quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:34 schreef The_Groove het volgende:
LOLWUT?
[ afbeelding ]
Toch goed geboert dan in dat ene jaartje Ajax:p
Luis Guilherme ofzoietsquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:41 schreef de_boswachter het volgende:
@Thas;
Klopt. Scott Parker en Douglas Costa zijn directe versterkingen voor de basis.
Miranda en Digne goede reserves (wonderkids).
Alleen nog ergens een goede keeper vandaan halen. Friedel is er al 39.
Vincent Enyeama, of speel je met een update zodat hij al bij Lille zit.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:45 schreef de_boswachter het volgende:
Enige probleem is dat mijn transferbudget op is, dus moet verpatsen.
Heb Parker voor 8.5 + 10 (48 maanden) gekocht.!!!
Wat schijnt te helpen, weet niet of je dat gedaan hebt, is in de rust of tijdens 2e helft je spits wisselen.. schijnt wel eens te helpen..quote:
Gedaan en er een spits naast gezetquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:03 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Wat schijnt te helpen, weet niet of je dat gedaan hebt, is in de rust of tijdens 2e helft je spits wisselen.. schijnt wel eens te helpen..
Dan denk ik dat de keeper van de tegenstander gewoon een werelddag hadquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:20 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Gedaan en er een spits naast gezet
quote:
Vragen ze constant inderdaad, gewoon 5k bieden. Contract van 5 jaar en het wordt altijd geaccepteerd.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:18 schreef Thas het volgende:
14-jarige die een salaris van 30k euro per maand vraagt
Mignolet vind ik ook best een goede keeper. Is ook nog jong en kan dus nog veel leren. Keept bij mij bij Werder de sterren van de hemel...quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:41 schreef de_boswachter het volgende:
@Thas;
Klopt. Scott Parker en Douglas Costa zijn directe versterkingen voor de basis.
Miranda en Digne goede reserves (wonderkids).
Alleen nog ergens een goede keeper vandaan halen. Friedel is er al 39.
Natuurlijk doet ie dat. Hij wisselt de hele basiself. Dat red je meestal niet met je normale selectie.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
Pfff na 6 maanden eindelijk Vidic terug
En in het nieuwe seizoen ga ik toch maar eens zelf de oefenwedstrijden doen, want de ass manager gooit er gewoon onder 18 spelers in de basis
Ja en spelers die wedstrijd ritme nodig hebben, laat ie op de bankquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:49 schreef alf89 het volgende:
[..]
Natuurlijk doet ie dat. Hij wisselt de hele basiself. Dat red je meestal niet met je normale selectie.
Oké, dat is wel kansloos.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja en spelers die wedstrijd ritme nodig hebben, laat ie op de bank
Ik kijk ze juist helemaal uit omdat ik wil kijken of we op schema liggen voor de 16-0quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:07 schreef de_boswachter het volgende:
Oefenwedstrijden kun je beter zelf spelen, assistent manager is niet altijd even ideaal.
Ik zet die wedstrijden altijd op text only en snelheid max. Na een helft wissel ik een speler of 8/9/10/11.
6 punten, wat wil je nog meerquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:12 schreef Roflpantoffel het volgende:
Win je de 1ste wedstrijd met 6-0 van AZ. Speel je de 2de wedstrijd met 2-0 tegen Go Ahead.. sjonge jonge.
Had ik met Aquilaniquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
lol... Komt vidic zeiken dat er te weinig discipline is, wtf moet ik daar nou aan doen?
Heeft toch mede te maken met hoe je een speler straft bij een rode kaart?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
lol... Komt vidic zeiken dat er te weinig discipline is, wtf moet ik daar nou aan doen?
Ja ik heb 2 rode kaarten gehad in 1 seizoen, en daar bestraf ik ze niet eens voorquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:01 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Heeft toch mede te maken met hoe je een speler straft bij een rode kaart?
Ik heb af en toe het idee dat je zelfs als je met Barcelona speelt en een loting zou krijgen met een IJslandse, Andorrese en een Albanese club zou loten ze aangeven dat het een zware loting is..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:59 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Heb met Nederlands elftal -21 het EK gewonnen door in de finale Duitsland met 3-1 te verslaan (wat voelt dat goed) maar heb ontslag genomen. Vind het maar irritant steeds te moeten selecteren enzo.
Met Vitesse Delft aan het nieuwe seizoen begonnen. 6 wedstrijden gespeeld en 16 punten. Nog geen tegentreffer gehad.
In de CL ben ik nu Groepshoofd. Zit met PSG, Chelsea en Partizan. Weer krijg ik het commentaar dat het een zware loting is, terwijl mijn vorige 2 toch echt een stuk zwaarder waren.
De eerste 2 wedstrijden, PSG thuis en Chelsea uit beide gewonnen.
Ja vind het altijd maar wat overdreven. Ik heb trouwens nu ineens een oud-speler die mij constant waarschuwt voor een speler van de tegenstander. Speel ik tegen FC Zwolle (tegenwoordig in de ED) komt er weer zo'n bericht: kijk uit voor (insert willekeurige naam). Echt heel irritant die SPAMquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:08 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik heb af en toe het idee dat je zelfs als je met Barcelona speelt en een loting zou krijgen met een IJslandse, Andorrese en een Albanese club zou loten ze aangeven dat het een zware loting is..
Ik ook... tweede keer in een seizoen direct rood? 1 week salaris inleveren. Derde keer... 2 weken salaris inleveren... vinden de spelers vaak niet leuk, en ook onterecht, overigensquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:31 schreef de_boswachter het volgende:
Bij direct rood geef ik ze een waarschuwing. Meestal accepteren ze die wel.
Ja alsof ik niet weet dat ze ook een spits hebben.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:17 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Dat doet Thomas Schaaf nu bij mij bij Werder constant :p
Ook een keer in Engeland gehad..Wenger vertrok naar Sevilla, Mancini kwam in de plaats van Wenger, Benitez op de positie van Mancini en dan de trainer van een middenmotor die naar Liverpool ging.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
In duitsland zijn ze nu bezig met elkaar managers over te nemen. 1tje van Schalke naar Hamburger, dan weer een van Mainz naar Schalke
Ik ken het.. Had het bij PSV nog wel eens.. Dan kreeg je voor de beker een amateurclub waar de gemiddelde eredivisie voetballer nog nooit van gehoord had.. En dan kwam Ruud van Nistelrooy weer aanzetten met de melding dat we op moeten passen voor Gerrit de Vries van FC Bal op het Dak..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:16 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ja vind het altijd maar wat overdreven. Ik heb trouwens nu ineens een oud-speler die mij constant waarschuwt voor een speler van de tegenstander. Speel ik tegen FC Zwolle (tegenwoordig in de ED) komt er weer zo'n bericht: kijk uit voor (insert willekeurige naam). Echt heel irritant die SPAM
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:53 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Gerrit de Vries van FC Bal op het Dak..
Daar heb je gelijk in, maar de vraag is natuurlijk of een speler uit de categorie Wilfred Bouma wakker ligt van een speler als Gerrit de Vriesquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:12 schreef de_boswachter het volgende:
Alsof je aan Ruud zou twijfelen
1: Ruud heeft altijd gelijk
2: Heeft Ruud geen gelijk, zie 1.
Ja dus, zie 1quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:55 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar de vraag is natuurlijk of een speler uit de categorie Wilfred Bouma wakker ligt van een speler als Gerrit de Vries
Van Nistelrooy?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:53 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ook een keer in Engeland gehad..Wenger vertrok naar Sevilla, Mancini kwam in de plaats van Wenger, Benitez op de positie van Mancini en dan de trainer van een middenmotor die naar Liverpool ging.
Werd 1,5 jaar later Mancini ontslagen bij Arsenal en opgevolgd door Wenger
[..]
Ik ken het.. Had het bij PSV nog wel eens.. Dan kreeg je voor de beker een amateurclub waar de gemiddelde eredivisie voetballer nog nooit van gehoord had.. En dan kwam Ruud van Nistelrooy weer aanzetten met de melding dat we op moeten passen voor Gerrit de Vries van FC Bal op het Dak..
Och ik versla jullie allemaal!!!!!!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:18 schreef Roflpantoffel het volgende:
Bij mij Romario
[ afbeelding ]
Mijn held!
Zal wel lijkt me.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:07 schreef Doublepain het volgende:
Komt er wel een FM12? Ik zie geen info erover?
Ik moet ook achterin iets versterken, al heb ik al Vidic, Hummels, Ferdinand en rafeal Toloi voor de CB.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:48 schreef de_boswachter het volgende:
3e geworden met Villa in seizoen 1.
Aankopen nieuwe seizoen;
Romero (GK, contract Friedel liep af)
Demichelis (VC, sterke kopper)
Diekmayer (VR, groot talent van
Hamburg)
en nog een talentvolle 18 jarige keeper van PSG, die ik als reservekeeper gebruik. Groeibriljant.
Dus vooral defensief versterkt, aangezien ik ze vorig jaar flink om de oren kreeg zo af en toe.
Je kan hem toch via het forum van SiGames naar SI sturen, die repareren hem dan..quote:Op maandag 25 juli 2011 07:28 schreef Scorpie het volgende:
Shift zoveel mogelijk van je TB naar je Wage Budget. Board blij, jij ook deels blij. Enige nadeel is dat je geen grote transfers doet. Voordeel is dat je meer salaris kan bieden, ook voor je staff.
Mijn Save game is dus kapot. Ik kan hem laden, maar zodra ik op continue druk crasht hij
Iemand tips?
Aw. Ik zal eens kijken.quote:Op maandag 25 juli 2011 08:23 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Je kan hem toch via het forum van SiGames naar SI sturen, die repareren hem dan..Weet alleen niet hoe dat werkt, want heb het zelf nog nooit gedaan..
Ik heb het nu voor de 2e keer voor elkaar gekregen om 100 punten te halen. Dus maar 1 gelijk spel en de rest winnen. Eerste keer dat dat lukte werd ik met 23 punten verschil kampioen. De tweede keer (afgelopen seizoen) 7 punten verschil. Aangezien Ajax maar 1 keer gelijk heeft gespeelt en 2 keer heeft verloren (van mij). Dus zij werden tweede met 93 punten hahaquote:
Moooooooooooooooi ! het kwam, dus op de laatste wedstrijd aanquote:Op zondag 24 juli 2011 00:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zo nog 5 wedstrijden gaan, nog steeds op de 3de plek2 punten achter op de Spurs, en gelijk met Arsenal.
Kan nog steeds, moet zelf ook nog tegen Arsenal
Gelukkig heb ik Lindegaard verkocht, wat een frot keeper is dat
edit :
nice! Nog 3 wedstrijden te gaan.
1 : Tottenham 78 punten
2 : ManU 77 punten
3 : Arsenal 74 punten (en heeft nog 1 wedstrijd in te halen)
Programma Spurs :
Spurs - ManC , Fulham - Spurs en Spurs - WBA (toch wel redelijk makkelijk)
Programma ManU :
ManU - Arsenal, Hull - ManU en ManU - Wolves
Programma Arsenal :
Arsenal - Newcastle , ManU - Arsenal, Arsenal - Chelsea en Aston Villa - Arsenal
Pff ben benieuwd, wel weinig punten voor de Premier League
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoi mongolenBen aan de slag gegaan bij Southampton. Heb Baxter kunnen huren. Vennegoor transfervrij
Beetje late reactie, omdat vakantie, maar ik heb Boschker dus ook als voorzitter bij PSV, sinds 2013 ofzo. Ook ongeveer in deze buurt. Veel mensen hier trouwens die goede deals hebben met PSV.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:34 schreef The_Groove het volgende:
LOLWUT?
[ afbeelding ]
Toch goed geboert dan in dat ene jaartje Ajax:p
Bizar he!quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:21 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Beetje late reactie, omdat vakantie, maar ik heb Boschker dus ook als voorzitter bij PSV, sinds 2013 ofzo. Ook ongeveer in deze buurt. Veel mensen hier trouwens die goede deals hebben met PSV.
Dat kun je zelf niet. Je kunt alleen een team aanbevelen. Je vraagt om een satelietclub en het bestuur komt meestal met drie à vier suggesties. Dan kun je er eentje aanbevelen, die het dan meestal wordt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:05 schreef Creeg het volgende:
Wanneer kan je zelf een satelietclub kiezen ipv dat je bestuur dat voor je doet? Ben nu 14 maanden werkzaam bij Inter.
Maar als je een x aantal jaar bij de club zit krijg je de mogelijkheid om zelf een soort satelietclub te kiezen, en volgens mij weer later zelfs om een specifieke club aan te bieden..quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:51 schreef Moron het volgende:
[..]
Dat kun je zelf niet. Je kunt alleen een team aanbevelen. Je vraagt om een satelietclub en het bestuur komt meestal met drie à vier suggesties. Dan kun je er eentje aanbevelen, die het dan meestal wordt.
Bizar is het wel ja. Hij is trouwens niet heel welwillend wat stadion uitbreiden betreft. Ik heb er heel wat jaartjes om moeten vragen, voordat hij uiteindelijk zomaar ineens op de proppen kwam met de bekendmaking dat ze een nieuw stadion gaan bouwen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:37 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Bizar he!
hmm ik vraag me altijd af wat dat voor een programmeurstaal daar achter zit ? dat het gewoon vaker Boschker word, dat PSV makkelijk word overgenomen snap ik want de score van hun voorzitter is laag in de database en dat betekend dat hij makkelijk wordt overgenomen
Ahh fack. Iemand vertelde namelijk dat als je langer dan een jaar werkzaam was je dan gewoon rechtermuisknop op een club en dat dan aanbevelen als satelietclub ofzo. Het bestuur komt namelijk altijd met die kut clubjes uit japan en usa.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:51 schreef Moron het volgende:
[..]
Dat kun je zelf niet. Je kunt alleen een team aanbevelen. Je vraagt om een satelietclub en het bestuur komt meestal met drie à vier suggesties. Dan kun je er eentje aanbevelen, die het dan meestal wordt.
Dat hoeven niet altijd kutclubjes te zijn hoor. Vaak kun je ze gebruiken voor extra merchandise verkopen, waardoor ze veel meer opleveren dan ze je kosten. In FM2007 kon je met twee van die merchandise satellietclubjes nog meer dan 20 miljoen per maand aan merchandise binnen halen. Met behulp daarvan heb ik een keer een balans gehaald van 2 miljard, met Liverpool.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:35 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ahh fack. Iemand vertelde namelijk dat als je langer dan een jaar werkzaam was je dan gewoon rechtermuisknop op een club en dat dan aanbevelen als satelietclub ofzo. Het bestuur komt namelijk altijd met die kut clubjes uit japan en usa.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:04 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Dat hoeven niet altijd kutclubjes te zijn hoor. Vaak kun je ze gebruiken voor extra merchandise verkopen, waardoor ze veel meer opleveren dan ze je kosten. In FM2007 kon je met twee van die merchandise satellietclubjes nog meer dan 20 miljoen per maand aan merchandise binnen halen. Met behulp daarvan heb ik een keer een balans gehaald van 2 miljard, met Liverpool.
Is toch echt gelukt. Een screenshot van de 1 miljard heb ik nog een keer op FMInside gezet en later kwam uiteindelijk de 2 miljard, maar dat was echt na heel lang doorspelen en weinig uitgeven aan spelers. Leukste game die ik ooit heb gespeeld, met een van de beste regens die ik ooit heb gehad, Danny Drimer.quote:
Zoet in begin?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:33 schreef Bow het volgende:
Ben opzoek naar een goede keeper voor max 3.3 miljoen
Een van de belangrijkste tips is om bij een grote club te beginnen(Barca, Real, ManU enzovoorts). Hier kan je het een en andere leren. Als je dit bij een kleine club doet is de kans namelijk groot dat je niet zo veel succes hebt en dat je er mee stopt omdat het niet lukt..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:28 schreef Henkiepsv het volgende:
Ik heb dit spel dus nu ook geïnstalleerd en ben er één grote n00b in, maar het leek me wel een tof spel. Iemand met tips of een moet je zelf het spel in duiken en al bij al zaken leren?
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:28 schreef Henkiepsv het volgende:
Ik heb dit spel dus nu ook geïnstalleerd en ben er één grote n00b in, maar het leek me wel een tof spel. Iemand met tips of een moet je zelf het spel in duiken en al bij al zaken leren?
Dit dus en je kan veel soort handleidingen lezen op FM inside (links in de OP)quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:31 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Een van de belangrijkste tips is om bij een grote club te beginnen(Barca, Real, ManU enzovoorts). Hier kan je het een en andere leren. Als je dit bij een kleine club doet is de kans namelijk groot dat je niet zo veel succes hebt en dat je er mee stopt omdat het niet lukt..
Rensing zou je gratis op kunnen halen. Heeft het aardig gedaan bij Feyenoord in de eerste paar seizoenen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:33 schreef Bow het volgende:
Ben opzoek naar een goede keeper voor max 3.3 miljoen
In FM zit een in-game handleiding, die is misschien ook wel handig. Zelf nooit gebruikt overigens, maar dat was omdat hij er al in zat toen ik FM al een tijdje speelde. Daarnaast forums afspeuren, Managers United is de grootste van NL. The Dugout en het forum van SI Games zijn nog grotere, waarvan de laatste natuurlijk die van de ontwikkelaar is. The Dugout is een Engelstalig forum, waar je vermoedelijk ook veel op zult kunnen vinden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:28 schreef Henkiepsv het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben overigens geen van beide
Woensdag 4 mei de beker gepakt. Mijn Partizan won met 2-0 van de grote rivaal Rode Ster. Drie dagen later moet Rode Ster thuis tegen Rad. Rad won met 1-4 en daardoor was ik voor zowel Rad als Rode Ster onhaalbaar en ben ik kampioen van Servië.
2 miljard haha nicequote:Op donderdag 28 juli 2011 01:04 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Dat hoeven niet altijd kutclubjes te zijn hoor. Vaak kun je ze gebruiken voor extra merchandise verkopen, waardoor ze veel meer opleveren dan ze je kosten. In FM2007 kon je met twee van die merchandise satellietclubjes nog meer dan 20 miljoen per maand aan merchandise binnen halen. Met behulp daarvan heb ik een keer een balans gehaald van 2 miljard, met Liverpool.
dispensatie spelers?quote:Op zondag 31 juli 2011 14:55 schreef MeneerBob het volgende:
Dus, vier van mijn belangrijke spelers zijn weg voor interlands met het nationale onder 23 team, terwijl ze allen minstens 25 zijn.
Onzichtbare bal is onzichtbaarquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:07 schreef Sejt het volgende:
Robben, in de winterstop gekocht met Arsenal om een goede rechtsbuiten te hebben. 3 Dagen na de koop een uitwedstrijd tegen Man. United. Ik laat Robben invallen in de 74e minuut en...:
Dat is wel heel erg laagquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:25 schreef Thas het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n lage rating heb ik dus echt nog nooit ergens gezien
Ik heb een keer in een game met Ajax lopen kloten.. Zoveel mogelijk eerste elftal spelers voor nop verkopen en vervolgens spelers van het niveau FC Bal op het Dak er voor aantrekken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:24 schreef Moron het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg laag
Een speler van mij haalde laatst nog een 3,3. Veel lager had ik ze nog niet gezien.
Ik ga hem momenteel niet halenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wat trouwens ook wel een leuke speler is :
Vladimir Yurchenko / Kost niks aan het begin van het seizoen en bevalt hier nu super(psv)
Ik heb nu een competitie met ale topclubs, dus ook Santos, Estudiantes en dat soort clubs.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:55 schreef poiuytr het volgende:
Iemand een goed werkende database voor mij met de beste Spaanse, Franse, Nederlandse, Engelse, Belgische, Duitse clubs in één? En dan de subtoppers in de 2e divisie etc.
Gewoon die van Manunited.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:55 schreef poiuytr het volgende:
Iemand een goed werkende database voor mij met de beste Spaanse, Franse, Nederlandse, Engelse, Belgische, Duitse clubs in één? En dan de subtoppers in de 2e divisie etc.
Bij jou zal ie wel een paar jaar ouder zijn?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:05 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik ga hem momenteel niet halenIn Servië mag je namelijk maar 4 buitenlanders opstellen. En ik heb er momenteel al 5.. Voordeel is wel dat het maar 3 jaar duurt om de Servische nationaliteit te krijgen.
Dit houdt in dat Terna Suswam, Medo en Thiebout Courtois nog 1 seizoen moeten wachten om de Servische nationaliteit te krijgen, en dan kan ik in die zomer dus eventueel 2 of 3 buitenlanders aantrekken.
Zit in de zomer tussen seizoen 2 en 3.. Dus hangt er vanaf waar jij in de game zit..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bij jou zal ie wel een paar jaar ouder zijn?
Ook een leuke DB :
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=41965
17 wedstrijden in Seizoen 1, en hij heeft nu 12 goals en 13 assistsquote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:34 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Zit in de zomer tussen seizoen 2 en 3.. Dus hangt er vanaf waar jij in de game zit..
Overigens wel verrassend hoe weinig je aan salaris betaald in Servië.
Zo verdient het gros van mijn selectie nog geen 100k per jaar per persoon. Als de buitenlanders verdienen meer dan een ton, en Kezman verdient 625k. Maar bijvoorbeeld Radosav Petrovic en Stefan Babovic zitten rond de 60.000 euro per jaar.
Bij mij speelt hij bij Anzhi. Heeft daar 31 goals en 10 assists in 63 duels(2 seizoenen).quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
17 wedstrijden in Seizoen 1, en hij heeft nu 12 goals en 13 assists.
Waar speelt ie bij jou?!
Leuke club idd! Na de transfermarkt krijg je ineens geldquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:19 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ben net een game begonnen met Evian. Doelstelling was middenmoot Ligue 2, maar we gaan natuurlijk meteen voor promotie![]()
Moet zeggen dat het budget me wel tegenvalt. Heb maar 400k aan salaris per maand en 800k aan transferbudget. Nu maar lekker op zoek naar goede spelers
Ja van VIquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:22 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Dat stuk van de VI of van iemand hier?!
Een pagina terug had Nick-GizMo een mooie suggestie:quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:14 schreef Typisch het volgende:
Weet iemand een toffe custom database? Mag in principe alles zijn. Ik heb wat zitten zoeken maar kwam niet echt iets heel goeds tegen.
Ik heb hem gedownload en even bekeken, toch besloten verder te gaan met mijn Ajax game, maar denk dat ik met die DB binnenkort eens een network game ga starten. Lijkt mij een leuke uitdaging, omdat je met alle top spelers in een competitie zit.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[...]
Ook een leuke DB :
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=41965
Ja, niks dusquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:02 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Dat ligt eraan hoeveel geld je hebt he
Speel in de voorbereiding een toernooi tegen een aantal grotere clubs en je hebt het terugverdiend..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:05 schreef Moron het volgende:
[..]
Ja, niks dusGeen tb en salariskosten van 4k. Als ik een speler transfervrij wil laten gaan, kost met mij 300. Maja, als ik dit bij 5 spelers doe, kost mij dat dus 1800 euro. Wil ik dat de club aandoen?
Ik heb geen steamquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
Als je steam hebt maakt ie sowieso screenshots toch?! Was nieuwe feature.
Zo werkt ie wel. Super! Bedanktquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
En anders je FM in een window draaien, dan kun je gewoon screens maken en met paint opslaan
quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=42146
Nieuwste info over FM12
Toch wel weer een paar leuke verbeteringen, vooral de dikgedrukte lijken me heel cool.quote:Football Manager 2012 allows you to take control of any club in over 50 nations across the world, including all of the biggest leagues across Europe.
You’re in the hot-seat, which means you decide who plays and who sits on the bench, you’re in total control of tactics, team-talks, substitutions and pitch-side instructions as you follow the match live with the acclaimed 3D match engine allowing YOU to make the difference!
As the boss you’ll also have full control of team affairs away from the pitch:
Will you spend big-money on expensive superstars or put a focus on scouting for wonderkids?
How will you approach training & match preparation?
Will you be the chairman’s best friend or always demand the best investment from the board?
How do you react when a young star has problems – a shoulder to cry on or a clip round the ear?
And how will you deal with tricky questions from the media?
Now it’s time to put your opinions to the test.
New & improved key features for Football Manager 2012:
Manage Anywhere, Anytime – the ability to add or take away playable nations in your saved game as often as you want. Manage in that country at the start of the next season - meaning you don’t have to decide on which nations are playable at the start of your career.
Transfers & Contracts – significant changes to the transfer and contract systems, including loyalty bonuses, better implementation of amateur and youth contracts, an improved transfer centre and the ability to lock areas of the contract negotiation when you aren't prepared to budge. This helps you to manage your budgets and gives you flexibility in what you offer money hungry players, or agents, as incentives.
Scouting improvements – using several real life scouting reports, a new in-game report was devised which includes squad analysis, tactics information and information about goals scored and conceded alongside lots of other scouting improvements, giving you all the information you need to prepare before kick-off and throughout the season.
3D Match Improvements – new animations, a whole new crowd system, improved weather system, more stadiums, plus two brand new cameras - "Behind Goal" and "Director Cam" as well as all other camera angles being reversible - meaning you can watch and analyse every aspect of every game.
Intelligent Interface – a new adaptive layout system, which means the higher your screen resolution, the more info is easily at your fingertips. The new interface also contains new filters, customisable columns, a new tactics screen, and lots of new overview screens.
Tone – a whole new level has been added to team talks and conversations, with the new tone system, which allows you to specify the way you want to say things – be as cool as a cucumber by saying things calmly or throw tea cups around by saying things with passion. There are 5 different tones to choose from with specific comments per tone.
Brand New Tutorial – standing separate from the main game, a mode to help new players find their way around the game easily, whilst also offering tips to experienced managers on how to get the most out of the game, as well as a new in-game “how to” system.
On top of these key innovations, there are lots of areas of the game that have had huge improvements, such as the media system, press conferences, the youth system, newgens, the social networking options, friendlies, international management and many more which will be detailed in a series of video blogs over the coming months, alongside more information about Football Manager 2012.
Vooral dat eerste is geweldig!!! Erg fijn voor mensen met een mindere computer! Top gedaanquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:07 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
[..]
Toch wel weer een paar leuke verbeteringen, vooral de dikgedrukte lijken me heel cool.
Je kan het beter hier posten, is wat overzichtelijker. Aangezien veel mensen nog hun 11 games laten zien, verdwijnt het zegmaar.quote:
2de video zit nog wel een bug inquote:
Op zich is dit gewoon een algemene FM reeks, niet specifiek over FM11. Maar goed, het wordt wel iets overzichtelijker in het topic zelf zo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je kan het beter hier posten, is wat overzichtelijker. Aangezien veel mensen nog hun 11 games laten zien, verdwijnt het zegmaar.
Football Manager 2012
Lol, dat heb ik nog nooit gezien. Keertje opnieuw opstarten?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:46 schreef ROFLOL het volgende:
[ afbeelding ]
Normaal zijn mijn icoontjes rondom mijn spelers wat groter, hoe krijg ik dat normaal?
Gaaaf!! Mooie prestatie, zeg! En dat met African Warriors. Daar heb ik ook eens een prachtige carriere mee gehad. Je begint met helemaal niets, het is echt één van de slechtste ploegen die je maar kunt bedenken. Dit is dan echt een geweldige prestatiequote:Op maandag 15 augustus 2011 16:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
Even wat screens dumpen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanks. Ik ben nu overgestapt naar Seongnam uit Zuid-Korea, op naar een CL op een ander continent!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:52 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Gaaaf!! Mooie prestatie, zeg! En dat met African Warriors. Daar heb ik ook eens een prachtige carriere mee gehad. Je begint met helemaal niets, het is echt één van de slechtste ploegen die je maar kunt bedenken. Dit is dan echt een geweldige prestatie
Hetzelfde als je zoekt naar goede spelers?quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:30 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Kvekveskiri al geprobeerd?
Edit: Ik zit nu in seizoen 2014-2015. Hoe zoek je eigenlijk naar goede regens?
Ik heb al 2 spelers voor de rechtsback positiequote:Op maandag 22 augustus 2011 15:30 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Kvekveskiri al geprobeerd?
Edit: Ik zit nu in seizoen 2014-2015. Hoe zoek je eigenlijk naar goede regens?
Mac hequote:Op maandag 22 augustus 2011 18:47 schreef inZanity het volgende:
Hoe krijg je die pictogrammen zo mooi onderin beeld? Of stel ik nu een hele domme vraag..
Ik wilde al op voorstel klikkenquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:41 schreef Peter_Aragorn het volgende:
En uit het niets:
[ afbeelding ]
Weer een extra save aangemaakt dus
Eind oktober, begin november, zoals ieder jaar ongeveer denk ik.quote:
Voor het eerst!? Dan zou ik gewoon voor een topclub gaan, en daar het een beetje mee te leren en dingen te proberenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:04 schreef vandermar het volgende:
Wat is een leuke ploeg om mee te starten? Club uit spanje, engeland of duitsland.
Niet voor het eerstquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Voor het eerst!? Dan zou ik gewoon voor een topclub gaan, en daar het een beetje mee te leren en dingen te proberen
Newcastle zal nu ook wel wat geld hebbenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet voor het eerstik speel al jaren FM. Heb alle topclubs wel gehad. Misschien Newcastle of Aston Villa ofzo?
Zo hoort 't toch?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:17 schreef MMUFC het volgende:
Toeval of niet? Speel met PSV tegen Ajax.. Zij krijgen 1 gele kaart. Ik 1 directe rode kaart, 1 na 2x geel en 1 dubieuze penalty tegen
Heus nietquote:
Met wie zit je in de poule?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:59 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Heus niet
Overigens vlak daarna ook van Celtic verloren..
In de competitie 3 punten achter onder andere Ajax en in de CL na 1 duel 0 punten..
Celtic, AS Roma en Zilina.quote:
2e bedoel je?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:36 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Celtic, AS Roma en Zilina.
Was zelf als 2e geplaatst, maar verlies dus meteen van het Celtic uit pot 3. Zilina moet ik 2x verslaan, dus 3e moet ik sowieso worden..
Ik hoop het wel ja.. maar als je al meteen van Celtic verliest..quote:
Ik heb hetzelfde probleem. Uit heb ik het ook altijd moeilijk tegen teams waar je thuis makkelijk met 6-0 wint.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:46 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik hoop het wel ja.. maar als je al meteen van Celtic verliest..
Maar moet zeggen dat ik met mijn huidige tactiek uit redelijk zwakker ben dan thuis... Zo verloor ik de JCS(min of meer een uitduel), competitie van Ajax(uit) en Athletic(uit).
Thuis heb ik tot nu toe alleen punt verlies geleden tegen Volendam(0-0, de kansen wilden er gewoon niet in) en won ik met 7-2 van Athletic.
Misschien eens kijken om wat defensieve zekerheid in te bouwen in uit duels..
Ik ken het ja, verlies in de 93ste minuut thuis tegen Vitessequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:46 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik hoop het wel ja.. maar als je al meteen van Celtic verliest..
Maar moet zeggen dat ik met mijn huidige tactiek uit redelijk zwakker ben dan thuis... Zo verloor ik de JCS(min of meer een uitduel), competitie van Ajax(uit) en Athletic(uit).
Thuis heb ik tot nu toe alleen punt verlies geleden tegen Volendam(0-0, de kansen wilden er gewoon niet in) en won ik met 7-2 van Athletic.
Misschien eens kijken om wat defensieve zekerheid in te bouwen in uit duels..
Bij mij deed Sergio Romero bij de 2e goal van Celtic een "Isaksson-tje" uitkomen bij een corner maar er volledig onderdoor gaan..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
En ik moet echt een andere keeper, heb gvd 6.5 miljoen uitgegeven voor de 1ste keeper, maar die kan er echt helemaaaaaaaaaaal niks van
Simon Mignolet kopen...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:20 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Bij mij deed Sergio Romero bij de 2e goal van Celtic een "Isaksson-tje" uitkomen bij een corner maar er volledig onderdoor gaan..
Ja die moest 12mil kostenquote:
Pfoe ik weet niet waar die momenteel zit.. Heb momenteel dan Romero als eerste keeper, Vincent Enyeama als 2e keeper. Maar over het algemeen doet Romero het goed, maar begin toch te twijfelen, aangezien hij aan het begin van het seizoen ook al naar een grotere club wilde..quote:
Dat had ik dus met Enyeamaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:36 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Pfoe ik weet niet waar die momenteel zit.. Heb momenteel dan Romero als eerste keeper, Vincent Enyeama als 2e keeper. Maar over het algemeen doet Romero het goed, maar begin toch te twijfelen, aangezien hij aan het begin van het seizoen ook al naar een grotere club wilde..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |