Daarom juist, nu maken we nog kans.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:10 schreef Einthovuh het volgende:
Die TTHij heeft nog niet eens 5 minuten op het veld gestaan
En terecht. Trouwens: Fer, Mulder, Cabral, Vlaar, De Vrij, en Van Gastel moet ook oprotten. Om er maar eens een paar te noemen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:10 schreef Einthovuh het volgende:
Die TTHij heeft nog niet eens 5 minuten op het veld gestaan
Want ?quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:20 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En terecht. Trouwens: Fer, Mulder, Cabral, Vlaar, De Vrij, en Van Gastel moet ook oprotten. Om er maar eens een paar te noemen.
Logisch, het gaat om Koeman.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:26 schreef eight het volgende:
Erg triest om nu al een trainer af te schieten die nog niet begonnen is.
Een nieuw dieptepunt.
Wat, het benaderen van Van Gaal of het aanstellen van Koeman?quote:
Beetje flauw hoor...quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:21 schreef Caland het volgende:
Ze mogen ook wel een apache inzetten met de open dag, dat kleine kuthelicoptertje gaat dat niet houden hoor.
Koeman aanstellen, dat is een nieuw dieptepunt. Hell, Van Gaal en Adriaanse als respectievelijk eerste en tweede keus, dat is een nieuw dieptepunt. Feyenoord is Feyenoord niet meer...quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:26 schreef eight het volgende:
Erg triest om nu al een trainer af te schieten die nog niet begonnen is.
Een nieuw dieptepunt.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Koeman aanstellen, dat is een nieuw dieptepunt. Hell, Van Gaal en Adriaanse als respectievelijk eerste en tweede keus, dat is een nieuw dieptepunt. Feyenoord is Feyenoord niet meer...
Ik hoop met je mee hoor, daar niet van.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:37 schreef Netsplitter het volgende:
Ik ben nu echt aan het hopen dat hij het geweldig gaat doen.
Wie dan? Stevens ging ook al niet dus dan blijft er weinig anders over. Koeman is iig beter als een onervaren trainer zoals van Gastel..quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:34 schreef Happel het volgende:
Koeman aanstellen, dat is een nieuw dieptepunt. Hell, Van Gaal en Adriaanse als respectievelijk eerste en tweede keus, dat is een nieuw dieptepunt. Feyenoord is Feyenoord niet meer...
Ik denk/hoop dat zo'n beetje iedere Feyenoorder dat hoopt, anders spoor je niet.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:37 schreef Netsplitter het volgende:
Ik ben nu echt aan het hopen dat hij het geweldig gaat doen.
Onzin...in deze situatie is een trainerstype van Gaal en Adriaanse het enige wat een middelmatige selectie tot onverwacht naar onverwacht hoge resultaten kan leiden. Van dit trainerstype zijn er op dit moment nu eenmaal geen met een echt Feyenoord-verleden...heeft niks te maken met dat Feyenoord zichzelf niet meer is.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Van Basten.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:38 schreef Stokstaart het volgende:
Koeman heeft paar weken geleden Twente toch afgewezen?
Of hoe zat dat?
Nou, dat vraag ik me wel eens af als ik door dit forum lees. Sommigen hier liggen echt over elke stap die Feijenoord zet (goed of slecht maakt niet uit) wel wat te mekkeren.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:38 schreef Paul-89 het volgende:
Ik denk/hoop dat zo'n beetje iedere Feyenoorder dat hoopt, anders spoor je niet.
Dacht dat ze ook met Koeman gesproken hadden?quote:
Adriaanse was een uitstekende keus geweest (uiteraard onhaalbaar). Maar nee, die is natuurlijk niet Rotterdams genoeg. Dat was Been dan weer wel, maar die was een tactisch onbenul. Dus we zoeken kortom een trainer met gezag, met ballen, die binding heeft met de club en met de stad, die van onderaf kan opbouwen, die weinig mag verdienen, die niets mag uitgeven, tactisch goed moet zijn, met jonge jongens moet om kunnen gaan - en dat moet even gevonden worden binnen drie weken, omdat een spelersgroep de trainer er uit sodemietert.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:34 schreef Happel het volgende:
Hell, Van Gaal en Adriaanse als respectievelijk eerste en tweede keus, dat is een nieuw dieptepunt. Feyenoord is Feyenoord niet meer...
Juist.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onzin...in deze situatie is een trainerstype van Gaal en Adriaanse het enige wat een middelmatige selectie tot onverwacht naar onverwacht hoge resultaten kan leiden. Van dit trainerstype zijn er op dit moment nu eenmaal geen met een echt Feyenoord-verleden...heeft niks te maken met dat Feyenoord zichzelf niet meer is.
Drenthe, Schone, Vormer en een spits en iedereen roept weer dat we kampioen worden.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:43 schreef Paul-89 het volgende:
Hopen dat de KNVB deze week toestemming geeft voor transfers, eens kijken wat er dan gaat gebeuren.
Vormer en Schone zou erg prettig zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Drenthe, Schone, Vormer en een spits en iedereen roept weer dat we kampioen worden.
En toen werd ik wakker.
Eerst zou het nog langer duren volgens mijquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:44 schreef PIETR het volgende:
Wel treurig dat het zo lang duurt voordat we antwoord krijgen van de KNVB. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn ..
Met alleen al die 3 eerste spelers kun je het een Ajax en PSV weer verdomd lastig maken. Een investering van pak 'm beet 6 miljoen euro. Toch triest dat een club als Feyenoord dat niet meer op kan hoesten.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Drenthe, Schone, Vormer en een spits en iedereen roept weer dat we kampioen worden.
En toen werd ik wakker.
m.a.w.een trainer die niet helemaal lekker is..quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:42 schreef nostra het volgende:
Adriaanse was een uitstekende keus geweest (uiteraard onhaalbaar). Maar nee, die is natuurlijk niet Rotterdams genoeg. Dat was Been dan weer wel, maar die was een tactisch onbenul. Dus we zoeken kortom een trainer met gezag, met ballen, die binding heeft met de club en met de stad, die van onderaf kan opbouwen, die weinig mag verdienen, die niets mag uitgeven, tactisch goed moet zijn, met jonge jongens moet om kunnen gaan - en dat moet even gevonden worden binnen drie weken, omdat een spelersgroep de trainer er uit sodemietert.
Mwah niet meteen gaan overdrijven.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met alleen al die 3 eerste spelers kun je het een Ajax en PSV weer verdomd lastig maken. Een investering van pak 'm beet 6 miljoen euro. Toch triest dat een club als Feyenoord dat niet meer op kan hoesten.
Eind deze week geloof ik. Vind het persoonlijk toch redelijk snel...quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:44 schreef PIETR het volgende:
Wel treurig dat het zo lang duurt voordat we antwoord krijgen van de KNVB. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn ..
Dat denk ik ook wel ja, zou toch wel erg prettig zijn. Op deze manier gaat het ook niet werken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:48 schreef Caland het volgende:
Fer zal sowieso vertrekken als we toestemming krijgen.
Drenthe huren neem ik aan? En dan Vormer en Schone erbij. Daar ga je echt niet Psv en Ajax mee de loef afsteken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met alleen al die 3 eerste spelers kun je het een Ajax en PSV weer verdomd lastig maken. Een investering van pak 'm beet 6 miljoen euro. Toch triest dat een club als Feyenoord dat niet meer op kan hoesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |