kleurtjes en motiefjes enne enne meeeeeeeeeeerquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Vreten jullie die doeken op of zo? Wij hadden er twee en dat voldeedVoordat de nieuwe mama's nerveus worden en denken dat ze er nog 5 bij moeten kopen
![]()
Ik vind deze zo leuk:quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:06 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
kleurtjes en motiefjes enne enne meeeeeeeeeeer
kijk, dat bedoel ikquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:07 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik vind deze zo leuk:
[ afbeelding ]
Muhahahahhaaaaa!quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:53 schreef Poppedein het volgende:
Lishe, door jou heb ik vandaag veel te veel ge-saled bij Villa Kakelbont!
kostdat/quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:09 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Kijk, dat dacht ik wel! Dees is ook wel mooi:
[ afbeelding ]
Leuk als setje.
19 eur, bij amazon.dequote:Op donderdag 21 juli 2011 21:14 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
kostdat/
ik kan m niet goed vinden, ook niet via de link
http://www.babynu.nl/cole(...)en-birds-p-7387.htmlquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:14 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
kostdat/
ik kan m niet goed vinden, ook niet via de link
oh wat een leukerdquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:07 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik vind deze zo leuk:
[ afbeelding ]
Ik doelde ook op je HEMA-sale-shopping-spreequote:Op donderdag 21 juli 2011 21:19 schreef Kleurdoos het volgende:
Hema? nee joh, daar koop ik bijna niets, toevallig die uitverkoop
Maar H&M, Zara, Smafolk en Molo zijn grote boosdoeners
die rode heb ik nog van elin iddquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:20 schreef mignonne het volgende:
[..]
oh wat een leukerd![]()
Wij hebben 2 van die badcape gevallen en dat voldoet prima. Voor oudste gebruik ik tegenwoordig gewone handdoeken omdat ik meestal vergeet om zo'n badcape van boven mee te pakken
En omslagdekentje/doek daar hebben we er 3 van. 1 rood-met-witte stippen van de Hema, die gebruikten we als dekentje in de wandelwagen en de cosi, maar oudste spuugde die tijdens een uitje finaal onderdus toen een bijgekocht.
En een dikkere van lodger, die kreeg je toen gratis bij een tijdschrift-abo ofzo? Ook gebruikt als dekentje.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:21 schreef Kleurdoos het volgende:
stom mens
monddoekjes, hydrofielen en slabbertjes
BIJPASSEND
verdorie
*klik*
leuk is ie he, heb m overwogen in t groen voor elin, maar dan koop ik net zo lief 4 jurkjes bij de H&M voor dat geldquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:22 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik doelde ook op je HEMA-sale-shopping-spree.
Ik zat net nog naar deze Smafolk-jurk te smachten...
[ afbeelding ]
Molo is ook helemaal. Heb je niet nog wat afdankertjes van Elin van die merken???
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:21 schreef Kleurdoos het volgende:
stom mens
BIJPASSEND
verdorie
*klik*
Met het risico dat ik een domme vraag stel... Welke buren? Henk & Gerda hiernaast zijn dik in de 80 dus die verdenk ik er niet van...quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:23 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
![]()
TM probeer het forum eens bij de buren, daar zijn ze enorm merk-gevoelig voor die Scandinavische dingen, komen er regelmatig voorbij.
Hahahahahha Henk en Gerdaquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:25 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Met het risico dat ik een domme vraag stel... Welke buren? Henk & Gerda hiernaast zijn dik in de 80 dus die verdenk ik er niet van...
je vergeet de mutsjes en slaapzakjes!quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:21 schreef Kleurdoos het volgende:
stom mens
BIJPASSEND
verdorie
*klik*
ooh die had Noortje ook, en die blijft zeker nog even, al is het dan in de kinderkleertjesdoos deel 1.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:39 schreef Spewey het volgende:
Henk & Gerda...![]()
Ik ben dol op Molo, dit is echt m'n favo shirtje van Zoë, kan het niet over m'n hart verkrijgen om deze weg te doen en baal ervan dat ik hem niet in nog 3 maten heb gekocht vorig jaar.
[ afbeelding ]
ik zat precies t zelfde te denken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vind het allemaal erg leuk Fannetje. Maar die longsleeve met boom en die shirtjes met blouse stukken er onder vooral
Ik heb tig hema's hier in de buurt maar toch duidelijk de verkeerde. Weinig uitverkoop en allemaal niet zulke leuke prijsjes.
Jullie hebben wel 2 verdiepingenquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik woon in een behoorlijk grote stad en heb het ook niet hoor
Ik heb er meerdere met twee verdiepingen hier in de buurt maar helaas zegt dat echt niks over de ruimte besteed aan kinderkleding en hun sale.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:00 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Jullie hebben wel 2 verdiepingen
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:58 schreef mignonne het volgende:
Maar zeg eh... poppedeinske, waar blijft die foto dan? Ik heb die telefoonkabel niet voor niks onder je bank vandaan gevist eh![]()
Ja, maar dan kun je 'm toch wel even tijdelijk uitlenen? Krijg je 'm daarna terugquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:00 schreef Spewey het volgende:
Molo shirtje is wel 74 maar die zit ook hier in de bewaardoos want misschien ooit enzo
Nou op de Frederik Hendriklaan (nja willem de zwijgerlaan), waren ze er niet te goed voor hoor! (daar werkte ik dus)quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb er meerdere met twee verdiepingen hier in de buurt maar helaas zegt dat echt niks over de ruimte besteed aan kinderkleding en hun sale.
Son. Ik kan het nog in Wassenaar proberen. Misschien zijn ze daar te goed voor de hema![]()
Het is ook al een paar jaar terug hoor. In ieder geval toen ze nog alleen in het centrum zaten geloof ik. Mja, het scheelt iig in de portemonnee.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:55 schreef Poppedein het volgende:
Lach maar Lishe! Alles wat weg is hoef jij mooi niet meer te kopen(Ik liep er gewoon per ongeluk tegenaan.. ik ben gestuurd van boven, ik zweer t!)
nee DML, die site is verschrikkelijk idd! en KJ, t verbaasd me echt dat ze daar zo onvriendelijk waren, ik vind die opmerking echt verschrikkelijkIk ben juist een keer bij een online bestelling en vandaag ook enorm goed geholpen (Nou ja, ik gaf ook veel geld uit
) Ik had Jelte in de doek en kon daardoor wat minder makkelijk bukken, waardoor ze vast wat dingen van me aanpakte en toen hij uiteindelijk ging huilen en ik vertelde dat hij honger had bood ze me aan om in hun personeelsruimte te voeden..dat vond ik echt superattent!
das ook zo'n hoek waar k nooit komquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:21 schreef mignonne het volgende:
DML en Son, in De Lier waren dingen wel fors afgeprijsd, maar daar moet je maar net willen zijn natuurlijk![]()
![]()
das wel een wat kleinere Hema en er hing nu niet zo veel meer, hoewel ik niet op jongensspul gelet heb. Wel veel vestjes voor 2 euro! en broekjes ook met korting geloof ik.
O! Dat herken ik ook helemaal niet. Juist niet eigenlijk. De kinderen mogen overal op en aan zitten (quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:26 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Die zit hier in Zwolle. (ik vind die mensen daar zo onvriendelijk en niet leuk, dat ik weiger er te kopen). Ze hebben mijn schoonzusje met huilbaby gevraagd de winkel te verlaten. Hallo, je hebt babyspullen....
Ik schrok me de tering, tas kwijtquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:58 schreef mignonne het volgende:
Maar zeg eh... poppedeinske, waar blijft die foto dan? Ik heb die telefoonkabel niet voor niks onder je bank vandaan gevist eh![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:04 schreef Poppedein het volgende:
Hij ligt daar in ieder geval, of ie veilig is is een tweede
jawel maar geen CCquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:29 schreef mignonne het volgende:
[..]!
MP daar hebben ze webshoppen voor uitgevondenheb je geen laptop tijdens je slaapdienst ofzo?
Nee nog niet maar volgens mij had jij eerder besteld dan ik en de post komt hier altijd laat. En ik hoop maar met heel mijn hart dat het niet bij de douane ligtquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:05 schreef Spewey het volgende:
Dml, is die berg leggings er al? Net lag hier de legging die ik apart had besteld in de bus, erg schattig in het echt.

Ja leuk is ie hè, helemaal omdat ie ook nog eens geen drol kostte, 2 zoveelquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:59 schreef miss-jones25 het volgende:
gister van mijn opa gekregen
hij is 79 en koopt baby kleertjes voor ons meisje echt schattig haha
[ afbeelding ]
poppedein ik ben echt verliefd op dat badpakje![]()
Staat hem super! Het blijft maf om te beseffen dat Ivan er allang niet meer in past en dat 'ie bij Niels nog steeds vrij groot zit.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:06 schreef Twinkly het volgende:
Claudia, kijk!
[ afbeelding ]
Zien jullie de foto ook gedraaid? Op photobucket en op mijn pc staat hij wel goed![]()
Nee de vorige is dinsdag geleverd (maar werd vorige week vrijdag voor het eerst aangeboden). Dit is de nieuwe bestelling. Bij mij stond er ook dat het de 26e geleverd zou worden. Misschien krijg jij het ook al vandaagquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:22 schreef Claudia_x het volgende:
Je vorige GAP-bestelling, wickie? De bestelling die ik geplaatst heb is al verzonden en wordt de 26e geleverd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |