bellaquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
IJsmeet 21-7-2011:
Charmed
ValHallen
Snuf
Morpheus2002
Myraela
Carooltje
Misschien:
Jofu
Ik ook niet, want ik ben nu aan het FOK!ken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet meer over seks want daar kan ik niet over meepraten.
Kom je naar de IJsjesmeet donderdag?quote:
De laatste drie heb ikquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:36 schreef MarkM het volgende:
Neuken, piemels, kutjes, kontjes en tietjes.
Ik moet nog met Erik een Eurovisie songfestival uurtje doen.quote:
Ik de tweede en de vierde.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
De laatste drie heb ik! De eerste twee in enkelvoud, dat wel
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind up-tempo gospel wel lekker.quote:
Dads ook wel tofquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet nog met Erik een Eurovisie songfestival uurtje doen.![]()
![]()
zijn zusje ging lieve, christelijke liedjes op de gitaar spelen in de kamer onder ons. Was mooie achtergrondmuziekquote:
Weet je ook hoe ze werken?quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
De laatste drie heb ik! Waarvan d e eerste twee in enkelvoud, dat wel
.
Daar mag je best twee uurtjes van makenquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet nog met Erik een Eurovisie songfestival uurtje doen.![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
zijn zusje ging lieve, christelijke liedjes op de gitaar spelen in de kamer onder ons. Was mooie achtergrondmuziek
quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
zijn zusje ging lieve, christelijke liedjes op de gitaar spelen in de kamer onder ons. Was mooie achtergrondmuziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |