abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 juli 2011 @ 23:39:12 #1
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_99730865

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2010 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi

FM 2010 Patch 1

PC
OS - Windows XP | Vista | Windows7
Processor - XP - 1.4GHz of sneller | Vista/W7 - 2.0GHz of sneller
Memory - XP - 512MB RAM | Vista/W7 - 1GB RAM
Video Card - 128MB minimum. Nvidia FX 5900 Ultra of hoger | ATI Radeon 9800 of hoger | Intel 82915G/82910GL of hoger.
Oudere videkaarten kunnen alleen 2D aan en worden niet ondersteund. Laptop versies van deze chipsets kunnen werken, maar worden niet ondersteund.

Mac
Intel Processor | OS X 10.5 | NVidia Geforce 7300 GT | ATI X1600 Radeon

Vorig topic
[Football Manager] #79 To cheat or not to cheat

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.

© donroyco
So confused when you're lost in the groove
  woensdag 20 juli 2011 @ 23:40:54 #2
334746 The_Groove
pi_99730964
Laatste post vorige topic

quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 23:34 schreef The_Groove het volgende:
LOLWUT?

[ afbeelding ]

Toch goed geboert dan in dat ene jaartje Ajax 8-) :p
pi_99730989
Ik heb een Rus bij PSV.
pi_99731008
@Thas;

Klopt. Scott Parker en Douglas Costa zijn directe versterkingen voor de basis.
Miranda en Digne goede reserves (wonderkids).

Alleen nog ergens een goede keeper vandaan halen. Friedel is er al 39.
U MAD?
pi_99731083
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 23:41 schreef de_boswachter het volgende:
@Thas;

Luis Guilherme ofzoiets _O_
  woensdag 20 juli 2011 @ 23:44:28 #6
334746 The_Groove
pi_99731130
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 23:43 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Luis Guilherme ofzoiets _O_
Of als je meer te spenderen hebt - Ochoa?
pi_99731167
Enige probleem is dat mijn transferbudget op is, dus moet verpatsen.

Heb Parker voor 8.5 + 10 (48 maanden) gekocht :').!!!
U MAD?
pi_99731397
Die Luis kost 8 ton.. gewoon met 32 maanden ofzo. Dan heb je hem sowieso binnen. Is bij mij al 4x Europees keeper van het jaar geworden.
pi_99731513
Ik zal morgenmiddag eens checken.
U MAD?
  Moderator donderdag 21 juli 2011 @ 07:06:34 #10
42184 crew  DaMart
pi_99737726
quote:
7s.gif Op woensdag 20 juli 2011 23:41 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik heb een Rus bij PSV.
Ik heb er twee bij Feyenoord! Beiden weggekocht bij Spartak Moskou.
pi_99739352
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 23:45 schreef de_boswachter het volgende:
Enige probleem is dat mijn transferbudget op is, dus moet verpatsen.

Heb Parker voor 8.5 + 10 (48 maanden) gekocht :').!!!
Vincent Enyeama, of speel je met een update zodat hij al bij Lille zit.

Mijn 3e seizoen met Papendrecht, en het eerste seizoen in de Topklasse, begonnen met een uitduel tegen Capelle, in het kader van de amateur beker. Capelle speelt net zoals Papendrecht in de Topklasse Zondag, vorig seizoen werden ze 8e in deze klasse.
Ik won 2-4(speelde uit). Een van mijn spitsen was met 3 goals de grote man.

Probleem voor dit seizoen kan worden dat ik een niet al te brede selectie heb, en mijn wissels in sommige gevallen een stuk slechter zijn dan mijn basis..
pi_99745867
Hmm, wat doe ik fout :')
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_99745952
je bent ajax
pi_99745963
Daar zal het aan liggen.
pi_99746003
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 13:01 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Daar zal het aan liggen.
Wat schijnt te helpen, weet niet of je dat gedaan hebt, is in de rust of tijdens 2e helft je spits wisselen.. schijnt wel eens te helpen..
pi_99746418
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 13:01 schreef Doublepain het volgende:
je bent ajax
:D
U MAD?
pi_99746568
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 13:03 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Wat schijnt te helpen, weet niet of je dat gedaan hebt, is in de rust of tijdens 2e helft je spits wisselen.. schijnt wel eens te helpen..
Gedaan en er een spits naast gezet :P
pi_99746644
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 13:20 schreef Mr.Jorn. het volgende:

[..]

Gedaan en er een spits naast gezet :P
Dan denk ik dat de keeper van de tegenstander gewoon een werelddag had ;)
En dan mag je nog van geluk spreken dat het kansje wat Heracles had er niet in ging ;)
pi_99748897
14-jarige die een salaris van 30k euro per maand vraagt :')
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_99749843
Winnen in de voorbereiding van Atl. Madrid (thuis), Arsenal (uit) en AC Milan (uit), is dat goed? :D

(ben Aston Villa).
U MAD?
pi_99750029
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 13:01 schreef Doublepain het volgende:
je bent ajax
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_99752119
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 14:18 schreef Thas het volgende:
14-jarige die een salaris van 30k euro per maand vraagt :')
Vragen ze constant inderdaad, gewoon 5k bieden. Contract van 5 jaar en het wordt altijd geaccepteerd.
pi_99755705
Grrrrr tactiek zit nu ff helemaal tegen :( Verlies 2-0 bij Wolverhampton
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_99756655
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 23:41 schreef de_boswachter het volgende:
@Thas;

Mignolet vind ik ook best een goede keeper. Is ook nog jong en kan dus nog veel leren. Keept bij mij bij Werder de sterren van de hemel...
pi_99757283

Ik heb het nu ook.
pi_99764294
Op een of andere manier krijg ik sterk het gevoel dat ik voor transfers in de toekomst 2 keer betaal..
Al koop ik een 15-jarige Braziliaan, die dan 3 jaar later mag komen, dan gaat de transfersom volgens mij meteen van m'n budget af en als hij dan 3 jaar later komt heb ik het idee dat het bedrag er wéér vanaf gaat.. Iemand hier ervaring mee?
pi_99764418
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 23:40 schreef The_Groove het volgende:
Laatste post vorige topic

[..]

had dat met Edwin van der Sar
pi_99771193
Pfff na 6 maanden eindelijk Vidic terug :D

En in het nieuwe seizoen ga ik toch maar eens zelf de oefenwedstrijden doen, want de ass manager gooit er gewoon onder 18 spelers in de basis :')
pi_99771815
Duh... Die wedstrijden zijn toch ook om te oefenen...
pi_99772549
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 22:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
Pfff na 6 maanden eindelijk Vidic terug :D

En in het nieuwe seizoen ga ik toch maar eens zelf de oefenwedstrijden doen, want de ass manager gooit er gewoon onder 18 spelers in de basis :')
Natuurlijk doet ie dat. Hij wisselt de hele basiself. Dat red je meestal niet met je normale selectie.
pi_99773215
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 22:49 schreef alf89 het volgende:

[..]

Natuurlijk doet ie dat. Hij wisselt de hele basiself. Dat red je meestal niet met je normale selectie.
Ja en spelers die wedstrijd ritme nodig hebben, laat ie op de bank :')
pi_99773406
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 23:00 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ja en spelers die wedstrijd ritme nodig hebben, laat ie op de bank :')
Oké, dat is wel kansloos.
pi_99773718
Oefenwedstrijden kun je beter zelf spelen, assistent manager is niet altijd even ideaal.
Ik zet die wedstrijden altijd op text only en snelheid max. Na een helft wissel ik een speler of 8/9/10/11.

Zo, ben met Villa nu op 23 oktober 2011 en ongeslagen :D
Ik heb alleen 4x 1-1 gespeeld; in een oefenpotje, bij Utrecht en Porto uit om de EL en uit bij Manchester City in de PL.
Gaat vrij aardig :P
U MAD?
pi_99774265
Ik loop tegen het einde van seizoen 13/14, ben kampioen en in de halve finale van de CL staat AC Milan te wachten.

Nu mag ik stemmen op de Dutch Young Player of the Year, met als verassing:

Alleen maar Ajacieden! :) Nu is het wel lastig om uit mijn eigen spelers de beste te kiezen, maar ik ga toch op gemiddelde af!
pi_99774542
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2011 23:07 schreef de_boswachter het volgende:
Oefenwedstrijden kun je beter zelf spelen, assistent manager is niet altijd even ideaal.
Ik zet die wedstrijden altijd op text only en snelheid max. Na een helft wissel ik een speler of 8/9/10/11.
Ik kijk ze juist helemaal uit omdat ik wil kijken of we op schema liggen voor de 16-0 :@
pi_99774852
Gewoon 90 minuten dus :D
U MAD?
pi_99775951
2 jaar achter elkaar dat m'n assistent al na z'n 1e seizoen met pensioen gaat, wordt vrij vermoeiend :')
pi_99776134
wtf ! ik zet net mijn 2de keeper in de spits en druk ook gewoon op doorgaan :')
pi_99777155
Win je de 1ste wedstrijd met 6-0 van AZ. Speel je de 2de wedstrijd met 2-0 tegen Go Ahead.. sjonge jonge.
pi_99783662
quote:
13s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 00:12 schreef Roflpantoffel het volgende:
Win je de 1ste wedstrijd met 6-0 van AZ. Speel je de 2de wedstrijd met 2-0 tegen Go Ahead.. sjonge jonge.
6 punten, wat wil je nog meer :') ?
U MAD?
pi_99784866
Sta na 10 duels in de topklasse op 2 punten van de degradatiezone.
Het gaat dus beter dan verwacht maar ik zal wel iets moeten verbeteren om niet te degraderen..
In de beker via Barendrecht de 2e ronde gehaald. Hier lootte ik uit tegen Willem II. Dit werd dus een zekere nederlaag, maar omdat het uit was leverde het me wel ruim 100k aan kaartverkoop op(qua geld was uit tegen Ajax, Feyenoord of PSV was dus nog beter geweest :P )
Hierdoor kwam ik dus van 100k in de min op 16k in de plus :)

Heb ik weer een jaar de tijd om het verlies uit te breiden naar -100k :P
  vrijdag 22 juli 2011 @ 09:51:43 #42
277865 Sejt
Ondertitel
pi_99785226
Ik ben een nieuwe game gestart met FC Den Bosch.
Valencia gooi ik niet weg, maar ik hou nou eenmaal van afwisseling en het leukste van de game vind ik toch de 'bargains' vinden voor de juiste positie(s).
FC Den Bosch heeft geen slecht team, maar ook geen cent te makken. De staff heb ik compleet weggegooid, behalve de prima Ass. Manager. (Ze hadden 10!!! jeugdtrainers) Daardoor had ik wat ruimte in het salarisbudget en daarmee heb ik 2 transfervrije spelers opgepikt en een goede spits met medewerking van het bestuur.
De taktiek heb ik deze keer als probeersel gedownload, namelijk de "GoalsGalore2011" versie en de spelers zo goed mogelijk op de juiste plekken gezet.
De friendlies gaan tot nu toe boven verwachting. Anderlecht op 0-0 gehouden, Roemeense subtopper verslagen, Nantes en nog een Franse ploeg verslagen. De tactiek ziet er in ieder geval veelbelovend uit :)
Eens zien of ik deze club naar het hoogste niveau kan tillen!
I love my mispoken words.
pi_99785486
Bij mijn Papendrecht is het probleem voornamelijk het spelers aantrekken.
Spelers met een amateurcontract moet 9 van de 10 keer toch een transfersom voor betaald worden(kan geen bod doen en dan niets bieden, moet approach to sign doen en dan moet er meestal minimaal 6k betaald worden)
Jupiler League clubs willen nu ineens een bedrag en gedeelte van het loon voor het verhuren van hun spelers(probleem is ten eerste de transfersom die ik te hoog vind en ten 2e het feit dat ik in de meeste gevallen maar 90% van het loon aan kan bieden en dan weigeren de clubs..)
Spelers van Eredivisie clubs willen niet aan mij uitgeleend worden..

Ik moet het dus hebben van spelers die bij andere clubs op de transferlijst staan en spelers zonder club. Maar dit zijn meestal dus niet de "juiste" spelers..
pi_99789721
pi_99790417
lol... Komt vidic zeiken dat er te weinig discipline is, wtf moet ik daar nou aan doen?
pi_99790580
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 12:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
lol... Komt vidic zeiken dat er te weinig discipline is, wtf moet ik daar nou aan doen?
Had ik met Aquilani :')
pi_99790777
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 12:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
Heeft toch mede te maken met hoe je een speler straft bij een rode kaart?
pi_99790880
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 13:01 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Heeft toch mede te maken met hoe je een speler straft bij een rode kaart?
Ja ik heb 2 rode kaarten gehad in 1 seizoen, en daar bestraf ik ze niet eens voor :)

25 wedstrijden onderweg, 3 punten achter de nummer 1.. moet te doen zijn :D
pi_99791814
Bij direct rood geef ik ze een waarschuwing. Meestal accepteren ze die wel.
U MAD?
pi_99793046
Heb met Nederlands elftal -21 het EK gewonnen door in de finale Duitsland met 3-1 te verslaan (wat voelt dat goed :P ) maar heb ontslag genomen. Vind het maar irritant steeds te moeten selecteren enzo.

Met Vitesse Delft aan het nieuwe seizoen begonnen. 6 wedstrijden gespeeld en 16 punten. Nog geen tegentreffer gehad.

In de CL ben ik nu Groepshoofd. Zit met PSG, Chelsea en Partizan. Weer krijg ik het commentaar dat het een zware loting is, terwijl mijn vorige 2 toch echt een stuk zwaarder waren.

De eerste 2 wedstrijden, PSG thuis en Chelsea uit beide gewonnen.
Vici, Vidi, Veni!
pi_99793420
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 13:59 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Heb met Nederlands elftal -21 het EK gewonnen door in de finale Duitsland met 3-1 te verslaan (wat voelt dat goed :P ) maar heb ontslag genomen. Vind het maar irritant steeds te moeten selecteren enzo.

Met Vitesse Delft aan het nieuwe seizoen begonnen. 6 wedstrijden gespeeld en 16 punten. Nog geen tegentreffer gehad.

In de CL ben ik nu Groepshoofd. Zit met PSG, Chelsea en Partizan. Weer krijg ik het commentaar dat het een zware loting is, terwijl mijn vorige 2 toch echt een stuk zwaarder waren.

De eerste 2 wedstrijden, PSG thuis en Chelsea uit beide gewonnen.
Ik heb af en toe het idee dat je zelfs als je met Barcelona speelt en een loting zou krijgen met een IJslandse, Andorrese en een Albanese club zou loten ze aangeven dat het een zware loting is..
pi_99793776
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 14:08 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Ik heb af en toe het idee dat je zelfs als je met Barcelona speelt en een loting zou krijgen met een IJslandse, Andorrese en een Albanese club zou loten ze aangeven dat het een zware loting is..
Ja vind het altijd maar wat overdreven. Ik heb trouwens nu ineens een oud-speler die mij constant waarschuwt voor een speler van de tegenstander. Speel ik tegen FC Zwolle (tegenwoordig in de ED) komt er weer zo'n bericht: kijk uit voor (insert willekeurige naam). Echt heel irritant die SPAM
Vici, Vidi, Veni!
pi_99793811
Dat doet Thomas Schaaf nu bij mij bij Werder constant :p
  Moderator vrijdag 22 juli 2011 @ 14:19:13 #54
42184 crew  DaMart
pi_99793882
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 13:31 schreef de_boswachter het volgende:
Bij direct rood geef ik ze een waarschuwing. Meestal accepteren ze die wel.
Ik ook... tweede keer in een seizoen direct rood? 1 week salaris inleveren. Derde keer... 2 weken salaris inleveren... vinden de spelers vaak niet leuk, en ook onterecht, overigens :').
pi_99793908
In duitsland zijn ze nu bezig met elkaar managers over te nemen. 1tje van Schalke naar Hamburger, dan weer een van Mainz naar Schalke
pi_99793948
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 14:17 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Dat doet Thomas Schaaf nu bij mij bij Werder constant :p
Ja alsof ik niet weet dat ze ook een spits hebben.

Ik heb overigens wel met transfer record verbroken. Heb nu 29 miljoen ontvangen voor een speler, net nadat ik eerst 27 miljoen ving voor een andere. Heb nu in totaal 100 miljoen aan TB maar heb me selectie al rond. Bijna alleen maar regens enzo
Vici, Vidi, Veni!
pi_99795593
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 14:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
In duitsland zijn ze nu bezig met elkaar managers over te nemen. 1tje van Schalke naar Hamburger, dan weer een van Mainz naar Schalke
Ook een keer in Engeland gehad..Wenger vertrok naar Sevilla, Mancini kwam in de plaats van Wenger, Benitez op de positie van Mancini en dan de trainer van een middenmotor die naar Liverpool ging.
Werd 1,5 jaar later Mancini ontslagen bij Arsenal en opgevolgd door Wenger :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 14:16 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Ja vind het altijd maar wat overdreven. Ik heb trouwens nu ineens een oud-speler die mij constant waarschuwt voor een speler van de tegenstander. Speel ik tegen FC Zwolle (tegenwoordig in de ED) komt er weer zo'n bericht: kijk uit voor (insert willekeurige naam). Echt heel irritant die SPAM
Ik ken het.. Had het bij PSV nog wel eens.. Dan kreeg je voor de beker een amateurclub waar de gemiddelde eredivisie voetballer nog nooit van gehoord had.. En dan kwam Ruud van Nistelrooy weer aanzetten met de melding dat we op moeten passen voor Gerrit de Vries van FC Bal op het Dak.. :')
pi_99796636
Alsof je aan Ruud zou twijfelen :')

1: Ruud heeft altijd gelijk
2: Heeft Ruud geen gelijk, zie 1.
U MAD?
  vrijdag 22 juli 2011 @ 15:19:51 #59
277865 Sejt
Ondertitel
pi_99797049
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 14:53 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Gerrit de Vries van FC Bal op het Dak.. :')
:D _O-
pi_99798947
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 15:12 schreef de_boswachter het volgende:
Alsof je aan Ruud zou twijfelen :')

1: Ruud heeft altijd gelijk
2: Heeft Ruud geen gelijk, zie 1.
Daar heb je gelijk in, maar de vraag is natuurlijk of een speler uit de categorie Wilfred Bouma wakker ligt van een speler als Gerrit de Vries
pi_99799309
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 15:55 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in, maar de vraag is natuurlijk of een speler uit de categorie Wilfred Bouma wakker ligt van een speler als Gerrit de Vries
Ja dus, zie 1
pi_99799858
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 14:53 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Ook een keer in Engeland gehad..Wenger vertrok naar Sevilla, Mancini kwam in de plaats van Wenger, Benitez op de positie van Mancini en dan de trainer van een middenmotor die naar Liverpool ging.
Werd 1,5 jaar later Mancini ontslagen bij Arsenal en opgevolgd door Wenger :')

[..]

Ik ken het.. Had het bij PSV nog wel eens.. Dan kreeg je voor de beker een amateurclub waar de gemiddelde eredivisie voetballer nog nooit van gehoord had.. En dan kwam Ruud van Nistelrooy weer aanzetten met de melding dat we op moeten passen voor Gerrit de Vries van FC Bal op het Dak.. :')
Van Nistelrooy? :o

Bij mij komt Ronaldo elke wedstrijd mij waarschuwen. :')
pi_99800235
Bij mij Romario :')

Mijn held! O+
pi_99801546
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 16:18 schreef Roflpantoffel het volgende:
Bij mij Romario :')

[ afbeelding ]
Mijn held! O+
Och ik versla jullie allemaal!!!!!!

Bij mij is het CHIMA ONYEIKE IN HOOGST EIGEN PERSOON
Vici, Vidi, Veni!
pi_99807190
Zojuist voor het eerst in 5 duels weer een punt gepakt..
En dat terwijl ik vanaf minuut 23 met een man minder stond omdat Osei Kovi(mijn rechtsback) het nodig vond om op de middenlijn een tegenstander van achter met gestrekt been neer te maaien..
En dan ben je achteraf teleurgesteld omdat je een 1-0 achter stand in de 82e en 87e minuut omboog naar 1-2 voorsprong.. Maar dan krijg je in de blessure tijd een dubieuze goal tegen..
  vrijdag 22 juli 2011 @ 22:13:16 #66
277865 Sejt
Ondertitel
pi_99816903
FC Den Bosch - Real Sociedad: 1-0 (friendly)

:7
pi_99819717
wat een kk spel s het ook. 3 minuten blessuretijd wordt er aangegeven en in de 99e (!!!!) minuut wordt de 0-1 gemaakt waardoor ik weer puntverlies op in mijn promotieplannen met Mantova ://

excuses voor mn taalgebruik.
pi_99822081

Best netjes voor een 18 jarig ventje :)
pi_99822971
Aangezien ik bij Papendrecht een beetje gefrustreerd raakte(steeds als het wat beter leek te gaan(10 minuten voor tijd voor of gelijk) kreeg ik toch nog de gelijkmaker en verliezende goal tegen..
Om er voor te zorgen dat mijn beeldscherm niet sneuvelt ff een game bij Partizan begonnen.

In een van de voorgaande versies(FM2007 ofzo) een bazengame met Partizan gehad.

Mijn eerste wedstrijd was uit tegen Linfield(waar ik eerder een vrij succesvolle game had) en die won ik met 0-8(speelde uit). Na 1 duel dus al zeker van volgende ronde CL voorronde. Tweede duel won ik met 5-0.
In de 3e voorronde CL wachtte AIK, thuis won ik met 1-0. Uit 1-2 gewonnen. Dus op naar de play-off ronde.. Daarin mag ik tegen BATE, die Anderlecht uitschakelden.
pi_99825684
5-5 thuis met Villa tegen ManU :D :')

Stond 3-5 achter tot de 78ste minuut.

Verdediging faalt wel hard tegen de toppers zeg, echter raak ik ze zelf wel erg goed.
U MAD?
pi_99830731
Groepsfase CL gehaald door met 2-0 en 3-0 te winnen van BATE. In de poule zit ik bij Arsenal, Olympique Lyon en Schalke '04.. :')
De enige manier dat het waarder had gekund was als ik Real ipv Lyon of Barça ipv Arsenal had gehad.. :')

Thiebout Courtois van Genk gekocht. Ik heb namelijk Vladan Stojkovic als 1e keeper.. En na PSV-Vitesse van 2007(de 5-1) heb ik een hekel aan die vent :P ) Probleem is alleen dat Courtois niet Europees mag spelen.. Dus dan speel Stojkovic en de rest speelt Courtois.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 13:41:07 #72
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_99835936
Mijn FM is stuk :'( Het spel reageert niet goed als ik op knoppen (continue) druk en als ik bijvoorbeeld mijn tactiek wil instellen word ik weer terug gegooid naar de inbox
pi_99836731
Komt er wel een FM12? Ik zie geen info erover? :{
pi_99837072
quote:
4s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:07 schreef Doublepain het volgende:
Komt er wel een FM12? Ik zie geen info erover? :{
Zal wel lijkt me.
U MAD?
  zaterdag 23 juli 2011 @ 14:58:01 #75
277865 Sejt
Ondertitel
pi_99838274
Blijkt een goede koop voor 10k :)

pi_99840320
Hmm uit bij Inter met 3-2 verloren, nog niks aan de hand dus :). Nu eerst de finale van de League cup tegen Manchester City
pi_99840362
Wahooooo, sta in de finale van de EL met Wrexham, 3e plek in de PL, finale FA cup.
Verder volgend jaar CL voorrondes _O_
pi_99840998
Hmm schijnbaar heb ik aan Vidic toegezegd dat het spelersmanagement zal verbeteren., uhm what?
pi_99841759
Godver! krijg weer een tering penalty tegen, wel mooi dat daarna de dader een reactie geeft :) (nog niet eerder gezien)

ondanks weer een geweldige goal van Nani toch met 3-2 verloren, in de 119de minuut :/
pi_99845214
met 3-0 van PSV gewonnen in de beker. sta in de halve finale tegen Heerenveen
  zaterdag 23 juli 2011 @ 19:20:34 #81
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_99848108
Heb FM er maar afgegooid, werkt niet meer ;(
pi_99850615
hmmmm.. Ik ga nog 1x opnieuw, alleen ga ik nu alle NL Eredivisie club de Jeugdopleiding op 20 zetten en de Jupiler op 15 ofzo. Hopelijk blijft NL dan zijn status behouden.

Edit: Gedaan, alles 20, alleen de jeugdscouting van de topclubs 20 gedaan en de rest op 15. Verschil moet er wel zijn :)

Volgensmij gaat -19 competitie veel leuker worden dan de Eredivisie zelf. :') :')

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2011 20:55:18 ]
pi_99861302
Zo nog 5 wedstrijden gaan, nog steeds op de 3de plek :) 2 punten achter op de Spurs, en gelijk met Arsenal.
Kan nog steeds, moet zelf ook nog tegen Arsenal :)

Gelukkig heb ik Lindegaard verkocht, wat een frot keeper is dat

edit :

nice! Nog 3 wedstrijden te gaan.

1 : Tottenham 78 punten
2 : ManU 77 punten
3 : Arsenal 74 punten (en heeft nog 1 wedstrijd in te halen)

Programma Spurs :

Spurs - ManC , Fulham - Spurs en Spurs - WBA (toch wel redelijk makkelijk)

Programma ManU :

ManU - Arsenal, Hull - ManU en ManU - Wolves

Programma Arsenal :

Arsenal - Newcastle , ManU - Arsenal, Arsenal - Chelsea en Aston Villa - Arsenal

Pff ben benieuwd, wel weinig punten voor de Premier League

[ Bericht 41% gewijzigd door Nick-GizMo op 24-07-2011 01:03:51 ]
pi_99869781
Zo mijn doel in Europa is gehaald met Partizan. Gezien de poule(Lyon, Schalke, Arsenal) was mijn doel om niet op 0 punten te eindigen. Uit verloor ik van Lyon, maar het 2e duel werd thuis met 2-1 van Schalke gewonnen :)

In de competitie na 6 duels op doelsaldo 2e. Zowel Partizan als Rode Ster heeft +7, alleen heeft Rode Ster 11 goals en wij 10. Spartak ZV en BSK Borca hebben ook 13 punten maar +5 en +2.
pi_99882957
Jee, ongeslagen kampioen!
pi_99884769
Demichelis nog een topper voor achterin ?
U MAD?
pi_99889545
3e geworden met Villa in seizoen 1.

Aankopen nieuwe seizoen;

Romero (GK, contract Friedel liep af)
Demichelis (VC, sterke kopper)
Diekmayer (VR, groot talent van
Hamburg)

en nog een talentvolle 18 jarige keeper van PSG, die ik als reservekeeper gebruik. Groeibriljant.

Dus vooral defensief versterkt, aangezien ik ze vorig jaar flink om de oren kreeg zo af en toe.
U MAD?
pi_99893605
  zondag 24 juli 2011 @ 22:50:38 #89
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_99899962
Mijn wonderspits van 21 raakt geblesseerd tijdens een wedstrijd, ik wissel m. Gevolg: Unhappy omdat ik hem wisselde :')
pi_99900035
En kut, ik MOET een nieuwe spits. Heb er maar 4, waarvan 2 jeugd. Zo ga ik het niet redden, maar mijn scouts vinden geen goede. :'(
pi_99901836
Vind je het niet jammer dat je zoveel buitenlanders moet gebruiken in de NL competitie Rofl?

Dat moeten ze bij FM12 gaan verbeteren. Uit Brazilie/Argentinie lijkt elke speler wel een supertalent. Beetje onrealistisch, want in bijv. Engeland, Nederland en Duitsland lopen maar vrij weinig supertalenten rond na een aantal seizoenen.
Hierdoor krijg je competities die compleet
vol zitten met buitenlanders.
U MAD?
pi_99901878
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:48 schreef de_boswachter het volgende:
3e geworden met Villa in seizoen 1.

Aankopen nieuwe seizoen;

Romero (GK, contract Friedel liep af)
Demichelis (VC, sterke kopper)
Diekmayer (VR, groot talent van
Hamburg)

en nog een talentvolle 18 jarige keeper van PSG, die ik als reservekeeper gebruik. Groeibriljant.

Dus vooral defensief versterkt, aangezien ik ze vorig jaar flink om de oren kreeg zo af en toe.
Ik moet ook achterin iets versterken, al heb ik al Vidic, Hummels, Ferdinand en rafeal Toloi voor de CB.
Smalling verkocht voor 12 mil.

Al heb ik toch het idee dat het aan de keeper lag, Lindegaard maakt echt veel fouten.

Ach, morgen eerst een proberen kampioen te worden
pi_99902154
Ik heb nu met Romero (hanteer zelfde taktiek als vorig seizoen) dat tegenstanders gaan proberen te lobben, omdat die clown ver voor zijn goal staat continu. Wat doe ik daartegen?

Overigens zojuist 1ste wedstrijd nieuwe seizoen gehad en na 5 wedstrijden voorbereiding en de openingswedstrijd tegen Liverpool nog 0 tegendoelpunten :)
U MAD?
pi_99902812
Argh, nog iemand hier met zoveel blessures? Gedurende dit seizoen zijn er op elk moment gemiddeld zo'n 4 basisspelers geblesseerd. Op dit moment 3 spitsen, waardoor ik met een of andere jeugdspeler moet aantreden (zit bij een kleine club dus niet heel veel spelers) Zit op 11.3.0, geef m'n spelers zo veel mogelijk rust en weet echt niet meer wat ik er mee aan moet :')
pi_99902839
Fitnesscoach?
Minder hard trainen?
Minder hard spelen?
U MAD?
pi_99904278
Heb een fitnesscoach, training heb ik na een maand al lager gezet, zit nu op low-medium intensity. Physio is ook de beste die ik kan betalen, dus ik heb het idee dat mijn opties een beetje op beginnen te raken :P
pi_99904782
extra Fitnesscoach erbij doen? Zodat er niet veel last komt op 1 coach?
pi_99906060
Mja, zit helaas al aan m'n max qua coaches (3 coaches) dus dat zit er helaas niet in. Misschien zijn al die blessures ook wel inherent aan een kleinere club met slechtere faciliteiten, al had ik daar in voorgaande games nooit last van, of is het domme pech..
pi_99906117
In het 3e seizoen eindelijk alle awards gehaald *O*

Ninis most assists, Saviola top goalscorer, Gaitán player of the year, Saviola most man of the match, Sídnei young player of the year, Borges quickest goal of the year, Jara forward of the year, Asenjo goalkeeper of the year, Mongongu central defender of the year, Vrsaljko full back of the year en ik natuurlijk Manager of the Year :D
En in het Team of the Year van de competitie 7/11 mijn spelers (vorig jaar 8) :)

Jammer genoeg halve finale CL eruit tegen Arsenal en met de financiën gaat het ook vrij slecht, maar de prijzenkast is weer vol :')
pi_99910542
Hoe kun je de financieen eigenlijk het beste op orde krijgen?

Draaide vorig jaar met Villa een topseizoen en bleef op de rand van mijn salarisbudget, echter wel 16 miljoen verlies op jaarbasis.
Dit jaar krijg ik weer een transferbudget van 38 miljoen, echter ben ik bang dat wanneer ik dat besteed ik straks in de penarie kom qua liquide middelen.
Wie heeft tips?
U MAD?
pi_99910761
Shift zoveel mogelijk van je TB naar je Wage Budget. Board blij, jij ook deels blij. Enige nadeel is dat je geen grote transfers doet. Voordeel is dat je meer salaris kan bieden, ook voor je staff.

Mijn Save game is dus kapot. Ik kan hem laden, maar zodra ik op continue druk crasht hij :'(
Iemand tips?
pi_99911351
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 07:28 schreef Scorpie het volgende:
Shift zoveel mogelijk van je TB naar je Wage Budget. Board blij, jij ook deels blij. Enige nadeel is dat je geen grote transfers doet. Voordeel is dat je meer salaris kan bieden, ook voor je staff.

Mijn Save game is dus kapot. Ik kan hem laden, maar zodra ik op continue druk crasht hij :'(
Iemand tips?
Je kan hem toch via het forum van SiGames naar SI sturen, die repareren hem dan.. ;) Weet alleen niet hoe dat werkt, want heb het zelf nog nooit gedaan..
pi_99911372
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 08:23 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Je kan hem toch via het forum van SiGames naar SI sturen, die repareren hem dan.. ;) Weet alleen niet hoe dat werkt, want heb het zelf nog nooit gedaan..
Aw. Ik zal eens kijken.
  maandag 25 juli 2011 @ 09:23:44 #104
277865 Sejt
Ondertitel
pi_99912137
FC Den Bosch was toch niet zo leuk om mee te spelen. Totaal geen bewegingsvrijheid in financiën, en als dan je topspits er voor 4-5 maanden uitgeschopt wordt na 4 wedstrijden, dan is de motivatie snel weg.

Dus... tijd voor een potje Arsenal!
Leuke, jonge, talentvolle ploeg en dus is er genoeg te kneden. Ook heb ik Martin Galvan weer aangetrokken, omdat hij bij m'n Valencia game goed begon te draaien. Ook Kevin heb ik gehaald, de talentvolle Spanjaard.
Maar er gebeurde iets vreemds bij het aantrekken van een betere keeper. De transfersom werd net te hoog voor m'n budget (20mln), dus vroeg ik het bestuur om het over te nemen; dat wilden ze wel.
Paar dagen verder, niks gezien. Kijk ik bij m'n transfers, staat er 'Withdrawn'. Ik denk: "ok, shit happens." Maar m'n transferbudget staat wel op 0!! Dus geen nieuwe keeper, en m'n hele budget is pleite!
Iemand die dit ook heeft meegemaakt?

Op zich geen ramp, maar toch wel vaag.

Nog zoiets - in de eerste 4 wedstrijden kreeg de ene na de andere spits een blessure.. Uiteindelijk had ik er nog 1 over. Nu ben ik een aantal weken verder en heb ik Van Persie en Bendtner weer. Laatstgenoemde scoorde 2x in z'n 1e wedstrijd na z'n blessure :)

In september kon ik bedelen om meer geld voor transfers en ik kreeg het :P Dus met die 7mln heb ik de verdedigende middenvelder Vidal (Chileen van Leverkussen) gekocht. 7mln direct en 6mln over 2 jaar :P Normaal doe ik die afbetalingen niet; maar deze speler is gewoon goud waard en 12mln is een koopje.

[ Bericht 7% gewijzigd door Sejt op 25-07-2011 09:38:08 ]
  maandag 25 juli 2011 @ 11:01:05 #105
267317 Scharrel-hagelslag
i dont have one!
pi_99914323
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:06 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Jee, ongeslagen kampioen!
[ afbeelding ]
Ik heb het nu voor de 2e keer voor elkaar gekregen om 100 punten te halen. Dus maar 1 gelijk spel en de rest winnen. Eerste keer dat dat lukte werd ik met 23 punten verschil kampioen. De tweede keer (afgelopen seizoen) 7 punten verschil. Aangezien Ajax maar 1 keer gelijk heeft gespeelt en 2 keer heeft verloren (van mij). Dus zij werden tweede met 93 punten haha
Vici, Vidi, Veni!
pi_99930142
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 00:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zo nog 5 wedstrijden gaan, nog steeds op de 3de plek :) 2 punten achter op de Spurs, en gelijk met Arsenal.
Kan nog steeds, moet zelf ook nog tegen Arsenal :)

Gelukkig heb ik Lindegaard verkocht, wat een frot keeper is dat

edit :

nice! Nog 3 wedstrijden te gaan.

1 : Tottenham 78 punten
2 : ManU 77 punten
3 : Arsenal 74 punten (en heeft nog 1 wedstrijd in te halen)

Programma Spurs :

Spurs - ManC , Fulham - Spurs en Spurs - WBA (toch wel redelijk makkelijk)

Programma ManU :

ManU - Arsenal, Hull - ManU en ManU - Wolves

Programma Arsenal :

Arsenal - Newcastle , ManU - Arsenal, Arsenal - Chelsea en Aston Villa - Arsenal

Pff ben benieuwd, wel weinig punten voor de Premier League

Moooooooooooooooi ! het kwam, dus op de laatste wedstrijd aan :(!

Ik win met 3-1 en Spurs spelen met 0-0 gelijk tegen WBA :) (waren al vanaf minuut 50 met 10 man)

Damn :D
pi_99943129
Gaat kut in de competitie :(
Ik kan gewoon geen toppers winnen van bijv. ManU en Chelsea......
Ook Arsenal dit seizoen uit verloren met maar liefst 3-0. Bah.

Staat wel tegenover dat ik me voor laatste 16 CL heb geplaatst door Real Madrid uit te verslaan _O_
U MAD?
  dinsdag 26 juli 2011 @ 00:51:49 #108
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_99945638
Ik heb een leuk groeibriljantje bij Leverkusen. Jochie van 17, 15 wedstrijden, 15 doelpunten. Laat hem lekker naast mijn wereldklasse spits spelen dit seizoen! Hoop dat ie keihard gaat groeien. Snel is ie iig (19 eerste meters, 16 snelheid) en hij heeft momenteel 17 in afwerken. Komt goed. ^O^
I picture your face.. In the back of my eyes
pi_99951454
De groepsfase CL als nummer 4 geëindigd. Gezien de tegenstanders geen schande, maar wel zonde aangezien ik na 5 speeldagen nog 3e stond. Maar door de nederlaag(1-0, had na 23 minuten al rood) tegen Schalke 04 in het laatste duel, had er misschien wel meer ingezeten.. Maar dan kan ik me nu volledig op de competitie(halverwege het seizoen 6 punten voor op Red Star) en de halve finale beker.
pi_99951544
lol, volgens mij hebben er een paar clubs liggen slapen, weer een mooi talentje van 19 gekocht :D
eens kijken hoe ik het dan met mijn 18 jarig talent ga doen.

Fletcher verkocht voor 12mil
pi_99952073
Hoi mongolen :W Ben aan de slag gegaan bij Southampton. Heb Baxter kunnen huren. Vennegoor transfervrij :9
pi_99952232
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 10:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoi mongolen :W Ben aan de slag gegaan bij Southampton. Heb Baxter kunnen huren. Vennegoor transfervrij :9
:N :')
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:22:36 #113
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_99962750
Oh oh, de voorzitter van Leverkusen wil terugtreden, na 8 seizoenen. Benieuwd wat er gaat gebeuren :)
pi_99968444

Wat denkt ie wel niet _O-
  dinsdag 26 juli 2011 @ 18:22:33 #115
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_99968823
Hebben jullie ook Braziliaanse Regens met Chinese namen? :o :(

Ik zit er aan te denken om FMRTE te installeren om die namen aan te passen :@, met alle respect, maar ik stoor me toch een beetje aan die Braziliaanse wonderspits genaamd Cui Yong, middenvelder Chan Ka Ho en die spijkerharde Braziliaanse verdediger Lam Chi Ho. :')

Ik wist al lang dat die Chinezen bezig waren de wereld over te nemen en te kopieëren, maar dit slaat alles. :(
  dinsdag 26 juli 2011 @ 21:11:03 #116
277865 Sejt
Ondertitel
pi_99976257
Heerlijke lob van Van Persie :)

In die wedstrijd scoorde hij 5 (!!) keer.
Jammer dat ie vaak geblesseerd is. Maar wat scoort hij makkelijk in de Poacher positie.
pi_99987962

Wat een nieuws _O_ + het nieuwe stadion is volgend jaar voltooid.
pi_99993838
In Servië is een vrij lange winterstop, die gebruikt wordt voor oefenduels.

Deze 6 duels leverde 6 overwinningen voor Partizan op. Onder andere tegen Rapid Wien, Steaua, Dynamo Moskou en Zenit Sint Petersburg.
De 3-1 tegen Zenit was nog wel de bizarste.
In de 1e minuut!! krijgt Bruno Alves bij zijn 1e fout direct een rode kaart. Na 7 minuten wordt het 1-0 voor mijn Partizan door een eigen goal. In de 15e minuut krijgt Partizan verdediger Krstajic een directe rode kaart.. Het is weer 10 tegen 10.
In de 24e minuut scoort Lukic 2-0. In de 29e minuut krijg Partizan rechtsback Stevanovic ook een directe rode kaart..Verder wordt in de 58e minuut 2-1 en in de 60e minuut 3-1 gemaakt..

Al met al.. een bizar oefenduel..
  woensdag 27 juli 2011 @ 14:39:14 #119
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_100005191
Zojuist John Terry aangetrokken als trainer :) Altijd leuk een grote naam, met goede stats om de verdediging te trainen.

En zojuist dit talentje aangetrokken voor 5 miljoen. Best een spotprijsje, eerste bod werd meteen geaccepteerd. Leuk als versterking aan de linkerkant, omdat de leeftijd daar een rol begint te spelen.
  woensdag 27 juli 2011 @ 19:05:57 #120
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_100015059
Wanneer kan je zelf een satelietclub kiezen ipv dat je bestuur dat voor je doet? Ben nu 14 maanden werkzaam bij Inter.
AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
pi_100015682
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 23:34 schreef The_Groove het volgende:
LOLWUT?

[ afbeelding ]

Toch goed geboert dan in dat ene jaartje Ajax 8-) :p
Beetje late reactie, omdat vakantie, maar ik heb Boschker dus ook als voorzitter bij PSV, sinds 2013 ofzo. Ook ongeveer in deze buurt. Veel mensen hier trouwens die goede deals hebben met PSV.
  woensdag 27 juli 2011 @ 19:37:51 #122
334746 The_Groove
pi_100016350
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 19:21 schreef Niek92 het volgende:

[..]

Beetje late reactie, omdat vakantie, maar ik heb Boschker dus ook als voorzitter bij PSV, sinds 2013 ofzo. Ook ongeveer in deze buurt. Veel mensen hier trouwens die goede deals hebben met PSV.
Bizar he!

hmm ik vraag me altijd af wat dat voor een programmeurstaal daar achter zit ? dat het gewoon vaker Boschker word, dat PSV makkelijk word overgenomen snap ik want de score van hun voorzitter is laag in de database en dat betekend dat hij makkelijk wordt overgenomen
  woensdag 27 juli 2011 @ 19:51:38 #123
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_100016925
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 19:05 schreef Creeg het volgende:
Wanneer kan je zelf een satelietclub kiezen ipv dat je bestuur dat voor je doet? Ben nu 14 maanden werkzaam bij Inter.
Dat kun je zelf niet. Je kunt alleen een team aanbevelen. Je vraagt om een satelietclub en het bestuur komt meestal met drie à vier suggesties. Dan kun je er eentje aanbevelen, die het dan meestal wordt.
pi_100017736
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 19:51 schreef Moron het volgende:

[..]

Dat kun je zelf niet. Je kunt alleen een team aanbevelen. Je vraagt om een satelietclub en het bestuur komt meestal met drie à vier suggesties. Dan kun je er eentje aanbevelen, die het dan meestal wordt.
Maar als je een x aantal jaar bij de club zit krijg je de mogelijkheid om zelf een soort satelietclub te kiezen, en volgens mij weer later zelfs om een specifieke club aan te bieden.. ;) Maar dan heb je het wel over veel jaar.. en hangt er natuurlijk ook wel vanaf of je een beetje succes hebt..
pi_100019507
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 19:37 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Bizar he!

hmm ik vraag me altijd af wat dat voor een programmeurstaal daar achter zit ? dat het gewoon vaker Boschker word, dat PSV makkelijk word overgenomen snap ik want de score van hun voorzitter is laag in de database en dat betekend dat hij makkelijk wordt overgenomen
Bizar is het wel ja. Hij is trouwens niet heel welwillend wat stadion uitbreiden betreft. Ik heb er heel wat jaartjes om moeten vragen, voordat hij uiteindelijk zomaar ineens op de proppen kwam met de bekendmaking dat ze een nieuw stadion gaan bouwen.

Zojuist is overigens mijn reeks van 105 ongeslagen wedstrijden beëindigd :( Feyenoord versloeg me met 1-0 en nemen direct de koppositie over, met 1 puntje meer.
pi_100021025
met Roda 4-0 van Twente gewonnen. Junker kreeg mocht maar liefst 3x een pingel nemen (hij miste er 1)
  donderdag 28 juli 2011 @ 00:35:20 #127
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_100030115
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 19:51 schreef Moron het volgende:

[..]

Ahh fack. Iemand vertelde namelijk dat als je langer dan een jaar werkzaam was je dan gewoon rechtermuisknop op een club en dat dan aanbevelen als satelietclub ofzo. Het bestuur komt namelijk altijd met die kut clubjes uit japan en usa.
pi_100031149
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 00:35 schreef Creeg het volgende:

[..]

Ahh fack. Iemand vertelde namelijk dat als je langer dan een jaar werkzaam was je dan gewoon rechtermuisknop op een club en dat dan aanbevelen als satelietclub ofzo. Het bestuur komt namelijk altijd met die kut clubjes uit japan en usa.
Dat hoeven niet altijd kutclubjes te zijn hoor. Vaak kun je ze gebruiken voor extra merchandise verkopen, waardoor ze veel meer opleveren dan ze je kosten. In FM2007 kon je met twee van die merchandise satellietclubjes nog meer dan 20 miljoen per maand aan merchandise binnen halen. Met behulp daarvan heb ik een keer een balans gehaald van 2 miljard, met Liverpool.
pi_100039969
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 01:04 schreef Niek92 het volgende:

[..]

Dat hoeven niet altijd kutclubjes te zijn hoor. Vaak kun je ze gebruiken voor extra merchandise verkopen, waardoor ze veel meer opleveren dan ze je kosten. In FM2007 kon je met twee van die merchandise satellietclubjes nog meer dan 20 miljoen per maand aan merchandise binnen halen. Met behulp daarvan heb ik een keer een balans gehaald van 2 miljard, met Liverpool.
:') :D
U MAD?
pi_100058819
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:25 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
:') :D
Is toch echt gelukt. Een screenshot van de 1 miljard heb ik nog een keer op FMInside gezet en later kwam uiteindelijk de 2 miljard, maar dat was echt na heel lang doorspelen en weinig uitgeven aan spelers. Leukste game die ik ooit heb gespeeld, met een van de beste regens die ik ooit heb gehad, Danny Drimer.
pi_100068637
Kan iemand mij een goede VR,VVR aanbevelen?
Srna is de beste in het spel, maar nu onbetaalbaar omdat City hem gehaald heeft.
U MAD?
pi_100068793
Hehe, speler die vroeger bij mij speelde gaat voor 88 miljoen naar Real. Dankzij doorverkoop clausule van 25% krijg ik daar in totaal dus 22 miljoen nog van :D
pi_100069850
Ben opzoek naar een goede keeper voor max 3.3 miljoen :')
  vrijdag 29 juli 2011 @ 01:11:38 #134
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_100073558
Sta er toch elke keer weer van te kijken dat 30+-ers verkocht worden voor >10 miljoen naar topclubs :? Ik bedoel, daar haal je toch geen rendement uit? Die gasten spelen hoogstens 3 seizoenen ofzo, en takelen alleen maar af.. Rare keuzes die er gemaakt worden..
pi_100083651
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 23:33 schreef Bow het volgende:
Zoet in begin?
U MAD?
pi_100092210
Ik heb dit spel dus nu ook geïnstalleerd en ben er één grote n00b in, maar het leek me wel een tof spel. Iemand met tips of een moet je zelf het spel in duiken en al bij al zaken leren?
Hoi
pi_100092296
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 16:28 schreef Henkiepsv het volgende:
Ik heb dit spel dus nu ook geïnstalleerd en ben er één grote n00b in, maar het leek me wel een tof spel. Iemand met tips of een moet je zelf het spel in duiken en al bij al zaken leren?
Een van de belangrijkste tips is om bij een grote club te beginnen(Barca, Real, ManU enzovoorts). Hier kan je het een en andere leren. Als je dit bij een kleine club doet is de kans namelijk groot dat je niet zo veel succes hebt en dat je er mee stopt omdat het niet lukt.. ;)
  vrijdag 29 juli 2011 @ 16:49:52 #138
267317 Scharrel-hagelslag
i dont have one!
pi_100093036
quote:
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 16:31 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Een van de belangrijkste tips is om bij een grote club te beginnen(Barca, Real, ManU enzovoorts). Hier kan je het een en andere leren. Als je dit bij een kleine club doet is de kans namelijk groot dat je niet zo veel succes hebt en dat je er mee stopt omdat het niet lukt.. ;)
Dit dus en je kan veel soort handleidingen lezen op FM inside (links in de OP)

daar heb ik heel veel van geleerd. Wat belangrijk is voor een speler op een bepaalde positie, wat belangrijk is voor staf members, je kan daar tacktieken downloaden en trainingen zodat je je eerst op het voetbal kan focussen en daarna op de zaken er om heen en dan steeds verder uitbreiden.
Vici, Vidi, Veni!
pi_100095715
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 23:33 schreef Bow het volgende:
Rensing zou je gratis op kunnen halen. Heeft het aardig gedaan bij Feyenoord in de eerste paar seizoenen.
Feyenoord Rotterdam
pi_100095742
quote:
In FM zit een in-game handleiding, die is misschien ook wel handig. Zelf nooit gebruikt overigens, maar dat was omdat hij er al in zat toen ik FM al een tijdje speelde. Daarnaast forums afspeuren, Managers United is de grootste van NL. The Dugout en het forum van SI Games zijn nog grotere, waarvan de laatste natuurlijk die van de ontwikkelaar is. The Dugout is een Engelstalig forum, waar je vermoedelijk ook veel op zult kunnen vinden.
pi_100110418
Halve finale CL, spannende wedstrijd denk je van te voren..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben overigens geen van beide

Woensdag 4 mei de beker gepakt. Mijn Partizan won met 2-0 van de grote rivaal Rode Ster. Drie dagen later moet Rode Ster thuis tegen Rad. Rad won met 1-4 en daardoor was ik voor zowel Rad als Rode Ster onhaalbaar en ben ik kampioen van Servië.
  zaterdag 30 juli 2011 @ 00:38:33 #142
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_100112322
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 01:04 schreef Niek92 het volgende:

[..]

2 miljard haha nice :P Ik heb nu een balans van bijna 470 miljoen met Internazionale.
  zaterdag 30 juli 2011 @ 00:40:58 #143
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_100112409
Iemand toevallig online nu en zin heeft in een netwerkspel?
pi_100132345
Sta je met Aston Villa in December 2012 zwaarbevochten op kop in de PL, ineens een blessuregolf...
Momenteel 8 spelers geblesseerd, waarvan 5 basismateriaal. O.a. mijn 3 beste spitsen langdurig afwezig :').!
U MAD?
  zaterdag 30 juli 2011 @ 22:52:44 #145
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_100140861
Vorig jaar (in het spel) Marcelo van Real Madrid gekocht. Heel veel plezier van gehad, leuke verdediger die ook ver mee op komt, alleen de laatste tijd doet hij heel moeilijk. Hij heeft ineens heimwee naar Brazilië en ik heb 'm al een paar keer vrij gegeven voor een maand dat hij terug kan naar Brazilië, maar dat hielp niks. Nu wil hij weg enja zijn transferverzoek heb ik geaccepteerd. Ondertussen heb ik een bod gedaan op Coentrão, maar die Marcelo gaat het nu echt bond maken. Aantal wedstrijden nu waar hij domme rode kaarten pakt. Eerste wedstrijd waar hij die rode kaart pakte gaf ik 'm een waarschuwing. De 2e wedstrijd, een paar weken later dus, 1 week geen salaris. Paar dagen later komt meneer ook niet opdagen voor de training, hoppa 2 weken salaris. Hij accepteert de straffen die ik geef wel, maar het lijkt niet veel zin te hebben :( :(
  FOK!fotograaf zaterdag 30 juli 2011 @ 22:55:23 #146
245494 Peter_Aragorn
pi_100140970
Wegwezen met die knul dan :)
  zaterdag 30 juli 2011 @ 22:56:47 #147
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_100141038
Ja idd. Ik gaf hem nog een paar kansen, maargoed dit gaat niet werken zo. Maicon net zo.. ik en Brazilianen lijken niet door één deur te kunnen in dit spel.
pi_100143397
Ik koop juist de Brazilaanse talenten bij het leven met Villa :D
U MAD?
pi_100151790
Het nieuwe seizoen in Servië goed begonnen.
Het seizoen begon met een 2-0 en 3-0 winst tegen Levadia(Estland) in de 1e voorronde CL. Het Azerbeidzjaanse Qarabag Agdam werd in de 2e voorronde met 2x 4-0 verslagen.
De laatste horde voor de groepsfase was Wisla. Na een 3-1 thuis overwinning, werd uit met 1-0 verloren, maar de groepsfase is net zoals vorig jaar gehaald.
In deze groepsfase mag ik tegen Liverpool, Valencia en Galatasaray. Ik hoop met Galatasaray te kunnen strijden voor de 3e plaats, en niet kansloos 4e te worden. Ik mag de groep beginnen thuis tegen Galatasaray, dus misschien dat ik ze dan meteen een tik kan geven.

In de competitie begonnen met 2 zeges. Rode Ster, de grote rivaal, begon met een nederlaag en gelijkspel, en staat dus al 5 punten achter :')
  zondag 31 juli 2011 @ 12:28:17 #150
277865 Sejt
Ondertitel
pi_100152785
Ik heb nu de Braziliaanse spits Hulk met Arsenal. Wat een kerel zeg. Wel een beetje een ego, maar hij knalt ze er wel in! En dan het commentaar: "Hulk smashes the ball in the top corner!".
pi_100152936
Met 2-1 van Galatasaray verloren :(

In de competitie loopt het momenteel ook stroef.. Tegen Banat, een promovendus, 1-1 gespeeld doordat de tegenstander een eigen goal maakte.
Tegen Rad vond Stefan Babovic het nodig om na 50 seconde!!! halverwege de aanvallende helft een tegenstander vol van achter neer te maaien. Resultaat: rode kaart en 89 minuten en 10 seconde met een man minder moeten spelen. Uiteindelijk nog tot 1-1 beperkt weten te houden..
  zondag 31 juli 2011 @ 14:55:51 #152
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_100157032
Dus, vier van mijn belangrijke spelers zijn weg voor interlands met het nationale onder 23 team, terwijl ze allen minstens 25 zijn :').
pi_100157078
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 14:55 schreef MeneerBob het volgende:
Dus, vier van mijn belangrijke spelers zijn weg voor interlands met het nationale onder 23 team, terwijl ze allen minstens 25 zijn :').
dispensatie spelers?
  maandag 1 augustus 2011 @ 00:07:47 #154
277865 Sejt
Ondertitel
pi_100178476
Robben, in de winterstop gekocht met Arsenal om een goede rechtsbuiten te hebben. 3 Dagen na de koop een uitwedstrijd tegen Man. United. Ik laat Robben invallen in de 74e minuut en...:

maandag 1 augustus 2011 @ 15:51:04 #155
277865 Sejt
Ondertitel
pi_100196003
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 00:07 schreef Sejt het volgende:
Robben, in de winterstop gekocht met Arsenal om een goede rechtsbuiten te hebben. 3 Dagen na de koop een uitwedstrijd tegen Man. United. Ik laat Robben invallen in de 74e minuut en...:

Onzichtbare bal is onzichtbaar :{
  maandag 1 augustus 2011 @ 16:21:59 #156
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_100197059
Nieuwe spits gekocht (ex-wonderkind), 22 jaar.. Derdiyok werd mij te oud (32 jaar, nog verkocht voor 7,5mil) en dus tijd voor een nieuwe targetman. Scoort gelijk 3x in zijn debuutwedstrijd :)
pi_100201400

Zo'n lage rating heb ik dus echt nog nooit ergens gezien _O-
  maandag 1 augustus 2011 @ 20:24:25 #158
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_100205929
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 18:25 schreef Thas het volgende:
[ afbeelding ]

Zo'n lage rating heb ik dus echt nog nooit ergens gezien _O-
Dat is wel heel erg laag :D
Een speler van mij haalde laatst nog een 3,3. Veel lager had ik ze nog niet gezien.
  maandag 1 augustus 2011 @ 20:53:19 #159
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_100207259
Weet je wat ik wel jammer vindt? Dan verkoop je bijvoorbeeld een speler die je te kut vond, of nooit speelde en dan komt het weleens voor dat die speler jou lik op stuk geeft.
Maar je kunt dan nooit een reactie teruggeven van: "Die kerel is ook gewoon te slecht voor woorden". Je kunt alleen positieve reacties geven. Jammer :P
pi_100207714
Tering. Eerst krijg je voor de wedstrijd zo'n standaard aanmoedigingsbericht dat ze nog kampioen kunnen worden, maar dat ze dan alle wedstrijden moeten winnen en vervolgens spelen ze collectief als een natte dweil, waardoor je door een degradatiekandidaat wordt verslagen met 3-0. Zeg maar dag tegen dat kampioenschap..
pi_100212165
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 20:24 schreef Moron het volgende:

[..]

Dat is wel heel erg laag :D
Een speler van mij haalde laatst nog een 3,3. Veel lager had ik ze nog niet gezien.
Ik heb een keer in een game met Ajax lopen kloten.. Zoveel mogelijk eerste elftal spelers voor nop verkopen en vervolgens spelers van het niveau FC Bal op het Dak er voor aantrekken.

En dan met een heel dubieuze tactiek(lees: 1 keeper, 5 Aanvallende middenvelders en 5 spitsen). Kreeg ik geregeld met meer dan 10 goals op de ballen(zelfs tegen Bohemians en VVV) en had 1x een speler een 0.1 :')

Nu met Partizan wel serieus :P
Sta halverwege het seizoen 1e met 3 punten voorsprong op Smederevo.
Red Star staat verrassend 6e op 18 punten :o Ze staan zelfs onder Teleoptik, vroeger was dat het 2e elftal van Partizan, maar tegenwoordig is het een satelietclub van Partizan. Ze trainen op de zelfde accommodatie als Partizan.
pi_100215912
Zojuist Cesc Fabregas verkocht voor 70 miljoen aan Barcelona met Arsenal. Side-game gestart met Arsenal, CL gewonnen na penalty's en toen kwam Barcelona informeren. Niet verwacht dat ze 70 miljoen zouden bieden, maar van dat bedrag kan ik andere toppers halen en bovendien heeft hij een salaris van 6,5 miljoen, wat ik vrij veel vind.

Edit: toch niet. Hij heeft het aanbod van Barça naast zich neergelegd en nu is hij ontevreden dat ik hem wilde verkopen. Ach, dan niet he.
pi_100218380
En uiteindelijk toch nog voor 70 miljoen verkocht aan Barcelona. In totaal dit seizoen voor 143 miljoen verkocht en voor 19,75 miljoen gekocht. Alleen Phil Jones (12 miljoen), Charlie Adams (7,75 miljoen en Thiago (gratis, einde contract), gehaald.

Eerlijk gezegd vind ik niet dat ik er op achteruit ben gegaan. Misschien nog proberen om een internationale topspits te halen. Aguero of Agbonlahor ofzo.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 00:43:11 #164
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_100218517
Ik heb er een nieuwe manager aan toegevoegd, en nu was er een speler vervelend daar (ongeveer hetzelfde verhaal als met Marcelo wat ik toen vertelde, niet komen opdagen voor trainingen, domme rode kaarten pakken enzovoort) dus ik wilde het contract ontbinden van die speler en dan staat er dat die speler er geen problemen mee heeft en dat hij ook geen geld hoeft en dan kan ik bevestigen dus dan doe ik dat (niemand wil die speler kopen, want hij is niet heel erg goed) maar nu krijg ik datzelfde bericht ook op m'n andere manager, en dan kan ik op bevestigen en annuleren klikken wat ik wil, maar het gaat niet weg :? Met op vakantie gaan helpt ook niet.. hoe moet ik dit oplossen??
pi_100236498
Meld me hier ook maar weer, mijn Leeds game maar weer even opstarten! Zit nog te twijfelen om nieuwe game te laden maar ben te lui om weer tactieken en trainingen in elkaar te gaan zetten.
pi_100243201
Tweede seizoenshelft uitstekend begonnen. Won met 1-0 uit bij nummer 3 Hajduk Kula. In het zelfde speelweekend verloren, naast de nummer 3, ook de nummer 2, 4 en 5 hun duel..

Tijdens die wedstrijd maakte Stefan Savic zijn debuut. Het was het eerste duel voor de 18 jarige centrale verdediger. Hij kwam op de DCr positie te spelen, zo stond hij dus naast rechtsback..... Stefan Savic :')
Overigens is het geen familie. De debutant is namelijk een Serviër en de "oude"-Savic(21 jaar) is Montenegrijn.

EDIT: 2e speelronde na winterstop: ik win, Nummer 2 en 4 verliezen, nummer 3 gelijk. Dus de voorsprong op de nummer 2 is nu 9 punten.

[ Bericht 10% gewijzigd door MMUFC op 02-08-2011 20:06:12 ]
pi_100269562
Iemand een goed werkende database voor mij met de beste Spaanse, Franse, Nederlandse, Engelse, Belgische, Duitse clubs in één? En dan de subtoppers in de 2e divisie etc.

[ Bericht 100% gewijzigd door poiuytr op 03-08-2011 14:55:06 ]
pi_100279757
pi_100289072
Seizoen 2 kampioen geworden. De Servische beker tot de kwart finale gereikt(vorig jaar won ik m nog) en de CL laatste geworden met 2 punten. Door mijn prestaties(het halen van de groepsfase) zal Servië 5 plaatsen stijgen waardoor er geen Servische club meer in de 1e voorronde van de Europa League hoeft te spelen, maar dat deze in de 2e voorronde mag beginnen. Een van de volgende doelen is nog 5 plaatsen stijgen zodat er 2 clubs in de CL voorrondes mogen uitkomen.(En daarna natuurlijk nog 3 plaatsen zodat de kampioen zeker is van groepsfase CL)

Voor volgend seizoen wil ik weer de groepsfase te halen, en dan echt mee te kunnen spelen voor de 3e plaats.
pi_100290902
Wat trouwens ook wel een leuke speler is :

Vladimir Yurchenko / Kost niks aan het begin van het seizoen en bevalt hier nu super :) (psv)
pi_100305481
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wat trouwens ook wel een leuke speler is :

Vladimir Yurchenko / Kost niks aan het begin van het seizoen en bevalt hier nu super :) (psv)
Ik ga hem momenteel niet halen :P In Servië mag je namelijk maar 4 buitenlanders opstellen. En ik heb er momenteel al 5.. Voordeel is wel dat het maar 3 jaar duurt om de Servische nationaliteit te krijgen.
Dit houdt in dat Terna Suswam, Medo en Thiebout Courtois nog 1 seizoen moeten wachten om de Servische nationaliteit te krijgen, en dan kan ik in die zomer dus eventueel 2 of 3 buitenlanders aantrekken.
pi_100306323
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 13:55 schreef poiuytr het volgende:
Iemand een goed werkende database voor mij met de beste Spaanse, Franse, Nederlandse, Engelse, Belgische, Duitse clubs in één? En dan de subtoppers in de 2e divisie etc.
Ik heb nu een competitie met ale topclubs, dus ook Santos, Estudiantes en dat soort clubs.

Ik stuur vanmiddag wel een pm, zit nu op m'n telefoon.
pi_100306349
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 13:55 schreef poiuytr het volgende:
Gewoon die van Manunited.
Die van Patrick. Is de beste.
U MAD?
pi_100307314
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 10:05 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Ik ga hem momenteel niet halen :P In Servië mag je namelijk maar 4 buitenlanders opstellen. En ik heb er momenteel al 5.. Voordeel is wel dat het maar 3 jaar duurt om de Servische nationaliteit te krijgen.
Dit houdt in dat Terna Suswam, Medo en Thiebout Courtois nog 1 seizoen moeten wachten om de Servische nationaliteit te krijgen, en dan kan ik in die zomer dus eventueel 2 of 3 buitenlanders aantrekken.
Bij jou zal ie wel een paar jaar ouder zijn?

Ook een leuke DB :

http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=41965
pi_100308002
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 11:15 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Bij jou zal ie wel een paar jaar ouder zijn?

Ook een leuke DB :

http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=41965
Zit in de zomer tussen seizoen 2 en 3.. Dus hangt er vanaf waar jij in de game zit.. ;)

Overigens wel verrassend hoe weinig je aan salaris betaald in Servië.
Zo verdient het gros van mijn selectie nog geen 100k per jaar per persoon. Als de buitenlanders verdienen meer dan een ton, en Kezman verdient 625k. Maar bijvoorbeeld Radosav Petrovic en Stefan Babovic zitten rond de 60.000 euro per jaar.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 19:03:59 #176
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_100322729
Na 11 kampioenschappen, 10 Duitse Supercups, 8 Duitse bekers, 4 CL overwinningen, 4 Wereldkampioenschap voor clubs en 3 Europese Supercups heb ik mijn contract niet verlengd bij Bayer 04 Leverkusen. Het waren 11 geweldige seizoenen en het was dan ook een emotioneel afscheid :P
Kijken wat er nu op mijn weg komt..

Lol, gelijk gaan er 11 leden van de technische staf er ook vandoor, wat lief *;
pi_100325514
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 11:34 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Zit in de zomer tussen seizoen 2 en 3.. Dus hangt er vanaf waar jij in de game zit.. ;)

Overigens wel verrassend hoe weinig je aan salaris betaald in Servië.
Zo verdient het gros van mijn selectie nog geen 100k per jaar per persoon. Als de buitenlanders verdienen meer dan een ton, en Kezman verdient 625k. Maar bijvoorbeeld Radosav Petrovic en Stefan Babovic zitten rond de 60.000 euro per jaar.
17 wedstrijden in Seizoen 1, en hij heeft nu 12 goals en 13 assists :).

Waar speelt ie bij jou :)?!
  donderdag 4 augustus 2011 @ 20:45:31 #178
277865 Sejt
Ondertitel
pi_100326745
  donderdag 4 augustus 2011 @ 20:46:09 #179
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_100326764
Voor de vierde keer op rij kampioen geworden. Dit jaar helaas geen KNVB-beker aangezien ik werd uitgeschakeld door Feyenoord. Drie wedstrijden voor het eind van het seizoen kampioen geworden en een nieuw talent gevonden. Helaas weer geen Nederlander maar wel een Europeaan. In de CL moet ik tegen Barcelona in de halve finale.

Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_100343311
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 20:11 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

17 wedstrijden in Seizoen 1, en hij heeft nu 12 goals en 13 assists :).

Waar speelt ie bij jou :)?!
Bij mij speelt hij bij Anzhi. Heeft daar 31 goals en 10 assists in 63 duels(2 seizoenen).

Heb in de CL ge Play-off ronde gehaald. Hierin mag ik tegen Luzern, met Mark van Bommel in de gelederen..
pi_100394044
godver! Laatste wedstrijd kan ik weer kampioen worden. ik win met 1-0 en ajax verliest met 2-1..

Op 4 goals na geen kampioen :(
pi_100395276
pi_100396161
Damn, 10 spelers kwijt aan het begin van het seizoen door die verdomde Olympische Spelen, waaronder Nasri en Hulk die mee gaan als dispensatie spelers. Irritant altijd.
pi_100398198
Godver 2, gaan ze ineens het stadion uitbreiden met maar liefst 7500 plaatsen :').

Daar vraag ik gvd toch niet om :')
pi_100416015
Hmm.. Toivoinen voor 5 mil, Doedelzak voor 8.25 mil en Ojo voor 7.5 miljoen verkocht

Moest jammer genoeg wel :(

[ Bericht 2% gewijzigd door Nick-GizMo op 07-08-2011 10:49:38 ]
pi_100417981
Ben net een game begonnen met Evian. Doelstelling was middenmoot Ligue 2, maar we gaan natuurlijk meteen voor promotie ;)

Moet zeggen dat het budget me wel tegenvalt. Heb maar 400k aan salaris per maand en 800k aan transferbudget. Nu maar lekker op zoek naar goede spelers :)
pi_100418019
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 12:19 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ben net een game begonnen met Evian. Doelstelling was middenmoot Ligue 2, maar we gaan natuurlijk meteen voor promotie ;)

Moet zeggen dat het budget me wel tegenvalt. Heb maar 400k aan salaris per maand en 800k aan transferbudget. Nu maar lekker op zoek naar goede spelers :)
Leuke club idd! Na de transfermarkt krijg je ineens geld :).

Paar post hierboven staat er nog een leuk stuk over en een leuke speler die voor niks is te halen :). Wit Rus is het
pi_100418044
Dat stuk van de VI of van iemand hier?!
pi_100418110
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 12:22 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Dat stuk van de VI of van iemand hier?!
Ja van VI :). En die speler heet Vladimir nog iets :P
pi_100418695
Yurchenko ;) Contract al aangeboden ;)
  zondag 7 augustus 2011 @ 15:46:45 #191
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_100425350
Ik kan Raul Garcia in seizoen 1 voor 900k oppikken. Is er iets mis met die jongen ofzo? Zijn stats zijn prima.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  zondag 7 augustus 2011 @ 15:52:17 #192
277865 Sejt
Ondertitel
pi_100425561
Zo irritant als de keeper van de tegenstander voor de zoveelste keer Superman is }:|
pi_100432108
Hallo,is er miss een download die ervoorzorgt dat iedereen bij het begin van het seizoen clubloos is en gratis. Dus dat ik zo messi bij me club kan krijgen. Ik zou dat grappig vinden. Eredivisie met hele andere spelers . Met free agent database ofzo kan ik messi alsnog niet krijgen.
Forumfreak
pi_100433074
Dat je Messi niet kan krijgen met een free agent database ligt waarschijnlijk aan de club waarmee je hem probeert aan te trekken. Ondanks het feit dat hij een free agent is, zal hij zijn keuze nog steeds baseren op: reputatie van de club, reputatie van de competitie(s) waarin de club actief is, reputatie van de manager is dienst en spelers onder contract bij de club. (correct me if I'm wrong)

Om dit voor elkaar te krijgen zou je dus een database moeten creëren waarin iedere club en speler dezelfde reputatie heeft, maar in hoeverre dit dan nog een leuke game wordt.
pi_100434642
En als je op vakantie ga en je hebt free agent database. Ik heb dan nog maar 4 spelers in fc twente. Maar als iedereen transfervrij is en je gaat op vakantie dan krijg je toch niet zomaar spelers in je club. Of moet ik spelers die mn assintmanager aanbiedt een contract aanbieden. Jammer dat je wel nog een salaris moet aanbieden
Forumfreak
  maandag 8 augustus 2011 @ 16:32:53 #196
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_100466418
Na mijn succesvolle jaren bij Bayer 04 Leverkusen, ben ik begonnen bij Getafe midden in het seizoen. Jezus, wat een baggerteam staat daar begin 2022 zeg.. :') Probeer een top 10 eindklassering te verwezenlijken en dan heb ik het goed gedaan :P
pi_100468223
Weet iemand een toffe custom database? Mag in principe alles zijn. Ik heb wat zitten zoeken maar kwam niet echt iets heel goeds tegen.
pi_100468683
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 17:14 schreef Typisch het volgende:
Weet iemand een toffe custom database? Mag in principe alles zijn. Ik heb wat zitten zoeken maar kwam niet echt iets heel goeds tegen.
Een pagina terug had Nick-GizMo een mooie suggestie:

quote:
Ik heb hem gedownload en even bekeken, toch besloten verder te gaan met mijn Ajax game, maar denk dat ik met die DB binnenkort eens een network game ga starten. Lijkt mij een leuke uitdaging, omdat je met alle top spelers in een competitie zit.
pi_100469174
Die had ik gezien, heb zelf bij 2010 een database gehad waarbij heel de top 100 van clubs in Engeland was ingedeeld. Maar ik zocht wat anders eigenlijk. Toch bedankt. :]
pi_100482593
Hoi mensen :W
Ik ben een gamepje begonnen met Man UTD
Norwich city 8-0 opgerold
Wigan atlethic 3-1 afgestoft (ik met 10 man)
Een verlies tegen Blackburn omdat Vidic weer als een mongool een doorgebroken speler onderuit haalde.
1-1 tegen chelsea
2-1 tegen Arsenal.

In de CL
5-0 tegen Glasgow. Nu tegen CSKA :P

4-3-3tje met de punt naar 8eren. moet altijd even op gang komen
Hernandez - Rooney - Berbatov :9~
pi_100488681
Jezus. Eerst maakt Hulk 2 doelpunten in 20 minuten, vervolgens krijgt hij een rode kaart en breng je Van Persie in. Dan loop je uit naar 4-1, tot aan de 80ste minuut om dan vervolgens in 4 minuten 3 doelpunten tegen te krijgen. :{
pi_100498805
Paar aankopen kunnen doen met Evian, door eerst afscheid genomen te hebben van mijn halve selectie. Hierdoor kwam in totaal 4 miljoen vrij voor transfers:

Botteghin
Albornoz (19-jarige DL uit Zweden)
Yurchenko
Darragi
Rivas
Lestienne
Chabangu
Yilmaz

Huur:
Digne (Kost me 3.8 miljoen als ik hem over wil nemen)
Grenier
Boyata

Paar transfervrije talentvolle Fransen tenslotte ook nog weten te binden aan Evian :)
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:01:11 #203
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_100502690
Heb een vraagje..
Ben een nieuwe game begonnen met Solihull Moors, uitkomend in de Blue Square North Bet.
Ik wil van een aantal spelers af, maar niemand wil ze hebben, opzich logisch :P maar als ik ze een vrije transfer wil geven, kost dat mij natuurlijk geld. Als ik dit doe, breng ik dan de financiën van de club in gevaar, of niet?
pi_100502737
Dat ligt eraan hoeveel geld je hebt he ;)
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:05:14 #205
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_100502829
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:02 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Dat ligt eraan hoeveel geld je hebt he ;)
Ja, niks dus :P Geen tb en salariskosten van 4k. Als ik een speler transfervrij wil laten gaan, kost met mij 300. Maja, als ik dit bij 5 spelers doe, kost mij dat dus 1800 euro. Wil ik dat de club aandoen?
pi_100503728
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:05 schreef Moron het volgende:

[..]

Ja, niks dus :P Geen tb en salariskosten van 4k. Als ik een speler transfervrij wil laten gaan, kost met mij 300. Maja, als ik dit bij 5 spelers doe, kost mij dat dus 1800 euro. Wil ik dat de club aandoen?
Speel in de voorbereiding een toernooi tegen een aantal grotere clubs en je hebt het terugverdiend.. ;)
pi_100513298
Zit nu sindskort bij Spurs, in 2025. Club is een middenmoter in de Premier League, waar vooral City en Liverpool domineren. Nu maar orienteren op welke spelers er allemaal rondlopen.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 13:30:52 #208
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_100548925
De helft van het eerste seizoen met Solihull Moors zit erop! De prognose is dat ik 18e wordt (van de 21).

En ik wil helemaal niet promoveren meteen :'( Mijn doelstelling is eigenlijk rond plek 10. Wilde proberen of dat lukt en dat lukt dus iets te goed :P Hele team er zo'n beetje uitgegooid en nieuwe spelers aangetrokken (14 in totaal volgens mij).
Echter wil ik dus niet promoveren meteen, dus hoop dat ik nog een aantal wedstrijden verlies :P Als je meteen promoveert, loop je zo achter de feiten aan. Dan gaat het te snel en kun je niks opbouwen. Achja, we zien wel waar we stranden :P
  woensdag 10 augustus 2011 @ 19:30:57 #209
327585 Mallerd
Is misschien je vader.
pi_100563046
Ik heb een droomseizoen met Helmond Sport (1e seizoen) 2e geworden achter het onverslaanbare Sparta, en in de 5e ronde vd beker door de Graafschap uitgeschakeld na penalty's.

In de nacompetitie RKC verslagen met 2-2 en 6-0, en Dordrecht (had VVV uitgeschakeld) verslagen met 4-2 en 2-3 :D

Topspeler was de Venezolaan Carlos, 33 jaar oud, en 35 doelpunten uit 38 wedstrijden.
Nu op koopjesjacht voor het nieuwe seizoen :)
Neen
pi_100610678
Voor het eerst ooit heb ik er voor gekozen om een wedstrijd expres te verliezen, gezien het handiger is om 2e te worden in de CL-poulefase omdat grote clubs als Barca, Inter en Man Utd ook allemaal 2e zijn geworden..
Wel een beetje gezeur achteraf van de fans natuurlijk, maar ach :P

Wel jammer dat ik net het recordaantal ongeslagen wedstrijden op rij zou hebben verbeterd.

[ Bericht 11% gewijzigd door Thas op 11-08-2011 19:11:50 ]
pi_100613431
Zal je zien dat je eruit vliegt in de volgende ronde.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_100624362
Mazuch, Lescott, Cana, Guidetti, Lassogga, Zarate, wat een helden 8)
  donderdag 11 augustus 2011 @ 23:49:00 #213
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_100624891
En ja hoor, gepromoveerd met Solihull Moors! :D 2e geworden in de competitie en in de playoffs gewonnen door een 1-0 en 3-0 overwinning.. Op naar de BSP!! *O*
pi_100632652
Het wilde niet echt bij Partizan.. Dus maar even de game opzij gezet en verder gegaan met een wat oudere game. PSV in 2013.. maar dat loopt al even goed als Partizan :')

Komend weekend niet veel thuis, en als ik thuis ben eerst mijn pc maar eens opnieuw installeren voor ik weer ga fm-en..
pi_100634986
Ik meld mij hier ook maar eens als FM-speler. Ik speel de serie al een paar jaar, maar beschouw mijzelf niet als een tactische genie. Vaak gebruik ik tactieken van het internet en heb soms ook wat hulp van Genie Scout :@ Ik heb dan wel vaak bewondering voor de mensen die alle tactieken zelf maken en ook alle speleres zelf scouten en vinden.

Desalniettemin heb ik in FM11 wel een zeer goede save lopen. Ik was begonnen met Tooting & Mitcham (na één jaar gepromoveerd naar Blue Square South, Dafuge Challenge voor degene die daar bekend mee zijn) en heb met dit team ondertussen de wereld veroverd. Het is 2029 en als het seizoen is afgelopen moet het nieuwe stadion, vernoemd naar mij als legendarische manager :Y , met 37500 zitplaatsen af zijn.

Als ik vanmiddag thuis ben zal ik eens even kijken of ik een paar screenshotjes kan uploaden van mijn sterspelers.
pi_100636325
Zo. Weer eens met Ajax begonnen. Nieuwste data-update ^O^
pi_100639698
pi_100639709
En weinig nut zo data update, morgen kan ie al weer veranderen :D
pi_100639810
Hoezo data update?
Van de afgelopen transfers?
pi_100642370
manutd.nl Sold, welkom bij FM :P

blijft een held :D
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:15:44 #221
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_100660313
Zit inmiddels in 2026.

De beslissende fase van het seizoen is aangebroken. In de halve finale van de Champions League moet ik het opnemen tegen Liverpool, de uitwedstrijd heb ik al met 4-1 gewonnen. Buiten het winnen van de Europa League in 2020 heb ik nog niet echt een indrukwekkende prestatie in Europa neergezet dus ik kijk met spanning uit naar de andere halve finale en de eventuele finale! Ondertussen heb ik de bekerfinale met 1-0 van Twente gewonnen waardoor ik voor de vierde keer op rij en de 9e keer in totaal de baker heb gepakt. in de laatste competitiewedstrijd mag ik het opnemen tegen Ajax. We zijn behoorlijk aan elkaar gewaagd. Zo'n beetje het hele seizoen heb 1 punt op ze voor gestaan tot ik in de 31e speelronde van Twente verloor waardoor zíj nu 2 punten voor staan. De klassieker in eigen huis zal dus beslissend zijn, een mooier slot van de competitie kun je je niet wensen lijkt me! :P

[ Bericht 0% gewijzigd door inZanity op 12-08-2011 23:23:10 ]
pi_100660760
Koopt Inter mijn Agger voor 20 mln terwijl ik hem net voor 8 op de transferlijst wilde zetten :D
  zondag 14 augustus 2011 @ 12:56:13 #223
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_100708401
En ik heb de Champions League gewonnen!! *O*

Met 2-0 Valencia verslagen in de finale na eerder in een groep met Atletico, Bordeaux en H. Tel Aviv alles gewonnen te hebben vervolgens Napoli, Man. Utd. en Liverpool verslagen waardoor ik dus de finale haalde waarin Valencia geen probleem vormde.

Helaas wel de laatste competitiewedstrijd verloren. Een onderling duel met de nummer 1 Ajax die ik helaas in de eigen Kuip verloor met 1-0 waardoor ik wederom naast de titel grijp met uiteindelijk 5 punten achterstand, terwijl ik tot 4 wedstrijden voor het einde van de competitie zo'n beetje het hele seizoen 1 punt bóven ze heb gestaan. Maar helaas, na wederom een zeer sterk seizoen (90 punten, 116 voor 18 tegen) was Ajax opnieuw toch net iets sterker. Maar het winnen van de Champions League maakt uiteraard een hoop goed! Bovendien heb ik voor de 4e keer op rij en 9e keer in m'n loopbaan bij Feyenoord de beker gewonnen, waardoor Feyenoord nu op 20 komt en daarmee Ajax heeft ingehaald.

Weet iemand trouwens hoe het komt dat ik met m'n HP laptop geen screens kan maken? Dit lukt al niet sinds ik de laptop aangeschaft heb(paar maandjes geleden), maar nu ik de CL heb gepakt wil ik daar natuurlijk wel een screentje van maken.. :P
pi_100708546
is Football manager 2011 groot verschil met football manager 2009?
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_100709446
Ben met Twente klasse bezig. Eerste seizoen gelijk kampioen geworden. In de EL eruit door een tegendoelpunt van Ajax in de 89e minuut. Halve finale EL. Als die gast Kadlec niet had gescoord zat ik gewoon in de finale :'(
pi_100709469
Screens van je selectie?!
  zondag 14 augustus 2011 @ 14:16:28 #227
327585 Mallerd
Is misschien je vader.
pi_100711450

Johan Derksen @ FM :D

[ Bericht 27% gewijzigd door Mallerd op 14-08-2011 14:27:02 ]
Neen
pi_100711585
Als je steam hebt maakt ie sowieso screenshots toch?! Was nieuwe feature.

En anders je FM in een window draaien, dan kun je gewoon screens maken en met paint opslaan :)
pi_100711948
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 14:16 schreef Mallerd het volgende:
[ afbeelding ]
Johan Derksen @ FM :D
  zondag 14 augustus 2011 @ 14:53:26 #230
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_100713026
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2011 14:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
Als je steam hebt maakt ie sowieso screenshots toch?! Was nieuwe feature.

Ik heb geen steam :P

quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2011 14:19 schreef Nick-GizMo het volgende:

En anders je FM in een window draaien, dan kun je gewoon screens maken en met paint opslaan :)
Zo werkt ie wel. Super! Bedankt ^O^
pi_100760774
quote:
quote:
Football Manager 2012 allows you to take control of any club in over 50 nations across the world, including all of the biggest leagues across Europe.

You’re in the hot-seat, which means you decide who plays and who sits on the bench, you’re in total control of tactics, team-talks, substitutions and pitch-side instructions as you follow the match live with the acclaimed 3D match engine allowing YOU to make the difference!

As the boss you’ll also have full control of team affairs away from the pitch:

Will you spend big-money on expensive superstars or put a focus on scouting for wonderkids?
How will you approach training & match preparation?
Will you be the chairman’s best friend or always demand the best investment from the board?
How do you react when a young star has problems – a shoulder to cry on or a clip round the ear?
And how will you deal with tricky questions from the media?

Now it’s time to put your opinions to the test.

New & improved key features for Football Manager 2012:

Manage Anywhere, Anytime – the ability to add or take away playable nations in your saved game as often as you want. Manage in that country at the start of the next season - meaning you don’t have to decide on which nations are playable at the start of your career.

Transfers & Contracts – significant changes to the transfer and contract systems, including loyalty bonuses, better implementation of amateur and youth contracts, an improved transfer centre and the ability to lock areas of the contract negotiation when you aren't prepared to budge. This helps you to manage your budgets and gives you flexibility in what you offer money hungry players, or agents, as incentives.

Scouting improvements – using several real life scouting reports, a new in-game report was devised which includes squad analysis, tactics information and information about goals scored and conceded alongside lots of other scouting improvements, giving you all the information you need to prepare before kick-off and throughout the season.

3D Match Improvements – new animations, a whole new crowd system, improved weather system, more stadiums, plus two brand new cameras - "Behind Goal" and "Director Cam" as well as all other camera angles being reversible - meaning you can watch and analyse every aspect of every game.

Intelligent Interface – a new adaptive layout system, which means the higher your screen resolution, the more info is easily at your fingertips. The new interface also contains new filters, customisable columns, a new tactics screen, and lots of new overview screens.

Tone – a whole new level has been added to team talks and conversations, with the new tone system, which allows you to specify the way you want to say things – be as cool as a cucumber by saying things calmly or throw tea cups around by saying things with passion. There are 5 different tones to choose from with specific comments per tone.

Brand New Tutorial – standing separate from the main game, a mode to help new players find their way around the game easily, whilst also offering tips to experienced managers on how to get the most out of the game, as well as a new in-game “how to” system.

On top of these key innovations, there are lots of areas of the game that have had huge improvements, such as the media system, press conferences, the youth system, newgens, the social networking options, friendlies, international management and many more which will be detailed in a series of video blogs over the coming months, alongside more information about Football Manager 2012.
Toch wel weer een paar leuke verbeteringen, vooral de dikgedrukte lijken me heel cool.
  maandag 15 augustus 2011 @ 15:31:57 #234
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_100761808
Ik heb al een aantal screenshots gezien. Ziet er weer hoopgevend uit! :)
pi_100762018
Even wat pics van mn bazengame

Net AZ - Twente gespeeld

En ook net gespeeld:

Gaat heerlijk *O*
pi_100763437
Even wat screens dumpen:

*O*
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_100788057
Haha, Barcelona komt ineens met een bod van 79 miljoen op Neymar, terwijl ze eerst 70 miljoen weigerden te betalen. Jammer alleen dat 11.25 miljoen van het bod bestaat uit een premie die pas komt als hij 10 doelpunten maakt. Rest van het bod is 54 miljoen over 24 maanden en de rest direct. Nu dus een tegenbod gedaan van 25 miljoen in 1x en de rest over 24 maanden. Hopen dat ze dat accepteren en dan direct een ander weer kopen..
pi_100788252
Ik heb een record te pakken.
Voor het eerst met 1 team in 2014 - 2015 gekomen (Villa).

Helaas nog geen kampioen geweest. En het seizoen waarin ik CL speel, qualificeer ik me niet voor Europees voetbal. Nu al 2x gehad, frustrerend.
Wel ook mede doordat FA en League cup door prutsers werden gewonnen.
Nog niet slechter dan 7e geweest.
U MAD?
pi_100788476
quote:
2s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:07 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

[..]

Toch wel weer een paar leuke verbeteringen, vooral de dikgedrukte lijken me heel cool.
Vooral dat eerste is geweldig!!! Erg fijn voor mensen met een mindere computer! Top gedaan
pi_100788599
quote:
Je kan het beter hier posten, is wat overzichtelijker. Aangezien veel mensen nog hun 11 games laten zien, verdwijnt het zegmaar.

Football Manager 2012
pi_100788702
quote:
2de video zit nog wel een bug in
pi_100795420
quote:
4s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 00:15 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Je kan het beter hier posten, is wat overzichtelijker. Aangezien veel mensen nog hun 11 games laten zien, verdwijnt het zegmaar.

Football Manager 2012
Op zich is dit gewoon een algemene FM reeks, niet specifiek over FM11. Maar goed, het wordt wel iets overzichtelijker in het topic zelf zo.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 22:34:43 #244
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_100828623
Ik zit inmiddels op de helft van seizoen 2 met Solihull Moors. Vorig seizoen gepromoveerd naar de BSP via playoffs, doelstelling is om niet te degraderen.

Het gaat dus supergoed :D Mijn eigen doelstelling was 15e, maar daar zit ik dus netjes boven. Kan af en toe het verschil nog wel merken met andere ploegen. Heb een zeer zwakke keeper en de verdediging is ook niet alles. De middenvelders en aanvallers vangen het iig goed op ^O^
pi_100905450

Normaal zijn mijn icoontjes rondom mijn spelers wat groter, hoe krijg ik dat normaal?
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
  donderdag 18 augustus 2011 @ 20:21:20 #246
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_100909470
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 18:46 schreef ROFLOL het volgende:
[ afbeelding ]

Normaal zijn mijn icoontjes rondom mijn spelers wat groter, hoe krijg ik dat normaal?
Lol, dat heb ik nog nooit gezien. Keertje opnieuw opstarten?
pi_100918742
Voor mijn nieuwe uitdaging heb ik de kelder van de Premier League opgezocht: West Bromwich Albion, prognose: 19e. Met een oude bekende: Gianni Zuiverloon. En dat is ook meteen de enige speler die ik vooraf ken. Wat bescheiden transfers gedaan (Lindgren van Ajax gehaald), Obertan van United gehuurd, en mijn favoriet, Soukouna (al valt ie tot nu toe nog wat tegen). Behoorlijke start van de competitie gehad, met 1 overwinning en 4 gelijke spelen een keurige 12e plaats.
pi_100920098
Ben opnieuw begonnen met Bayern, leek me wel leuk. Maar Robben is lang gebleseerd, dus ik wil een flank speler waarmee ik kan wisselen en vervangen. Kwam uit op Hazard. Ik koop hem voor 16 mil, kijk ik zijn positie. Is zijn favo positie 10. :') Maarja, hij is wel nice. :7
pi_100928223
Op het WK 2014 met NL begonnen tegen Uruguay. Sta je 2-0 voor krijg Afellay op de middenlijn een directe rode kaart. Bij 2-1 flikt van der Vaart hetzelfde.. En verlies je omdat je in de laatste 10 minuten de 2-2 en 2-3 tegen krijgt, beide een penalty.. :')
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:46:15 #250
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_100949600
in december 2026 hou ik het voor gezien met m'n Feyenoord game. Ik begon m'n spelplezier al een tijdje te verliezen en nu ik met de World Club Cup alles gewonnen heb wat er te winnen viel heb zie ik niet meer echt een uitdaging. Balans na bijna 17 seizoenen: (slechts) 2 kampioenschappen, 9 bekers, 5 JC schalen, 1 Europa League, 1 Champions League, 1 Europese supercup en 1 World club cup, bovendien heb ik met Italie de wereldbeker gepakt. De doelstelling die ik voor het beginnen van deze game stelde, namelijk de prijzenkast van Ajax inhalen en dus de grootste erelijst van Nederland te krijgen, is helaas alleen maar verder weg geraakt aangezien ik veelal tweede achter datzelfde Ajax ben geeindigt. Al met al wel een hele leuke game gehad maar op een gegeven moment is de lol er gewoon vanaf.

Nu een nieuwe game begonnen met een oude bekende: Evian TG FC. Ooit een onwijs leuke game mee gehad(FM 2010 volgens mij) en gezien Evian een bazenclub is in FM beloofd dat weer veel speelplezier. Om te beginnen heb ik Nlundulu en Yurchenko transfervrij binnengehaald en Digne gehuurd(optie tot koop van 2.2M) verder verwacht ik dat Chanturia (transfervrij) en Xulu(130k) daar nog bij komen. Dan word het maar eens kijken welke spelers tekortkomen en dus mogen vertrekken en wat er vervolgens mogelijk is zo zou ik Grenier er nog bij willen hebben via verhuur ook met het oog op z'n aflopende contract. En dan is het wachten tot de rijke voorzitter z'n eerste miljoenen ter beschikking stelt zodat het echte werk kan beginnen en we omhoog kunnen gaan kijken, ik wil natuurlijk zo snel mogelijk de promotie naar de Ligue 1 bewerkstelligen.. :P
pi_100966632
quote:
6s.gif Op maandag 15 augustus 2011 16:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
Even wat screens dumpen:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

*O*
Gaaaf!! Mooie prestatie, zeg! En dat met African Warriors. Daar heb ik ook eens een prachtige carriere mee gehad. Je begint met helemaal niets, het is echt één van de slechtste ploegen die je maar kunt bedenken. Dit is dan echt een geweldige prestatie :)

Ik ben ook weer eens aan het FM'en geslagen. Een land waar ik echt nooit een club manage is Duitsland, dus daar heb ik dan deze keer maar eens voor gekozen. En dan met een club uit de Oberliga: SV Waldhof Mannheim, de club waar good old Sandor van der Heide(Cambuur) ooit nog eens heeft gespeeld. Tja, ik kan het toch niet laten om met een kleine ploeg te spelen, dat vind ik toch het leukste.
De Oberliga, da's het vijfde niveau van Duitsland. Mannheim is in die competitie de grootste club, aangezien het net gedegradeerd is uit de Regionalliga West.

Beste aankoop is de transfervrije Nigeriaan Christian Okpala. Hij is inmiddels 34 jaar, maar wel enorm belangrijk voor mijn elftal. Okpala scoort aan de lopende band en dankzij hem maak ik een goede kans op het kampioenschap. Na 26 wedstrijden sta ik 1e met 5 punten voorsprong op nummer 2 Reutlingen.
Mijn doel is om zo snel mogelijk naar de 3e Bundesliga op te klimmen, om vanuit daaruit echt door te kunnen groeien richting de 1e Bundesliga. Dankzij torenhoge salarissen bouw ik nu een aardige schuld op, maar dat doe ik bewust om zo snel mogelijk te kunnen groeien als club.

[ Bericht 0% gewijzigd door Winski05 op 20-08-2011 11:00:51 ]
pi_100996959
"Just removed from your shortslist."
Zojuist verwijderd van je shortlist, nee hoor.. Gewoon een Tsjech die Marek Just heet :')

Bij Volendam staat nu de broer van en CM0102 legende op doel. Yuriy Tsigalko. Alleen jammer dat hij tegen mij de 0 hield :(
pi_101006767
Game gestart met Tottenham Hotspurs en direct in het eerste seizoen de CL gewonnen. In de competitie niet best gepresteerd, 6e geworden, maar dus toch de CL in komend seizoen. Als spelers Coentrao, Badelj, Rossi en Gervinho aangetrokken voor in totaal 62 miljoen. Jammer alleen dat Badelj en Rossi het halve seizoen geblesseerd waren. Verder Palacios, Pavlyuchenko en Kaboul verkocht en Crouch verhuurt.

Salaris kosten bleven daardoor ongeveer gelijk, van 59 naar 60 miljoen, maar door dat de aankopen duurder waren dan de verkopen opbrachten toch het hele seizoen in de min gestaan. Uiteindelijk wel weer in de plus gekomen door het geld van de CL en zelfs nog een winst van 5,9 miljoen gedraait!

Voor komend seizoen al wel vast 2 spelers vast gelegd, Tom Cairney (3,1 miljoen) en Alex Chamberlain (1,3 miljoen). Wel apart dat ik met Spurs altijd de leukste games heb :)
pi_101011307
Cairney is een leuker speler ja :)
pi_101030846
In de laatste voorronde CL uit met 3-1 van Athletic verliezen. Uiteindelijk de CL bereiken doordat je thuis met 7-2 wint! :) :')
  maandag 22 augustus 2011 @ 08:43:15 #256
277865 Sejt
Ondertitel
pi_101030985
Ik speel op dit moment met OB (Odense Boldklub - hoogste divisie in Denemarken), met een salarisbudget van 140.000/week.
Eerste seizoen, alleen 3 transfervrije spelers (o.a. Julio Cruz) aangetrokken. De groepsfase in de Euro League overleefd als 2e in de poule met Werder Bremen en Dynamo Kiev. De ronde erna Ajax eruit geknikkerd met 2-0 thuis en 1-1 uit :D Volgende ronde: AZ.
Ook sta ik 1e in de league met 1 puntje voorsprong op AaB. En dat met een 'gewone' 442 en geen bijzondere instructies. Maar dat is ook de key denk ik - met zulke matige spelers moet je de instructies niet te moeilijk maken.
pi_101032976
Mijn eerste seizoen met Waldof Mannheim zit erop. Uiteindelijk met een grote voorsprong kampioen van de Oberliga geworden. Grote man was dus de Nigeriaan Okpala, die ruim 30 goals wist te maken, ondanks het feit dat hij de laatste 2 maanden geblesseerd heeft moeten toekijken.
Voor het nieuwe seizoen, waarin ik uitkom in de Regionalliga Süd, heb ik voornamelijk erg veel transfervrije jeugdspelers aangetrokken. Doordat ik me nogal in de schulden heb gewerkt kon ik sowieso geen transfersom betalen voor een speler. Wel heb ik een aantal onbruikbare krachten verkocht waardoor ik ruimte had om een drietal transfervrije spelers op te pikken. Spits Paul Kpaka is daarvan de meest bekende. Hij gaat in het nieuwe seizoen een spitsenduo vormen met Christian Okpala.
Andere grote namen uit mijn elftal: Tommie van der Leegte, Julio Edson Uribe, Hong Yong-Jo en Reginal Goreaux. Op nieuwkomer Goreux na speelden ze vorig jaar ook al een belangrijke rol voor de club.
Volgens de bookmakers ben ik dit seizoen dé grote kandidaat om kampioen te worden. En ja, eerlijk is eerlijk: met dit team moet ik eigenlijk wel kampioen kunnen worden. Zelfs in de 3e Bundesliga zou ik makkelijk mee kunnen.

Voor het wegwerken van de schulden heb ik in de voorbereiding een aantal oefenduels tegen grote Duitse clubs gespeeld, die me een aardige bom duiten hebben opgeleverd. Daarnaast doe ik dit jaar mee in de DFB Pokal, doordat ik vorig seizoen de Hoepfner Cup wist te winnen. De eerste wedstrijd van de DFB Pokal was een thuiswedstrijd tegen Babelsberg, uitkomend in de 3e Bundesliga. Door een dik verdiende 1-0 overwinning(doelpunt Kpaka) mocht de club bijna 100k opstrijken. De schuld van 1.2 miljoen euro is inmiddels teruggebracht naar 500k, dus dat gaat de goede kant op :)
pi_101035639
Kampioen met Werder, in mijn tweede seizoen als trainer daar:

Belangrijkste mannen

Leukste talent:

Beslissende wedstrijd, nummer 33:

Selectie:

Voorlopige transfers aan het eind van dit seizoen:

Mijn stats:

Zo, nu de laatste wedstrijd spelen en ff kijken welke versterkingen ik ga halen...
pi_101036567
Bijzonder.. Je omgang met de media is 100% maar je mijdt wel de journalisten indien mogelijk.. :')
Je leest dus veel de krant :P
pi_101036592
Ja vaag he... Ik praat altijd met iedereen :p
pi_101037116
Dat, "Met media praten", heeft toch vooral te maken met het praten met de media buiten de persevents om? Zoals praten over gevaarlijke spelers of interesse tonen in spelers enzo?
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:41:10 #262
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_101038351
Wtf! Ik krijg een beeld van de wedstrijden die gespeeld worden voor Champions League. Ik zit er niet tussen want ik moet de volgende dag. Dus ik klik op doorgaan en dan krijg je uitslagen.. wint Bayern Leverkusen met 10-1 van Zenit st. Petersburg :') Ik zit in Maart 2012 lol!! :P
pi_101038387
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 10:52 schreef Winski05 het volgende:

[..]

Gaaaf!! Mooie prestatie, zeg! En dat met African Warriors. Daar heb ik ook eens een prachtige carriere mee gehad. Je begint met helemaal niets, het is echt één van de slechtste ploegen die je maar kunt bedenken. Dit is dan echt een geweldige prestatie :)

Thanks. Ik ben nu overgestapt naar Seongnam uit Zuid-Korea, op naar een CL op een ander continent!
pi_101041613
Hmm dit jaar moet het dan toch eindelijk gaan gebeuren met PSV. 1ste jaar 2de, 2de jaar 3de..
Wel een paar spelers weer verkocht, oa Witsel, gekocht voor 2mil en verkocht voor 10

Gallas ook eruit, 1ste keeper eruit,2de keeper eruit. Wel erg kut, maar goed. Nu David Ospina als eerste keeper en Mattia Perin als 2de (wat over een jaar of 2, de eerste keeper moet worden

Wel tevreden nog steeds over de rechtsback Nino Paraiba
pi_101042052
Kvekveskiri al geprobeerd?

Edit: Ik zit nu in seizoen 2014-2015. Hoe zoek je eigenlijk naar goede regens?

[ Bericht 63% gewijzigd door Peter_Aragorn op 22-08-2011 15:38:38 ]
pi_101042958
Mijn keeper is al 3x door de zelfde speler geblesseerd getrapt op de training. :')
pi_101043441
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:30 schreef Peter_Aragorn het volgende:

Hetzelfde als je zoekt naar goede spelers?
pi_101043835
Ja oke, maar ik ben altijd net te laat :p
pi_101044248
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:30 schreef Peter_Aragorn het volgende:

Ik heb al 2 spelers voor de rechtsback positie :P En heb Nino al verkocht voor 5.5
pi_101044678
En uit het niets:

Weer een extra save aangemaakt dus ;)
  maandag 22 augustus 2011 @ 18:47:23 #271
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_101049086
Hoe krijg je die pictogrammen zo mooi onderin beeld? Of stel ik nu een hele domme vraag.. :P
pi_101049472
Wanneer komt 2012 ?
pi_101050171
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 18:47 schreef inZanity het volgende:
Hoe krijg je die pictogrammen zo mooi onderin beeld? Of stel ik nu een hele domme vraag.. :P
Mac he :)
pi_101054347
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:41 schreef Peter_Aragorn het volgende:
En uit het niets:

[ afbeelding ]

Weer een extra save aangemaakt dus ;)
Ik wilde al op voorstel klikken :')

quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 18:58 schreef Scorpie het volgende:
Wanneer komt 2012 ?
Eind oktober, begin november, zoals ieder jaar ongeveer denk ik.
pi_101055047
Haha ;) Inmiddels gedaan en Canales meegenomen uit Bremen. Ook De Gea gekocht en een goede regen. Veel spelers verkocht ook :)
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 01:04:33 #276
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_101068435
Wat is een leuke ploeg om mee te starten? Club uit spanje, engeland of duitsland.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_101069254
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 01:04 schreef vandermar het volgende:
Wat is een leuke ploeg om mee te starten? Club uit spanje, engeland of duitsland.
Voor het eerst!? Dan zou ik gewoon voor een topclub gaan, en daar het een beetje mee te leren en dingen te proberen :)
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 01:29:12 #278
321382 vandermar
pi_101069300
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 01:27 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Voor het eerst!? Dan zou ik gewoon voor een topclub gaan, en daar het een beetje mee te leren en dingen te proberen :)
Niet voor het eerst :P ik speel al jaren FM. Heb alle topclubs wel gehad. Misschien Newcastle of Aston Villa ofzo?
RvP; Feyenoord
pi_101069580
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 01:29 schreef vandermar het volgende:

[..]

Niet voor het eerst :P ik speel al jaren FM. Heb alle topclubs wel gehad. Misschien Newcastle of Aston Villa ofzo?
Newcastle zal nu ook wel wat geld hebben :). En anders Stoke City ofzo?!
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 03:01:22 #280
321382 vandermar
pi_101071526
Ben al met Arsenal begonnen :P ik heb geen zin aan om te bouwen. Nu koop ik gewoon talent en die ga ik dan weer doorverkopen.
RvP; Feyenoord
pi_101073274
Toeval of niet? Speel met PSV tegen Ajax.. Zij krijgen 1 gele kaart. Ik 1 directe rode kaart, 1 na 2x geel en 1 dubieuze penalty tegen :')
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 08:23:51 #282
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_101073343
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 08:17 schreef MMUFC het volgende:
Toeval of niet? Speel met PSV tegen Ajax.. Zij krijgen 1 gele kaart. Ik 1 directe rode kaart, 1 na 2x geel en 1 dubieuze penalty tegen :')
Zo hoort 't toch? :P
pi_101074983
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 08:23 schreef Creeg het volgende:

[..]

Zo hoort 't toch? :P
Heus niet ;)

Overigens vlak daarna ook van Celtic verloren..

In de competitie 3 punten achter onder andere Ajax en in de CL na 1 duel 0 punten..
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:30:05 #284
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_101075737
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 09:59 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Heus niet ;)

Overigens vlak daarna ook van Celtic verloren..

In de competitie 3 punten achter onder andere Ajax en in de CL na 1 duel 0 punten..
Met wie zit je in de poule?
pi_101075900
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 10:30 schreef Creeg het volgende:

[..]

Met wie zit je in de poule?
Celtic, AS Roma en Zilina.

Was zelf als 2e geplaatst, maar verlies dus meteen van het Celtic uit pot 3. Zilina moet ik 2x verslaan, dus 3e moet ik sowieso worden..
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:40:52 #286
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_101076026
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 10:36 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Celtic, AS Roma en Zilina.

Was zelf als 2e geplaatst, maar verlies dus meteen van het Celtic uit pot 3. Zilina moet ik 2x verslaan, dus 3e moet ik sowieso worden..
2e bedoel je?
pi_101076166
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 10:40 schreef Creeg het volgende:

[..]

2e bedoel je?
Ik hoop het wel ja.. maar als je al meteen van Celtic verliest..
Maar moet zeggen dat ik met mijn huidige tactiek uit redelijk zwakker ben dan thuis... Zo verloor ik de JCS(min of meer een uitduel), competitie van Ajax(uit) en Athletic(uit).
Thuis heb ik tot nu toe alleen punt verlies geleden tegen Volendam(0-0, de kansen wilden er gewoon niet in) en won ik met 7-2 van Athletic.

Misschien eens kijken om wat defensieve zekerheid in te bouwen in uit duels..
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:58:52 #288
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_101076505
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 10:46 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Maar moet zeggen dat ik met mijn huidige tactiek uit redelijk zwakker ben dan thuis... Zo verloor ik de JCS(min of meer een uitduel), competitie van Ajax(uit) en Athletic(uit).
Thuis heb ik tot nu toe alleen punt verlies geleden tegen Volendam(0-0, de kansen wilden er gewoon niet in) en won ik met 7-2 van Athletic.

Ik heb hetzelfde probleem. Uit heb ik het ook altijd moeilijk tegen teams waar je thuis makkelijk met 6-0 wint.
pi_101076815
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 10:46 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Ik ken het ja, verlies in de 93ste minuut thuis tegen Vitesse :r. Kansen worden amper afgemaakt, en ik vertik het om met 1 spits te spelen

Zit in een poule met Kopenhagen, Lorient en Tromso. Dat moet gewoon te doen zijn
pi_101077146
En ik moet echt een andere keeper, heb gvd 6.5 miljoen uitgegeven voor de 1ste keeper, maar die kan er echt helemaaaaaaaaaaal niks van
pi_101077192
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 11:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
En ik moet echt een andere keeper, heb gvd 6.5 miljoen uitgegeven voor de 1ste keeper, maar die kan er echt helemaaaaaaaaaaal niks van
Bij mij deed Sergio Romero bij de 2e goal van Celtic een "Isaksson-tje" uitkomen bij een corner maar er volledig onderdoor gaan.. :(
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:22:25 #292
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_101077256
Gvd, stond ik 1-4 voor (uit dus) tegen Fiorentina, loopt m'n pc vast.. :{ }:| }:| :( :( :(
pi_101077471
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 11:20 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Bij mij deed Sergio Romero bij de 2e goal van Celtic een "Isaksson-tje" uitkomen bij een corner maar er volledig onderdoor gaan.. :(
Simon Mignolet kopen...
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:29:16 #294
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_101077508
Gelukkig alsnog met 1-3 gewonnen :o
pi_101077583
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 11:28 schreef Peter_Aragorn het volgende:

[..]

Simon Mignolet kopen...
Ja die moest 12mil kosten :(
pi_101077767
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 11:28 schreef Peter_Aragorn het volgende:

[..]

Simon Mignolet kopen...
Pfoe ik weet niet waar die momenteel zit.. Heb momenteel dan Romero als eerste keeper, Vincent Enyeama als 2e keeper. Maar over het algemeen doet Romero het goed, maar begin toch te twijfelen, aangezien hij aan het begin van het seizoen ook al naar een grotere club wilde..
pi_101077793
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 11:31 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ja die moest 12mil kosten :(
Dan had ik mazzel met de 2.3 miljoen die hij mij kostte :)
pi_101080362
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 11:36 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Pfoe ik weet niet waar die momenteel zit.. Heb momenteel dan Romero als eerste keeper, Vincent Enyeama als 2e keeper. Maar over het algemeen doet Romero het goed, maar begin toch te twijfelen, aangezien hij aan het begin van het seizoen ook al naar een grotere club wilde..
Dat had ik dus met Enyeama :(. Heb hem 1 seizoen langer kunnen houden en toen voor 6 mil verkocht, alleen toen had ik de 2de keeper al verkocht. 2de keeper is nu een kereltje van 20. Maar goed, de 1ste keeper die ik heb, is 2 jaar achter elkaar beste keeper van frankrijk geworden, dat moet toch gewoon oke zijn
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:59:52 #299
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_101080613
Mijn 22 jarige spits, Markus Röcker (regen) is inmiddels een world-class striker. Hiep hoi!
pi_101088597
Mijn twee topspelers:

Zonder deze twee gasten ben ik vrij wel niks op het veld. Gelukkig zijn ze beide redelijk blessurevrij
pi_101103188
Geboren in 2004 :D :D

Goeiedag, wat een lange carrière heb je, zeg! Wat heb je bereikt met het nietige Tooting & Mitcham?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')