quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:04 schreef Poppedein het volgende:
Hij ligt daar in ieder geval, of ie veilig is is een tweede
jawel maar geen CCquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:29 schreef mignonne het volgende:
[..]!
MP daar hebben ze webshoppen voor uitgevondenheb je geen laptop tijdens je slaapdienst ofzo?
Nee nog niet maar volgens mij had jij eerder besteld dan ik en de post komt hier altijd laat. En ik hoop maar met heel mijn hart dat het niet bij de douane ligtquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:05 schreef Spewey het volgende:
Dml, is die berg leggings er al? Net lag hier de legging die ik apart had besteld in de bus, erg schattig in het echt.

Ja leuk is ie hè, helemaal omdat ie ook nog eens geen drol kostte, 2 zoveelquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:59 schreef miss-jones25 het volgende:
gister van mijn opa gekregen
hij is 79 en koopt baby kleertjes voor ons meisje echt schattig haha
[ afbeelding ]
poppedein ik ben echt verliefd op dat badpakje![]()
Staat hem super! Het blijft maf om te beseffen dat Ivan er allang niet meer in past en dat 'ie bij Niels nog steeds vrij groot zit.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:06 schreef Twinkly het volgende:
Claudia, kijk!
[ afbeelding ]
Zien jullie de foto ook gedraaid? Op photobucket en op mijn pc staat hij wel goed![]()
Nee de vorige is dinsdag geleverd (maar werd vorige week vrijdag voor het eerst aangeboden). Dit is de nieuwe bestelling. Bij mij stond er ook dat het de 26e geleverd zou worden. Misschien krijg jij het ook al vandaagquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:22 schreef Claudia_x het volgende:
Je vorige GAP-bestelling, wickie? De bestelling die ik geplaatst heb is al verzonden en wordt de 26e geleverd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |