$ 6,66 p.s. met verzendkosten ja.. 4 dollar + $16 voor 6 potjes verzending.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
waren die toen niet 4 dollar bij 8ty8 dan?
Ook alvast tip erbij dat ik Gosh Green Hawaii nog wel eens zie in een aanbiedingenbak voor 3,50. Heb ik er zelf ook voor betaald.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:54 schreef Reska het volgende:
Is goed hoor, ik dacht ik probeer het eerst hier even (meestal gaat het hier sneller en makkelijker dan op marktplaats) maar dan is het natuurlijk niet de bedoeling dat ik jullie een poot uit ga draaien![]()
Ik heb werkelijkwaar geen idee wat ik er omgerekend in euro's voor heb betaald (nu ik het zo bedenk heb ik volgens mij nog niet eens van mn vriend gehoord wat de kosten waren)
dus ik zal het hem eens vragen, en als ik tijd en zin heb gooi ik de lakjes wel weer online.
pm voor HD en Cyberspacequote:Op woensdag 27 juli 2011 11:39 schreef DeltaCephei het volgende:
Diverse nagellak, zo goed als nieuw. Vaak maar 1 keer gebruikt.
[ afbeelding ]
Milani 3D Holographic lakken:
• HD
• 3D
• Hi-Tech
• Cyberspace
• Digital
• Hi-Res
¤5 per stuk.
Barry M:
• Vivid Purple
• Violet Gold Shimmer
• Navy
• Aqua Green
¤3 per stuk.
China Glaze:
• Golden Enchantment
• Wagon Trail
¤3,50 per stuk.
Color Club - gloednieuw:
• Turn The Other Chique
• Hot Couture
¤3,50 per stuk.
Essence:
• Green Grass (Berlin collectie)
• I'm a Berliner (Berlin collectie)
• Show Your Feet Deep Blue Sea (discon)
¤1 per stuk.
Sinful Colors:
• Pearl Harbor
¤3
L.A Girl Rockstar:
• Live On Stage
• Rockstar
¤2,50 per stuk.
Prijzen zijn exclusief verzendkosten. Bieden staat vrij
aangepastquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:49 schreef expiratorial het volgende:
voor de liefhebber;
china glaze sunset sail
china glaze recycle
china glaze pelican gray
h&m moody model
essence LE holografics.com blue ray
essence glitter topper troy
8,50 inclusief verzenden?quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:56 schreef Mss het volgende:
Wat wil je hebben voor bring on the bling en a grape fit?
Dat is raar want ik heb 'm geleegd.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:26 schreef expiratorial het volgende:
@debbster ik wil je een pm sturen maar je inbox is vol
heb je ook je map met verwijderde berichten geleegd?quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is raar want ik heb 'm geleegd.
Nu wel jaquote:Op maandag 1 augustus 2011 07:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je ook je map met verwijderde berichten geleegd?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:52 schreef expiratorial het volgende:
mijn lijstje up to date;
CG sunset sail
CG seaspray
CG recycle
Essence troy
OPI rumple's wiggin
h&m moody model
voor de verkoop.
True, 8 dagen geleden. Zal wel op vakantie zijnquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:13 schreef RenRen- het volgende:
Misschien even kijken beiden of ze wel of niet nline zijn geweest?
Joysa is wel on line geweest, zal haar wel even aanspreken in dat topic.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:13 schreef RenRen- het volgende:
Misschien even kijken beiden of ze wel of niet nline zijn geweest?
Joysa werkt 60+ uur per week, die is niet meer zo veel online. Had ze even moeten laten weten natuurlijk! Maar ze loopt niet te kutten ofzo!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:29 schreef MiniVla het volgende:
[..]
Joysa is wel on line geweest, zal haar wel even aanspreken in dat topic.
Mjeh, niet echt netjes van Joysa. Bij mij liet ze ook twee weken niets weten terwijl ze wel elke dag op Fok was.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Joysa werkt 60+ uur per week, die is niet meer zo veel online. Had ze even moeten laten weten natuurlijk! Maar ze loopt niet te kutten ofzo!
Edit: een maand zelfs.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:34 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Mjeh, niet echt netjes van Joysa. Bij mij liet ze ook twee weken niets weten terwijl ze wel elke dag op Fok was.
Oh jeetje. :S Heb je de lak uiteindelijk wel gehad?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:34 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Mjeh, niet echt netjes van Joysa. Bij mij liet ze ook twee weken niets weten terwijl ze wel elke dag op Fok was.
Ja, uiteindelijk heb ik haar in een ander topic gestalkt totdat ze reageerdequote:Op zondag 7 augustus 2011 09:50 schreef MiniVla het volgende:
[..]
Oh jeetje. :S Heb je de lak uiteindelijk wel gehad?
Volgende keer ga ik maar met PayPal betalen.
Spreek je haar veel/ken je haar? Zo ja, kun je haar dan even laten reageren?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Joysa werkt 60+ uur per week, die is niet meer zo veel online. Had ze even moeten laten weten natuurlijk! Maar ze loopt niet te kutten ofzo!
Ook van Joysa?quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:19 schreef afivi het volgende:
[..]
Hmpf, ik wacht ook sinds half juli op twee lakjes. Als ik dit had geweten...
goed, dan maar zo. Pm-dinges doet vervelend dus geloof niet dat je mn berichtje hebt gehad. dus dan maar via deze weg: zijn de milani's hi-def en digital nog beschikbaar?quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:39 schreef DeltaCephei het volgende:
Diverse nagellak, zo goed als nieuw. Vaak maar 1 keer gebruikt.
[ afbeelding ]
Milani 3D Holographic lakken:
• HD
• 3D
• Hi-Tech
• Cyberspace
• Digital
• Hi-Res
¤5 per stuk.
Barry M:
• Vivid Purple
• Violet Gold Shimmer
• Navy
• Aqua Green
¤3 per stuk.
China Glaze:
• Golden Enchantment
• Wagon Trail
¤3,50 per stuk.
Color Club - gloednieuw:
• Turn The Other Chique
• Hot Couture
¤3,50 per stuk.
Essence:
• Green Grass (Berlin collectie)
• I'm a Berliner (Berlin collectie)
• Show Your Feet Deep Blue Sea (discon)
¤1 per stuk.
Sinful Colors:
• Pearl Harbor
¤3
L.A Girl Rockstar:
• Live On Stage
• Rockstar
¤2,50 per stuk.
Prijzen zijn exclusief verzendkosten. Bieden staat vrij
Deze drie vind ik erg leuk, hoe dekken ze? Heb van Yes Love gelezen dat bij sommige kleuren 3 (!!) lagen nog niet voldoende is, en dat zou ik zonde vinden.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:41 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
• Yes Love #426 (nieuw)
• Yes Love #402 (1x mani)
• Yes Love #435 (1x mani)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |