Godt wenst het ze toe, dat moet toch genoeg zijnquote:
+1!quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:41 schreef Godtje het volgende:
Zit je gvd net een bericht te tikken krijg je zo een rooie balk omdat iemand vol moest tikken.
Dat dacht ik ook!quote:
wees blij dan krijg je bericht alle aandacht die een nieuw topic hem kan verzorgen!quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:41 schreef Godtje het volgende:
Zit je gvd net een bericht te tikken krijg je zo een rooie balk omdat iemand vol moest tikken.
Heb je iets tegen mij ofzo!?!?!?!quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
wees blij dan krijg je bericht alle aandacht die een nieuw topic hem kan verzorgen!
Zeg dat wel!quote:
Ja zeg, alsof het allemaal mijn schuld was.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:37 schreef Cue_ het volgende:
Gezien aan de reeks afgelopen relaties van je, ben je daar niet heel goed in
Yup.. of jij was niet tevreden of jij was niet goed genoeg voor hen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja zeg, alsof het allemaal mijn schuld was.
Maar jij bent een vrouw, en dus per definitie partijdig.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:39 schreef Cue_ het volgende:
Yup.. of jij was niet tevreden of jij was niet goed genoeg voor hen.
Dus zoals je ziet.. ligt het aan jou
Want ik kies altijd de partij van de vrouwquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:41 schreef Techno het volgende:
Maar jij bent een vrouw, en dus per definitie partijdig.
Ze heeft wel gelijk in het punt dat er natuurlijk 1 constante factor in het geheel is.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar jij bent een vrouw, en dus per definitie partijdig.
Ik geef het op, vaarwel wrede wereld.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:41 schreef Cue_ het volgende:
Want ik kies altijd de partij van de vrouw
Zo zie je maar.. jij begrijpt niets van vrouwen .. geen wonder dat het altijd verkeerd gaat
En weer een Single minder.. gaat lekker zo.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik geef het op, vaarwel wrede wereld. [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Klopt, ben al weer een tijdje single-af he.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:43 schreef Cue_ het volgende:
En weer een Single minder.. gaat lekker zo.
vandaar ook Single en niet single.. moet ik alles uitleggen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:45 schreef Techno het volgende:
Klopt, ben al weer een tijdje single-af he.
Ja, dat moet.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
vandaar ook Single en niet single.. moet ik alles uitleggen?
Ja, graag... vertel...quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:45 schreef Cue_ het volgende:
vandaar ook Single en niet single.. moet ik alles uitleggen?
dit en bozig noemenquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:48 schreef Techno het volgende:
Dat klopt, maar je bent zo schattig als je bozig doet.
Daar heb jij het recht niet opquote:
Hoe schattigquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:49 schreef Kluts het volgende:
Als er iets erg is, is het wel mannen die je schattig noemen als je boos bent.
Dat is helemaal niet de bedoeling dan!
Cute.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:49 schreef Kluts het volgende:
Als er iets erg is, is het wel mannen die je schattig noemen als je boos bent.
Dat is helemaal niet de bedoeling dan!
quote:
Geloof me, er is weinig schattigs aan als ik boos ben.quote:
Behold of the wrath of Kluts?quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:51 schreef Kluts het volgende:
Geloof me, er is weinig schattigs aan als ik boos ben.
In dat geval pak ik de popcorn en bier vast!quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
[..]
Een rooie smurf is best grappig!quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |