quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:05 schreef Zokunen het volgende:
TVP om de mini rel terug te vinden, ik ga nog ff 3 uur slapen en morgen wil ik eens zien hoe en wat.
Heerlijke set so far
Meer van dit ook overdag
Zal eens kijken of ik traktor etc weer aan de gang kan krijgen
Wonderful days
Die erik kan wel draaien inderdaad.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:06 schreef Zokunen het volgende:
Kut ik moet slapen, maar dit is zo heerlijk...
Er werd gisteren aan mij gevraagd of ik het risico wilde nemen dat Gup al aan stond of niet, en het dus over zou nemen van Erik. Of Erik door te laten gaan. En aangezien ik vannacht eigenlijk eerst niet thuis zou komen wilde ik draaien.. Dat ik vanmiddag toch te horen kreeg vannacht thuis te zijn heb ik me meteen op 't rooster laten zetten voor vannacht..quote:
Rel? Waar?quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:05 schreef Zokunen het volgende:
TVP om de mini rel terug te vinden, ik ga nog ff 3 uur slapen en morgen wil ik eens zien hoe en wat.
Heerlijke set so far
Meer van dit ook overdag
Zal eens kijken of ik traktor etc weer aan de gang kan krijgen
Wonderful days
no hard feelings, tis al goed jongequote:Op woensdag 20 juli 2011 02:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er werd gisteren aan mij gevraagd of ik het risico wilde nemen dat Gup al aan stond of niet, en het dus over zou nemen van Erik. Of Erik door te laten gaan. En aangezien ik vannacht eigenlijk eerst niet thuis zou komen wilde ik draaien.. Dat ik vanmiddag toch te horen kreeg vannacht thuis te zijn heb ik me meteen op 't rooster laten zetten voor vannacht..
Mini rel, blijkbaar moeilijk moeilijk tussen de djs, jammer, maar morgen maar eens kijken hoe het precies zit.quote:
I don't carequote:Op woensdag 20 juli 2011 02:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er werd gisteren aan mij gevraagd of ik het risico wilde nemen dat Gup al aan stond of niet, en het dus over zou nemen van Erik. Of Erik door te laten gaan. En aangezien ik vannacht eigenlijk eerst niet thuis zou komen wilde ik draaien.. Dat ik vanmiddag toch te horen kreeg vannacht thuis te zijn heb ik me meteen op 't rooster laten zetten voor vannacht..
Das te hoog gegrepen gok ikquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:09 schreef JJH het volgende:
Volgende meet ergens een zaaltje ofzo huren en dan gewoon een goede line up van 49 dj's maken.
Dudequote:Op woensdag 20 juli 2011 02:08 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Mini rel, blijkbaar moeilijk moeilijk tussen de djs, jammer, maar morgen maar eens kijken hoe het precies zit.
Dit is nog niet eens een opstootje te noemen... laat staat (mini) relquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:08 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Mini rel, blijkbaar moeilijk moeilijk tussen de djs, jammer, maar morgen maar eens kijken hoe het precies zit.
wel, ik zal de Fok! knokploeg er ff bijhalenquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit is nog niet eens een opstootje te noemen... laat staat (mini) rel
Tussen de dj's ging het in goed overleg geloof ik, maar weet wel dat de luisteraars wilde dat Erik nog even doorgingquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
I don't care. Ik zeg alleen dat alles in goed overleg gaat.
Jij ging slapenquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tussen de dj's ging het in goed overleg geloof ik, maar weet wel dat de luisteraars wilde dat Erik nog even doorging
Maar daar wordt blijkbaar dan niet naar geluisterd
Maar maakt niet uit, wil geen rel veroorzaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |