quote:On December 2, 2006,issued a statement reading, in part: "Eagles of Death Metal were a suggestion of mine a while ago. Turns out they were the wrong band for our crowd. They were booed and did not play for as long as they were scheduled to. ... In the past I have thrown my bass.
Nee, dit is Guns 'n Roses gerelateerd...quote:
En het was een subtiele hintquote:Op woensdag 20 juli 2011 09:28 schreef Mark het volgende:
Kan best, ik volg die "band" niet meer. Het was maar om aan te geven hoe weinig namen ik er van ken.
Vroeger in The Replacements.quote:
Oeps ja, aangepast.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:53 schreef WeezerButler het volgende:
2 punten topic toch![]()
Hoe heet de drummer van Guns 'n Roses op Appetite for destruction
quote:
Had ook gekund natuurlijk.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:47 schreef bartrid het volgende:
Dat zou zo maar eens London Calling van de Clash kunnen zijn
Doe maar weer een opsomvraag.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:48 schreef bukgeit het volgende:
Willen jullie een moeilijke of een makkelijke?
die heb je toch na een uur al opgezochtquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:58 schreef bartrid het volgende:
Dan heb ik nog liever een ranja vraag die een weekend openstaat
Raconteurs dacht ik niet, Raveonettes klopt, maar ik dacht dat je gewoon niet the ervoor mocht zetten. BB Queen is op de rand tussen solo of band.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:15 schreef ranja het volgende:
[..]
volgens mij heb je minimaal 2 'the' bands (raconteurs en raveonettes)
Ha, dan zou je er toch alleen bij de E wat aan hebbenquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:18 schreef belsen het volgende:
maar ik dacht dat je gewoon niet the ervoor mocht zetten.
Stimmt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:20 schreef ranja het volgende:
[..]
Ha, dan zou je er toch alleen bij de E wat aan hebben
quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:58 schreef bartrid het volgende:
Dan heb ik nog liever een ranja vraag die binnen een uur na het uitdelen van de punten aan hem gesteld wordt...
quote:One gettie gettie
one frettie frettie
Nee, ik heb er genoeg de laatste weken...quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:28 schreef ranja het volgende:
Ook niet bij het concert geweest vorige week?![]()
Sorry, deze helemaal gemistquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:35 schreef Berkery het volgende:
Type O Negative - My girlfriend's girlfriend?
Ah, ik wist het al bijna zeker. Maar diequote:Op woensdag 20 juli 2011 15:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Sorry, deze helemaal gemist
Berkery + 2
quote:Street's like a jungle
So call the police
Following the herd
Down to Greece
quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:09 schreef ranja het volgende:
n00biedoobiedoo +2
alleen op basis van de tekst?
quote:et les yeux dans les yeux et la main dans la main
ils s'en vont amoureux sans peur du lendemain
oui mais moi, je vais seule par les rues, l'âme en peine
oui mais moi, je vais seule, car personne ne m'aime
wat van wie?quote:Ik wil je nooit nooit nooit nooit nooit meer zien
Nou ja een tijd niet, aww volgend jaar misschien
Nu ja, wat minder, zo zeg een dag of tien
Helaas....quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:35 schreef MadMaster het volgende:
Polle Eduard - Ik Wil Je Nooit Meer Zien
Bien Sur...quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hmmnee, die zingt niet zo vaak 'nooit'...maar wel erg bekend.
Amazing Stroopwafels - Ik ga naar Frankrijkquote:
n00biedoobiedoo +2quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Amazing Stroopwafels - Ik ga naar Frankrijk
MadMaster +1quote:Op woensdag 20 juli 2011 08:28 schreef MadMaster het volgende:
De zus van Jool's Holland, Jolie Holland...
quote:are a British space rock band, formed in 2000 fronted by Nik Turner, and composed principally of former Hawkwind members
Naar deze plaatje kan ik de hele nacht wel kijken...quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[b]8 jaar geleden maakten The Thrills een nummer over dit gebied.
[ afbeelding ]
Ja iets met space dacht ik maar verder dan space kom ik niet haha. Misschien heb ik nu iemand anders geholpen^^quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:40 schreef bartrid het volgende:
De band is vernoemd naar een Hawkwind live album uit 1973.
bukgeit +2quote:
quote:The dying fish in the video belonged to sing/songwriter Björk. They were at a party atkeyboardist
's house in Berkeley and Björk was coming from a poetry reading in San Francisco where someone gave her the goldfish. She gave it to the band and never saw it again.
bukgeit +2quote:
wat van wie?quote:Waiting for those little words from you
People laugh and point their fingers
Like I was a monkey at the zoo
But I will stay here, among my coconuts
So you will know dear, you're everything I've got
Now won't you tell me, Jeanie Jeanie on my mind
Dat kan ook, ik zat te twijfelen, maar hou niet van Bowie.quote:
das de helft, nu nog wat.. daar komt de vervolgvraag om de hoek kijkenquote:
Amen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:58 schreef MadMaster het volgende:
Opgezocht en (van) dit nummer heb ik werkelijk nog nooit gehoord, terwijl ik toch echt van de 'Waterloo'-generatie ben...
Deze gok is wel zo dichtbij dat ik em geef, en sorry voor het wachten, het werk riepquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:00 schreef Arn0 het volgende:
Sitting in a palmtree? Of iets in die aard..
Hehe, bij deze. Ik ben net een grote fan van de eerste twee albums van ABBA, ook deze track. Slecht dat ik het niet helemaal wist trouwens, maar goedquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:03 schreef MadMaster het volgende:
Wie dit kent, mag z'n vinger opsteken...![]()
Al 6 goed, netjesquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:12 schreef ranja het volgende:
- Waterloo
- Voulez Vous
- The Album?
- Ring Ring?
- Supertrouper?
- Abba
Nee sorry, doelde specifiek op de originele albumsquote:
Staat wel op het desbetreffende album maar is niet de titel.quote:
The Visitors om precies te zijn, maar goed genoeg!quote:
Staat er tochquote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:08 schreef cafca het volgende:
Moet het niet FYHCYWLAP zijn?
Belle & Sebastian
mogguh!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:51 schreef schaap001 het volgende:
Sebastian - Steve Harley and Cockney Rebel
'morgeuh!
quote:My makeup is dry and it clags on my chin
I'm drowning my sorrows in whisky and gin
quote:
Gaaf!quote:
Heb je 't gezien, afgelopen zaterdagnacht op BBC 3 (of 4, daar wil ik vanaf zijn)? Portretten van zowel Ray als Dave en daarbij The Kinks at the BBC. Goed voor zo'n 3 uur kijk- en luistergenot. Vreemde vogels trouwens, allebei wel.quote:
Nee, ik heb geen BBC 4, want daar was het op. Vreemde vogels inderdaad, maar wel hoogvliegers.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:50 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Heb je 't gezien, afgelopen zaterdagnacht op BBC 3 (of 4, daar wil ik vanaf zijn)? Portretten van zowel Ray als Dave en daarbij The Kinks at the BBC. Goed voor zo'n 3 uur kijk- en luistergenot. Vreemde vogels trouwens, allebei wel.
Algeheel goed met aanvullingen ....quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:53 schreef belsen het volgende:
Toon Hermans en Ruud Bos - Carnaval festival theme
The Cardigans - Carnival
Saint-Saens - Carnival des animaux
Zoiets??
Uit welk nummer van wie komt dit dan?quote:Ik krijg zo vaak een stijve
Van die omroepwijven
Van Tineke tot Catherina Keyl
Dan zie ik in gedachten
Viola Holt al naar me smachten
Dan gaat zelfs Jaap van Meekren voor de bijl
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:02 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb een Euromast - Paul de Leeuw/Bob de Rooy
Ik heb een single van I'm Too Sexy van Right Said Fred; da's ook vrij beroerd. Die zat in zo'n pakketje van 10, die Van Leest jaaaaren geleden altijd verkocht. Maar dat maakt het niet minder ernstig.quote:
Don Mercedes?quote:
en dan wel bewaren hequote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:12 schreef schaap001 het volgende:
Ik heb een single van I'm Too Sexy van Right Said Fred; da's ook vrij beroerd. Die zat in zo'n pakketje van 10, die Van Leest jaaaaren geleden altijd verkocht. Maar dat maakt het niet minder ernstig.
Ja, precies: dat ik die niet gewoon onmiddelijk heb weg gegooid, maakt het zo genant...quote:
Stukje uit de bio van wie?quote:wordt tijdens de hongerwinter van 1944 geboren in het kleine Friese dorpje Schrubrubberveen. Al op jonge leeftijd blijkt hij over bijzondere muzikale talenten te beschikken, en leert hij zichzelf het spelen op de vijfsnarige banjo aan. Menig volksdansfeest wordt opgevrolijkt door
en zijn virtuoze banjospel.
Het nieuws over zijn bijzondere muzikale gaven reist snel, en in 1958 wordt hij ontdekt door Johnny Hoes. Van zijn eerste 45 toeren-single, “Ik zing dit lied voor jou alleen” worden in een week tijd 20.000 exemplaren verkocht. Vele jaren later zal het nummer nogmaals de Top 40 halen, maar dan in de inferieure uitvoering van Jantje Smit.
In de vroege jaren 60 bereikt de Beatmuziek ook Nederland.is een van de eerste mensen die het belang van deze stroming inziet, en hij verruilt zijn banjo voor een electrische gitaar. Het beatcombo “Vage Vogels” staat al snel in de hoogste regionen van de hitlijsten met hun hit “I want to hold your hair”.
De tijd dat ik me nog druk maakte over schaamplaten, ligt al ver achter me...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:12 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Maar dat maakt het niet minder ernstig.
Is de situatie dan zo ernstig in jouw platenkast?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De tijd dat ik me nog druk maakte over schaamplaten, ligt al ver achter me...
Ik heb best wel wat singles waarvan je je kan afvragen waarom ik die in hemelsnaam heb aangeschaft.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:25 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Is de situatie dan zo ernstig in jouw platenkast?
bukgeit +2quote:
quote:Recent Activity
CC-Glasgow added Jan de Vries to CC-Glasgow’s library. October 2010
... en toch doe je ze de deur niet uit. Het zijn de lelijke eendjes van de collectie, maar ze horen er toch bij. Ik herken dat wel. Als ik die Music Youth LP de deur uittrap, is het verhaal niet meer compleet. Dus blijft ie lekker staan waar ie staat: veilig naast het (bijna complete) oeuvre van Motörheadquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb best wel wat singles waarvan je je kan afvragen waarom ik die in hemelsnaam heb aangeschaft.
Ook vele 'Alle 13 goed'-LP's met tracks die toch echt niet zo goed zijn als via de titel beweerd wordt...
Ook best veel Nederlandstalige, al dan niet carnavaleske, rommel, vooral tijdens mijn tienerjaren. Toen kocht ik vrijwel alles wat in de Top 40 terecht kwam...
Ha, je mocht eens zin krijgen om je collectie te herordenen, net als in High Fidelity: autobiografisch. Dan krijg je zwarte gatenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:32 schreef schaap001 het volgende:
... en toch doe je ze de deur niet uit. Het zijn de lelijke eendjes van de collectie, maar ze horen er toch bij. Ik herken dat wel. Als ik die Music Youth LP de deur uittrap, is het verhaal niet meer compleet. Dus blijft ie lekker staan waar ie staat: veilig naast het (bijna complete) oeuvre van Motörhead
Ik was gisteren ook mijn platenkast aan het opruimen en kom dan ook 'slechts' tot zo'n 200 platen, die echt gewoon bagger-bagger zijn en weg kunnne.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:32 schreef schaap001 het volgende:
[..]
... en toch doe je ze de deur niet uit. Het zijn de lelijke eendjes van de collectie, maar ze horen er toch bij. Ik herken dat wel. Als ik die Music Youth LP de deur uittrap, is het verhaal niet meer compleet. Dus blijft ie lekker staan waar ie staat: veilig naast het (bijna complete) oeuvre van Motörhead
Als ik al mijn platen tel kom ik tot ongeveer 200quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:01 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik was gisteren ook mijn platenkast aan het opruimen en kom dan ook 'slechts' tot zo'n 200 platen, die echt gewoon bagger-bagger zijn en weg kunnne.
Ode aan de banaan, picolo, etc ja pater moeskroen heeft leuke muziekquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:01 schreef ranja het volgende:
Ik heb van't voorjaar bij de grote verkoop in Hilversum nog een cd van Pater Moeskroen gekocht
Gave muziek hoor.
Ik had ook zo'n gevoel met MPeople. Eigenlijk heb ik er niets meer mee, maar het was wel de plaat die ik van het geld van mijn eindexamenfeestje kocht... Tja, wat moet je dan.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:01 schreef ranja het volgende:
Ik heb van't voorjaar bij de grote verkoop in Hilversum nog een cd van Pater Moeskroen gekocht
Gave muziek hoor.
Cd van Technohead - I Wanna Be a Hippy heb ik ookNoem dat geen jeugdplaatje en ook geen schaamplaat (heb ik sowieso niet eigenlijk).
Ik heb er echt veel te veel...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Als ik al mijn platen tel kom ik tot ongeveer 200
quote:
en je kan er geen afstand van doen. Herkenbaar.quote:
Ik heb in de maand mei alleen al 200 LPs gekocht...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Als ik al mijn platen tel kom ik tot ongeveer 200
itchycoo park maar dan met een super zware stem, heather smalls heeft echt een bazinnen stem!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:06 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik had ook zo'n gevoel met MPeople. Eigenlijk heb ik er niets meer mee, maar het was wel de plaat die ik van het geld van mijn eindexamenfeestje kocht... Tja, wat moet je dan.
Met LPs erbij kom ik wel iets verder. Het was eerder een beetje ter illustratiequote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:37 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ik heb in de maand mei alleen al 200 LPs gekocht...![]()
Gelukkig voor de portemonee (maar jammer genoeg voor de collectie) zijn niet alle maanden zo, hoor....
De afdankertjes van Belsen toevallig?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:37 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ik heb in de maand mei alleen al 200 LPs gekocht...als ik heel eerlijk ben, waren het er 197
Gelukkig voor de portemonee (maar jammer genoeg voor de collectie) zijn niet alle maanden zo, hoor....
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:02 schreef bigshadow het volgende:
[..]
De afdankertjes van Belsen toevallig?
Ow, vertel maar hoor, dan zeg ik je de naam welquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:40 schreef MadMaster het volgende:
Ik weet waarvan ik ze ken, maar hun naam...
Richi & Poveri.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ow, vertel maar hoor, dan zeg ik je de naam wel
Nee, maar ik herken er een Undertoneskop in.quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:31 schreef belsen het volgende:
Als ik zou gaan gokken, zou het blind gokken worden, ben ik bang.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Goed, we zoeken dus waarschijnlijk een drummer van een jaren '70 band. Met een snor. Waarschijnlijk Nederlands en het is niet Max Werner.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is het ook goed als ik de namen van zijn 3 bandgenoten noem, die weet ik wel.
oh, ik weet de bandquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Aight..![]()
Francis Rossi, Rick Parfitt, Alan Lancaster.
Ik ookquote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Aight..![]()
Francis Rossi, Rick Parfitt, Alan Lancaster.
Google zegt ja.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:02 schreef Bol_Wan het volgende:
Mickey Newbury is van An american Trilogy dacht ik
zekers, een founding member zelfsquote:
Waar is pipster als je 'm nodig hebt...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:31 schreef Bol_Wan het volgende:
Het is een hardcore punk groep waar een folkartiest uit is voortgekomen
Pipster +2quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:45 schreef pipster het volgende:
De meneer met krullen Is Frank Turner en die komt uit de band Million Dead.
Welk nummer en van wie?quote:Toen ik jong was zei mijn vader jongen kom eens hier
Dit is je tiende meisje dat vertrekt
Je stelt je eisen veel te hoog wees blij met wat je hebt
Je moet maar denken niemand is perfect
Ik heb me jaren afgevraagd of hij gelijk had toen
Maar ik kon me er toch niet toe brengen net als hij te doen
Stef Kamil Carlens?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:40 schreef ranja het volgende:
Maar die man links komt me wel bekend voor.
psst, even je linkje veranderen. Bij de quote zie je het antwoord staanquote:
Ja, ik had geen zin om hem te uploaden, dus ik denk die wordt wel meteen herkend.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:51 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
psst, even je linkje veranderen. Bij de quote zie je het antwoord staan
Nou, kop hem op de rand van het topic dan ook even in.quote:
Ja, dat dacht ik ook, niets mooiers om een tweepuntentopic af te sluiten met Samantha Fox.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Geen 2 punten topic compleet zonderrrr..
Sam Fox
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |