Football Manager 2012 wordt eind dit jaar verwacht voor de PC en Mac.quote:- Bonussen voor loyaliteit zijn toegevoegd aan transfers en contracten
- Amateur- en jeugdcontracten zijn verbeterd en je kunt bepaalde variabelen vastzetten als je daarover niet wilt onderhandelen
- Scouts geven in-game rapportages over vrijwel alle aspecten van een tegenstander, zodat je goed voorbereid bent voor de aftrap
- De 3D-wedstrijden zijn voorzien van nieuwe animaties, verbeterd publiek, een beter systeem voor het weer, meer stadions en twee nieuwe camerahoeken: Behind Goal en Director Cam
- Je kunt speelbare landen toevoegen of verwijderen uit je opgeslagen spel, wanneer je maar wilt
- Tone is toegevoegd aan teambesprekingen en gesprekken, zodat je kunt kiezen of je kalm of juist kwaad bent
- De layout van het spel is aangepast, zodat monitors met hoge resoluties meer content kunnen weergeven
- De game wordt voorzien van een afzonderlijke tutorial voor nieuwe spelers
Naast bovenstaande verbeteringen hebben Sega en Sports Interactive laten weten dat er ook "grote verbeteringen" worden doorgevoerd aan het mediasysteem, persconferenties, het jeugdsysteem, het toevoegen van nieuwe spelers aan een spel, opties voor sociale netwerken, internationaal managen en nog veel meer aspecten van de game.
Dat mistte er nog aan ik zit nu in 2022 en heb alle competities nu wel gehad nu blijft het dus gewoon leuk omdat je er een kan toevoegen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:57 schreef Doublepain het volgende:
- Je kunt speelbare landen toevoegen of verwijderen uit je opgeslagen spel, wanneer je maar wilt
Lijkt me echt lache in 2022 dan nog ff flink cashen in Qatar ofzoquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat mistte er nog aan ik zit nu in 2022 en heb alle competities nu wel gehad nu blijft het dus gewoon leuk omdat je er een kan toevoegen.
Vriendschappelijk toernooi organiseren of een toernooi maken met 4 teams ofzo. (editor)quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:23 schreef Freezor het volgende:
Maak me wakker zodra het mogelijk is je bazenteam te exporteren en je losstaande toernooitjes kan doen tegen vrienden online. Nu is de enige manier van samenspelen hele seizoenen afwerken en dat duurt gewoon te lang.
Haha ook een optie idd! Laat maar komen, day 1quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lijkt me echt lache in 2022 dan nog ff flink cashen in Qatar ofzo![]()
Dat is een bazenoptie.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:57 schreef Doublepain het volgende:
Dat moeten we denk maar afwachten, maar kan goed zijn dat ze het niet bijhoudenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:17 schreef Doublepain het volgende:
Maar een ding vind ik wel vreemd, stel je voegt de Eredivisie toe. Dan wordt Vitesse() 5 jaar achter elkaar kampioen, je verwijdert de competitie en voegt hem 5 jaar later weer toe. Laten ze dan wel zien wie kampioen werd in die (gemiste) 5 jaar en verkocht werd etc.?
Ik denk dat ze via de history van de competitie dan laten zien wie er kampioen zijn geworden enzo(dat valt te herleiden aan de europese plaatsen) maar dat de eindstand van die seizoenen niet getoond zullen worden..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:17 schreef Doublepain het volgende:
Maar een ding vind ik wel vreemd, stel je voegt de Eredivisie toe. Dan wordt Vitesse() 5 jaar achter elkaar kampioen, je verwijdert de competitie en voegt hem 5 jaar later weer toe. Laten ze dan wel zien wie kampioen werd in die (gemiste) 5 jaar en verkocht werd etc.?
Lijkt me ook het meest logisch, anders moet er van elke competitie die extra data meegenomen worden, wat FM een stuk zwaarder zou maken voor de computer om te draaien. En het lijkt me dat de makers dat niet willen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:47 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik denk dat ze via de history van de competitie dan laten zien wie er kampioen zijn geworden enzo(dat valt te herleiden aan de europese plaatsen) maar dat de eindstand van die seizoenen niet getoond zullen worden..
Maar dan laten ze de spelers die daar spelen ook?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:47 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik denk dat ze via de history van de competitie dan laten zien wie er kampioen zijn geworden enzo(dat valt te herleiden aan de europese plaatsen) maar dat de eindstand van die seizoenen niet getoond zullen worden..
Dat gevoel komt ieder jaar rond deze tijd bij mij opzettenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:26 schreef Toekito het volgende:
Ziet er gaaf uit. Kan niet wachten want 2011 heb ik nou wel weer gezien.
Dat lijkt me niet... Op de grote spelers die je toch al zou laden, na. De leagues zullen wel uit veel regens bestaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar dan laten ze de spelers die daar spelen ook?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |