huh ik snap em niet?quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ah jonge, Friesland Foppe!!21Q
Toch?
Echt he, viel mij ook al op. Over haar knapheid. Tsja, leuk ding, maar niet echt superknap ofzo.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:04 schreef Lagrinta het volgende:
Leuke vrouw wel, maar wat ze vertelt weet een beetje liefhebber van Italiaans wielrennen wel.
Nee, meer een leuke uitstraling wel. Genoeg knappe vrouwen zonder uitstraling zie de catwalk.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:33 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Echt he, viel mij ook al op. Over haar knapheid. Tsja, leuk ding, maar niet echt superknap ofzo.
Zij hoeft zich iig geen zorgen te maken hoe ze overkomt op de catwalk.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:36 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Nee, meer een leuke uitstraling wel. Genoeg knappe vrouwen zonder uitstraling zie de catwalk.
Jawel, maar er zijn ook knappe vrouwen met uitstraling.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:36 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Nee, meer een leuke uitstraling wel. Genoeg knappe vrouwen zonder uitstraling zie de catwalk.
Dat hoopt z'n vriendin ook.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:59 schreef alors het volgende:
Mart wil zijn Fiat wel in haar garage rijden....Mart heeft geen rijbewijs laat staan een Fiat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
Speelgoedfiatjequote:Op donderdag 21 juli 2011 00:42 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Mart heeft geen rijbewijs laat staan een Fiat.
De fiat loopt ook niet meer als een trein.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:42 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Mart heeft geen rijbewijs laat staan een Fiat.
Wat een flamboyant gezelschap.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:44 schreef borisz het volgende:
Line up vanavond
Michael Boogerd, Gerard Vroomen, Derk Sauer en Renate Verhoofstad.
Maar wel 2500 Euro voor alleen een frame.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:12 schreef DeeBee het volgende:
Vroomen maakt wel gave fietsen natuurlijk!
Als je moeder dat hoortquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:22 schreef ClayDavis het volgende:
Wat een heerlijke MILF is die Renate.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:22 schreef ClayDavis het volgende:
Wat een heerlijke MILF is die Renate.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:44 schreef borisz het volgende:
Line up vanavond
Michael Boogerd, Gerard Vroomen, Derk Sauer en Renate Verhoofstad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |