abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100765780
Sega en ontwikkelaar Sports Interactive hebben vandaag Football Manager 2012 aangekondigd. Het nieuwste deel in de serie moet nog voor de kerstdagen in de winkels liggen. Enkele veranderingen ten opzichte van vorige delen maakte men alvast bekend:
quote:
- Bonussen voor loyaliteit zijn toegevoegd aan transfers en contracten
- Amateur- en jeugdcontracten zijn verbeterd en je kunt bepaalde variabelen vastzetten als je daarover niet wilt onderhandelen
- Scouts geven in-game rapportages over vrijwel alle aspecten van een tegenstander, zodat je goed voorbereid bent voor de aftrap
- De 3D-wedstrijden zijn voorzien van nieuwe animaties, verbeterd publiek, een beter systeem voor het weer, meer stadions en twee nieuwe camerahoeken: Behind Goal en Director Cam
- Je kunt speelbare landen toevoegen of verwijderen uit je opgeslagen spel, wanneer je maar wilt
- Tone is toegevoegd aan teambesprekingen en gesprekken, zodat je kunt kiezen of je kalm of juist kwaad bent
- De layout van het spel is aangepast, zodat monitors met hoge resoluties meer content kunnen weergeven
- De game wordt voorzien van een afzonderlijke tutorial voor nieuwe spelers
Naast bovenstaande verbeteringen hebben Sega en Sports Interactive laten weten dat er ook "grote verbeteringen" worden doorgevoerd aan het mediasysteem, persconferenties, het jeugdsysteem, het toevoegen van nieuwe spelers aan een spel, opties voor sociale netwerken, internationaal managen en nog veel meer aspecten van de game.
Football Manager 2012 wordt eind dit jaar verwacht voor de PC en Mac.
pi_100765822
- Je kunt speelbare landen toevoegen of verwijderen uit je opgeslagen spel, wanneer je maar wilt

_O_
  maandag 15 augustus 2011 @ 19:19:21 #3
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100771743
quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2011 16:57 schreef Doublepain het volgende:

_O_
Dat mistte er nog aan ik zit nu in 2022 en heb alle competities nu wel gehad nu blijft het dus gewoon leuk omdat je er een kan toevoegen. _O_
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  maandag 15 augustus 2011 @ 19:23:27 #4
36326 Freezor
Cold as stone
pi_100771901
Maak me wakker zodra het mogelijk is je bazenteam te exporteren en je losstaande toernooitjes kan doen tegen vrienden online. Nu is de enige manier van samenspelen hele seizoenen afwerken en dat duurt gewoon te lang.
Something for your mind, your body and your soul.
pi_100787486
quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2011 19:19 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat mistte er nog aan ik zit nu in 2022 en heb alle competities nu wel gehad nu blijft het dus gewoon leuk omdat je er een kan toevoegen. _O_
Lijkt me echt lache in 2022 dan nog ff flink cashen in Qatar ofzo :D _O_
pi_100787535
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 19:23 schreef Freezor het volgende:
Maak me wakker zodra het mogelijk is je bazenteam te exporteren en je losstaande toernooitjes kan doen tegen vrienden online. Nu is de enige manier van samenspelen hele seizoenen afwerken en dat duurt gewoon te lang.
Vriendschappelijk toernooi organiseren of een toernooi maken met 4 teams ofzo. (editor) :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2011 23:54:38 ]
pi_100788755
quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2011 23:53 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Lijkt me echt lache in 2022 dan nog ff flink cashen in Qatar ofzo :D _O_
Haha ook een optie idd! Laat maar komen, day 1
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_100795425
quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2011 16:57 schreef Doublepain het volgende:

_O_
Dat is een bazenoptie. _O_
pi_100810722
Maar een ding vind ik wel vreemd, stel je voegt de Eredivisie toe. Dan wordt Vitesse( :') ) 5 jaar achter elkaar kampioen, je verwijdert de competitie en voegt hem 5 jaar later weer toe. Laten ze dan wel zien wie kampioen werd in die (gemiste) 5 jaar en verkocht werd etc.?
pi_100828981
quote:
4s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 16:17 schreef Doublepain het volgende:
Maar een ding vind ik wel vreemd, stel je voegt de Eredivisie toe. Dan wordt Vitesse( :') ) 5 jaar achter elkaar kampioen, je verwijdert de competitie en voegt hem 5 jaar later weer toe. Laten ze dan wel zien wie kampioen werd in die (gemiste) 5 jaar en verkocht werd etc.?
Dat moeten we denk maar afwachten, maar kan goed zijn dat ze het niet bijhouden :).

Nja ik begin altijd met dezelfde competities, maar nu zou ik wel na 4 jaar ineens er een competitie bij doen.

Geweldig :D
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_100844404
quote:
4s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 16:17 schreef Doublepain het volgende:
Ik denk dat ze via de history van de competitie dan laten zien wie er kampioen zijn geworden enzo(dat valt te herleiden aan de europese plaatsen) maar dat de eindstand van die seizoenen niet getoond zullen worden..
pi_100850270
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 10:47 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Ik denk dat ze via de history van de competitie dan laten zien wie er kampioen zijn geworden enzo(dat valt te herleiden aan de europese plaatsen) maar dat de eindstand van die seizoenen niet getoond zullen worden..
Lijkt me ook het meest logisch, anders moet er van elke competitie die extra data meegenomen worden, wat FM een stuk zwaarder zou maken voor de computer om te draaien. En het lijkt me dat de makers dat niet willen.

Ik heb zin in de nieuwe FM!
pi_100860326
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 10:47 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Maar dan laten ze de spelers die daar spelen ook?
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 09:26:59 #14
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_100928182
Ziet er gaaf uit. Kan niet wachten want 2011 heb ik nou wel weer gezien.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_100928293
quote:
19s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 09:26 schreef Toekito het volgende:
Ziet er gaaf uit. Kan niet wachten want 2011 heb ik nou wel weer gezien.
Dat gevoel komt ieder jaar rond deze tijd bij mij opzetten :')

Ik heb aan de ene kant nog wel zin om verder te gaan met FM11, maar als je weet wat er weer aan nieuwe dingen zit in de nieuwe versie, dan ga je daar toch aan denken en heb je weer minder zin.
pi_100928981
quote:
5s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 17:33 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Maar dan laten ze de spelers die daar spelen ook?
Dat lijkt me niet... Op de grote spelers die je toch al zou laden, na. De leagues zullen wel uit veel regens bestaan.

Maar goed, dit is pure speculatie.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_100929739
Day 1 :)
pi_102049153
21 oktober release!
  zaterdag 17 september 2011 @ 12:48:19 #19
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_102051170
Goed topic
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo