Ik heb AlbinoBambi gepmmed als zij hem niet wil hebben dan heb ik de eerste set nog over.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:58 schreef Sokkepok het volgende:
Heeft iemand nog de eerste Bundle Monster plate set over?
Cool ^^ Kun je me een PM sturen mocht AlbinoBambi ze niet willen hebben?quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik heb AlbinoBambi gepmmed als zij hem niet wil hebben dan heb ik de eerste set nog over.
Is goedquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:33 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Cool ^^ Kun je me een PM sturen mocht AlbinoBambi ze niet willen hebben?
Oh, ik dacht dat Dragonberry me al voor wasquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:38 schreef milka82 het volgende:
Sokje,ik heb em wel voor je (zie vorig topic)!
Die hebben mooi de Konad plates gekopieerdquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:37 schreef Sokkepok het volgende:
Hmn.. Laat eigenlijk maar zitten. Ik zie net de plate set van Born Pretty (http://www.bornprettystor(...)template-p-1322.html) en die heeft meer fullplate plates, aangezien ik eigenlijk in die geinteresseerd ben..
Ja dus, el cheapo boeiendquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Die hebben mooi de Konad plates gekopieerd
Zeg ik dat dan? Alleen jammer dat ze niets nieuws hebben. Ze hebben ook al potjes lak waarvan de potjes bijna exact gekopieerd zijn van OPI.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dus, el cheapo boeiend![]()
Iets met dief van je eigen portomonnee
Yea, maar ik heb nog maar 1 Konad plate, dus het maakt voor mij niet uit dat ze niets nieuws hebbenquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Die hebben mooi de Konad plates gekopieerd
Hoe bedoel je pushy spammers? Via E-mailtjes ofzo?quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:51 schreef DeltaCephei het volgende:
BPS zijn van die pushy spammers
KONAD STEMPELLAKKEN
Black Pearl mini, ik denk 3x gebruikt. ¤0,95
White mini, ik denk 2x gebruikt. ¤0,95
Jungle Green 1x gebruikt - nieuwe verpakking. ¤2,75
Red 1 keer gebruikt ¤2,75
Wine Red - nieuw ¤2,95
Burgundy - nieuwe verpakking - nieuw ¤2,95
Topcoat - 75% nog over - ¤1,95
Zilver - 1 keer gebruikt - ¤2,75
Jaquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:18 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Hoe bedoel je pushy spammers? Via E-mailtjes ofzo?
Ah, ik stond niet in de maillijst, dus tot noch toe niets van gemerktquote:
En als dat een probleem is koop ik 'm, dan regel ik het wel met SQquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
ninjaninja, ik heb een money-issue waardoor ik pas over een week kan betalen (net nieuwe baan, heb nog 9 cent op de bank! Is dat een probleem?
Irritant is dat he?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
ik krijg m'n salaris hier veel later dan bij mijn vorige baan
pm voor dorothy who!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:49 schreef buzzwheedle het volgende:
Ik heb de volgende lakjes in de aanbieding:
China Glaze (¤3,00)
platinum silver
lavender lingo
V
style wars
metallic muse
happy go lucky
paper chasing
dorothy who
aqua baby
four leaf clover
towel boy toy
pure elegance
venti triple shot latte
Wet 'n wild (¤0,75)
glitters
Catrice (¤1,50)
london weather forecast
sold out forever
man go tango
iron mermaiden
lost in mud
feed the birds
i sea you
plum play with me
P2 (¤1,50)
shockful
maniac
so cool
essence (¤0,75)
fatal
lime up
glamourous
just rock it
rock rebel
fabuless
where's the party
Gosh (¤0,30)
french manicure, milky way, pearl
PM voor Metallic Musequote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:49 schreef buzzwheedle het volgende:
China Glaze (¤3,00)
platinum silver
lavender lingo
V
style wars
metallic muse
happy go lucky
paper chasing
dorothy who
aqua baby
four leaf clover
towel boy toy
pure elegance
venti triple shot latte
Wet 'n wild (¤0,75)
glitters
Catrice (¤1,50)
london weather forecast
sold out forever
man go tango
iron mermaiden
lost in mud
feed the birds
i sea you
plum play with me
P2 (¤1,50)
shockful
maniac
so cool
essence (¤0,75)
fatal
lime up
glamourous
just rock it
rock rebel
fabuless
where's the party
Gosh (¤0,30)
Die Lil@c was toch niet uitgekomen in Nederland?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:45 schreef Incantrix het volgende:
Mag ik ook verzoekjes plaatsen? Heeft iemand nog
Essie - Funky Limelight
China Glaze Kiwi Cool-ada
Essence Lil@c
Essence Gagalectric
doelloos rondslingeren?
Als je m wilt mag je die van mij wel overnemen? Zit erover na te denken om die weg te doen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:27 schreef younailedit het volgende:
oh ik zie nu dat dorothy who al weg is?
updatequote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:49 schreef buzzwheedle het volgende:
China Glaze (¤3,00)
platinum silver
lavender lingo
V
style wars
metallic muse
happy go lucky
paper chasing
dorothy who
aqua baby
four leaf clover
towel boy toy
pure elegance
venti triple shot latte
Wet 'n wild (¤0,75)
glitters
Catrice (¤1,50)
london weather forecast
sold out forever
man go tango
iron mermaiden
lost in mud
feed the birds
i sea you
plum play with me
P2 (¤1,50)
shockful
maniac
so cool
essence (¤0,75)
fatal
lime up
glamourous
just rock it
rock rebel
fabuless
where's the party
Gosh (¤0,30)
PM voor die laatste foto. Nailart mini's gems.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb ook weer een rondje door mijn stash gemaakt. En dit mag er weg:
Catherine Arley - 800
Catherine Arley - 802
Catherine Arley - 804
Catrice - Blue Out To Sea
Catrice - Sold Out Forever
Catrice - Wrapped Around My Finger
China Glaze - Secrets
China Glaze - Sun Worshipper
Color Club - Feel The Beet
Color Club - Golden Girl
Essence - Hot stuff
Golden Rose Holographic - 118
Gosh - Black Passion
LA Girl - Deep Sea Mica
OPI - It’s Totally Fort Worth It
OPI - Teal The Cows Come Home
Orly - Fiesta
Orly - It's Up To Blue (mini)
Orly - Midnight Star
Revlon - Silver Screen
Rimmel - Pompous
Wet 'n Wild - Eggplant Frost
Wet 'n Wild - Rain Check
Zoya - Anastasia
Zoya - Areetha
Zoya - Juno
En wat nailart stuff nieuw en nooit gebruikt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook heb ik nog wat spul voor acryl en gel nagels staan, als er iemand interesse heeft?
pm voor Catherine Arley - 800quote:Op maandag 25 juli 2011 14:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb ook weer een rondje door mijn stash gemaakt. En dit mag er weg:
Catherine Arley - 800
Catherine Arley - 802
Catherine Arley - 804
Catrice - Blue Out To Sea
Catrice - Sold Out Forever
Catrice - Wrapped Around My Finger
China Glaze - Secrets
China Glaze - Sun Worshipper
Color Club - Feel The Beet
Color Club - Golden Girl
Essence - Hot stuff
Golden Rose Holographic - 118
Gosh - Black Passion
LA Girl - Deep Sea Mica
OPI - It’s Totally Fort Worth It
OPI - Teal The Cows Come Home
Orly - Fiesta
Orly - It's Up To Blue (mini)
Orly - Midnight Star
Revlon - Silver Screen
Rimmel - Pompous
Wet 'n Wild - Eggplant Frost
Wet 'n Wild - Rain Check
Zoya - Anastasia
Zoya - Areetha
Zoya - Juno
En wat nailart stuff nieuw en nooit gebruikt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook heb ik nog wat spul voor acryl en gel nagels staan, als er iemand interesse heeft?
bedankt, maar ze had m nog dus is niet nodigquote:Op zondag 24 juli 2011 19:11 schreef Crientj het volgende:
[..]
Als je m wilt mag je die van mij wel overnemen? Zit erover na te denken om die weg te doen.
Okido.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:47 schreef younailedit het volgende:
[..]
bedankt, maar ze had m nog dus is niet nodig
hoeveel potjes ruby red van essie heb je dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:56 schreef Reska het volgende:
Hier ook even een kleine update
Ik heb toch maar besloten om de extra potjes essie ruby red slippers ook te verkopen, ruilen kan ook nog steeds.
Essie - Ruby slippers 10 euro inclusief verzendkosten
Verder heb ik nog:
afbeelding
Finger paints - Be a pal-ette 3 euro
Gosh - Green Hawaii 5 euro
Claires - Sand art 3 euro
(Hier zitten nog geen verzendkosten bij)
De mood polishes en de glow in the dark die ook op de foto staan zijn al verkocht.
same herequote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:07 schreef Mirjam het volgende:
ik vind het een tof lakje, maar heb d'r geen 10 euro voor over, sorry
$ 6,66 p.s. met verzendkosten ja.. 4 dollar + $16 voor 6 potjes verzending.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
waren die toen niet 4 dollar bij 8ty8 dan?
Ook alvast tip erbij dat ik Gosh Green Hawaii nog wel eens zie in een aanbiedingenbak voor 3,50. Heb ik er zelf ook voor betaald.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:54 schreef Reska het volgende:
Is goed hoor, ik dacht ik probeer het eerst hier even (meestal gaat het hier sneller en makkelijker dan op marktplaats) maar dan is het natuurlijk niet de bedoeling dat ik jullie een poot uit ga draaien![]()
Ik heb werkelijkwaar geen idee wat ik er omgerekend in euro's voor heb betaald (nu ik het zo bedenk heb ik volgens mij nog niet eens van mn vriend gehoord wat de kosten waren)
dus ik zal het hem eens vragen, en als ik tijd en zin heb gooi ik de lakjes wel weer online.
pm voor HD en Cyberspacequote:Op woensdag 27 juli 2011 11:39 schreef DeltaCephei het volgende:
Diverse nagellak, zo goed als nieuw. Vaak maar 1 keer gebruikt.
[ afbeelding ]
Milani 3D Holographic lakken:
• HD
• 3D
• Hi-Tech
• Cyberspace
• Digital
• Hi-Res
¤5 per stuk.
Barry M:
• Vivid Purple
• Violet Gold Shimmer
• Navy
• Aqua Green
¤3 per stuk.
China Glaze:
• Golden Enchantment
• Wagon Trail
¤3,50 per stuk.
Color Club - gloednieuw:
• Turn The Other Chique
• Hot Couture
¤3,50 per stuk.
Essence:
• Green Grass (Berlin collectie)
• I'm a Berliner (Berlin collectie)
• Show Your Feet Deep Blue Sea (discon)
¤1 per stuk.
Sinful Colors:
• Pearl Harbor
¤3
L.A Girl Rockstar:
• Live On Stage
• Rockstar
¤2,50 per stuk.
Prijzen zijn exclusief verzendkosten. Bieden staat vrij
aangepastquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:49 schreef expiratorial het volgende:
voor de liefhebber;
china glaze sunset sail
china glaze recycle
china glaze pelican gray
h&m moody model
essence LE holografics.com blue ray
essence glitter topper troy
8,50 inclusief verzenden?quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:56 schreef Mss het volgende:
Wat wil je hebben voor bring on the bling en a grape fit?
Dat is raar want ik heb 'm geleegd.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:26 schreef expiratorial het volgende:
@debbster ik wil je een pm sturen maar je inbox is vol
heb je ook je map met verwijderde berichten geleegd?quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is raar want ik heb 'm geleegd.
Nu wel jaquote:Op maandag 1 augustus 2011 07:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je ook je map met verwijderde berichten geleegd?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:52 schreef expiratorial het volgende:
mijn lijstje up to date;
CG sunset sail
CG seaspray
CG recycle
Essence troy
OPI rumple's wiggin
h&m moody model
voor de verkoop.
True, 8 dagen geleden. Zal wel op vakantie zijnquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:13 schreef RenRen- het volgende:
Misschien even kijken beiden of ze wel of niet nline zijn geweest?
Joysa is wel on line geweest, zal haar wel even aanspreken in dat topic.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:13 schreef RenRen- het volgende:
Misschien even kijken beiden of ze wel of niet nline zijn geweest?
Joysa werkt 60+ uur per week, die is niet meer zo veel online. Had ze even moeten laten weten natuurlijk! Maar ze loopt niet te kutten ofzo!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:29 schreef MiniVla het volgende:
[..]
Joysa is wel on line geweest, zal haar wel even aanspreken in dat topic.
Mjeh, niet echt netjes van Joysa. Bij mij liet ze ook twee weken niets weten terwijl ze wel elke dag op Fok was.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Joysa werkt 60+ uur per week, die is niet meer zo veel online. Had ze even moeten laten weten natuurlijk! Maar ze loopt niet te kutten ofzo!
Edit: een maand zelfs.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:34 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Mjeh, niet echt netjes van Joysa. Bij mij liet ze ook twee weken niets weten terwijl ze wel elke dag op Fok was.
Oh jeetje. :S Heb je de lak uiteindelijk wel gehad?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:34 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Mjeh, niet echt netjes van Joysa. Bij mij liet ze ook twee weken niets weten terwijl ze wel elke dag op Fok was.
Ja, uiteindelijk heb ik haar in een ander topic gestalkt totdat ze reageerdequote:Op zondag 7 augustus 2011 09:50 schreef MiniVla het volgende:
[..]
Oh jeetje. :S Heb je de lak uiteindelijk wel gehad?
Volgende keer ga ik maar met PayPal betalen.
Spreek je haar veel/ken je haar? Zo ja, kun je haar dan even laten reageren?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Joysa werkt 60+ uur per week, die is niet meer zo veel online. Had ze even moeten laten weten natuurlijk! Maar ze loopt niet te kutten ofzo!
Ook van Joysa?quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:19 schreef afivi het volgende:
[..]
Hmpf, ik wacht ook sinds half juli op twee lakjes. Als ik dit had geweten...
goed, dan maar zo. Pm-dinges doet vervelend dus geloof niet dat je mn berichtje hebt gehad. dus dan maar via deze weg: zijn de milani's hi-def en digital nog beschikbaar?quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:39 schreef DeltaCephei het volgende:
Diverse nagellak, zo goed als nieuw. Vaak maar 1 keer gebruikt.
[ afbeelding ]
Milani 3D Holographic lakken:
• HD
• 3D
• Hi-Tech
• Cyberspace
• Digital
• Hi-Res
¤5 per stuk.
Barry M:
• Vivid Purple
• Violet Gold Shimmer
• Navy
• Aqua Green
¤3 per stuk.
China Glaze:
• Golden Enchantment
• Wagon Trail
¤3,50 per stuk.
Color Club - gloednieuw:
• Turn The Other Chique
• Hot Couture
¤3,50 per stuk.
Essence:
• Green Grass (Berlin collectie)
• I'm a Berliner (Berlin collectie)
• Show Your Feet Deep Blue Sea (discon)
¤1 per stuk.
Sinful Colors:
• Pearl Harbor
¤3
L.A Girl Rockstar:
• Live On Stage
• Rockstar
¤2,50 per stuk.
Prijzen zijn exclusief verzendkosten. Bieden staat vrij
Deze drie vind ik erg leuk, hoe dekken ze? Heb van Yes Love gelezen dat bij sommige kleuren 3 (!!) lagen nog niet voldoende is, en dat zou ik zonde vinden.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:41 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
• Yes Love #426 (nieuw)
• Yes Love #402 (1x mani)
• Yes Love #435 (1x mani)
Die groene is 3 lagen en die bronskleurige ook, die andere is sheerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:50 schreef Serinde het volgende:
[..]
Deze drie vind ik erg leuk, hoe dekken ze? Heb van Yes Love gelezen dat bij sommige kleuren 3 (!!) lagen nog niet voldoende is, en dat zou ik zonde vinden.
"Hoi! Super leuk dat je een lakje van me hebt gekocht. De komende week/2 weken ben ik nog niet in de gelegenheid om haar op de post te doen. Maar maak je geen zorgen, zodra het kan komt ze er aan!"quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:56 schreef Ninjaninja het volgende:
Ik ben er weer en ja inderdaad op vakantie geweest en nee, dat meld ik bewust niet op fora. Morgen berg pakketjes op de post doen! Stormqueen, t komt er dus aan!
ze had 't wel gemeld hoor, alleen via PM, en dat had ik destijds ff over het hoofd gezienquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:47 schreef princess-a het volgende:
[..]
"Hoi! Super leuk dat je een lakje van me hebt gekocht. De komende week/2 weken ben ik nog niet in de gelegenheid om haar op de post te doen. Maar maak je geen zorgen, zodra het kan komt ze er aan!"
Het is niet zo moeilijk en wel zo netjes
Als ie na drie lagen goed dekt, heb ik wel interessequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die groene is 3 lagen en die bronskleurige ook, die andere is sheer
Jep, ik ook!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:36 schreef MiniVla het volgende:
En even om Joysa's naam te "zuiveren", ik heb gisteren mijn lakje van haar ontvangen.
Wat zou je voor het dikgedrukte lakje willen hebben?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:06 schreef MiniVla het volgende:
Het is misschien niet zoveel bijzonders maar dit ligt bij mij stof te vergaren:
[ afbeelding ]
v.l.n.r.
P2 - 320 Unforgettable 1x gebruikt
Paris Memories - 202 (doorzichtig met hartjes en sterretjes) nieuw
Paris Memories - 205 (doorzichtig met sterretjes) nieuw
Essence - Jungle Drum nieuw
Kiko - 265 Blu China 1x gebruikt
2,50 incl verzendkosten?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat zou je voor het dikgedrukte lakje willen hebben?
De sterretjes zijn roze, de hartjes zijn geel.quote:
Welke lakjes hadden ze allemaal?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:30 schreef Ninjaninja het volgende:
Ladies, voor wie interesse heeft; ik was net bij een kapper hier vlakbij, waar ze de Teeezholo-lakjes 2 voor de prijs van 1 hadden. Ik heb er zelf 4 gekocht maar mocht een van jullie ook interesse hebben, er waren er nog wel wat. Dan fiets ik graag voor je op en neer hoor (nu dus 2 voor 4,50 en ik kan je zeggen, they are a-ma-zing!)
Let me know
hihi, euhmz, verder maakt het eigenlijk niet uit, maar het liefst geen blauw want ik heb al een blauwe holoquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:00 schreef Ninjaninja het volgende:
Oh en wat is het alternatief, mocht een van de twee er niet meer zijn? De rode is trouwens meer rood/roze, heb hem net zelf gelakt (kwijl!)
Er was nog een paarse dus die haal ik al voor Joell als hij er nog isquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:21 schreef Incantrix het volgende:
Oh, Ninja, daar had ik overheen gelezen! Ga je nog? Ik wil heeeel graag de paarse (en als de actie nog loopt de roze ook welDe blauwe heb ik al.
Minivla, jouw reactie had ik ook niet meer gezien.. Heb je 'm nog?
Lees het nu pas, top, die van jou dus oookquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:14 schreef Incantrix het volgende:
Ooeeh, AlbinoBambi, die met die sterretjes? Wat voor kleur hebben de sters?
Renren, je vloppie was er heute!
Yayquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Lees het nu pas, top, die van jou dus oook
pm doet nog steeds raar, even een kickjequote:Op maandag 8 augustus 2011 17:27 schreef altootje86 het volgende:
[..]
goed, dan maar zo. Pm-dinges doet vervelend dus geloof niet dat je mn berichtje hebt gehad. dus dan maar via deze weg: zijn de milani's hi-def en digital nog beschikbaar?
ik pm je zo even voor ozoticsquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:32 schreef kieskleurig het volgende:
Lang geleden dat ik hier ben geweest![]()
Ik ga rigoreus mijn collectie uitdunnen, ik blijf toch steeds naar dezelfde lakjes grijpen.
Ozotic pro 10,= p/s alleen gebruikt voor swatch
504
505
520
730
Nicole by OPI 6,50 p/s ongebruikt
Baby blue
My lifesaver
Claire's mood polish 3,50 1 mani
Wild/Calm
Fingerpaints 4,- p/s ongebruikt
Dahlia my number
Chrysanthe-mum's the word
Carnation creation
China Glaze 3,50 p/s
White out- 1 mani
Exceptionally gifted- swatch
An affair to remember- swatch
Flying dragon- 1 mani
Fiji fling- swatch
108 Degrees- ongebruikt
Blue iguana- ongebruikt
Funky Fingers 4,- p/s ongebruikt
Too violet
Moonwalk
Twinkle peach
OPI 5,- p/s geswatched
Gargantuan green grape; niet de matte versie.
Kiss on the chic
OPI 17,50 VHTF ongebruikt
Merry midnight (was back up flesje)
Alles exclusief verzendkosten en in principe verzend ik alleen met pakketpost, dan is de kans op lakjes die verdwijnen bijna nihil.
Als iemand in de buurt van Nijmegen zit of daar wel eens komt, keertje afspreken op CS is ook geen probleem![]()
Oh en nog een groepsfoto:
[ afbeelding ]
Het liefst wel, de Ozotic flesjes zijn ook net iets dikker dan OPI flesjes volgens mij..denk niet eens dat ik die fatsoenlijk door een brievenbus gepropt krijg.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik pm je zo even voor ozotics
edit: doe je echt alleen pakket post?
dan wordt t wat duur voor 1 of 2 lakjes denk ikquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:44 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Het liefst wel, de Ozotic flesjes zijn ook net iets dikker dan OPI flesjes volgens mij..denk niet eens dat ik die fatsoenlijk door een brievenbus gepropt krijg.
Even snel gemeten 3,5 cm doorsnee, dan nog beschermend bubbelplastic..dat gaat niet passen denk ik.
Ja, denk zelf ook dat het vooral interessant zal zijn als mensen meerdere lakjes willen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan wordt t wat duur voor 1 of 2 lakjes denk ik
ja dat zijn degene die k het tofst vindquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:48 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ja, denk zelf ook dat het vooral interessant zal zijn als mensen meerdere lakjes willen.
De goedkope lakjes per stuk versturen is geen ramp, maar de Ozotics en Merry midnight wil ik echt goed kunnen verpakken
Ik kan wel DHL gebruiken, dan komen de verzendkosten op 4,95.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja dat zijn degene die k het tofst vind
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:06 schreef MiniVla het volgende:
Het is misschien niet zoveel bijzonders maar dit ligt bij mij stof te vergaren:
P2 - 320 Unforgettable 1x gebruikt
Paris Memories - 202 (doorzichtig met hartjes en sterretjes) nieuw
Paris Memories - 205 (doorzichtig met sterretjes) nieuw
Essence - Jungle Drum nieuw
Kiko - 265 Blu China 1x gebruikt
Essence - Everybody's Talking About nieuw
Essence - Gagalectric 1x gebruikt
Essence - Absolutely Stylish 1x gebruikt
Konad - Solid Pop Green 1x gebruikt
Dior - Aztec Chocolate 1x gebruikt
Gosh - Metallic Green 1x gebruikt
Gosh - Chocaholic 1x gebruikt
Art de Lautrec - 02B (holo) 1x gebruikt
Art de Lautrec - 07B (holo) nieuw
Dat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:18 schreef altootje86 het volgende:
amersfoort:makkelijk, maar ik heb niks te ruilen
Ik heb alleen HD en 3D nogquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:27 schreef altootje86 het volgende:
[..]
goed, dan maar zo. Pm-dinges doet vervelend dus geloof niet dat je mn berichtje hebt gehad. dus dan maar via deze weg: zijn de milani's hi-def en digital nog beschikbaar?
wat moet ik me daar ongeveer bij voorstellen, of is dat gewoon wat wij een meet noemen?quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:12 schreef Ninjaninja het volgende:
Iemand binnenkort zin in een gezellige ruilavond in Amersfoort?
Wil je ruilen of verkoop je ook? Wat wil je eventueel voor de 2 dikgedrukte lakjes hebben?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:09 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb deze crackles van ChG:
Cracked Medallion
Haute Metal
Latticed Lilac
Oxidized Aqua
Platinum Pieces
Ze zijn 1 keer gebruikt, gemarkeerd als sample.
Oeh, ik zou heel graag Platinum Pieces van je willen overkopen!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:09 schreef DeltaCephei het volgende:
Cracked Medallion
Haute Metal
Latticed Lilac
Oxidized Aqua
Platinum Pieces
Ohhh.....quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
die mag ze niet verkopen want die heeft ze ter review van de fabrikant gekregen
Als ik m vanavond zie neem ik m mee!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:54 schreef expiratorial het volgende:
vraagje; woont er ook iemand van dit forum vlakbij een sephora? ik zou graag het lakje diving in malaysia willen maar voor mij is een sephora echt een eind verder weg. ik zou het zoooooooooo super vinden als iemand die voor mij zou willen halen en willen opsturen. needless to say,maar ik doe het toch,ik vergoed uiteraard het lakje en de verzendkosten
In Den Bosch zei ze nog dat 3 voor 10 niet zeker was.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:27 schreef princess-a het volgende:
Expi ik kan nu wel even kijken? Loop snel even naar de stad en kom dan langs Sephora..
hier is ie ook niet, heb werkelijk alle potjes omgedraaid!
Verkoopmedewerkster zei dat er in september weer prijzencircus is, sparen
Cracked Medallion, Haute Metal, Oxidized Aqua zijn inmiddels wegquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:09 schreef DeltaCephei het volgende:
Cracked Medallion
Haute Metal
Latticed Lilac
Oxidized Aqua
Platinum Pieces
Ze zijn 1 keer gebruikt, gemarkeerd als sample.
Ik ben op zoek naar o.a Mermaid Tears, Skull & Glossbones en Stranger Tides van OPIDM me maar gewoon als je geinteresseerd bent.
[..]
Ik heb alleen HD en 3D nog
in groningen zei ze dat er ook een aantal kleuren van de nieuwe collectie lakkies in de 3 voor 10 actie opgenomen zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
In Den Bosch zei ze nog dat 3 voor 10 niet zeker was.
Kan beidequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:35 schreef Incantrix het volgende:
Oooeehh, wet n wild grays anatomy, die wil ik wel! Ruilen of kopen?
Euhm, niet waar ik nu benquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:50 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Kan beideHeb je ergens een ruil-lijstje?
5 inclquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:42 schreef Sharana_LV het volgende:
wat vraag je voor een nubar delta?
Natuurlijk!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Euhm, niet waar ik nu benmag ik morgen als ik thuis ben even PM'en?
Die is al verkochtquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:32 schreef expiratorial het volgende:
ik zie op je foto's ook een soort wit transparante met flakies van sinful colors. is die ook te koop/te ruil?
Meestal krijg je dan toch vaak reacties van mensen die 1 lakje willen kopen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:04 schreef mirannie het volgende:
Heeft iemand van jullie wel eens een hele partij in 1 keer te koop gezet op marktplaats? Ik zit met een overschot van zo´n 80 lakjes schat ik... Heb echt het geduld en de tijd niet om alles 1 voor 1 te fotograferen en op marktplaats te zetten. Dus wilde eigenlijk alles in 1 koop wegdoen. Maar vraag me af of dat uberhaupt lukt.
Toen ik ze van je kocht was dat toch ook 1 grote partij?quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:04 schreef mirannie het volgende:
Heeft iemand van jullie wel eens een hele partij in 1 keer te koop gezet op marktplaats? Ik zit met een overschot van zo´n 80 lakjes schat ik... Heb echt het geduld en de tijd niet om alles 1 voor 1 te fotograferen en op marktplaats te zetten. Dus wilde eigenlijk alles in 1 koop wegdoen. Maar vraag me af of dat uberhaupt lukt.
jammer! maar thx voor je reactiequote:Op zondag 28 augustus 2011 14:46 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Die is al verkochtDat was Pearl Harbor!
Ah, dat bedoel je. Heb ik ook nog aan zitten denken om nog een keer zoiets te doen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nee, jij had toen een pakket met iets van 50 lakken om op te bieden op je blog gezet. Deze: http://miranniesnails.blo(...)ch-readers-only.html
Ik heb voor mijn lakken 15 euro gevraagd en gekregen (excl verzenden). Daar zaten een hoop simpele merken bij. Het is gekocht door een vrouw die het als verjaardagskadootje voor haar dochter wilde hebben. Ik heb 1 verzamelfoto gemaakt van de hele bubs en die op marktplaats gezet.
dat zijn de goede deals!quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:35 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ooit een doos met 30 lakjes ofzo verkocht voor 70 ekkies op marktplaats. Zat ook gewoon hema en essence tussen
hoeveel wil je voor Nfu Oh 49, 50?quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:28 schreef mirannie het volgende:
Opi my private jet (non holo)
Opi merry berry mauve
Opi Hey! Get in lime
Opi significant other color
Opi not like the movies (nauwelijks duochrome)
Opi alpine snow matte
Chg tinsel
Chg martini pedicure
Chg mummy may i
Chg frostbite
Orly lunar eclipse
Orly royal velvet
Orly it's not rocket science
Orly pixie dust
Nubar twilight matte
Nubar grass green glitter
Zoya ki
Nfu Oh 49, 50
Lippmann don't tell mama
Sally Hansen purple fiesta
Sally Hansen night lights
Sally Hansen music charm
Sally Hansen opulent cloud
BB Couture ceremony
BB Couture balboa beach bunny
BB Couture opposites attract
Claire's mystical
Claire's calm/wild
Claire's flirty/shy
Color Club wild and willing
Color Club spellbound mini
Color Club snowflake mini
Color Club wish list red mini
Color Club dark purple with pink glitter mini (missing label)
Bloom jessica mauboy 2
Bloom josephine
Sinful i love you
Kleancolor fairy lover
Kleancolor starry meteor
Ozotic 203
Jessie's Girl confetti
Nicole by Opi leaf me alone
FingerPaints art you blue
New York Summer poppies
Pure Ice cheatin
Pure Ice busted
Pure Ice spit fire
Toma meltdown on mars
Diamond Cosmetics chainmail charm
Barry M dusky mauve
Brucci purple rainbow
Hot Topic naamloos licht blauw met roze flash
Models Own grey day
Teeez outta control 05
Catrice hip queens wear blue jeans
Hard Candy mr wrong
WnW eggplant frost
Milani purple passion
Precision baba do's n don'ts
Er is nog meer, maar dat heb ik nog niet allemaal uitgezocht.
Mijn wishlist:
Orly Country Club Khaki
Zoya Yana
Zoya Neeka
Verder verkoop ik de boel gewoon. Prijs op aanvraag
Minimaal 5 lakjes in 1 koop, anders blijf ik naar het postkantoor rennen. Hoe meer lakje je neemt, hoe lager de prijs per lakje zal zijn.
5 euro per stuk, maar er was iemand je voor via de mail, sorryquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoeveel wil je voor Nfu Oh 49, 50?
Heb je geantwoord.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:34 schreef Serinde het volgende:
Ik had net een PM gestuurd voor:
Opi my private jet (non holo)
Claire's calm/wild
Nu zie ik dat Dragonberry hier naar de prijs vraagt van twee van bovenstaande lakjes.
Mijn budget is toch niet zo groot (bij nader inzien vrij beperkt geloof ik) even afwachten hoe, wat, wie, waar, hoeveel ...
En antwoord. Had niet helemaal bij de verzendkosten stilgestaan en zag opeens nog een briefje van het CJIB liggen die ik moest betalenquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:35 schreef mirannie het volgende:
[..]
Heb je geantwoord.
Sorry DB, zag de mail eerst...
Ik zou alleen interesse hebben in de Lippmannquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:28 schreef mirannie het volgende:
Opi MPJ (non holo)
Opi merry berry mauve
Opi Hey! Get in lime
Opi not like the movies (nauwelijks duochrome)
Opi alpine snow matte
Chg tinsel
Chg martini pedicure
Chg mummy may i
Chg frostbite
Orly lunar eclipse
Orly royal velvet
Orly pixie dust
Nubar twilight matte
Zoya ki
Nfu Oh 49, 50
Lippmann don't tell mama
Sally Hansen music charm
BB Couture ceremony
Claire's mystical
Claire's calm/wild
Claire's flirty/shy
Color Club spellbound mini
Color Club snowflake mini
Color Club wish list red mini
Color Club dark purple with pink glitter mini (missing label)
Bloom jessica mauboy 2
Bloom josephine
Sinful i love you
Kleancolor fairy lover
Kleancolor starry meteor
Ozotic 203
Jessie's Girl confetti
FingerPaints art you blue
New York Summer poppies
Pure Ice cheatin
Pure Ice busted
Pure Ice spit fire
Toma meltdown on mars
Barry M dusky mauve
Brucci purple rainbow
Models Own grey day
Teeez outta control 05
Hard Candy mr wrong
WnW eggplant frost
Milani purple passion
Precision baba do's n don'ts
Er is nog meer, maar dat heb ik nog niet allemaal uitgezocht.
Mijn wishlist:
Orly Country Club Khaki
Zoya Yana
Zoya Neeka
Minimaal 5 lakjes in 1 koop, anders blijf ik naar het postkantoor rennen. Hoe meer lakje je neemt, hoe lager de prijs per lakje zal zijn.
Kijk voor de zekerheid anders even bij mijn nieuwe lijstje. Maar sowieso past die Lippmann niet in de brievenbus, dus dan zou het alsnog heel duur worden ivm pakketpost. Wil echt graag zoveel mogelijk tegelijk eruit gooien.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zou alleen interesse hebben in de Lippmann.
Woops, overheen gelezen dat je 'm nog niet had.. Moet ik morgen even in Den Haag kijken? Vorige week hadden ze er volgens mij nog 2quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:07 schreef expiratorial het volgende:
awh jammer. maar bedankt dat jullie voor me hebben gekeken!
Heb je pm beantwoord, zodra je akkoord gaat, gaan ze in de reservering.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:22 schreef afivi het volgende:
@Mirannie, mooi lijstjeIk stuur je een PM'etje voor:
Barielle june bug
Sinful mint apple
Orly it´s not rocket science
Zoya ki
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:16 schreef mirannie het volgende:
De pakketjes van RenRen, Afivi en BeauBeauty gaan nu naar het postkantoor.
graag gedaan!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:17 schreef afivi het volgende:
Ik heb mijn pakketje zojuist ontvangen, dit moet wel een recordtijd zijn! Mirannie rulesDank je wel!
Oh shit, mijn moeder is nog thuis.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:17 schreef afivi het volgende:
Ik heb mijn pakketje zojuist ontvangen, dit moet wel een recordtijd zijn! Mirannie rulesDank je wel!
Ik ook! Geweldig om zaken met haar te doen haha!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:17 schreef afivi het volgende:
Ik kan ook wel even voor je kijken. Of heb je 'm ondertussen al?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:54 schreef expiratorial het volgende:
vraagje; woont er ook iemand van dit forum vlakbij een sephora? ik zou graag het lakje diving in malaysia willen maar voor mij is een sephora echt een eind verder weg. ik zou het zoooooooooo super vinden als iemand die voor mij zou willen halen en willen opsturen. needless to say,maar ik doe het toch,ik vergoed uiteraard het lakje en de verzendkosten
nee nog niet. thanx alvast!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:48 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Ik kan ook wel even voor je kijken. Of heb je 'm ondertussen al?
Als je ze nog hebt, mag ik ze dan allebei ? ^^ PMquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:43 schreef DeltaCephei het volgende:
Claire's Mood Polish Flirty/Shy
Claire's Mood Polis Excited/Bored
¤6 p.s
PM voor:quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:07 schreef mirannie het volgende:
Goed, heb toch maar even een nieuw lijstje gemaakt, mijn ruil lade bleek toch nog veel voller te zitten...
Orly it´s not rocket science
Orly royal velvet
Orly lunar eclipse
Orly pixie dust
Orly snowcone
OPI ds divine (japanse versie) VHTF dus wat duurder...
OPI alpine snow matte
OPI not like the movies (veel glitter, weinig duochrome)
OPI hey! get in lime
OPI merryberry mauve
OPI mpj (non holo)
OPI movin out
ChG frostbite
ChG mummy may i
ChG tinsel
ChG electric lilac
ChG robotika
Zoya jules
Zoya julieanne
Zoya caitlin
Zoya ki
Nubar twilight matte
Kleancolor chunky holo poppy
Kleancolor fairy lover
Kleancolor starry meteor
Kleancolor holiday jingle
Lippmann don´t tell mama
BB Couture ceremony
Nicole by OPI leaf me alone
Sally Hansen fire opal earthen opal
Sally Hansen music charm
Finger Paints be a pal-ette
Finger Paints art you blue
Finger Paint hue rang
Ozotic 50
Ozotic 203
Color Club revvvolution (holo)
Color Club spellbound (mini)
Color Club wish list red (mini)
Color Club snowflake (mini)
Color Club mini paars (stickertje is eraf, mag dus ook voor bijna niks weg)
Diamond Cosmetics chainmail charm (holo)
Golden Rose holographic colors 114
Golden Rose holographic colors 119
Claire´s calm/wild
Claire´s mystical
Claire´s 4 mini glitters in paars, rood, goud en blauw (tellen samen als 1 lakje voor 1 euro)
Precision twilight zone (bijna dupe van ChG grape crush)
Precision crystal ball dupe (sticker is eraf, weet de naam dus even niet meer)
Precision baba do´s and dont´s
Bloom jessica mauboy II
Bloom josephine
Pure Ice cheatin
Pure Ice busted
Pure Ice spit fire
Teeez outta control 05
Teeez sexy 03
Barielle june bug
Sinful mint apple
Sinful i love you
Sephora by OPI leaf him at the alter mini
Milani dress maker
Milani purple passion
Accessorize ruby sparkle
Jordana purple glam
Savina black pearl
Wet n Wild eggplant frost
Models Own grey day
Brucci purple rainbow
Hard Candy mr wrong
Toma meltdown on mars
Cosmetic Arts harvest moon
New York Summer poppie
Essence louise
Jesse´s Girl confetti
Picture Polish cowgirl
NYX golden lavender
Barry M dusky mauve (paradoxal dupe)
Art de Lautrec 09B
Mijn wishlist:
Orly Country Club Khaki
Zoya Yana
Zoya Neeka
Minimaal 5 lakjes in 1 koop, anders blijf ik naar het postkantoor rennen. Hoe meer lakjes je neemt, hoe lager de prijs per lakje zal zijn.
Natuurlijkquote:Op donderdag 1 september 2011 15:41 schreef Joell het volgende:
[..]
Als je ze nog hebt, mag ik ze dan allebei ? ^^ PM
van mij mag hetquote:Op zondag 4 september 2011 16:34 schreef mirannie het volgende:
Ik heb 2 pakketten nagellak te koop gezet op marktplaats voor de restanten. Voor de geinteresseerden, mail mij voor de link (of mag ik die hier wel gewoon plaatsen???)
Liefst kopen, het is voor een swap!quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:10 schreef BeauBeauty het volgende:
@DC, ik heb hem hier nog liggen voor je. Wil je hem ruilen?
Je krijgt zo pmquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:47 schreef Tammymara het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien voor iemand die veel met nailart doet want ik kan er niet mee overweg.
Hoef er niet veel voor terug, één of twee flesjes van iets anders zou al genoeg zijn
quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:44 schreef DeltaCephei het volgende:
Nubar Reclaim - nieuw & ongebruikt.
pb voor Nubar Reclaimquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:44 schreef DeltaCephei het volgende:
Nubar Reclaim - nieuw & ongebruikt.
Ik pm je even!quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:17 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Liefst kopen, het is voor een swap!
okay die zijn voor jou!quote:Op woensdag 7 september 2011 10:34 schreef Joysa het volgende:
PM voor OPI - Jade is the new black & Zoya - Lolly
Ook mijn OPI's? Of dat wat je hier verkocht hebt? *is in de warquote:Op donderdag 8 september 2011 18:10 schreef Sharana_LV het volgende:
Alle lakjes zijn vandaag op de bus gegaan!
Nee die van jou zijn ook op de bus! Ik had je PM gestuurd tijdje terug dat ik ze wel alvast op zou sturen en dat je later wel mocht betalenquote:Op donderdag 8 september 2011 19:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ook mijn OPI's? Of dat wat je hier verkocht hebt? *is in de war*
pm voor misa hot couture en de blauwe claire's glow in the dark!quote:Op woensdag 7 september 2011 10:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dit mag weg.
OPI Simply smashing
OPI Sparrow me the drama
ChG sea spray
ChG sunset sail
ChG hey doll
CC Magic attraction
Misa under my sunbrella
Misa mega margarita
Misa hot couture
Claire's glow in the dark blauw&roze
Frightnight claw polish : Poison(paars) Toxic(groen) en label eraf bij blauwe
Catrice blue out to sea LE
Catrice sea of green LE
Catrice bronzed brown LE
Catrice I scream peach!
Catrice I sea you
Catrice Let's mauve on
Wet n wild craze Lust
Asos Lauren
Asos Megan
Diamond cosmetics Hi Ho silver
S-he 612/469
S-he 612/378
Etude house BR006
Etude house WH002
Snap ik helemaal hoor. Al dat gedoe met kattebeest.quote:Op vrijdag 9 september 2011 05:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee die van jou zijn ook op de bus! Ik had je PM gestuurd tijdje terug dat ik ze wel alvast op zou sturen en dat je later wel mocht betalenIk weet dat het alsnog 2 (!!!!
) weken geduurd heeft voordat ik ze op de bus gedaan heb maar er kwam elke keer wat tussen, eerst die stomme bubbeltjes enveloppen die ik nergens kon vinden, daarna de postzegels waar er nog maar 2 van te koop waren op het station
maar ze zijn dan nu eeeeeeeeindelijk echt onderweg
sorry dat ze zo laat komen, ik heb echt mijn handen vol aan kat op het moment
quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:00 schreef expiratorial het volgende:
updeetje; (de nr's die erachter staan is het aantal keer wat het lakje is gedragen)
CG lets groove 0
CG refresh mint 2
CG recycle 1
CG sunset sail 0
CG admire 1
CG sea spray 1
catrice;
i sea you! 2
be my millionaire 3
dirty berry 1
abolutely chinchilly! 0
back to black 0
london's wheatherforecast 3
in the bronx 0
essence;
fall for me 1
trust in fashion 1
irreplaceable 2
troy 1
out of my mind 1
very berry 1
fabuless 2
time for reflection 0
got a secret 0
h&m;
moody model 1
no mambo jambo 1
overige;
2 true no.10 0
nyc canal street 0
hema paars 1
hema fuchsia 1
safari donkerblauwe glitter 1
liefste alleen verkopen,vanaf 3 stuks. prijs hangt er vanaf als het al eens is gedragen of niet.
Heb ze nu ook op kleur en eigenlijk bevalt het me helemaal niet...quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:36 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb:
OPI Simply Smashing (1x)
OPI Don't Mess With OPI (1x)
OPI Alpine Snow Matte (3x)
ChG Crackle Glaze Platinum Pieces (1x)
ChG Crackle Glaze Latticed Lilac (1x)
Claire's Mood Polish Peaceful/Confident
Ik ga mijn stash weer op merk doen (had ze pas op kleur) dus er zal wel wat bijkomen aangezien ik mijn stash wil verminderen.
Nee, mij ook niet. Ik wist precies welke lakjes ik had toen ze op merk stonden en nu ben ik het overzicht kwijt!quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:23 schreef mirannie het volgende:
[..]
Heb ze nu ook op kleur en eigenlijk bevalt het me helemaal niet...
heb je gemaild voorquote:Op woensdag 14 september 2011 15:07 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb 3 lades minder nu in m'n Helmer!
Alles staat hier: https://docs.google.com/d(...)EIhjSmwbA/edit?hl=nl
Ik ga je PM-enquote:Op woensdag 14 september 2011 19:45 schreef Ninjaninja het volgende:
Dubbel gekocht;
Kleankolor Black Chunky Holo
PM me maar bij interesse hij is echt gaaaaf!
Ik wil graag de P2 crackling top coat silver van je kopen. :-) PM volgt.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:07 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb 3 lades minder nu in m'n Helmer!
Alles staat hier: https://docs.google.com/d(...)EIhjSmwbA/edit?hl=nl
Free shipping @ site vanaf £40. Grouporder?quote:Op woensdag 14 september 2011 21:27 schreef Mirjam het volgende:
is er iemand die illamasqua Scarab overheeft?
ik ben er naarstig naar op zoek
I'm in!quote:Op donderdag 15 september 2011 10:50 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Free shipping @ site vanaf £40. Grouporder?
hoevel zijn ze? ik wil namelijk ook nog wat van zequote:Op donderdag 15 september 2011 10:50 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Free shipping @ site vanaf £40. Grouporder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |