En maar blijven hameren op de multimiljonairs in de VS waardoor de ongelijkheid groot lijkt, terwijl die hele site volstaat met andersoortige info.quote:
Of gewoon op compleet willekeurige momenten zeggen: daar heb je gelijk in. En dan vervolgens gewoon je eigen verhaal afsteken.quote:
Ik ga liever neuken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Of gewoon op compleet willekeurige momenten zeggen: daar heb je gelijk in. En dan vervolgens gewoon je eigen verhaal afsteken.
Of bij triviale punten zeggen: zo ver wil ik nou ook weer niet gaan.
Beeldvorming mensen!
Dat heb jij toch maar 2 keer per week één keer per twee wekenquote:
True, maar niemand bij de hand hier.quote:
Bel VSquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
True, maar niemand bij de hand hier.
Ik ben helemaal alleen![]()
Merkst du selber was?quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wordt weer meer.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat heb jij toch maar 2 keer per week?
Nee danku.quote:
Mijn felicitaties.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Wordt weer meer.
De kids blijven in hun eigen bed liggen tegenwoordig![]()
Neem een warm washandje en wat crème...quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
quote:
Uhu. Ook zo zin in?quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:16 schreef dotCommunism het volgende:
Wanneer kwam PHP nou weer terug? Eind van de maand?
Europarlementariërs vergaderen niet zoveel, die dineren hooguit acht uur.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
![]()
8 uur vergaderen, ben je Europarlementarier geworden?
HET ZAL JE MAAR GEZEGD WORDEN IK ZOU HET NIET PIKKEN!!!11!EINSquote:
Hihi, je zei pikquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
HET ZAL JE MAAR GEZEGD WORDEN IK ZOU HET NIET PIKKEN!!!11!EINS
quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
HET ZAL JE MAAR GEZEGD WORDEN IK ZOU HET NIET PIKKEN!!!11!EINS
Ik werk.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:28 schreef eriksd het volgende:
Waarom sta jij eigenlijk zo vroeg op GS? Ben je ziek?
Wut?quote:
Hoe is het met jouw vlam eigenlijk B_A?quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:32 schreef Boze_Appel het volgende:
Net weer een meisje aan de deur die zegels of weet ik veel wat voor troep wil verkopen. Ik twijfel altijd dus hard OPBOKKEN roepen of haar heel haar verhaaltje voor de 600ste keer laten uitbabbelen.
Maar deze keer was ik heel vriendelijk want ze zag er schattig uit. Oh wat ben ik goed voor deze wereld.
Ik beaam noch ontken jouw diagnose.quote:
Zo vroeg op, niet normaal. 5 dagen per week?quote:
Ben je mal. Werken moet wel leuk blijven.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zo vroeg op, niet normaal. 5 dagen per week?
Ik was al bang.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ben je mal. Werken moet wel leuk blijven.
Heb je het nou over basisschoolmeisjes die kinderpostzegels kwam verkopen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:32 schreef Boze_Appel het volgende:
Net weer een meisje aan de deur die zegels of weet ik veel wat voor troep wil verkopen. Ik twijfel altijd dus hard OPBOKKEN roepen of haar heel haar verhaaltje voor de 600ste keer laten uitbabbelen.
Maar deze keer was ik heel vriendelijk want ze zag er schattig uit. Oh wat ben ik goed voor deze wereld.
Ach gos. En dan nog slechts 44 jaar te gaan.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik was al bang.
Vrees nu al voor mijn stage, waarin de laatste 3 weken overlappen met avondcollege's en ik dus VET lange dagen maak.
Leuke analogie.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die oliebron is ondertussen leeggeboord.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach gos. En dan nog slechts 44 jaar te gaan.
Nee, het is was eoa. meisje van 18 ofzo die voor weet ik veel wat voor doel een calender kwam verkopen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:39 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Heb je het nou over basisschoolmeisjes die kinderpostzegels kwam verkopen?
44 jaar sparen voor horloges in huize erik.quote:
44 jaar lang mij laten exploiteren en eenzaam sterven tussen horlogekistenquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
44 jaar sparen voor horloges in huize erik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |