Die zal wel voor de verkoop uitverkocht zijn danquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:30 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
open gelijk ook een lowlands 2012 topic
Lijkt me sterk hoor... ik denk inderdaad dat het binnenkort gewoon op de 1e dag uitverkoopt en dat zal dan nog jaren zo blijven.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:08 schreef belsen het volgende:
What goes up, must come down. Het loopt nu al een aantal jaren storm, daar zal vanzelf wel weer een kentering in komen. Ze kunnen die doorgaande lijn niet aldoor vasthouden, het is net de economie.
Economie leuk en aardig, maar omdat het in 2008 'snel' was uitverkocht, hadden meer mensen in 2009 zoiets van, hmmmz, snel kaartje halen, waardoor het nog sneller was uitverkocht. Dit jaar waren er nog meer mensen die dat hadden en niet naast de boot wilden vallen, ergo, NOG sneller uitverkocht. Volgend jaar heb je een beste groep die dit jaar wilde, maar niet op tijd waren, plus de mensen die altijd snel zijn. Mark my words. 1, misschien 2 dagen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:08 schreef belsen het volgende:
What goes up, must come down. Het loopt nu al een aantal jaren storm, daar zal vanzelf wel weer een kentering in komen. Ze kunnen die doorgaande lijn niet aldoor vasthouden, het is net de economie.
Obvious troll is obviousquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En waarom?!
Een beetje 150 euro (of wat kost het?) betalen om je vervolgens scheel te betalen aan ranzig partybier en om kut te slapen in een schrale tent met slechte hygiëne met grote kans op kutweer. En dat voor dus zo'n 350 euro samen.!!!
Was ook een goed idee geweest. Maar vooral de term 'partybier' werkt op mij als een rode wapperende doek op een stierquote:
Dat is het toch gewoon? Behalve als je een pauper bent die het festivalterrein niet opgaat. Dat partybier van 2,50 de stuk..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Was ook een goed idee geweest. Maar vooral de term 'partybier' werkt op mij als een rode wapperende doek op een stier
Ga je jezelf nou nog belachelijker maken?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is het toch gewoon? Behalve als je een pauper bent die het festivalterrein niet opgaat. Dat partybier van 2,50 de stuk..
Bier aangemaakt met rommel, speciaal voor evenementen. Waar je 50 potjes van kan drinken zonder dronken te worden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ga je jezelf nou nog belachelijker maken?
Probeer eens, wat is partybier volgens jou?
En dat bestaat echt?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bier aangemaakt met rommel, speciaal voor evenementen. Waar je 50 potjes van kan drinken zonder dronken te worden.
Ze schenken het daar. Sowieso ranzig duur kutfestival met matige namen.quote:
Goh, er staat gewoon Grolsch op de borden, vaten, bekers en de tap... Nooit geweten dat festivals zo lang weg konden komen met oplichting.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ze schenken het daar. Sowieso ranzig duur kutfestival met matige namen.
Maar geniet ervan. Ieder zo z'n ding waar hij z'n geld aan uit wil geven.
Sommige mensen vinden dat leuk.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En waarom?!
Een beetje 150 euro (of wat kost het?) betalen om je vervolgens scheel te betalen aan ranzig partybier en om kut te slapen in een schrale tent met slechte hygiëne met grote kans op kutweer. En dat voor dus zo'n 350 euro samen.!!!
Als je naar Glastonbury kijkt zie je dat het zelfs daar niet altijd zo is. Soms in 1 dag uitverkocht, soms ook niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:30 schreef ranja het volgende:
[..]
Lijkt me sterk hoor... ik denk inderdaad dat het binnenkort gewoon op de 1e dag uitverkoopt en dat zal dan nog jaren zo blijven.
Dat is wel relaxed inderdaad, paar weken geleden met een groep naar Pinkpop maar wel in mijn eentje in een 2/3 persoonstent (Quechua) en dan heb je wel heerlijk de ruimte.quote:
Defqon anyone? Het is daar niet eens mogelijk om een kaartje te kopen omdat de site twee uur van te voren onbereikbaar isquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:08 schreef belsen het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |