Nee, Mart heeft het te druk met Renatequote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:47 schreef Niox het volgende:
Degene die het sleuteltje had verstopt is inmiddels al begraven.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
BMC heeft geplant om Contador weg te sturen
Daarnaast klopt die lijst ook niet helemaal. Zeker Sky heeft een veel hoger budget dan daar genoemd werd.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar dat geld gaat waarschijnlijk ook naar het veldrijden en de continental ploeg? De opleidingsploeg is trouwens wel heel succesvol, misschien wel de beste.
Volgens mij was het een 70-200 hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:46 schreef sjeeledrees het volgende:
van bon heeft een 70-300 van Canon....
Idd daar zit die gast gewoon de credits op te strijkenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
70-200 dacht ik.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:46 schreef sjeeledrees het volgende:
van bon heeft een 70-300 van Canon....
Coupje tegen de schleckjes, je weet toch.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
De rest ook, het gaat toch om Martquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:49 schreef sjeeledrees het volgende:
Renate zit er echt als Mien Dobbelsteen bij...zonde
Idd, maar dat zal morgen wel anders zijn denk ik. Saaier en kutter dan dit kan niet volgens mij.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:49 schreef sjeeledrees het volgende:
Renate zit er echt als Mien Dobbelsteen bij...zonde
Als het nog saaier wordt, val ik denk ik écht in slaapquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:49 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Idd, maar dat zal morgen wel anders zijn denk ik. Saaier en kutter dan dit kan niet volgens mij.
Idd. Ik heb ook moeite om niet in slaap te vallen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:50 schreef timm_95 het volgende:
[..]
Als het nog saaier wordt, val ik denk ik écht in slaap
Terwijl er toch twee hele interessante gasten aan tafel zitten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:49 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Idd, maar dat zal morgen wel anders zijn denk ik. Saaier en kutter dan dit kan niet volgens mij.
Niet gek toch, hij is 80 miljoen waard.. snel trouwen en zo hard bonken dat ze hart ermee uitscheidtquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:51 schreef JimboSlice het volgende:
Ik vind Leterme wel een goeie gozer wat het wielrennen betreft. Shelldude is hoogstwaarschijnlijk een expert in mensen in slaap lullen om vervolgens woekerdeals met ze te sluiten.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:51 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Niet gek toch, hij is 80 miljoen waard.. snel trouwen en zo hard bonken dat ze hart ermee uitscheidtdingdingding jackpot.
en voor je het weet betaal 1.62 Euro voor 1 liter aan de pomp...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:51 schreef JimboSlice het volgende:
Ik vind Leterme wel een goeie gozer wat het wielrennen betreft. Shelldude is hoogstwaarschijnlijk een expert in mensen in slaap lullen om vervolgens woekerdeals met ze te sluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |