quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:37 schreef JimboSlice het volgende:
Het wachten is op een filmpje van Renate
Ja daar staat tenminste iemand.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:37 schreef golfer het volgende:
Riis is toch wel een tactisch betere ploegleider dan die Rabobank-losertjes als Breukink.
Eerder beter dan de Schleckjes.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:37 schreef golfer het volgende:
Riis is toch wel een tactisch betere ploegleider dan die Rabobank-losertjes als Breukink.
Breukink is dan ook geen ploegleider meerquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:37 schreef golfer het volgende:
Dat was de afdaling van morgen waar Andy het over had, dacht ik.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:37 schreef rubbereend het volgende:
Ze lazen in de krant dat Schleck de afdaling eng vond, dus de aanval was simpel
Breukink is al een tijd geen ploegleider meer.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:37 schreef golfer het volgende:
Nee ook van vandaagquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat was de afdaling van morgen waar Andy het over had, dacht ik.
Dan klopt het nog wel...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Breukink is al een tijd geen ploegleider meer.
Dan mag hij ook wel zeggen wie daar verantwoordelijk voor is. Normaal zie de uitzending ook vol met bedankjes voor de crew.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:38 schreef j0rdiiii het volgende:
Oeh, de regie krijgt nog te horen van Mart
D'r zat er een in zijn oor te tetteren a la Hilairequote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:38 schreef Eenskijken het volgende:
Mart, als toppresentator, had het toch wel ff moeilijk hier.
Maakt het alleen wat minder relevant. Als hij nu Adri van Houwelingen had gezegd.quote:
Daar hebben wij een filmpje voorquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:39 schreef sjeeledrees het volgende:
De familie Uijens...die kent u niet??
Het is een verklaring voor het uitblijven van Rabo succes.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maakt het alleen wat minder relevant. Als hij nu Adri van Houwelingen had gezegd.
Dat wordt nog wat danquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:40 schreef Geo3kant het volgende:
Kijk hier, en die Andy zeurt over wat regen..
Goed zo.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:40 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen.
Deze Tour ja, vooralsnog heeft Saxo hoeveel etappes gewonnen? Bovendien staan Rabo en Saxo op de wereldranglijst bijna gelijkquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:40 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Het is een verklaring voor het uitblijven van Rabo succes.
En voorgaande jaren.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Deze Tour ja, vooralsnog heeft Saxo hoeveel etappes gewonnen? Bovendien staan Rabo en Saxo op de wereldranglijst bijna gelijk
Nee, eigenlijk helemaal niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:41 schreef golfer het volgende:
Lachen als de Calibier geschrapt wordt uit de koers.
nee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:41 schreef golfer het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:41 schreef golfer het volgende:
Rabobank heeft een veel grotere ploeg cq meer budget.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Deze Tour ja, vooralsnog heeft Saxo hoeveel etappes gewonnen? Bovendien staan Rabo en Saxo op de wereldranglijst bijna gelijk
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:40 schreef Pffrrt het volgende:
Renate zit niet voor niets schuin tegenover Mart, die zit zich al op te warmen.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:42 schreef TUFKAL het volgende:
Renaat vindt dalen fascinerend. Dat brengt Mart op ideeen....
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:41 schreef Pffrrt het volgende:
De aarde warmt toch op, of worden we nou nog steeds voor de gek gehouden.
ik hoop het toch niet, ik heb speciaal vrij genomen die dag.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:41 schreef golfer het volgende:
Je hebt niet opgelet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Hij was vast niet zo blij met Edwin Winkels, hij heeft hem niet bedankt aan het eind van de uitzending, of heb ik dat gemist?
Ze denkt ook ''That's what I want"quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:43 schreef Contador_The_Best het volgende:
Het is toch écht wel een schatje die Renate.
"Met de billen in de lucht"
Verder: ik zie liever die aanvallen van Riis elk jaar + het commentaar na afloop, ipv dat brave gedoe bij Rabo.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
VOC mentaliteit volgens Balkenende, roven en stelen!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:44 schreef Panthera. het volgende:
Hoe kan iemand als Van der Veer zoveel geld verdiend hebben?
Misschien heeft ie wel z'n school afgemaakt?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:44 schreef Panthera. het volgende:
Dat is dus wel opmerkelijk. Zoveel geld van een NL ploeg. Normaal is NL in de wereldwijde sport geen grote geldschieter.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:41 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Rabobank heeft een veel grotere ploeg cq meer budget.
VoCquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:44 schreef Pffrrt het volgende:
[..]
VOC mentaliteit volgens Balkenende, roven en stelen!
De VOC was een bazenmaatschappij, al die moraalridders van nu die daarom lachenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:44 schreef Pffrrt het volgende:
[..]
VOC mentaliteit volgens Balkenende, roven en stelen!
Hij zit in de RvC van Philips en ING, dan moet je wel iets goed doen jaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:44 schreef Panthera. het volgende:
SMAT zal je bedoelenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
VoCdankzij hen zitten we nu met die hele rapscene.
Maar dat geld gaat waarschijnlijk ook naar het veldrijden en de continental ploeg? De opleidingsploeg is trouwens wel heel succesvol, misschien wel de beste.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:45 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat is dus wel opmerkelijk. Zoveel geld van een NL ploeg. Normaal is NL in de wereldwijde sport geen grote geldschieter.
De Raboploeg is nummer 1.
Juist er is maar 1 merk: Nikonquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:46 schreef Geo3kant het volgende:
Waarom schiet die vent met Canon en Nikon
Nikonquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:46 schreef sjeeledrees het volgende:
van bon heeft een 70-300 van Canon....
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar dat geld gaat waarschijnlijk ook naar het veldrijden en de continental ploeg? De opleidingsploeg is trouwens wel heel succesvol, misschien wel de beste.
Jaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar dat geld gaat waarschijnlijk ook naar het veldrijden en de continental ploeg? De opleidingsploeg is trouwens wel heel succesvol, misschien wel de beste.
Nee, Mart heeft het te druk met Renatequote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:47 schreef Niox het volgende:
Degene die het sleuteltje had verstopt is inmiddels al begraven.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
BMC heeft geplant om Contador weg te sturen
Daarnaast klopt die lijst ook niet helemaal. Zeker Sky heeft een veel hoger budget dan daar genoemd werd.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij was het een 70-200 hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:46 schreef sjeeledrees het volgende:
Idd daar zit die gast gewoon de credits op te strijkenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
70-200 dacht ik.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:46 schreef sjeeledrees het volgende:
Coupje tegen de schleckjes, je weet toch.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
De rest ook, het gaat toch om Martquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:49 schreef sjeeledrees het volgende:
Renate zit er echt als Mien Dobbelsteen bij...zonde
Idd, maar dat zal morgen wel anders zijn denk ik. Saaier en kutter dan dit kan niet volgens mij.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:49 schreef sjeeledrees het volgende:
Renate zit er echt als Mien Dobbelsteen bij...zonde
Als het nog saaier wordt, val ik denk ik écht in slaapquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:49 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Idd, maar dat zal morgen wel anders zijn denk ik. Saaier en kutter dan dit kan niet volgens mij.
Idd. Ik heb ook moeite om niet in slaap te vallen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:50 schreef timm_95 het volgende:
[..]
Als het nog saaier wordt, val ik denk ik écht in slaap
Terwijl er toch twee hele interessante gasten aan tafel zitten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:49 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Idd, maar dat zal morgen wel anders zijn denk ik. Saaier en kutter dan dit kan niet volgens mij.
Niet gek toch, hij is 80 miljoen waard.. snel trouwen en zo hard bonken dat ze hart ermee uitscheidtquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:51 schreef JimboSlice het volgende:
Ik vind Leterme wel een goeie gozer wat het wielrennen betreft. Shelldude is hoogstwaarschijnlijk een expert in mensen in slaap lullen om vervolgens woekerdeals met ze te sluiten.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:51 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Niet gek toch, hij is 80 miljoen waard.. snel trouwen en zo hard bonken dat ze hart ermee uitscheidtdingdingding jackpot.
en voor je het weet betaal 1.62 Euro voor 1 liter aan de pomp...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:51 schreef JimboSlice het volgende:
Ik vind Leterme wel een goeie gozer wat het wielrennen betreft. Shelldude is hoogstwaarschijnlijk een expert in mensen in slaap lullen om vervolgens woekerdeals met ze te sluiten.
Ditquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:54 schreef Geo3kant het volgende:
Ik laat deze op mijn HDrecorder staan, als ik ooit nog problemen heb met slapen zet ik deze aflevering op
Of je kijkt die wedstrijd van PSV van vandaag terugquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:54 schreef Geo3kant het volgende:
Ik laat deze op mijn HDrecorder staan, als ik ooit nog problemen heb met slapen zet ik deze aflevering op
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:54 schreef Geo3kant het volgende:
Dat scheelt een groot slaaptekortquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
FUck jah! Van der Veer wil meer tv werk gaan doen!
Mart heeft haar al dronken gevoerdquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:56 schreef sjeeledrees het volgende:
Renaat gaat nu een lapdance geven op die tafel...
Ja met zo'n afreken blik in zn ogen....quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:57 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Wij gaan morgen...
Denk eerder vannacht.
Ik hoop het, anders haal ik het einde van de uitzending nietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:58 schreef Contador_The_Best het volgende:
Ik durf er op te wedden dat Renate morgen veel vrolijk is en veel meer gaat zeggen.
Zagen jullie ook dat ze zich moest inhouden met zo'n akelig saaie piet als van de veer?
Nee hoor ik vind het juist wel grappig dat jij Telstar zo supportquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:58 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Als ik voor Ajax was vond je me minstens 3x zo grappig
ik hoop ook dat we iets meer kwaliteiten te zien krijgenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:58 schreef Contador_The_Best het volgende:
Ik durf er op te wedden dat Renate morgen veel vrolijk is en veel meer gaat zeggen.
Zagen jullie ook dat ze zich moest inhouden met zo'n akelig saaie piet als van de veer?
En een premier. Saaier kan niet. En dan ook nog zo'n saai jasje van Mart... Hopelijk draagt hij een hippe slip en geen Hema...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:58 schreef Contador_The_Best het volgende:
Als ze morgen lacht dan is het gebeurtquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:59 schreef sjeeledrees het volgende:
[..]
ik hoop ook dat we iets meer kwaliteiten te zien krijgen
Jij mag zeggen welke kwaliteiten. Lesje paaldansen voor de kijkende vrouwen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:59 schreef sjeeledrees het volgende:
[..]
ik hoop ook dat we iets meer kwaliteiten te zien krijgen
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:59 schreef sjeeledrees het volgende:
ik hoop ook dat we iets meer kwalitieten te zien krijgen
Jeps. Ik vraag me altijd af of Mart of zijn vrouw zijn hessies uitkiest.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:59 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
En een premier. Saaier kan niet. En dan ook nog zo'n saai jasje van Mart... Hopelijk draagt hij een hippe slip en geen Hema...
Wel weer met slecht weer waarschijnlijk? Ook in de Tour is het elke dag slecht lijkt het wel, mis toch een beetje het zomervakantiegevoel.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:02 schreef sjeeledrees het volgende:
Bis morgen.....en dan in bella italia.
Vind ik niet, het format is toch wel z'n beste tijd voorbij. Hopelijk komt er een ander programma. ontdaan van het bourgondische en historisch gezwijmel van Smeets, en met meer reportages, als er al een nieuw Tourprogramma moet komen, want Tour du Jour en Vive Le Velo zijn wat mij betreft wel voldoende.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:01 schreef tong80 het volgende:
Toch zonde dat ze er mee stoppen. Beter nog..... een grof schandaal.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:03 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Wel weer met slecht weer waarschijnlijk? Ook in de Tour is het elke dag slecht lijkt het wel, mis toch een beetje het zomervakantiegevoel.
Die weersverwachting is toch wel wat optimistisch denk ik. Er is toch wel indicatie dat er buien gaan vallen in de middag volgens de laatste weergegevens.quote:
Dat kan je niet menenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:41 schreef golfer het volgende:
Mart was te emotioneel om te reageren.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Hij was vast niet zo blij met Edwin Winkels, hij heeft hem niet bedankt aan het eind van de uitzending, of heb ik dat gemist?
Ik heb het van www.letour.fr. Zou kunnen dat die fout zitten. Het is te hopen dat het droog blijft. Dan kan er door bepaalde wielrenners iig niet geklaagd worden over het weer.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Die weersverwachting is toch wel wat optimistisch denk ik. Er is toch wel indicatie dat er buien gaan vallen in de middag volgens de laatste weergegevens.
Och, lekker in hun eigen sop gaar laten koken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:13 schreef Contador_The_Best het volgende:
Ik heb het van www.letour.fr. Zou kunnen dat die fout zitten. Het is te hopen dat het droog blijft. Dan kan er door bepaalde wielrenners iig niet geklaagd worden over het weer.
Hehe, dat is misschien nog wel het beste ja.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Och, lekker in hun eigen sop gaar laten koken.
Denk ik ook, in slaap praten en dan zakelijk toeslaan.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:51 schreef JimboSlice het volgende:
Jonker?quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:20 schreef Absurditeit het volgende:
Het wordt tijd dat Andries het stokje weer overneemt van die volgevreten, dikke pad.
Volgens mij speelt 'dit' zich alleen af in de hoofden van bepaalde kijkers. Nerdjes van wie de fantasie op hol slaat bij elke vrouw die ze zien mogen blijkbaar laat naar bed in de vakantie. Ook dat eeuwige gezeur over en gerefereer aan de affaire met Ria Visser, totaal nonissue voor de betrokkenen maar blijkbaar zeer zinnenprikkelend voor de gemiddelde fokker. Arme Renate!quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:53 schreef meeks40 het volgende:
Arme Renate, aan tafel met drie van zulke droeftoeters, en zal Mart nu echt denken dat hij wel een kansje bij haar maakt, ja dat zal hij wel denken..ach, ach..blij dat het na dit jaar over is.
Duh!quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:57 schreef eentwee het volgende:
[..]
Volgens mij speelt 'dit' zich alleen af in de hoofden van bepaalde kijkers. Nerdjes van wie de fantasie op hol slaat bij elke vrouw die ze zien mogen blijkbaar laat naar bed in de vakantie. Ook dat eeuwige gezeur over en gerefereer aan de affaire met Ria Visser, totaal nonissue voor de betrokkenen maar blijkbaar zeer zinnenprikkelend voor de gemiddelde fokker. Arme Renate!
hoe kom je aan die namen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:43 schreef Pffrrt het volgende:
Vanavond iets minder slaapverwekkende gasten (hoop ik)
Gerard Vroomen
Derk Sauer
en voor de liefhebbers
Renate Verhoofstad
Mooie etappe trouwens met een verrassende winnaar: Edvald Boasson Hagen!
Welverdiend!
jusqu'ce soir
Dan is er tenminste een iemand aanwezig die iets van wielrennen weet.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:19 schreef maril het volgende:
Zaterdagavond de laatste![]()
![]()
NOS Studio Sportzomer: De avondetappe
Vanuit steeds wisselende sfeervolle locaties in Frankrijk, schuiven bekende gasten aan van binnen en buiten de wielerwereld. Met o.a. een uitgebreide samenvatting van de etappe van de dag, de 'Dag van Morgen' en een Tourquiz
Vandaag komt De Avondetappe vanuit Grenoble. Gastheer Mart Smeets ontvangt Renate Verhoofstad en Michael Boogerd
Sorry dag te vroegquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:48 schreef Rudieh het volgende:
[..]
hoe kom je aan die namen?
ik las dit namelijk:
Gastheer Mart Smeets ontvangt sportjournaliste Renate Verhoofstad, zanger Blaudzun, echte naam Johannes Sigmond, die een documentaire maakte over de Ronde van Lombardije, en Michael Boogerd
Hoezo niet?quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Verhoofstad is trouwens ook geen toppertje...
Tsjeee... ben ik benieuwd waarom.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Verhoofstad is trouwens ook geen toppertje...
Dat kan je haar niet echt aanrekenen. Zeker gisteren niet. Ze is zich waarschijnlijk het leplazarus geschrokken dat er mensen zoooo ubersaai kunnen zijn, waardoor ze zelf maar wijselijk haar mond hield.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die had gisteren helemaal niets te melden...
Ok...dan krijgt ze vanavond een 2e kansquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:53 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Dat kan je haar niet echt aanrekenen. Zeker gisteren niet. Ze is zich waarschijnlijk het leplazarus geschrokken dat er mensen zoooo ubersaai kunnen zijn, waardoor ze zelf maar wijselijk haar mond hield.
Die hebben ze vandaag de Galibier opgestuurd.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:13 schreef JohnDDD het volgende:
Wat heeft Mart nou gisteren geflikt met die technicus? Werd hij pissig?
Zal het niet missen, formule is wel op. Betrap mezelf erop dat ik nu gewoon uitzendingen mis, na Jean en Fifi, is de lol er wel af.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:01 schreef tong80 het volgende:
Toch zonde dat ze er mee stoppen. Beter nog..... een grof schandaal.
en ditquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Vind ik niet, het format is toch wel z'n beste tijd voorbij. Hopelijk komt er een ander programma. ontdaan van het bourgondische en historisch gezwijmel van Smeets, en met meer reportages, als er al een nieuw Tourprogramma moet komen, want Tour du Jour en Vive Le Velo zijn wat mij betreft wel voldoende.
Ze moet ****** ipv pratenquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Die had gisteren helemaal niets te melden...
Hoe weet jij dat? Ben je vaste klant?quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:53 schreef DeMessias het volgende:
www.hookers.nl waar vrouwen aan jouw eisen voldoen
Een halve pallet Hollandia!!!quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:51 schreef timmmmm het volgende:
We zijn er weer bij en dat is priiiihiiima!
Kom op Mart, demarreer!!quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:55 schreef Ambrosius het volgende:
Zullen we weer enigszins ontopic gaan? Bedankt.
't Is wat.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:06 schreef alors het volgende:
Waarom is er de godganse avond geen kut op tv en dan komt er een docu die me wel interessant lijkt.... en dan duurt het tot fucking na éénen
Doen ze altijd .....quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:06 schreef alors het volgende:
Waarom is er de godganse avond geen kut op tv en dan komt er een docu die me wel interessant lijkt.... en dan duurt het tot fucking na éénen
Omdat de PVV het wil?quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:06 schreef alors het volgende:
het is de schuld van de rabobank!!!!!!!!!quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:06 schreef alors het volgende:
jaquote:
welke docu?quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:06 schreef alors het volgende:
Ditquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:07 schreef alors het volgende:
[..]
jamaar kunnen ze dat niet wat beter plannen?
nog zoiets, 's ochtends geen nieuwsherhalingen meer maar Omroep Max herhalingen, WTF
Ik neem aan dat alors de film op ned. 2 bedoelt, dat is nou niet bepaald een film die PVV stemmers oplevert.quote:
En die bril.quote:
Hm, beetje zware stof voor zo laat. Thanks anywayquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:08 schreef alors het volgende:
[..]
http://www.tvgids.nl/prog(...)_had_genoeg_van_ons/
Dat moet dan wel heel lang geleden zijn... ik ga al 8 jaar op rij maar hij zegt me totaal niksquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:09 schreef exile79 het volgende:
Hij heeft ook op Pinkpop gestaan, weet even niet meer wanneer.
http://www.ustream.tv/recorded/11878743quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:08 schreef alors het volgende:
[..]
http://www.tvgids.nl/prog(...)_had_genoeg_van_ons/
Excuus, Lowlandsquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat moet dan wel heel lang geleden zijn... ik ga al 8 jaar op rij maar hij zegt me totaal niks
senk joe!quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:10 schreef No-P het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/recorded/11878743
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |