Heb je pm beantwoord, zodra je akkoord gaat, gaan ze in de reservering.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:22 schreef afivi het volgende:
@Mirannie, mooi lijstjeIk stuur je een PM'etje voor:
Barielle june bug
Sinful mint apple
Sally Hansen opulent cloud
Orly it´s not rocket science
Zoya ki
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:16 schreef mirannie het volgende:
De pakketjes van RenRen, Afivi en BeauBeauty gaan nu naar het postkantoor.
graag gedaan!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:17 schreef afivi het volgende:
Ik heb mijn pakketje zojuist ontvangen, dit moet wel een recordtijd zijn! Mirannie rulesDank je wel!
Oh shit, mijn moeder is nog thuis.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:17 schreef afivi het volgende:
Ik heb mijn pakketje zojuist ontvangen, dit moet wel een recordtijd zijn! Mirannie rulesDank je wel!
Ik ook! Geweldig om zaken met haar te doen haha!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:17 schreef afivi het volgende:
Ik kan ook wel even voor je kijken. Of heb je 'm ondertussen al?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:54 schreef expiratorial het volgende:
vraagje; woont er ook iemand van dit forum vlakbij een sephora? ik zou graag het lakje diving in malaysia willen maar voor mij is een sephora echt een eind verder weg. ik zou het zoooooooooo super vinden als iemand die voor mij zou willen halen en willen opsturen. needless to say,maar ik doe het toch,ik vergoed uiteraard het lakje en de verzendkosten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |