quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:
Wees blij dat het geen vrachtwagen-accu is.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]mooi was klaar wakker
![]()
En me arm tintelde nog lekker na
PTA klus fuckupquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:05 schreef ook_gek het volgende:
Nou accu verhaal krijgt vervolg!
Gister avond accu afgekoppelt toen ik terug kwam van me werk en dus vol.
Vanmorgen om 6uur accu aankoppelen starten en meer dan een zuchtje kwam er niet uit
De toeter piepte nog heel zielig en zachtjes.
Lang verhaal kort. Het probleem was dus de accu en geen lekstroom.
Vanmorgen op de fiets direct nieuwe accu gaan halen. Effe inbouwen, een flinke klap gehad tijdens het aansluiten. Kop en pols gestoten, en hard ook en de hele buurt wakker door me gescheld
Ik stond tussen flats in dus dat galmt lekker.
Tijdens het vastdraaien van de minnpool kwam ik met de sleutel in aanraking met de plus pool. Stoot stroom door me flikker dus hoofd omhoog bak vol tegen de kofferbak ( ja accu zit achter in ) pols tegen de auto aan pffff
En dat allemaal op de vroege ochtend
Maar hij werkt weer
OK, dus je hebt je accu staan kortsluiten? Nog mazzel dat die sleutel niet door je hoofd is gevlogen. Maar 12 Volt daar krijg je geen opsodemieter van hoor.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:05 schreef ook_gek het volgende:
Nou accu verhaal krijgt vervolg!
Gister avond accu afgekoppelt toen ik terug kwam van me werk en dus vol.
Vanmorgen om 6uur accu aankoppelen starten en meer dan een zuchtje kwam er niet uit
De toeter piepte nog heel zielig en zachtjes.
Lang verhaal kort. Het probleem was dus de accu en geen lekstroom.
Vanmorgen op de fiets direct nieuwe accu gaan halen. Effe inbouwen, een flinke klap gehad tijdens het aansluiten. Kop en pols gestoten, en hard ook en de hele buurt wakker door me gescheld
Ik stond tussen flats in dus dat galmt lekker.
Tijdens het vastdraaien van de minnpool kwam ik met de sleutel in aanraking met de plus pool. Stoot stroom door me flikker dus hoofd omhoog bak vol tegen de kofferbak ( ja accu zit achter in ) pols tegen de auto aan pffff
En dat allemaal op de vroege ochtend
Maar hij werkt weer
quote:
Het was veer het schrik effect natuurlijkquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
OK, dus je hebt je accu staan kortsluiten? Nog mazzel dat die sleutel niet door je hoofd is gevlogen. Maar 12 Volt daar krijg je geen opsodemieter van hoor.
effe googelen? Vind hem zo rap ook nietquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:37 schreef pgrferrari het volgende:
Er is toch ook een auto audiotopic te vinden in PTA?
Kan hem niet vinden
Mits genoeg watt kun je daar wel een optater van krijgen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
OK, dus je hebt je accu staan kortsluiten? Nog mazzel dat die sleutel niet door je hoofd is gevlogen. Maar 12 Volt daar krijg je geen opsodemieter van hoor.
Auto-audio topic #4quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
effe googelen? Vind hem zo rap ook niet
Watt? Watt is het product van spanning en stroom. Ervan uitgaande dat ook_gek zijn naam geen eer aan doet en niet met de handjes vochtig van verzadigd zout water aan zijn accu klust, krijgt ie van 12 V geen optater. Een tinteling, hooguit.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Mits genoeg watt kun je daar wel een optater van krijgen.
Waarom zou die sleutel moeten gaan vliegen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
Uhm..... Maak ik het verhaal erger als ik met me hand me achrerruid condens vrij gemaakt heb voor ik aan de slag ging :xquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Watt? Watt is het product van spanning en stroom. Ervan uitgaande dat ook_gek zijn naam geen eer aan doet en niet met de handjes vochtig van verzadigd zout water aan zijn accu klust, krijgt ie van 12 V geen optater. Een tinteling, hooguit.
Kewl, maarrehhh.. je hebt nu dus achter ander rubber als voor?quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:05 schreef Anne het volgende:
200 euro armer, maar wel een jaar APK rijker.
briljantjequote:Op woensdag 20 juli 2011 16:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uhm..... Maak ik het verhaal erger als ik met me hand me achrerruid condens vrij gemaakt heb voor ik aan de slag ging :x
Ja.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kewl, maarrehhh.. je hebt nu dus achter ander rubber als voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |