Als ik om uitleg vraag is dat offtopic?quote:
(even aandacht vragen voor dit artikel, tussen het gekibbel door)quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:05 schreef Lavenderr het volgende:
Interessant artikel.
Ontdekking door Nobelprijswinnaar Luc Montagnier:
http://webwereld.nl/nieuw(...)rtatie--van-dna.html
Een bloemlezing van denigratiequote:Op woensdag 20 juli 2011 14:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, de denigrerende toon ontgaat je natuurlijk ook compleet, het zal wel komen omdat je het met hem eens bent.
quote:Op maandag 18 juli 2011 10:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Neem me niet kwalijk maar ik zit hier nooit om "jullie" te overtuigen, dat is verspilde moeite.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
In theorie niet maar de praktijk, jij bent een zeer theoretisch mens maar zie het een beetje als sex... nu fantaseer je er over met een warme appeltaart misschien maar straks ga je zelf het hemelse ervaren.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh je doet nog een ninja edit zie ik.
Nou het lijkt me dan verder een zinloze discussie van je of van wie dan ook, de wetenschap toont aan dat het niet werkt, of kan niet aantonen dat het wel zou werken, dus wees niet in de veronderstelling dat je hier dan wat bij kan leren zonder open te staan voor out of the box thinking..
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
]
Dit is inderdaad weer iets wat jou als theoretisch mens weinig zal zeggen waarschijnlijk.
Ok dus alleen Lambiekje en Vogel mogen hun verklaring of mening geven.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:17 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dat lijkt me goede uitgangsbasis voor de discussie.
Maar het lijkt me dat daar al zat over gezegd is, ieder geval door mij
Ook vrij offtopic leek mee overigens.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:41 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Hmm, leg Silvia Millecam even uit wat de juiste omstandigheden zijn.
Alles gebaseerd op auratheorie is mega bullshit. Dus homeopathie, acupunctuur, chiropractors, healers en magnetiseurs.
Zeg verdraai de woorden van een ander. Stapels met wetenschappelijke onderzoeken en feiten over homeopathie kunnen hier worden opgelepeld. Ik heb er een paar hier gepubliceerd.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ok dus alleen Lambiekje en Vogel mogen hun verklaring of mening geven.
Nee dan is dat duidelijk.
Nee je wil niet dat ik je een spiegel ga tonen, kom op vent, je hebt zelf wel zelfreflectie mag ik hopen. En wat je hier doet is eigenlijk spijkers zoeken op laag water, als ik daar op in zou moeten gaan met uitleggen dan zijn we nog wel even bezig ben ik bang... kunnen we verder over je onderwerp TS?quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een bloemlezing van denigratie
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik denk niet dat je een post kan vinden van mij waarin ik aangeef dat die onderzoeken nonsens zijn. Dat is nou juist het mooie, ik geef iedereen gelijk en trek de homeopathie ook in twijfel maar niemand die dat wil lezen omdat ik er ook bij zeg dat mijn praktijkervaring anders is.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:25 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Zeg verdraai de woorden van een ander. Stapels met wetenschappelijke onderzoeken en feiten over homeopathie kunnen hier worden opgelepeld. Ik heb er een paar hier gepubliceerd.
Maar al dat soort dingen worden weggewoven als nonsens. Daar wordt verder toch niet op ingegaan. Dat bedoelde ik met mijn post te zeggen. Wat jij er nu weer van maakt, daar kan ik niet bij hoe je erbij komt.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ey! We gaan hier niet elkaar afzeiken heOngeacht wat een persoon wel of niet gezegd heeft, we gaan dat niet gebruiken om de lopende discussie om zeep te helpen
Graag verder ontopic dan krijgen jullie allemaal een kwartje van ome vogeltjesdans.
Laat dat kwartje maar zitten, ben geen klein kind.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ey! We gaan hier niet elkaar afzeiken heOngeacht wat een persoon wel of niet gezegd heeft, we gaan dat niet gebruiken om de lopende discussie om zeep te helpen
Graag verder ontopic dan krijgen jullie allemaal een kwartje van ome vogeltjesdans.
De DNA was detecteerbaar in het water en had zich dus geteleporteerd, of eigenlijk gedupliceerd. Een vreemd onlogisch detail is dat de DNA wel eerst verdund moest worden voordat het experiment werkte.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laat dat kwartje maar zitten, ben geen klein kind.
Heb liever dat het artikel gelezen wordt.
Heb het gelezen, interessant en wacht in spanning op de herhaalonderzoeken en een verklarende theorie. Maar wat heeft dit verder met homeopatie te maken? Omdat het water is?quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laat dat kwartje maar zitten, ben geen klein kind.
Heb liever dat het artikel gelezen wordt.
Dat bedoel ik dus, dat is best bijzonder en ON TOPIC dacht ik.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
De DNA was detecteerbaar in het water en had zich dus geteleporteerd, of eigenlijk gedupliceerd. Een vreemd onlogisch detail is dat de DNA wel eerst verdund moest worden voordat het experiment werkte.
Dat is inderdaad opmerkelijk en zou onderstrepen dat water inderdaad een soort eigenschap heeft die, mits in verdunde vorm, de eigenschappen van het toegevoegde middel overneemt.
Omdat het ook over verdunning gaat en ik raakvlakken zag met homeopathie en het-veronderstelde- geheugen van water.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb het gelezen, interessant en wacht in spanning op de herhaalonderzoeken en een verklarende theorie. Maar wat heeft dit verder met homeopatie te maken? Omdat het water is?
Sorry, had er overheen gelezen. Ik zal er voortaan op letten.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, dat is best bijzonder en ON TOPIC dacht ik.
Maar nee, het gekibbel is veel belangrijker.
Dat verklaart waarom mensen delen van hun geheugen kwijt raken na een avondje doorzakken!quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:46 schreef SoraAoi het volgende:
Een lekker koud biertje met een geheugen![]()
De kans dat er in bier een werkzame molecuul zit is echt niet kleiner dan bij een homeopathisch middel. Eigenlijk kun je de cliënt dan toch gewoon alles voorschotelen? Bier heeft dan ook geheugen, wijn ook e.d. e.d. , De kans is sowieso ongeveer hetzelfde.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:48 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom mensen delen van hun geheugen kwijt raken na een avondje doorzakken!
Het is in het bier gaan zitten!
Jaa die ken ik wel.. maar die is heel heimelijk in hoe hij het nou precies zou hebben gedaan en zn onderzoek rammelde uiteindelijk.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
Een andere link met het geheugen van water zijn, hoewel niet op homeopathie gericht, de experimenten van Masaru Emoto. Waarbij kristallen zichtbaar werden in het water dat op een bepaalde manier van gedachtekracht voorzien werd. Ook dit zou aantonen dat water meer eigenschappen heeft die we tot nu toe kenden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |