Ik heb ook alleen in het donker lastquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:17 schreef Susie het volgende:
Ik ben er achter gekomen dat wanneer ik 's avonds iets met sinasappel erin (limonade of jus), dat ik dan ook last van maagzuur krijg... doe ik niet meer dus! ' morgens kan ik het wel gewoon hebben??
Nope, begint al als ik gewoon op de bank zit.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:21 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen in het donker last
Komt omdat je gaat liggen dan, denk ik
In lever kunnen grote hoeveelheden vitamine A voorkomen. Eet daarom geen lever tijdens de zwangerschap. Teveel vitamine A tijdens de zwangerschap kan leiden tot aangeboren afwijkingen bij je kind. Beleg daarom met leverproducten maximaal één boterham per dag. Leverproducten zijn leverworst, -pastei, paté, Hausmacher en Berlinerquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:33 schreef Jipster het volgende:
Sinasappelsap is ook vrij zuur natuurlijk, maar wel raar je er 's ochtends geen last van hebt.
Ik heb afgelopen week een paar dagen een sneetje stokbrood met pate gegeten. Ik vind dat zo lekker pate forestiere! Ik dacht dat elke dag een broodje met pate o.i.d. wel mocht. Verder eet ik het nooit, dus dacht 1 broodje per dag voor 5dgn wel kon..
Een glaasje wijn drink ik af en toe nog wel hoor.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 07:56 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Gister een avondje met vrienden, waarbij er ook gedronken werd. Dan mis ik het wel. Maar ik mis vooral een goede biefstuk.![]()
Zijn die standaard dingen die je niet mag eten nog steeds verboden als je borstvoeding geeft? Of is het dan alleen drank?
Wat ik trouwens ook mis is het tegen m'n man aankruipen 's nachts. Eerder sliepen we altijd lepeltje-lepeltje, maar dat vind ik nu veel te warm.
Oef, dat zou ik zo missen...misschien vind ik dat nog wel het lastigste aan een zwangerschap.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:16 schreef miss-jones25 het volgende:
makkelijke sex, ik mag helemaal geen sex meer![]()
Oh dat sucks.. Mag hand en mondwerk nog wel dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:16 schreef miss-jones25 het volgende:
makkelijke sex, ik mag helemaal geen sex meer![]()
Dat idd jaquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:21 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh dat sucks.. Mag hand en mondwerk nog wel dan?
Hier kan het ook nog wel, maar voelt niet echt prettig vind ik zelf, is toch anders.... heb lief er nog niet naar gevraagd eigenlijk, merk dat hij wel veel meer op zijn armen steunt!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:21 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh dat sucks.. Mag hand en mondwerk nog wel dan?
Hier kan de man nog gewoon bovenop trouwens. Alles lukt nog
Heb net wat gezien bij Babypark, zit hier in de buurt, dus rij ik nu even naar toe! Thanks!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:20 schreef Vlindur het volgende:
Susie, je kunt wel via internet bestellen, maar van te voren bekijken wát je wilt bestellen is wel heel handig. Het kan er online heel groot en luxe uitzien en dan blijkt het in het echt een krakkemikkig ding te zijn ofzo.
Maakt niet ui, zolang ik het maar lekker vind.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:47 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Trust me, het lijkt nergens op, al zeker niet op filet americain!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |