Als ik m vanavond zie neem ik m mee!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:54 schreef expiratorial het volgende:
vraagje; woont er ook iemand van dit forum vlakbij een sephora? ik zou graag het lakje diving in malaysia willen maar voor mij is een sephora echt een eind verder weg. ik zou het zoooooooooo super vinden als iemand die voor mij zou willen halen en willen opsturen. needless to say,maar ik doe het toch,ik vergoed uiteraard het lakje en de verzendkosten
In Den Bosch zei ze nog dat 3 voor 10 niet zeker was.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:27 schreef princess-a het volgende:
Expi ik kan nu wel even kijken? Loop snel even naar de stad en kom dan langs Sephora..
hier is ie ook niet, heb werkelijk alle potjes omgedraaid!
Verkoopmedewerkster zei dat er in september weer prijzencircus is, sparen
Cracked Medallion, Haute Metal, Oxidized Aqua zijn inmiddels wegquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:09 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb deze crackles van ChG:
Cracked Medallion
Haute Metal
Latticed Lilac
Oxidized Aqua
Platinum Pieces
Ze zijn 1 keer gebruikt, gemarkeerd als sample.
Ik ben op zoek naar o.a Mermaid Tears, Skull & Glossbones en Stranger Tides van OPIDM me maar gewoon als je geinteresseerd bent.
[..]
Ik heb alleen HD en 3D nog
in groningen zei ze dat er ook een aantal kleuren van de nieuwe collectie lakkies in de 3 voor 10 actie opgenomen zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
In Den Bosch zei ze nog dat 3 voor 10 niet zeker was.
Kan beidequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:35 schreef Incantrix het volgende:
Oooeehh, wet n wild grays anatomy, die wil ik wel! Ruilen of kopen?
Euhm, niet waar ik nu benquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:50 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Kan beideHeb je ergens een ruil-lijstje?
5 inclquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:42 schreef Sharana_LV het volgende:
wat vraag je voor een nubar delta?
Natuurlijk!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Euhm, niet waar ik nu benmag ik morgen als ik thuis ben even PM'en?
Die is al verkochtquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:32 schreef expiratorial het volgende:
ik zie op je foto's ook een soort wit transparante met flakies van sinful colors. is die ook te koop/te ruil?
Meestal krijg je dan toch vaak reacties van mensen die 1 lakje willen kopen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:04 schreef mirannie het volgende:
Heeft iemand van jullie wel eens een hele partij in 1 keer te koop gezet op marktplaats? Ik zit met een overschot van zo´n 80 lakjes schat ik... Heb echt het geduld en de tijd niet om alles 1 voor 1 te fotograferen en op marktplaats te zetten. Dus wilde eigenlijk alles in 1 koop wegdoen. Maar vraag me af of dat uberhaupt lukt.
Toen ik ze van je kocht was dat toch ook 1 grote partij?quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:04 schreef mirannie het volgende:
Heeft iemand van jullie wel eens een hele partij in 1 keer te koop gezet op marktplaats? Ik zit met een overschot van zo´n 80 lakjes schat ik... Heb echt het geduld en de tijd niet om alles 1 voor 1 te fotograferen en op marktplaats te zetten. Dus wilde eigenlijk alles in 1 koop wegdoen. Maar vraag me af of dat uberhaupt lukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |