abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99725872
oh ja fijne avond allemaal... ik ga nu lekker luieren en wat tv kijken en dan bedje in....
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_99728218
Oke, picture this:
Ik lig in bed, mijn vrouw ligt er dwars in, met d'r handen op m'n buik tegen ons kereltje te praten. Ze is hem heel verheugd aan het vertellen welke tekenfilms ze straks samen gaan kijken. Toen "happy tree friends" genoemd werd heb ik een corrigerende tik uitgedeeld :')
pi_99728657
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:52 schreef Jipster het volgende:
Was hier nou laatst iemand die zich beurs van onderen voelde? Ja, zonder bevallen te zijn ;)
Susie was jij dat? Weet je ook hoe dat komt?

Ik heb ook al een aantal dagen een beurs gevoel van onder, met opstaan uit bed en bv bij een been optillen dat voelt het heel zwaar van onder? :?
Ik heb er ook een hele tijd last van gehad (vanaf 14 weken zwangerschap zo ongeveer, en bij 18 weken was het inderdaad het gevoel wat jij beschrijft) Bij mij zijn de klachten gekomen door het iets te fanatiek sporten (dacht dat dat nog wel ging en had op het moment zelf nergens last van maar daarna des te meer) dacht dat het met een paar dagen rustig aan doen wel over zou gaan, maar helaas.
De pijn zat voor m'n gevoel echt in m'n schaambotje en voelde idd of dat ik een knietje gehad had in m'n kruis. Ben hier voor naar de fysio geweest en heb oefeningen gekregen om m'n bekkenbodem sterker te maken (maar die te vaak doen resulteerde ook weer in pijn ivm overbelasting daarbeneden) En de pijn zat te laag voor een bekkenband (hoogstwaarschijnlijk, en heb dit ook niet meer geprobeerd aangezien ze best duur zijn in aanschaf en het voor hele grote kans toch niet zou gaan werken).
De ergste pijn was inderdaad bij omdraaien in bed, tillen en bij mij ook bij uit de auto stappen, maar ook het op gang komen met lopen als ik gezeten had.

Als ik je mag adviseren dan ga naar een fysio, wellicht dat het bij jou wel met oefeningen te verhelpen is, en ze kan sowieso tips geven om beter uit bed te stappen e.d.

Bij mij heeft het in eerste instantie helaas niet echt geholpen, maar ik weet er nu wel goed mee om te gaan en heb er de laatste weken minder last van (of het valt minder op) behalve als ik echt te veel getild heb ofzo..

Dus echt ga naar de fysio nu je er op tijd bij bent, zo kun je hoop ik erger voorkomen en het zou helemaal mooi zijn als de klachten zelfs minder worden.

wat de fysio me dan wel weer voor goede hoop gaf is dat wanneer vrouwen al vroeg in de zwangerschap bekkenklachten hadden, dat de bevalling dan juist meestal wat soepeler gaat omdat het daar beneden al helemaal verweekt is. Die hoop die koester ik dus maar (al is het natuurlijk maar afwachten of het zo is.. maar ik heb iig hoop :P )
pi_99728871
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 22:50 schreef Nirak het volgende:
Oke, picture this:
Ik lig in bed, mijn vrouw ligt er dwars in, met d'r handen op m'n buik tegen ons kereltje te praten. Ze is hem heel verheugd aan het vertellen welke tekenfilms ze straks samen gaan kijken. Toen "happy tree friends" genoemd werd heb ik een corrigerende tik uitgedeeld :')
Ik ken het niet happy tree friends, dus even gegoogeld, maar als ik de plaatjes zo bekijk is het niet iets om met een baby/peuter/kleuter te kijken, misschien als ie van de basisschool af is dat het zou kunnen maar zelfs dan.. :X dus ik snap je corrigerende tik helemaal o|O
  woensdag 20 juli 2011 @ 23:21:42 #105
100412 mefke79
komt goed!
pi_99729986
Jipster, zo begonnen de bekkenklachten bij mij ja, ergens in week 14. Ik kon mijn been niet meer van de vloer krijgen. Wat Hilliebillie zegt, naar de fysio daar mee.

Om alle dames met bekkenklachten nog even op te beuren: het gaat nu (6 weken na de geboorte van Tienus) prima. Ik was mijn beknelde zenuw na de bevalling al kwijt (net zoals Aventura) en ook mijn bekken gaat goed. Dat is dan wel na een sluitlaken de eerste dagen, een bekkenband & correctiebroekje daarna en nu heel soms nog de bekkenband. Maar, ik heb gisteren bijvoorbeeld op lage hakjes een uur gestaan tijdens een crematie en dat ging. Daarna was ik heel blij om te kunnen zitten, maar na de vorige bevalling was ik na 9 maanden nog niet zo ver. Ik ben dus heel blij dat ik er op tijd bij was, de bekkenband heel veel gedragen heb en dat ik een enorme portie geluk gehad heb.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_99731143
Ik heb vanavond maar gelijk salade met brie en honing uit de oven gegeten. Ik eet meer kaas dan vlees dus ben weer helemaal gelukkig. Mijn lieve vriend is over een kwartier jarig en word 30, waren van plan groot feest te vieren zaterdag maar gaat m niet wordn nu :( door mij, voel me echt schuldig en lullig tegenover hem al zegt hij dat dat niet nodig is en het belangrijker is dat ik rustig aan doe voor ons meisje. Maar voelt gewoon echt kut !
  woensdag 20 juli 2011 @ 23:48:10 #107
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99731320
je niet schuldig voelen MJ; dat heeft geen enkele zin! je maakt je vriend veeeeel gelukkig als jullie kindje goed blijft zitten waar ze zit; en jij je rust neemt...
vooral niet gaan lopen stressen, want dat is niet goed voor je.
Tis niet anders, je vriend viert volgend jaar maar; dat ie voor de 2e keer 30 wordt :D

en ik zal zo maar eens een poging tot slapen gaan doen. Denk dat mijn middagdutje te goed was.. ben nog niet echt moe namelijk.... hmmm
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_99732194
Mjah blijf me toch wel rot voelen erdoor.
Alles draait laatste tijd om mij, en hij doet zoveel voor me,en is zo'n schatje, vind gewoon dat hij het verdiend maar hij wilt het ook niet vieren zonder mij dus is het geannuleerd, ik had een zaal gehuurd voor 200 man namelijk.
Bj, ik sliep eerst echt elke avond rond een uur of 11, tegenwoordig is het elke x rond 1 u half 2, totaal geen normaal ritme meer.

Vraag me af hoe t bij cynthia gaat !!

En ik wacht nog steeds op pm met de naam vd zoon van aventura btw dus als iemand m heeft let me know please !
pi_99732520
Ik wacht ook op zo een pm :)

En mj je ziet het niet helemaal helder meer, het draait niet om jou! Het draait om jullie meiske! En die groeit in jou, maar als ze in je vriend had gegroeid was jij waarschijnlijk net zo zorgzaam met hem om gegaan als hij nu met jou! Het is lastig enzo, maar je moet je er niet schuldig over voele, het is overmacht jullie kunnen er niets aan doen, maar ik snap je gevoel wel hoor, kus voor jou!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_99732830
Mjah je hebt gelijk mamapurk, zo had ik het niet bekeken, als ze in hem had gegroeid zou ik ook zo reageren. Thanks ! X
pi_99732888
You're welcome en slaap lekker :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_99732998
Jij ook slaap lekker ( en de rest ook )
Eerst nog ff ghost hunters kijken, en kijken of er cynthia nieuws is hier !!
pi_99733254
Om 20:13 is onze zoon C a s geboren, 4200 gram! Lig in het ziekenhuis in Zwolle. Mijn kanjer had een heel moeilijke start maar het gaat nu beter. :) Ben hartstikke verliefd! Nu lekker slapen..
pi_99733378
Owwww cynthia !! Gefeliciteerd met de geboorte van je mannetje ! Gelukkig dat het wat beter gaat met m, snap dat je verliefd bent, denk dat je gelijk smelt als je je kindje ziet.
Rust lekker uit ! En ga lekker genieten van je mannetje !!
pi_99733436
Cyntiaa van harte met je zoon!! Gelukkig dat het nu beter met hem gaat al weer!
Slaap lekker en ga lekker van hem genieten!

Mooie naam ook trouwens!
pi_99733895
Kon het niet laten nog even te checken.
Hartelijk gefeliciteerd Cyntia! Fijn dat het beter gaat nu. Rust goed uit en geniet ! :*
I'm not a sinner.
  donderdag 21 juli 2011 @ 02:27:31 #117
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_99736392
Cyntiaa, gefeliciteerd!! Een flinke aanloop en een lastige start, maar nu genieten. Ik wens je een fijne kraamtijd!!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  donderdag 21 juli 2011 @ 04:53:42 #118
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_99737492
Cynthiaa GEFELICITEERDddddddddd (zo ff blauwe jompels gejat van PM-girl :9 )
Gelukkig gaat het al gauw beter met je kanjer ;)
Ik ben benieuwd naar zijn foto *O*
Rayen 2½ jaar!
  donderdag 21 juli 2011 @ 05:02:20 #119
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_99737519
Gefeliciteerd!!!! :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  donderdag 21 juli 2011 @ 06:56:18 #121
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_99737675
Cynthiaa gefeliciteerd met c a s, wat een leuke naam!

En help, nu sta ik bovenaan..ik durf helemaal niet meer.
pi_99737681
Gefeliciteerd Cyntiaa! Geniet heerlijk van jullie mannetje *O*
Tralalalaaa
pi_99737684
En holy moly, ik sta in de top 10 :o
Tralalalaaa
  donderdag 21 juli 2011 @ 07:08:13 #124
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_99737736
Mogguh!

En vers jommetje voor Cyntiaa! Gefeliciteerd! Hopelijk gaat het al beter met hem (en jou)!

Miss-jones, gefeliciteerd met je vriend. En je moet je even niet druk maken of dat feest, dat kleine meisje is het aller belangrijkst nu!

Hier is het wel redelijk. Kijk wel uit naar het weekend, even een paar daagjes voor mezelf en de kleine.
pi_99737747
Cynthiaa gefeliciteerd met je mannetje! *O*

Mooie naam!
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')