Ik doelde ook op je HEMA-sale-shopping-spreequote:Op donderdag 21 juli 2011 21:19 schreef Kleurdoos het volgende:
Hema? nee joh, daar koop ik bijna niets, toevallig die uitverkoop
Maar H&M, Zara, Smafolk en Molo zijn grote boosdoeners
die rode heb ik nog van elin iddquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:20 schreef mignonne het volgende:
[..]
oh wat een leukerd![]()
Wij hebben 2 van die badcape gevallen en dat voldoet prima. Voor oudste gebruik ik tegenwoordig gewone handdoeken omdat ik meestal vergeet om zo'n badcape van boven mee te pakken
En omslagdekentje/doek daar hebben we er 3 van. 1 rood-met-witte stippen van de Hema, die gebruikten we als dekentje in de wandelwagen en de cosi, maar oudste spuugde die tijdens een uitje finaal onderdus toen een bijgekocht.
En een dikkere van lodger, die kreeg je toen gratis bij een tijdschrift-abo ofzo? Ook gebruikt als dekentje.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:21 schreef Kleurdoos het volgende:
stom mens
monddoekjes, hydrofielen en slabbertjes
BIJPASSEND
verdorie
*klik*
leuk is ie he, heb m overwogen in t groen voor elin, maar dan koop ik net zo lief 4 jurkjes bij de H&M voor dat geldquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:22 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik doelde ook op je HEMA-sale-shopping-spree.
Ik zat net nog naar deze Smafolk-jurk te smachten...
[ afbeelding ]
Molo is ook helemaal. Heb je niet nog wat afdankertjes van Elin van die merken???
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:21 schreef Kleurdoos het volgende:
stom mens
BIJPASSEND
verdorie
*klik*
Met het risico dat ik een domme vraag stel... Welke buren? Henk & Gerda hiernaast zijn dik in de 80 dus die verdenk ik er niet van...quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:23 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
![]()
TM probeer het forum eens bij de buren, daar zijn ze enorm merk-gevoelig voor die Scandinavische dingen, komen er regelmatig voorbij.
Hahahahahha Henk en Gerdaquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:25 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Met het risico dat ik een domme vraag stel... Welke buren? Henk & Gerda hiernaast zijn dik in de 80 dus die verdenk ik er niet van...
je vergeet de mutsjes en slaapzakjes!quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:21 schreef Kleurdoos het volgende:
stom mens
BIJPASSEND
verdorie
*klik*
ooh die had Noortje ook, en die blijft zeker nog even, al is het dan in de kinderkleertjesdoos deel 1.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:39 schreef Spewey het volgende:
Henk & Gerda...![]()
Ik ben dol op Molo, dit is echt m'n favo shirtje van Zoë, kan het niet over m'n hart verkrijgen om deze weg te doen en baal ervan dat ik hem niet in nog 3 maten heb gekocht vorig jaar.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |