abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99769725
Wauw Fannetje wat een goeie buit! :o O+

Maar zeg eh... poppedeinske, waar blijft die foto dan? Ik heb die telefoonkabel niet voor niks onder je bank vandaan gevist eh :P O-)
:)
pi_99769736
Ik woon in een behoorlijk grote stad en heb het ook niet hoor :N
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_99769771
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 21:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vind het allemaal erg leuk Fannetje. Maar die longsleeve met boom en die shirtjes met blouse stukken er onder vooral O+

Ik heb tig hema's hier in de buurt maar toch duidelijk de verkeerde. Weinig uitverkoop en allemaal niet zulke leuke prijsjes.
ik zat precies t zelfde te denken.
Als je een leuke in de buurt tegenkomt, geef even een gil ;)

Ik weet trouwens er wel 1 die ook vrij makkelijk afprijst (tenminste toen ik er werkte), maar die had ook al heel snel niks meer :') (klein filiaal en een koopgrage buurt)

In mijn dorp IS niet eens een hema..

Fannetje leuke spullen!
pi_99769866
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 21:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik woon in een behoorlijk grote stad en heb het ook niet hoor :N
Jullie hebben wel 2 verdiepingen
pi_99769891
Oeh, lekker Fannetje, hele leuke buit! (hmm, die longsleeve met boom is de bovenkant van Zoë's pyjama die ze nu aan heeft). Molo shirtje is wel 74 maar die zit ook hier in de bewaardoos want misschien ooit enzo :D
pi_99769905
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 22:00 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Jullie hebben wel 2 verdiepingen
Ik heb er meerdere met twee verdiepingen hier in de buurt maar helaas zegt dat echt niks over de ruimte besteed aan kinderkleding en hun sale.

Son. Ik kan het nog in Wassenaar proberen. Misschien zijn ze daar te goed voor de hema :+
The way you rock'n'roll
pi_99769940
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 21:58 schreef mignonne het volgende:
Maar zeg eh... poppedeinske, waar blijft die foto dan? Ik heb die telefoonkabel niet voor niks onder je bank vandaan gevist eh :P O-)
:o true true... Ik ga even kijken of ik m kan her-vinden in de bouwtroep ;)
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_99770015
Dit komt allemaal uit Den Bosch.

Ik was nog nooit in de koopjeskelder geweest, maar ik was met mijn koopjesjagervriendin en die vond dat ik daar echt even moest gaan kijken. We kwamen eerst in een heel klein gedeeltje, maar er zat een deur en daarachter hoorden we stemmen, dus gingen we daar ook maar een kijkje nemen en daar hing nog veel meer!

En ja Spewey, ik zag idd later dat dat een pyjama shirt is, maar er was dus geen broek en ik had besloten dat ik 'm ook gewoon leuk vindt als longsleeve :P
pi_99770089
Fannetje, wat een leuke buit :D

Ik heb ook weer wat spul van de Hema meegenomen, met name broeken voor 2 euro en nog wat spul voor het dochterje van een vriendin die nu toch echt geboren moet worden!
Heel verleidelijk als je elke dag tijdens het werken wel 10 keer langs de Hema fietst en je weet dat er misschien wel meer bij de uitverkoop rekken is gehangen.
pi_99770135
Ik vind hem ook leuk als longsleeve! zo heeft ze hem ook wel eens aan. :@
pi_99770177
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 22:00 schreef Spewey het volgende:
Molo shirtje is wel 74 maar die zit ook hier in de bewaardoos want misschien ooit enzo :D
Ja, maar dan kun je 'm toch wel even tijdelijk uitlenen? Krijg je 'm daarna terug :P
pi_99770211
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 22:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ik heb er meerdere met twee verdiepingen hier in de buurt maar helaas zegt dat echt niks over de ruimte besteed aan kinderkleding en hun sale.

Son. Ik kan het nog in Wassenaar proberen. Misschien zijn ze daar te goed voor de hema :+
Nou op de Frederik Hendriklaan (nja willem de zwijgerlaan), waren ze er niet te goed voor hoor! (daar werkte ik dus)

Maar misschien prijzen ze in Wassenaar wel flink af :D Zou leuk zijn ;)
pi_99770867
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 21:55 schreef Poppedein het volgende:
Lach maar Lishe! Alles wat weg is hoef jij mooi niet meer te kopen ;) (Ik liep er gewoon per ongeluk tegenaan.. ik ben gestuurd van boven, ik zweer t!)
nee DML, die site is verschrikkelijk idd! en KJ, t verbaasd me echt dat ze daar zo onvriendelijk waren, ik vind die opmerking echt verschrikkelijk :o Ik ben juist een keer bij een online bestelling en vandaag ook enorm goed geholpen (Nou ja, ik gaf ook veel geld uit :') ) Ik had Jelte in de doek en kon daardoor wat minder makkelijk bukken, waardoor ze vast wat dingen van me aanpakte en toen hij uiteindelijk ging huilen en ik vertelde dat hij honger had bood ze me aan om in hun personeelsruimte te voeden..dat vond ik echt superattent!
Het is ook al een paar jaar terug hoor. In ieder geval toen ze nog alleen in het centrum zaten geloof ik. Mja, het scheelt iig in de portemonnee.
*poef* nu is het weg
pi_99771085
Grote of kleine Hema zegt idd volgens mij helemaal niets. Hier ook maar een redelijk kleine hema en wel een heleboel sale! In Utrecht zit een grote Hema en daarvan hoorde ik dat er veel minder was afgeprijsd.
pi_99771128
DML en Son, in De Lier waren dingen wel fors afgeprijsd, maar daar moet je maar net willen zijn natuurlijk :') :D
das wel een wat kleinere Hema en er hing nu niet zo veel meer, hoewel ik niet op jongensspul gelet heb. Wel veel vestjes voor 2 euro! en broekjes ook met korting geloof ik.
pi_99771327
ik heb net weer iets tofs kunnen scoren, maar daar post ik snel een foto van als het er is O+

zo cute O+

en nu ga ik eens kijken of ik zo'n muts kan haken yo
  donderdag 21 juli 2011 @ 22:25:44 #267
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_99771336
nog leuke sites voor de wat grotere meisjes? maatjes 110 enzo..
m'n handen jeuken :')
pi_99771431
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 22:21 schreef mignonne het volgende:
DML en Son, in De Lier waren dingen wel fors afgeprijsd, maar daar moet je maar net willen zijn natuurlijk :') :D
das wel een wat kleinere Hema en er hing nu niet zo veel meer, hoewel ik niet op jongensspul gelet heb. Wel veel vestjes voor 2 euro! en broekjes ook met korting geloof ik.
das ook zo'n hoek waar k nooit kom :P
Hoewel ik natuurlijk in jouw buurdorp werk en woensdags kan ik dan wel doorrijden :P
Ben ik toch in de buurt :')
pi_99771549
Thanks for the tip Mignonne.

KD, dit vind ik echt een shirt voor je Polle maar pas vanaf 92 :P

The way you rock'n'roll
  donderdag 21 juli 2011 @ 22:35:07 #270
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_99771807
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 20:26 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Die zit hier in Zwolle. (ik vind die mensen daar zo onvriendelijk en niet leuk, dat ik weiger er te kopen). Ze hebben mijn schoonzusje met huilbaby gevraagd de winkel te verlaten. Hallo, je hebt babyspullen....
O! Dat herken ik ook helemaal niet. Juist niet eigenlijk. De kinderen mogen overal op en aan zitten ( :D ). Ik weiger Sammies. Luuke paste daar ooit een jurk (heeel mooi, ik zou 'm kopen) toen de mevrouw hysterisch zei dat ze 'm "heeeeel voorzichtig" uit moest doen. Komop, het is geen porcelein. Ik liet 'm na nog 2 showrondes keurig hangen.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_99772021
:o Ik geloof dat ik daar nog even snel een knoopje vanaf getrokken had voor ik m weer in t rek terughing ;)
pi_99772244
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 21:58 schreef mignonne het volgende:

Ik schrok me de tering, tas kwijt :o, maar die ligt nog veilig (denk ik) bij schoonmoeders...oi!

So far:
pi_99772797
woh :o dat hoop ik dan maar ja...

Leuk! Dat badpakje voor Lena is geweldig O+
Toffe dingen ook voor je kleine grote man <3
pi_99773510
Hij ligt daar in ieder geval, of ie veilig is is een tweede ;)
pi_99773549
Echt he nu heb ik nog meer zin om te gaan shoppen maar heb er gewoon geen tijd voor... Poppedein geweldige buit!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')