ooh!quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:01 schreef Sannne het volgende:
Dankjewel meiden, lief!
Ze heet Elise Anna
[ afbeelding ]
En zo ziet ze eruit! Mijn blondie!
precies. en ik vind 't best stom als mensen zich daar willens en wetens niet aan houden. waarom zou je een listeria-infectie riskeren?quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:06 schreef PM-girl het volgende:
Wat betreft de zalm, voor zover ik weet mag je alleen vers gerookte zalm, die dus onverpakt is. Die in een verpakking zit wordt afgeraden ivm de listeria, ook als die in de vriezer heeft gelegen.
Wel kun je de verpakte zalm verhitten in bijvoorbeeld een saus, dan mag het weer wel.
Ik vind het eerlijk gezegd niet altijd duidelijk.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:30 schreef trui het volgende:
[..]
precies. en ik vind 't best stom als mensen zich daar willens en wetens niet aan houden. waarom zou je een listeria-infectie riskeren?
quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:00 schreef Plums het volgende:
* Plums komt stiekem even binnenvallen om Cyntiaa succes te wensen!![]()
Jammer dat het niet allemaal zo loopt als je verwacht had. Kan me zomaar voorstellen dat het tegenvalt dat je naar het zkh gaat als je je hebt ingesteld op een thuisbevalling.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:45 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
![]()
Vk komt hier zo, overleggen om naar zkh te gaan ivm pijn...
ja, die wel. maar niet-verse zalm dus niet.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd niet altijd duidelijk.
Volgens mij mag verse zalm ook.
En roofvissen mogen ook niet, maar haring dan weer wel (wat ook een roofvis is)..quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:51 schreef trui het volgende:
[..]
ja, die wel. maar niet-verse zalm dus niet.
Wow, ik krijg er helemaal kippenvel van!! Vond het al tof toen je hier kwam posten en melden dat je zwanger was. Daan is inmiddels al 17 maanden maar nu heb jij ook je langgekoesterde kindjequote:Op woensdag 20 juli 2011 15:07 schreef Sannne het volgende:
Aventura gefeliciteerd!! Veel geluk met je zoon!
Ik heb hier een tijd meegeschreven en wilde even laten weten (en moest van Vlindur, lol) dat ook ik bevallen ben, afgelopen zaterdag met 37w1d. Na een zware bevalling en een vervelende start lig ik nu heerlijk met mijn dochter op mn eigen bedWat een geluk, niet te bevatten!
Ja, maar bij de meeste visboeren komt de gerookte zalm ook uit een vacuumpak. Anders is het namelijk niet te vervoeren.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:51 schreef trui het volgende:
[..]
ja, die wel. maar niet-verse zalm dus niet.
Sannne, je bent gewoon bevallen!quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:01 schreef Sannne het volgende:
Dankjewel meiden, lief!
Ze heet Elise Anna
[ afbeelding ]
je mag best veel kaasjes wel hebben hoor? hier in Nederland zijn er bijna geen supermarkten die rauwmelkse kaas verkopen...quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:29 schreef miss-jones25 het volgende:
Nou vis lust ik niet maar mis wel al mn kaasjes !
gerend joh?quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:12 schreef Kyara het volgende:
Ik heb ook gebruik gemaakt van de tip van kleurdoos en net even bij de zeeman naar binnen gerend. 2 hoodies en een broek voor 7 euro
quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:01 schreef Sannne het volgende:
Dankjewel meiden, lief!
Ze heet Elise Anna
[ afbeelding ]
Dit receptje kan ook met brie en dan bakken in de koekenpan! Jammmquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:08 schreef Nirak het volgende:
Als ik dan een eettip mag geven
Snij een camambert in 3 of 4 stukken. Panneren (ei paneermeel, 2x herhalen) en frituur dat. Jummie! Een beetje crandberryjam erbij en je hebt een zalig voorgerecht. Of gewoon voor zo.
Wel goede camambert, de goedkoopste loopt soms niet genoeg uit en het is het lekkerste al ie helemaal vloeibaar wordt van binnen.
Ontopic: ik hoop zo dat de weg voor cyntiaa niet meer zo lang duurt..
klinkt heerlijk!!! hoe bereid je dat?quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:11 schreef Kleurdoos het volgende:
BJ, moet je eens kipfilet met bruine suiker en camembert uit de oven eten <3
Volgens mij was het susie idd, die vertelde dat ze het gevoel had dat ze in d'r doos was geschoptquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:52 schreef Jipster het volgende:
Was hier nou laatst iemand die zich beurs van onderen voelde? Ja, zonder bevallen te zijn
Susie was jij dat? Weet je ook hoe dat komt?
Ik heb ook al een aantal dagen een beurs gevoel van onder, met opstaan uit bed en bv bij een been optillen dat voelt het heel zwaar van onder?
Ik heb er ook een hele tijd last van gehad (vanaf 14 weken zwangerschap zo ongeveer, en bij 18 weken was het inderdaad het gevoel wat jij beschrijft) Bij mij zijn de klachten gekomen door het iets te fanatiek sporten (dacht dat dat nog wel ging en had op het moment zelf nergens last van maar daarna des te meer) dacht dat het met een paar dagen rustig aan doen wel over zou gaan, maar helaas.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:52 schreef Jipster het volgende:
Was hier nou laatst iemand die zich beurs van onderen voelde? Ja, zonder bevallen te zijn
Susie was jij dat? Weet je ook hoe dat komt?
Ik heb ook al een aantal dagen een beurs gevoel van onder, met opstaan uit bed en bv bij een been optillen dat voelt het heel zwaar van onder?
Ik ken het niet happy tree friends, dus even gegoogeld, maar als ik de plaatjes zo bekijk is het niet iets om met een baby/peuter/kleuter te kijken, misschien als ie van de basisschool af is dat het zou kunnen maar zelfs dan..quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:50 schreef Nirak het volgende:
Oke, picture this:
Ik lig in bed, mijn vrouw ligt er dwars in, met d'r handen op m'n buik tegen ons kereltje te praten. Ze is hem heel verheugd aan het vertellen welke tekenfilms ze straks samen gaan kijken. Toen "happy tree friends" genoemd werd heb ik een corrigerende tik uitgedeeld
Lekker al op de helft.quote:Op donderdag 21 juli 2011 07:59 schreef SummerBreeze het volgende:
Zo, even een ego-jompel: vandaag 20 weken
Er is geen ontkomen aanquote:Op donderdag 21 juli 2011 06:56 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Cynthiaa gefeliciteerd met c a s, wat een leuke naam!
En help, nu sta ik bovenaan..ik durf helemaal niet meer.
Jawel! Kijk maar naar de groeiende lijst achter ons!quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:18 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb er nog 23 voor me. Het schiet echt zó niet op
dat dacht ik toen ook ja..quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:18 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb er nog 23 voor me. Het schiet echt zó niet op
en ik tel de vaders ook niet mee, die laten t na 10 posts altijd afwetenquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:02 schreef Vlindur het volgende:
Als ik mensen niet meereken heb ik er denk ik nog zo'n 18 voor me
Want voordringen enzo![]()
Jij zou je doodschrikken. Nee hoor. Jij gaat Polle pas met 41.nogwat op de wereld zetten!quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:08 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
en ik tel de vaders ook niet mee, die laten t na 10 posts altijd afweten
nog maar 13!
en ik ga gewoon heel bruut met 37 wk bevallen.
echtniet ;')
quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:08 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ech niequote:Op donderdag 21 juli 2011 13:08 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nog maar 13!
en ik ga gewoon heel bruut met 37 wk bevallen.
echtniet ;')
Dat dacht ik ook van mijn baby!quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:10 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Jij zou je doodschrikken. Nee hoor. Jij gaat Polle pas met 41.nogwat op de wereld zetten!
f5f5fr voor een pmquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:05 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook van mijn baby!
En ik heb een PM van Aventura!
Mag ik ook ee pm met de naam?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:21 schreef miss-jones25 het volgende:
Ja hier ook pm gehad van aventura.
Mooie naam hoor aventura.
ja hey, dan heb ik er nog maar 17 voor me! Wh00t?? Ik gok trouwens dat ik ook eerder ga bevallen, maar 10 dagen ofzo... Zal dat tegenvallen als het toch langer duurtquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:43 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb er nog 16 voor me, maar dan reken ik Jolene (wie?) niet mee
Me too PM please!quote:
Oeh, ik snak ontzettend naar filet american.... Heerlijk dat je weer alles kunt etenquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:28 schreef Sannne het volgende:
Cyntiaa gefeliciteerd meis, wat klink je trots![]()
![]()
En bedankt nog voor alle felicitaties!
En dit zinnetje gaat heel gemeen worden maarre.. ik zit aan de carpaccio!![]()
![]()
???quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:15 schreef aequus het volgende:
Oktober
06 oktober 2011: Scorpionsworld (kereltje)
19 oktober 2011: Kleurdoos (jongen)
22 oktober 2011: Susie(meisje)
22 oktober 2011: Nirak(jongen)
Kleurdoos![]()
idem!quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:05 schreef Vlindur het volgende:
Jullie hebben een DM dames!
Ik mis dat verboden eten helemaal niet zo.
Ik heb alleen al wel tegen manlief gezegd dat zodra de baby er uit is hij om een stokbroodje met Fliet American, sla, ei, ui, mayo, zout en peper moet![]()
![]()
![]()
Mits kakelvers kun je gewoon sushi en sashimi eten hoor (dus niet van de AH, wel van de visboer)quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:32 schreef Poezebeest het volgende:
Ik mis sushi & sashimi en rosé gebakken vlees, maar het is tijdelijk dus kan het goed volhouden.
jep die idd!quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:24 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Van de bakker bart, heel dik besmeerd met peper en zout. Zou t bijna als cadeautip op het geboortekaartje zetten.
net zoiets als ik dus KDquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:10 schreef Kleurdoos het volgende:
ik dronk toch al niet(vanaf elins zwangerschap (daarna 17/18 mnd Borstvoeding) toen een miskraam (maar wel 14 weken geen alcohol) en vervolgens weer zwanger..
wie is er nu niet benieuwdquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:55 schreef Jose81 het volgende:
Mag ik ook een PM met de naam van het jongetje van Aventura? Ben zo benieuwd...
Dan is ze behoorlijk gehavend uit de strijd gekomen. Hopelijk kan ze hem snel zelf verzorgenquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:21 schreef cinnamongirl het volgende:
Whehe, Aventura heeft gewoon geen tijd! Ze moet in bed blijven en kan beebje niet zelf pakken laat staan verschonen! Dat zal hopelijk snel verbeteren. Verder heb ik me laten vertellen dat de verzorging heel wat tijd in beslag neemMaar daar weten jullie vast alles van... en daar komt nog bij dat er al veel bezoek is langsgeweest, vandaag ook weer.
U vraagt, wij draaienquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:38 schreef Puala het volgende:
Cinnamongirl, mag ik ook een PM met de naam?
Dat dus.....of iemand andersquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:38 schreef Puala het volgende:
Cinnamongirl, mag ik ook een PM met de naam?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:44 schreef Aoraki het volgende:
Ik mis m'n wijntje wel hoor! Ik dacht al, gaat het hier alleen maar over eten, ben ik dan zo'n alcoholist...
Dat is gewoon brandend maagzuur hoor....quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:53 schreef Beregd het volgende:
Mijn vrouw kan gewoon geen brood (en consoorten) meer eten, zonder serieuze reflux (vannacht zelfs overgegeven erdoor), dus die mist wel een pak, qua eten.
Die kom ik gewoon brengen joh, gelijk een goed excuus om B2 te komen spottenquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:05 schreef Vlindur het volgende:
Jullie hebben een DM dames!
Ik mis dat verboden eten helemaal niet zo.
Ik heb alleen al wel tegen manlief gezegd dat zodra de baby er uit is hij om een stokbroodje met Fliet American, sla, ei, ui, mayo, zout en peper moet![]()
![]()
![]()
Oh daar moest ik van de week ook van spugen. Bleh...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:50 schreef McLaura het volgende:
[..]
Dat is gewoon brandend maagzuur hoor....
Deal!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:53 schreef McLaura het volgende:
[..]
Die kom ik gewoon brengen joh, gelijk een goed excuus om B2 te komen spotten
Trust me, het lijkt nergens op, al zeker niet op filet americain!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:31 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Over eten: ik drink geen alcohol, nooit echt gedaan ook. En ik ben vegetarier, dus ik hoef ook al geen filet American te missen. Bij de AH hebben ze een vegetarische filet American, die ik wel lekker vind en regelmatig eet. Geen idee of de smaak in de buurt van het echte spul komt, daarvoor is het te lang geleden dat ik het gegeten heb.
Vroeger vond ik het ook echt heel vies, Filet Ameri-kots noemde ik het toenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:50 schreef Soempie het volgende:
Ik had nooit gedacht dat filet american zo geliefd zou zijn. Zelf vind ik het zo vies.
En ik hoor niemand over leverworst?
Popje tochquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:05 schreef miss-jones25 het volgende:
nou ik als half ierse mis toch echt wel lekker mn drankjes, bij mijn familie is het heel normaal om elke dag met koken en eten wat te drinken, en op woensdag en vrijdag kwam de familie bij elkaar binnen vallen om met zn allen wat te drinken.
zit ik dan lekker met mn SAPJE.Maarja voor een goed doel he
Tuurlijk mag je een broodje leverworst, maar te veel is ook niet goed. En ik ben echt wel gek op leverworst.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:01 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
je mag best een broodje leverworst hoor. Ik mis rosbief ook wel eigenlijk. Maja er staat natuurlijk tegenover 9 maanden geen kattenbak verschonen....
Ik heb ook alleen in het donker lastquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:17 schreef Susie het volgende:
Ik ben er achter gekomen dat wanneer ik 's avonds iets met sinasappel erin (limonade of jus), dat ik dan ook last van maagzuur krijg... doe ik niet meer dus! ' morgens kan ik het wel gewoon hebben??
Nope, begint al als ik gewoon op de bank zit.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:21 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen in het donker last
Komt omdat je gaat liggen dan, denk ik
In lever kunnen grote hoeveelheden vitamine A voorkomen. Eet daarom geen lever tijdens de zwangerschap. Teveel vitamine A tijdens de zwangerschap kan leiden tot aangeboren afwijkingen bij je kind. Beleg daarom met leverproducten maximaal één boterham per dag. Leverproducten zijn leverworst, -pastei, paté, Hausmacher en Berlinerquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:33 schreef Jipster het volgende:
Sinasappelsap is ook vrij zuur natuurlijk, maar wel raar je er 's ochtends geen last van hebt.
Ik heb afgelopen week een paar dagen een sneetje stokbrood met pate gegeten. Ik vind dat zo lekker pate forestiere! Ik dacht dat elke dag een broodje met pate o.i.d. wel mocht. Verder eet ik het nooit, dus dacht 1 broodje per dag voor 5dgn wel kon..
Een glaasje wijn drink ik af en toe nog wel hoor.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 07:56 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Gister een avondje met vrienden, waarbij er ook gedronken werd. Dan mis ik het wel. Maar ik mis vooral een goede biefstuk.![]()
Zijn die standaard dingen die je niet mag eten nog steeds verboden als je borstvoeding geeft? Of is het dan alleen drank?
Wat ik trouwens ook mis is het tegen m'n man aankruipen 's nachts. Eerder sliepen we altijd lepeltje-lepeltje, maar dat vind ik nu veel te warm.
Oef, dat zou ik zo missen...misschien vind ik dat nog wel het lastigste aan een zwangerschap.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:16 schreef miss-jones25 het volgende:
makkelijke sex, ik mag helemaal geen sex meer![]()
Oh dat sucks.. Mag hand en mondwerk nog wel dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:16 schreef miss-jones25 het volgende:
makkelijke sex, ik mag helemaal geen sex meer![]()
Dat idd jaquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:21 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh dat sucks.. Mag hand en mondwerk nog wel dan?
Hier kan het ook nog wel, maar voelt niet echt prettig vind ik zelf, is toch anders.... heb lief er nog niet naar gevraagd eigenlijk, merk dat hij wel veel meer op zijn armen steunt!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:21 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh dat sucks.. Mag hand en mondwerk nog wel dan?
Hier kan de man nog gewoon bovenop trouwens. Alles lukt nog
Heb net wat gezien bij Babypark, zit hier in de buurt, dus rij ik nu even naar toe! Thanks!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:20 schreef Vlindur het volgende:
Susie, je kunt wel via internet bestellen, maar van te voren bekijken wát je wilt bestellen is wel heel handig. Het kan er online heel groot en luxe uitzien en dan blijkt het in het echt een krakkemikkig ding te zijn ofzo.
Maakt niet ui, zolang ik het maar lekker vind.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:47 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Trust me, het lijkt nergens op, al zeker niet op filet americain!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |