador is toch wel een groot sportman hoor! Wint de Giro en eindigt nog geen 2 maanden later in de top 5 van de Tour. Geeft eerlijk toe dat hij gewoon niet beter kan....
Daar waar andere meer dan een jaar lopen te roepen dat ze voor het podium gaan maar na een week er achter komen dat er iemand in de familie jarig is en vervolgens geen cent waar zijn.
respect voor Contador!
Top 5? Moet ik nog zien.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:31 schreef sjeeledrees het volgende:
Contador is toch wel een groot sportman hoor! Wint de Giro en eindigt nog geen 2 maanden later in de top 5 van de Tour. Geeft eerlijk toe dat hij gewoon niet beter kan....
Daar waar andere meer dan een jaar lopen te roepen dat ze voor het podium gaan maar na een week er achter komen dat er iemand in de familie jarig is en vervolgens geen cent waar zijn.
respect voor Contador!
Rabobank ploeg opkopen en dan Contador halen, #danwinjenogeenswatquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:30 schreef Pffrrt het volgende:
Geld teveel en wat doe, je koopt maar wat
Ja.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:30 schreef Thomas B. het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
En leuke man. Ging op zijn hoofd staan in DWDD. Trouwens begonnen met de Playboy.
Geld = macht...quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:30 schreef Pffrrt het volgende:
Geld teveel en wat doe, je koopt maar wat
waarom gebruik je twitterhasjtags op fok?quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:31 schreef PirE het volgende:
[..]
Rabobank ploeg opkopen en dan Contador halen, #danwinjenogeenswat
Rabobank ploeg kopen en opdoekenquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:31 schreef PirE het volgende:
[..]
Rabobank ploeg opkopen en dan Contador halen, #danwinjenogeenswat
Ja, tot je op je bankrekening kijkt en je toch een half miljoen te kort komt voor een echt goede ploeg.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:30 schreef Thomas B. het volgende:
twitter:dijkshoorn twitterde op donderdag 21-07-2011 om 23:18:28Zo een treurig beeld, Smeets schreeuwend aan een tafeltje en zijn gasten doodstil er naast. reageer retweet
Het wordt inderdaad met de dag erger met z'n uitspraak.quote:
Hij heeft wel gelijk, je kan 'm niet leuk vinden, maar hij heeft echt gelijkquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:33 schreef TUFKAL het volgende:
twitter:dijkshoorn twitterde op donderdag 21-07-2011 om 23:18:28Zo een treurig beeld, Smeets schreeuwend aan een tafeltje en zijn gasten doodstil er naast. reageer retweet
Dikke faalploeg was dat.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:34 schreef Marcoss het volgende:
Dat filmpje ging over Garmin-Cervelo, terwijl Mart net deed of het over de oude Cervelo-ploeg ging..
Daarom gaat 'onze' Mart met pensioen en stopt de Avondetappequote:Op donderdag 21 juli 2011 23:34 schreef Marcoss het volgende:
Dat filmpje ging over Garmin-Cervelo, terwijl Mart net deed of het over de oude Cervelo-ploeg ging..
Het P.-woord mag je niet uitspreken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:35 schreef Pffrrt het volgende:
Daarom gaat 'onze' Mart met pensioen en stopt de Avondetappe
Naast het D woord?quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Het P.-woord mag je niet uitspreken.
banquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:35 schreef Pffrrt het volgende:
[..]
Daarom gaat 'onze' Mart met pensioen en stopt de Avondetappe
Pensioen, Pensioen, Pensioen, Pensioen, Pensioen over 3 dagen gaat Mart met Pensioenquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zo dichtbij die leeftijd hčquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor. De avondetappe wel.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:37 schreef Pffrrt het volgende:
Pensioen, Pensioen, Pensioen, Pensioen, Pensioen over 3 dagen gaat Mart met Pensioen
Met Eddy Merkx als eeuwige tweede na Lance.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:37 schreef PirE het volgende:
Mart hard TI-Raleigh als favoriet voor winst in de ploegentijdrit en hij denkt dat Armstrong morgen gaat winnen op de Alpe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |