Godt wenst het ze toe, dat moet toch genoeg zijnquote:
+1!quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:41 schreef Godtje het volgende:
Zit je gvd net een bericht te tikken krijg je zo een rooie balk omdat iemand vol moest tikken.
Dat dacht ik ook!quote:
wees blij dan krijg je bericht alle aandacht die een nieuw topic hem kan verzorgen!quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:41 schreef Godtje het volgende:
Zit je gvd net een bericht te tikken krijg je zo een rooie balk omdat iemand vol moest tikken.
Heb je iets tegen mij ofzo!?!?!?!quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
wees blij dan krijg je bericht alle aandacht die een nieuw topic hem kan verzorgen!
Zeg dat wel!quote:
Ja zeg, alsof het allemaal mijn schuld was.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:37 schreef Cue_ het volgende:
Gezien aan de reeks afgelopen relaties van je, ben je daar niet heel goed in
Yup.. of jij was niet tevreden of jij was niet goed genoeg voor hen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja zeg, alsof het allemaal mijn schuld was.
Maar jij bent een vrouw, en dus per definitie partijdig.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:39 schreef Cue_ het volgende:
Yup.. of jij was niet tevreden of jij was niet goed genoeg voor hen.
Dus zoals je ziet.. ligt het aan jou
Want ik kies altijd de partij van de vrouwquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:41 schreef Techno het volgende:
Maar jij bent een vrouw, en dus per definitie partijdig.
Ze heeft wel gelijk in het punt dat er natuurlijk 1 constante factor in het geheel is.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar jij bent een vrouw, en dus per definitie partijdig.
Ik geef het op, vaarwel wrede wereld.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:41 schreef Cue_ het volgende:
Want ik kies altijd de partij van de vrouw
Zo zie je maar.. jij begrijpt niets van vrouwen .. geen wonder dat het altijd verkeerd gaat
En weer een Single minder.. gaat lekker zo.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik geef het op, vaarwel wrede wereld. [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Klopt, ben al weer een tijdje single-af he.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:43 schreef Cue_ het volgende:
En weer een Single minder.. gaat lekker zo.
vandaar ook Single en niet single.. moet ik alles uitleggen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:45 schreef Techno het volgende:
Klopt, ben al weer een tijdje single-af he.
Ja, dat moet.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
vandaar ook Single en niet single.. moet ik alles uitleggen?
Ja, graag... vertel...quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:45 schreef Cue_ het volgende:
vandaar ook Single en niet single.. moet ik alles uitleggen?
dit en bozig noemenquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:48 schreef Techno het volgende:
Dat klopt, maar je bent zo schattig als je bozig doet.
Daar heb jij het recht niet opquote:
Hoe schattigquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:49 schreef Kluts het volgende:
Als er iets erg is, is het wel mannen die je schattig noemen als je boos bent.
Dat is helemaal niet de bedoeling dan!
Cute.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:49 schreef Kluts het volgende:
Als er iets erg is, is het wel mannen die je schattig noemen als je boos bent.
Dat is helemaal niet de bedoeling dan!
quote:
Geloof me, er is weinig schattigs aan als ik boos ben.quote:
Behold of the wrath of Kluts?quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:51 schreef Kluts het volgende:
Geloof me, er is weinig schattigs aan als ik boos ben.
In dat geval pak ik de popcorn en bier vast!quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
[..]
Een rooie smurf is best grappig!quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
[..]
Ik ben echt evil incarnate als ik boos ben ja.quote:
Mwhoa...quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben echt evil incarnate als ik boos ben ja.
single misschien wel, maar alweer je 3de Single, dus compleet illegaal ben je hier niet.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Klopt, ben al weer een tijdje single-af he.
Ik mag hopen ook zijn derde single.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
single misschien wel, maar alweer je 3de Single, dus compleet illegaal ben je hier niet.
Bevestig je het nu of ontken je het?quote:
Dan zit ik op Lowlands.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow over alles.. kan ik de 20e aug bij je blijven slapen?
Je mag het hele weekend wel op mn huis en katten passen hoor.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Owja dat is belangrijker
Ik zoek een slaapplek
Daar heb ik nu al zin in.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:17 schreef Kluts het volgende:
Lowlands. Gaan we nu eerst weer wekenlang die voorpret krijgen van dat percentage Fokkers wat er wél heen gaat?
bij voorkeur KOquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar is een eigen topic voor.
Lowlands 2011
Knock yourself out.
Gaat er een nachttrein naar leiden ofzo? Dat kan ook nog een optie zijnquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:19 schreef Q. het volgende:
Je mag het hele weekend wel op mn huis en katten passen hoor.
Ja, maar via Amsterdam. Best stukkie om.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gaat er een nachttrein naar leiden ofzo? Dat kan ook nog een optie zijn
Als we zo gaan beginnen... dan is er overal wel een eigen topic voor.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar is een eigen topic voor.
Lowlands 2011
Knock yourself out.
Ja, maar dat LL-genuil elk jaar is gewoon irritant.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen... dan is er overal wel een eigen topic voor.
Ja, dus ga eens snel posten hier: Het grote Q-topicquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:23 schreef Q. het volgende:
Als we zo gaan beginnen... dan is er overal wel een eigen topic voor.
Hey peu! welkom terug!quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:26 schreef rival het volgende:
ik zat ff in een ander topic.... nu weet ik weer waarom ik de rest van fok vermijd....
Dat geeft dan niet echt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:23 schreef Q. het volgende:
Ja, maar via Amsterdam. Best stukkie om.Doet er 1 uur 14 over.
Je moet ook niet in ONZ/OUD/KLB/THRU/POL posten, is ook onverstandig.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:26 schreef rival het volgende:
ik zat ff in een ander topic.... nu weet ik weer waarom ik de rest van fok vermijd....
Gewoon ook gaan de volgende keer.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar dat LL-genuil elk jaar is gewoon irritant.
Dat gaat heul niet over bier!quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, dus ga eens snel posten hier: Het grote Q-topic
het was hier in R&P... zeikwijf over dat haar vriend een pilletje wilt... wat een fucking mongolen reageren er tochquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je moet ook niet in ONZ/OUD/KLB/THRU/POL posten, is ook onverstandig.
Ooit was dat best leuk allemaal, m.u.v. OUD dan want dat is nooit leuk geweest.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:28 schreef Kluts het volgende:
Je moet ook niet in ONZ/OUD/KLB/THRU/POL posten, is ook onverstandig.
En bedankt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:29 schreef rival het volgende:
[..]
het was hier in R&P... zeikwijf over dat haar vriend een pilletje wilt... wat een fucking mongolen reageren er toch
ik vond KLB altijd wel lachenquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Ooit was dat best leuk allemaal, m.u.v. OUD dan want dat is nooit leuk geweest.
ONZ is voor josti's.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Ooit was dat best leuk allemaal, m.u.v. OUD dan want dat is nooit leuk geweest.
Ik heb het over vroegah he, way back into time.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:32 schreef Kluts het volgende:
ONZ is voor josti's.
KLB ook.
OUD is voor moeders.
THRU voor complotdenkers
En in POL post ik liever niet omdat ik de eigenschap heb om vol in discussies te gaan en dat daar eigenlijk helemaal niet handig is.
Daarom de PI.quote:
Sorry, ik ben pas Fokker sinds 2008. Vond ik al lang zat eig.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb het over vroegah he, way back into time.
Techno's Club Love XIIquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:34 schreef Kluts het volgende:
Sorry, ik ben pas Fokker sinds 2008. Vond ik al lang zat eig.
"want dat mag van de staat"quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarom de PI.
Ik vind het hilarisch om te zien hoe mensen antidrugs kunnen zijn, maar je elke avond vol laten lopen met drank is wel ok.
Mijn ouders zijn van die functionerende beroepsalcoholisten. Krijg je echt een leuke jeugd van als kind.quote:
Hell Yeah. Denk aan al dat tuig wat er niet tegenkan, toch gaat zuipen en een halve kroeg kort en klein slaat. Dat zie ik nooit op die feestjes waar de helft stijf van de drugs staat.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:40 schreef Techno het volgende:
Als alcohol vandaag de dag was uitgevonden dan was het met stip bovenaan op de lijst verboden middelen gezet.
denk aan al die eerste hulp posten die vol zitten elk weekendquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hell Yeah. Denk aan al dat tuig wat er niet tegenkan, toch gaat zuipen en een halve kroeg kort en klein slaat. Dat zie ik nooit op die feestjes waar de helft stijf van de drugs staat.
Maar het is geen harddrug hoor.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:43 schreef rival het volgende:
[..]
denk aan al die EHBO's die vol zitten elk weekend
En aan het miljardje per jaar dat de overheid aan accijns binnenharkt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:43 schreef rival het volgende:
[..]
denk aan al die EHBO's die vol zitten elk weekend
DAT vind ik echt erg idd. Heb vroeger meerdere malen taxi's gebeld voor types die dachten nog wel te kunnen rijden met veel te veel op. Dat je jezelf doodrijdt moet je zelf weten, maar er zitten ook andere mensen op de weg.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:45 schreef Techno het volgende:
En al die zatlappen die anderen het ziekenhuis of erger inrijden.
oh, zal dat de reden zijn dat ze het niet verbieden? wie had dat toch gedachtquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En aan het miljardje per jaar dat de overheid aan accijns binnenharkt.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn van die functionerende beroepsalcoholisten. Krijg je echt een leuke jeugd van als kind.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
ONZ is voor josti's.
KLB ook.
OUD is voor moeders.
THRU voor complotdenkers
En in POL post ik liever niet omdat ik de eigenschap heb om vol in discussies te gaan en dat daar eigenlijk helemaal niet handig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |