Wel weer met slecht weer waarschijnlijk? Ook in de Tour is het elke dag slecht lijkt het wel, mis toch een beetje het zomervakantiegevoel.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:02 schreef sjeeledrees het volgende:
Bis morgen.....en dan in bella italia.
Vind ik niet, het format is toch wel z'n beste tijd voorbij. Hopelijk komt er een ander programma. ontdaan van het bourgondische en historisch gezwijmel van Smeets, en met meer reportages, als er al een nieuw Tourprogramma moet komen, want Tour du Jour en Vive Le Velo zijn wat mij betreft wel voldoende.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:01 schreef tong80 het volgende:
Toch zonde dat ze er mee stoppen. Beter nog..... een grof schandaal.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:03 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Wel weer met slecht weer waarschijnlijk? Ook in de Tour is het elke dag slecht lijkt het wel, mis toch een beetje het zomervakantiegevoel.
Die weersverwachting is toch wel wat optimistisch denk ik. Er is toch wel indicatie dat er buien gaan vallen in de middag volgens de laatste weergegevens.quote:
Dat kan je niet menenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:41 schreef golfer het volgende:
Lachen als de Calibier geschrapt wordt uit de koers.
Mart was te emotioneel om te reageren.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Hij was vast niet zo blij met Edwin Winkels, hij heeft hem niet bedankt aan het eind van de uitzending, of heb ik dat gemist?
Ik heb het van www.letour.fr. Zou kunnen dat die fout zitten. Het is te hopen dat het droog blijft. Dan kan er door bepaalde wielrenners iig niet geklaagd worden over het weer.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Die weersverwachting is toch wel wat optimistisch denk ik. Er is toch wel indicatie dat er buien gaan vallen in de middag volgens de laatste weergegevens.
Och, lekker in hun eigen sop gaar laten koken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:13 schreef Contador_The_Best het volgende:
Ik heb het van www.letour.fr. Zou kunnen dat die fout zitten. Het is te hopen dat het droog blijft. Dan kan er door bepaalde wielrenners iig niet geklaagd worden over het weer.
Hehe, dat is misschien nog wel het beste ja.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Och, lekker in hun eigen sop gaar laten koken.
Denk ik ook, in slaap praten en dan zakelijk toeslaan.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:51 schreef JimboSlice het volgende:
Ik vind Leterme wel een goeie gozer wat het wielrennen betreft. Shelldude is hoogstwaarschijnlijk een expert in mensen in slaap lullen om vervolgens woekerdeals met ze te sluiten.
Jonker?quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:20 schreef Absurditeit het volgende:
Het wordt tijd dat Andries het stokje weer overneemt van die volgevreten, dikke pad.
Volgens mij speelt 'dit' zich alleen af in de hoofden van bepaalde kijkers. Nerdjes van wie de fantasie op hol slaat bij elke vrouw die ze zien mogen blijkbaar laat naar bed in de vakantie. Ook dat eeuwige gezeur over en gerefereer aan de affaire met Ria Visser, totaal nonissue voor de betrokkenen maar blijkbaar zeer zinnenprikkelend voor de gemiddelde fokker. Arme Renate!quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:53 schreef meeks40 het volgende:
Arme Renate, aan tafel met drie van zulke droeftoeters, en zal Mart nu echt denken dat hij wel een kansje bij haar maakt, ja dat zal hij wel denken..ach, ach..blij dat het na dit jaar over is.
Duh!quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:57 schreef eentwee het volgende:
[..]
Volgens mij speelt 'dit' zich alleen af in de hoofden van bepaalde kijkers. Nerdjes van wie de fantasie op hol slaat bij elke vrouw die ze zien mogen blijkbaar laat naar bed in de vakantie. Ook dat eeuwige gezeur over en gerefereer aan de affaire met Ria Visser, totaal nonissue voor de betrokkenen maar blijkbaar zeer zinnenprikkelend voor de gemiddelde fokker. Arme Renate!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |