SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
We lijken teveel op hem.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:58 schreef tralalala het volgende:
Waarom wordt die jezus look-a-like hier niet voor gek uitgemaakt?
Heeft ook weinig toegevoegd en denkt ook wat doe ik hier.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:58 schreef tralalala het volgende:
Waarom wel?quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:58 schreef tralalala het volgende:
Samen met Mart is dat behoorlijk wegtanken, doorzuipen kreng!quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:59 schreef Ericr het volgende:
WTF, die Renate begint al te slempen voordat ze klinken. Dat is dus gewoon zo'n mens dat iedere avond even 4 flessen Chianti wegtikt.
Zag je die blik niet tussen haar en Boogerd? Die gaat vanavond nog de Marmotte berijden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:01 schreef Pffrrt het volgende:
Samen met Mart is dat behoorlijk wegtanken, doorzuipen kreng!
quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:03 schreef Coelho het volgende:
[..]
Zag je die blik niet tussen haar en Boogerd? Die gaat vanavond nog de Marmotte berijden.
Ze heeft geen Brazilian Wax gedaan dan? Michael lijkt me wel een smoothie.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:03 schreef Coelho het volgende:
[..]
Zag je die blik niet tussen haar en Boogerd? Die gaat vanavond nog de Marmotte berijden.
Is ze zo behaardquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:03 schreef Coelho het volgende:
[..]
Haha, ze heeft verstand van het (Italiaanse) wielrennen... daar zit ze toch voor?quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:59 schreef sjeeledrees het volgende:
Nou A demain. Morgen een strakker truitje en geen colbertje Renaat! Er kijken vooral mannen naar je.
80% van de kijkers kijkt alleen de Tour.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:04 schreef Lagrinta het volgende:
Leuke vrouw wel, maar wat ze vertelt weet een beetje liefhebber van Italiaans wielrennen wel.
Nee.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:11 schreef DeMessias het volgende:
Ben ik de enige die aan Anthony & The Johnsons moest denken toen Blaudzun zong?
Ik denk het, ik zat te zoeken naar de mute-knopquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:11 schreef DeMessias het volgende:
Ben ik de enige die aan Anthony & The Johnsons moest denken toen Blaudzun zong?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |