ooh!quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:01 schreef Sannne het volgende:
Dankjewel meiden, lief!
Ze heet Elise Anna
[ afbeelding ]
En zo ziet ze eruit! Mijn blondie!
precies. en ik vind 't best stom als mensen zich daar willens en wetens niet aan houden. waarom zou je een listeria-infectie riskeren?quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:06 schreef PM-girl het volgende:
Wat betreft de zalm, voor zover ik weet mag je alleen vers gerookte zalm, die dus onverpakt is. Die in een verpakking zit wordt afgeraden ivm de listeria, ook als die in de vriezer heeft gelegen.
Wel kun je de verpakte zalm verhitten in bijvoorbeeld een saus, dan mag het weer wel.
Ik vind het eerlijk gezegd niet altijd duidelijk.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:30 schreef trui het volgende:
[..]
precies. en ik vind 't best stom als mensen zich daar willens en wetens niet aan houden. waarom zou je een listeria-infectie riskeren?
quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:00 schreef Plums het volgende:
* Plums komt stiekem even binnenvallen om Cyntiaa succes te wensen!![]()
Jammer dat het niet allemaal zo loopt als je verwacht had. Kan me zomaar voorstellen dat het tegenvalt dat je naar het zkh gaat als je je hebt ingesteld op een thuisbevalling.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:45 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
![]()
Vk komt hier zo, overleggen om naar zkh te gaan ivm pijn...
ja, die wel. maar niet-verse zalm dus niet.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd niet altijd duidelijk.
Volgens mij mag verse zalm ook.
En roofvissen mogen ook niet, maar haring dan weer wel (wat ook een roofvis is)..quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:51 schreef trui het volgende:
[..]
ja, die wel. maar niet-verse zalm dus niet.
Wow, ik krijg er helemaal kippenvel van!! Vond het al tof toen je hier kwam posten en melden dat je zwanger was. Daan is inmiddels al 17 maanden maar nu heb jij ook je langgekoesterde kindjequote:Op woensdag 20 juli 2011 15:07 schreef Sannne het volgende:
Aventura gefeliciteerd!! Veel geluk met je zoon!
Ik heb hier een tijd meegeschreven en wilde even laten weten (en moest van Vlindur, lol) dat ook ik bevallen ben, afgelopen zaterdag met 37w1d. Na een zware bevalling en een vervelende start lig ik nu heerlijk met mijn dochter op mn eigen bedWat een geluk, niet te bevatten!
Ja, maar bij de meeste visboeren komt de gerookte zalm ook uit een vacuumpak. Anders is het namelijk niet te vervoeren.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:51 schreef trui het volgende:
[..]
ja, die wel. maar niet-verse zalm dus niet.
Sannne, je bent gewoon bevallen!quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:01 schreef Sannne het volgende:
Dankjewel meiden, lief!
Ze heet Elise Anna
[ afbeelding ]
je mag best veel kaasjes wel hebben hoor? hier in Nederland zijn er bijna geen supermarkten die rauwmelkse kaas verkopen...quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:29 schreef miss-jones25 het volgende:
Nou vis lust ik niet maar mis wel al mn kaasjes !
gerend joh?quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:12 schreef Kyara het volgende:
Ik heb ook gebruik gemaakt van de tip van kleurdoos en net even bij de zeeman naar binnen gerend. 2 hoodies en een broek voor 7 euro
quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:01 schreef Sannne het volgende:
Dankjewel meiden, lief!
Ze heet Elise Anna
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |