Nee, ik wou hem voor de PSP kopen, voor op vakantie. Maar wel bedankt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:37 schreef OreO het volgende:
heb je geen steam ofzo? als je het via steam kan doen kan ik je helpen. Ik heb nog een code over voor fm11, kan ik je gratis geven
Je geeft FM dus gratis weg?! Wel interesse in een Steam-variant namelijkquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:37 schreef OreO het volgende:
heb je geen steam ofzo? als je het via steam kan doen kan ik je helpen. Ik heb nog een code over voor fm11, kan ik je gratis geven
Ik laat meestal mijn assistent de dingen door voeren (tacktisch inzicht 14), maar ik controleer altijd of er geen hele rare dingen bij zitten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:33 schreef Sejt het volgende:
Even een nieuwe post.
Hoeveel van jullie laten de tegenstanderinstructies door de assistent doen? Aangenomen dat je assistent wel 15+ tactisch inzicht heeft.
Ik heb dat wel aanstaan, omdat ik het een minder leuk onderdeel van het spel vind, maar het kan ook de oorzaak zijn dat ik soms compleet weggespeeld word achterin.
Ik doe dit altijd zelf of niet. Is in mijn ogen altijd nog beter dan de assistent. Zet vrijwel altijd een sterke spits van de tegenstander op hard tackelen, dan lopen de gele kaarten binnen. Daarnaast klopt het wat je zegt dat je soms compleet weggespeeld word door deze instructies dan laat ik ze nog liever blanco dan dat mijn ASSistent het doetquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:33 schreef Sejt het volgende:
Even een nieuwe post.
Hoeveel van jullie laten de tegenstanderinstructies door de assistent doen? Aangenomen dat je assistent wel 15+ tactisch inzicht heeft.
Ik heb dat wel aanstaan, omdat ik het een minder leuk onderdeel van het spel vind, maar het kan ook de oorzaak zijn dat ik soms compleet weggespeeld word achterin.
Ik dus ook op het moment, maar het is me opgevallen dat hij heel veel Closing Down en Tackling Hard instructies geeft. Ik krijg dus ook vaker dan normaal gele/rode kaarten en er vallen gaten in m'n verdediging.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:31 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik laat het altijd mijn assistent doen.
Ninja-edit!quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat is er met het forum van de officiële website van Football Manager gebeurd. Al weken ligt het eruit?
Ik laat het ook altijd de assistent doen, en zie ook dat tackling altijd op hard staat dan, maar tijdens de wedstrijd gebruik ik vaak ook de optie feller de duels ingaan (ja, ik speel in het Nederlandsquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:44 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik dus ook op het moment, maar het is me opgevallen dat hij heel veel Closing Down en Tackling Hard instructies geeft. Ik krijg dus ook vaker dan normaal gele/rode kaarten en er vallen gaten in m'n verdediging.
Die tegenstanderinstructies 'overrulen' de persoonlijke/teaminstructies, dus het kan de oorzaak zijn dat ik (te) wisselvallig tegendoelpunten krijg.
Ga dood.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:00 schreef heloef het volgende:
En toen begaf de CD het.![]()
Kan ik weer een nieuwe branden.
sendquote:Op woensdag 13 juli 2011 07:32 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Je geeft FM dus gratis weg?! Wel interesse in een Steam-variant namelijk
quote:
Saviolaquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:21 schreef Thas het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd zo'n wedstrijdje inlassen net voor het begin van een nieuw seizoen, morale van de gehele selectie gelijk op superb
Ik denk trouwens dat ik er ook achter ben waarom ik maar 700k transferbudget kreeg aan het begin van het seizoen. Het blijkt dat er nog 2 transfers stonden gepland (die al waren afgesloten toen ik de game begon, die zitten dus ingebakken bij FM) die 1 dag voordat het TB bekend werd gemaakt arriveerden, en het lijkt erop dat die transfersommen toen dus pas zijn betaald.. Vrij vreemd, maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |