SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 49:
kerels met lange blonde lokken, geile kabouters, eeuwige maagden, geweldige christenen, stelletjes, dames met tieten waar je u tegen zegt, homo's met geweldige muziek smaak, negers voor excuus en knuffels, pubers voor onzekerheden, ouders om op ons te letten
en wat hebben we allemaal gemeen :
smerige vunzige gedachtes.. muziek, autisten want FOK!
[ Bericht 0% gewijzigd door Morpheus2002 op 20-07-2011 01:36:45 ]
Neh, ik ben te autistisch om dat in de zomer aan te horen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kerstliedjes zijn sowieso tof...
gewoon midden in de zomer, omdat eht kan
Trustenquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oke ik ga slapen.
Stuur je top 3 batsnrs in een pm met de reden waarom ze geil zijn.
volgende week dinsdag een vervolg.
Fokker succes nog met draaien
Nee, werkquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Fokker, kom je naar de ijsjesmeet donderdag?
Met de kerst ga ik het wel doen, maar daarvoor.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Neh, ik ben te autistisch om dat in de zomer aan te horen.
Trustenquote:
Samen met naat.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:35 schreef iBenny het volgende:
Ik wil ook een keer heel christelijke muziek draaien
quote:
Slaap lekker!quote:
Niet meer over seks want daar kan ik niet over meepraten.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:36 schreef MarkM het volgende:
Neuken, piemels, kutjes, kontjes en tietjes.
Ik ben er nog wel ff.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohoh.. Ik hou straks weer niemand over behalve MsMessy?
Waarschijnlijkquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohoh.. Ik hou straks weer niemand over behalve MsMessy?
bellaquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
IJsmeet 21-7-2011:
Charmed
ValHallen
Snuf
Morpheus2002
Myraela
Carooltje
Misschien:
Jofu
Ik ook niet, want ik ben nu aan het FOK!ken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet meer over seks want daar kan ik niet over meepraten.
Kom je naar de IJsjesmeet donderdag?quote:
De laatste drie heb ikquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:36 schreef MarkM het volgende:
Neuken, piemels, kutjes, kontjes en tietjes.
Ik moet nog met Erik een Eurovisie songfestival uurtje doen.quote:
Ik de tweede en de vierde.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
De laatste drie heb ik! De eerste twee in enkelvoud, dat wel
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind up-tempo gospel wel lekker.quote:
Dads ook wel tofquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet nog met Erik een Eurovisie songfestival uurtje doen.![]()
![]()
zijn zusje ging lieve, christelijke liedjes op de gitaar spelen in de kamer onder ons. Was mooie achtergrondmuziekquote:
Weet je ook hoe ze werken?quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
De laatste drie heb ik! Waarvan d e eerste twee in enkelvoud, dat wel
.
Daar mag je best twee uurtjes van makenquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet nog met Erik een Eurovisie songfestival uurtje doen.![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
zijn zusje ging lieve, christelijke liedjes op de gitaar spelen in de kamer onder ons. Was mooie achtergrondmuziek
quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
zijn zusje ging lieve, christelijke liedjes op de gitaar spelen in de kamer onder ons. Was mooie achtergrondmuziek
Echt alleen vrouwen en nichten vinden het leuk.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar mag je best twee uurtjes van maken!
quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik de tweede en de vierde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Samen doen? Dan hebben we alles.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
dat was wel ongeveer het meest memorabele moment in mijn leven.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:43 schreef iBenny het volgende:
De donderdag smaken:
Aardbei
Vanille
Chocolade
Yoghurt
Boerenjongens
Pistache
Koffie (mokka)
Witte Chocolade
Leo Leon (Lion)
Sinaasappel
Perzik
Watermeloen
Bokkenpootjes
Ferrero Roche
Scrok
Hazelnoten
Stracciatella
Bosbessen
Citroen
Meloen
Banaan
Kokos
Amaretto
After Eight
Dolce Latte
Ananas
Griekse Yoghurt
Tiramisú
Appel
Yoghurt Kersen
Trustenquote:
Ik kom dan 5 kilo zwaarder thuis...quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:43 schreef iBenny het volgende:
De donderdag smaken:
Aardbei
Vanille
Chocolade
Yoghurt
Boerenjongens
Pistache
Koffie (mokka)
Witte Chocolade
Leo Leon (Lion)
Sinaasappel
Perzik
Watermeloen
Bokkenpootjes
Ferrero Roche
Scrok
Hazelnoten
Stracciatella
Bosbessen
Citroen
Meloen
Banaan
Kokos
Amaretto
After Eight
Dolce Latte
Ananas
Griekse Yoghurt
Tiramisú
Appel
Yoghurt Kersen
Omdat ik moe ben en vroeg op moetquote:
ik ookquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Omdat ik moe ben en vroeg op moet
quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
dan ben ik er minder dan 2 uur, want heen en weer reizen
quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Uhhm, i wil je plezier niet verpesten, maar een beetje metal of gewoon rock??
Neuhjquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Straks! 02:30 - 04:30quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dan ga ik zo met je meequote:Op woensdag 20 juli 2011 01:47 schreef Samzz het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen, zo. Donderdag vroeg op een zulks.
Maar das donderdag pas!quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:47 schreef Samzz het volgende:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dan ga ik tegen die tijd wel slapen ofzo
niet in mijn danceavond!quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kusje!quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:47 schreef Samzz het volgende:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:47 schreef Samzz het volgende:
Screw youquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dan ga ik tegen die tijd wel slapen ofzo
Ik moet werkenquote:
Avondquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag bij Stiff en mij komen liggen.
Ditquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag bij Stiff en mij komen liggen.
's Nachts kan ik niet winkelen en paardrijdenquote:
Slaap zequote:
Paardrijden kan best 's nachtsquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
's Nachts kan ik niet winkelen en paardrijden.
Altijd al tussen twee lekkere mannen willen liggen. Dus, geen probleemquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:51 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]![]()
Wordt wel druk in je bedstee dan
Paardrijden kan ook 's nachts.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
's Nachts kan ik niet winkelen en paardrijden.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Altijd al tussen twee lekkere mannen willen liggen. Dus, geen probleem.
Ik ben te lang voor zo'n ouderwetse bedstee hoor.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:51 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]![]()
Wordt wel druk in je bedstee dan
Ruilen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben te lang voor zo'n ouderwetse bedstee hoor.
Nee. En vast geen nacht H&M en Kruidvatquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Paardrijden kan ook 's nachts.
En hier hebben we nachtwinkels.
Nope.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. En vast geen nacht H&M en Kruidvat.
Het is een moderne!!quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben te lang voor zo'n ouderwetse bedstee hoor.
nee, en gister zei je nog dat je maar 1 keer kon deze week, daardoor moest ik mijn show afbreken, en nu ga je weer?quote:
ja dat is bestquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
nee, en gister zei je nog dat je maar 1 keer kon deze week, daardoor moest ik mijn show afbreken, en nu ga je weer?
Dat past ook welquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat pas ik vast wel, en anders krul ik wel een beetje op.![]()
Sowieso sta jij toch nog ingeplannedquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
nee, en gister zei je nog dat je maar 1 keer kon deze week, daardoor moest ik mijn show afbreken, en nu ga je weer?
Oh, dat is flauwquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:57 schreef heloef het volgende:
Zo eens goed gefapt gegamed net.
Hoe is het hier?
Nog best druk.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:57 schreef heloef het volgende:
Zo eens goed gefapt gegamed net.
Hoe is het hier?
Ik kon toch m'n dienst is veranderdquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja maar het was gister echt gezellig, iedereen wilde dat je doorging enzoquote:
Als het uiteindelijk maar gezellig isquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Meestal gaat dat vrij lomp en onbehouwen hoor.
Trustenquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:59 schreef charmed_angel het volgende:
Maar goed ik moet helaas gaan slapen
Weltrusten allemaal
Erik je draait weer lekker
Volgende keer iets vroeger graag
Bye Bye
c_a.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:59 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten allemaal
Bye Bye
Zolang je m'n bed niet afbreektquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Meestal gaat dat vrij lomp en onbehouwen hoor.
Slaap lekker!quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:59 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten allemaal
Bye Bye
O, vast wel.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:59 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Als het uiteindelijk maar gezellig is
dag en bedanktquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:59 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten allemaal
Bye Bye
Hij staat toch al zo ingeroosterd en dat is dus blijkbaar goedgekeurdquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
En niks afbreken trouwens, je draait al meer dan gemiddeld de afspraak was.. En je tijd was officieel voorbij, dan mag er een ander..
Slaap lekkerquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:59 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten allemaal
Bye Bye
Maar er stond niemand op het rooster NA hem. Iedereen wilde dat hij doorgingquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
En niks afbreken trouwens, je draait al meer dan gemiddeld de afspraak was.. En je tijd was officieel voorbij, dan mag er een ander..
gister Bennyquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij staat toch al zo ingeroosterd en dat is dus blijkbaar goedgekeurd
Ja, en als er dan iemand anders wel wil draaien dan is het de beurt aan die persoonquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar er stond niemand op het rooster NA hem. Iedereen wilde dat hij doorging
Zo bedoelen we
quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:02 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen, ik duik ook mn nest in
En Fokker, lekkere show![]()
In goed overleg ja.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, en als er dan iemand anders wel wil draaien dan is het de beurt aan die persoonZo is dat afgesproken
Slaap lekkerquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:02 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen, ik duik ook mn nest in
En Fokker, lekkere show![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:05 schreef Zokunen het volgende:
TVP om de mini rel terug te vinden, ik ga nog ff 3 uur slapen en morgen wil ik eens zien hoe en wat.
Heerlijke set so far
Meer van dit ook overdag
Zal eens kijken of ik traktor etc weer aan de gang kan krijgen
Wonderful days
Die erik kan wel draaien inderdaad.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:06 schreef Zokunen het volgende:
Kut ik moet slapen, maar dit is zo heerlijk...
Er werd gisteren aan mij gevraagd of ik het risico wilde nemen dat Gup al aan stond of niet, en het dus over zou nemen van Erik. Of Erik door te laten gaan. En aangezien ik vannacht eigenlijk eerst niet thuis zou komen wilde ik draaien.. Dat ik vanmiddag toch te horen kreeg vannacht thuis te zijn heb ik me meteen op 't rooster laten zetten voor vannacht..quote:
Rel? Waar?quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:05 schreef Zokunen het volgende:
TVP om de mini rel terug te vinden, ik ga nog ff 3 uur slapen en morgen wil ik eens zien hoe en wat.
Heerlijke set so far
Meer van dit ook overdag
Zal eens kijken of ik traktor etc weer aan de gang kan krijgen
Wonderful days
no hard feelings, tis al goed jongequote:Op woensdag 20 juli 2011 02:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er werd gisteren aan mij gevraagd of ik het risico wilde nemen dat Gup al aan stond of niet, en het dus over zou nemen van Erik. Of Erik door te laten gaan. En aangezien ik vannacht eigenlijk eerst niet thuis zou komen wilde ik draaien.. Dat ik vanmiddag toch te horen kreeg vannacht thuis te zijn heb ik me meteen op 't rooster laten zetten voor vannacht..
Mini rel, blijkbaar moeilijk moeilijk tussen de djs, jammer, maar morgen maar eens kijken hoe het precies zit.quote:
I don't carequote:Op woensdag 20 juli 2011 02:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er werd gisteren aan mij gevraagd of ik het risico wilde nemen dat Gup al aan stond of niet, en het dus over zou nemen van Erik. Of Erik door te laten gaan. En aangezien ik vannacht eigenlijk eerst niet thuis zou komen wilde ik draaien.. Dat ik vanmiddag toch te horen kreeg vannacht thuis te zijn heb ik me meteen op 't rooster laten zetten voor vannacht..
Das te hoog gegrepen gok ikquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:09 schreef JJH het volgende:
Volgende meet ergens een zaaltje ofzo huren en dan gewoon een goede line up van 49 dj's maken.
Dudequote:Op woensdag 20 juli 2011 02:08 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Mini rel, blijkbaar moeilijk moeilijk tussen de djs, jammer, maar morgen maar eens kijken hoe het precies zit.
Dit is nog niet eens een opstootje te noemen... laat staat (mini) relquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:08 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Mini rel, blijkbaar moeilijk moeilijk tussen de djs, jammer, maar morgen maar eens kijken hoe het precies zit.
wel, ik zal de Fok! knokploeg er ff bijhalenquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit is nog niet eens een opstootje te noemen... laat staat (mini) rel
Tussen de dj's ging het in goed overleg geloof ik, maar weet wel dat de luisteraars wilde dat Erik nog even doorgingquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
I don't care. Ik zeg alleen dat alles in goed overleg gaat.
Jij ging slapenquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tussen de dj's ging het in goed overleg geloof ik, maar weet wel dat de luisteraars wilde dat Erik nog even doorging
Maar daar wordt blijkbaar dan niet naar geluisterd
Maar maakt niet uit, wil geen rel veroorzaken
Uhuhquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tussen de dj's ging het in goed overleg geloof ik, maar weet wel dat de luisteraars wilde dat Erik nog even doorging
Maar daar wordt blijkbaar dan niet naar geluisterd
Maar maakt niet uit, wil geen rel veroorzaken
Rel is overdreven, zeker, maar knetter was chago, door fokker, fokker door knetter en fokker en jofu ging ook niet lekker, maar ik was er gisteren ook niet bij. Ben gewoon nieuwsgierig en ga morgen eens terug lezen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit is nog niet eens een opstootje te noemen... laat staat (mini) rel
Het is ondertussen kwart over twee hè?quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:14 schreef charmed_angel het volgende:
Maar er was geen rel, stomme iPhone+ iRel applicatie
appeltje voor de dorstquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:14 schreef charmed_angel het volgende:
Maar er was geen rel, stomme iPhone+ iRel applicatie
lijkt wel of ik hier de boel loop op te stokenquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:14 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Rel is overdreven, zeker, maar knetter was chago, door fokker, fokker door knetter en fokker en jofu ging ook niet lekker, maar ik was er gisteren ook niet bij. Ben gewoon nieuwsgierig en ga morgen eens terug lezen.
We DMen welquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat gaan we doen dan? Wel forum nemen we over
Dat bedoelde ik niet, maar ik ben benieuwd wat er wel speelde..quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
lijkt wel of ik hier de boel loop op te stoken
Ik was gister sjago door Jofuquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:14 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Rel is overdreven, zeker, maar knetter was chago, door fokker, fokker door knetter en fokker en jofu ging ook niet lekker, maar ik was er gisteren ook niet bij. Ben gewoon nieuwsgierig en ga morgen eens terug lezen.
Roep het wel ff vantevoren.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat gaan we doen dan? Wel forum nemen we over
Niks van waarquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee dat is niet zo, vind het alleen jammer dat er op een bepaald moment niet naar de luisteraars wordt geluisterdquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik moet zo echt vlak gaan, maar ik wil niet...quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zit, net als gister toch een potje los te gaan in m'n eentje.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat is niet zo, vind het alleen jammer dat er op een bepaald moment niet naar de luisteraars wordt geluisterd
En dat er dan een smoes komt van, DIT is de enige dag dat ik kan draaien enzo
Maar goed ik wil geen rel veroorzaken enzo, dus ga even van de wc naar mijn bed
Ja ik fok op de wc
Ik heb niets morgen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:19 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik moet zo echt vlak gaan, maar ik wil niet...
kan nog 3 uur slapen QQ
Geen smoes, ik kon serieus de rest van de week eigenlijk nietquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat is niet zo, vind het alleen jammer dat er op een bepaald moment niet naar de luisteraars wordt geluisterd
Ja ik fok op de wc
fortquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik fok op de wc
C1000 verkoopt nu vlam tosties, breek in en eet!quote:
Die moet je ook geen iPhone gevenquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Die blijf je naar bed brengen, weet je hoe vermoeiend.
Ik moet gewoon direct lachen als je het topic binnenkomt.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die moet je ook geen iPhone geven
zo lekkerquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:20 schreef Zokunen het volgende:
[..]
C1000 verkoopt nu vlam tosties, breek in en eet!
Ik heb vele kwaliteitenquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet gewoon direct lachen als je het topic binnenkomt.
Ik vind het jammerquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:22 schreef JJH het volgende:
Het is maar goed dat jullie geen live beeldverbinding hebben met mijn huiskamer.![]()
KI.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is toch echt de enige manier
Je gaat los?quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:22 schreef JJH het volgende:
Het is maar goed dat jullie geen live beeldverbinding hebben met mijn huiskamer.![]()
Dat verhaal over die milf mijn god.quote:
Ik denk dat ik gestrekt op de grond zou liggenquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij zou er wel om kunnen lachen denk ik.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gestrekt op de grond zou liggen
Die van die Milf kwam echt ineens in me opquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat verhaal over die milf mijn god.![]()
Je hebt me bang gemaakt voor oudere vrouwen.
nou, en maargoed ook dat we niet bij C_A kunnen kijkenquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:22 schreef JJH het volgende:
Welkequote:Op woensdag 20 juli 2011 02:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Die is misschien wel mijn favo happy hardcore nummer.
Die zat op de wc?quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
nou, en maargoed ook dat we niet bij C_A kunnen kijken
quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:25 schreef ValHallen het volgende:
Maar God. Wat een avondje Tinychat al dan niet teweeg kan brengen.
Oké nu ben ik nieuwsgierig.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:25 schreef ValHallen het volgende:
Dat kon net welquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
nou, en maargoed ook dat we niet bij C_A kunnen kijken
Ghehe maar in ieder geval bedankt rolde bijna van de bank af van het lachen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die van die Milf kwam echt ineens in me op
Vanmiddag moest ik af en toe mijn best doen, had pas halverwege het 5e stuk een idee van het einde.
DM / PM?quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat zijn geen verhalen voor in het topic
Liefdequote:Op woensdag 20 juli 2011 02:25 schreef ValHallen het volgende:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat zijn geen verhalen voor in het topic
Ik wás erquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:28 schreef charmed_angel het volgende:
Dam hadden jullie maar naar de TC moeten komen
nee... ik was wegquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan heb je alles kunnen lezen toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |