Dan hebben jullie zeker van 'suiker in de wond' strooien ook nog nooit gehoord?quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:38 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik denk dat de methode die Clan geleerd heeft ietwat outdated is
Ik neem aan operatiefquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
En hoe haal je dat ping pong circus er dan weer uit?
Zout in de wonden strooien ken ik wel...quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:50 schreef Clan het volgende:
[..]
Dan hebben jullie zeker van 'suiker in de wond' strooien ook nog nooit gehoord?
Hou eens op met mij hongerig maken. Het is godverdomme woensdag en ik ben niet op de kazerne.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:48 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik slik toch liever deze balletjes door m'n strot!
[ afbeelding ]
Om de pijn wat zoeter te maken zeker?quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:50 schreef Clan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!!!quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:29 schreef Maitje het volgende:
Goeiemorgen loite!
Neem vanavond een biertje en een stukkie taart op mijn naam!
Officieel in dienst bij politie Amsterdam Amstelland!
Net papieren getekend.
2 augustus mag ik kleren halen en 8 augustus begint de introductieweek.
Een jaar naar de klote geweest... Maar het was het waard! Bij deze wil ik jullie ook allen bedanken voor de hulp en de positiviteit die ik heb mogen ontvangen!
quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:08 schreef Rave_NL het volgende:
Net met m'n meisje Band of Brothers kijken..
"Waarom doen ze niet gewoon hun helmbandje dicht, het was er toch helemaal niet de tijd voor om er cool rond te lopen?"
Werkt toch tegen infecties?quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:50 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik weet dat ik blondT ben, maar het lijkt me toch wel handig het helmbandje dicht te doen... toch?quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:08 schreef Rave_NL het volgende:
"Waarom doen ze niet gewoon hun helmbandje dicht, het was er toch helemaal niet de tijd voor om er cool rond te lopen?"
Moet je tegen haar zeggen dat het er "peppie" uitzietquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:08 schreef Rave_NL het volgende:
Toen had men nog geen "snelsluiting" en was de helm de omgekeerde parachute in het geval van een ontploffing.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik weet dat ik blondT ben, maar het lijkt me toch wel handig het helmbandje dicht te doen... toch?
Yup. Eerst scheren, daarna wassen ivm infecties.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:24 schreef ErwinRommel het volgende:
AchJa, werd jou ook geleerd om uit je stalen buitenhelm jezelf te scheren, te wassen en zelfs te koken?
Merci.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Toen had men nog geen "snelsluiting" en was de helm de omgekeerde parachute in het geval van een ontploffing.
Ook om in te koken?quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Yup. Eerst scheren, daarna wassen ivm infecties.
Met nekbandje kun je hem niet schuin op je klus zetten, pfff...quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moet je tegen haar zeggen dat het er "peppie" uitziet
quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:27 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Met nekbandje kun je hem niet schuin op je klus zetten, pfff...
Wat bedoel je met een nekbandje?quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:27 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Met nekbandje kun je hem niet schuin op je klus zetten, pfff...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |