SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
Themesong
DE OP IS HIER TE VINDEN
[ Bericht 1% gewijzigd door Tain op 19-07-2011 10:48:36 ]Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Oh ja, ik denk dat ik niet kom. Te druk.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, ik denk dat ik niet kom. Te druk.
Ik stond toch al niet genoemdquote:
Je hebt alleen nog geen functie of omschrijving...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zeg ik sta nog steeds niet in de OP. Mag ik daar wel in?
Die is er wel geweest...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Je hebt alleen nog geen functie of omschrijving...
Ik geloof dat ik er al meerdere voorbij heb zien komen. Blijkbaar nog steeds niet in de OP gezet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Je hebt alleen nog geen functie of omschrijving...
quote:
Even gegoogled en heb er 1 gevondenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik er al meerdere voorbij heb zien komen. Blijkbaar nog steeds niet in de OP gezet.
Wel een leuke hequote:
Geniet er van Kuuksquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:58 schreef Kuukske het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties luitjes.ik ga weer even verder met vakantie houden
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:15 schreef lkb9000 het volgende:
Ik kan mijn speakers laten kraken door het licht in de koelkast aan en uit te doen...
Maar?quote:
Gewoon in de wacht zettenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zit aan de telefoon vanwege een storing en t duurt vet lang
Terughijgenquote:
Dat kan ie in de wacht nog steedsquote:
Zeikerdquote:
De link gaat naar http://itunes.apple.com/W(...)Feature?id=440027055 Dus zo scary is dat niet toch?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:12 schreef SuperFruitig het volgende:
Wat is dat voor scary link Cliff? Instant itunes geopend en shit, de fuque?
Al een tijdje in 020quote:
Is gewoon een opname van iTunes festival gek, doe eens niet zo para man lolquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:12 schreef SuperFruitig het volgende:
Wat is dat voor scary link Cliff? Instant itunes geopend en shit, de fuque?
Ik vind jouw link ook maar scary.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:16 schreef Tain het volgende:
[..]
De link gaat naar http://itunes.apple.com/W(...)Feature?id=440027055 Dus zo scary is dat niet toch?
Geen Apple producten meer gebruiken dusquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:21 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik vind jouw link ook maar scary.
Links die applicaties op mijn pc openen moeten dood imo.
Dat sowieso.quote:
Probeer de Actionquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Iemand een idee waar je een (zo goedkoop mogelijk) digitaal horloge kunt kopen?
chinaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Iemand een idee waar je een (zo goedkoop mogelijk) digitaal horloge kunt kopen?
Was ook mijn eerste idee, ben ik vanmorgen geweest maar daar hadden ze niets. Bij de hema ook niet.quote:
Blokker/Xenos/Kruidvat of die budgetrommelzaak in de stad?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Was ook mijn eerste idee, ben ik vanmorgen geweest maar daar hadden ze niets. Bij de hema ook niet.
Ik zou die NAS wel willen...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:14 schreef lkb9000 het volgende:
Of www.dagaanbieding.net elke dag bekijken, dat soort dingen komen daar ook wel vaak langs.
http://www.gadgetknaller.(...)hty-Knot-p-1130.htmlquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:14 schreef lkb9000 het volgende:
Of www.dagaanbieding.net elke dag bekijken, dat soort dingen komen daar ook wel vaak langs.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
http://www.gadgetknaller.(...)hty-Knot-p-1130.html
![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch tof gedaan, nja jammer van de kitty
Ricepuppet heeft mooiere dan die je toont.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kwestie van smaak he, hij heeft sowieso mooie dingen gemaaktquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Ricepuppet heeft mooiere dan die je toont.
oh ik bedoelde niet xboxquote:
dit dusquote:
Laat mijn vrouw het maar niet zien. Of wel, dan heb ik ook een Xboxquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
die vind ik dus zwaar uglyquote:
ik vind het wel tof gedaan, het ziet er super netjes uit!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
die vind ik dus zwaar ugly, maar goed heb dan ook weinig met Halo
Kan sinds een paar jaar ofzoquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
kwestie van smaak he, hij heeft sowieso mooie dingen gemaakt. wist niet eens dat je ook controllers naar hem op kon sturen
enige wat ik mis, is een bonsai boompjequote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vind het wel tof gedaan, het ziet er super netjes uit!
Heb ook niet zoveel met Halo, maar ik vind dit ontwerp en de uitwerking best goed gedaan.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
die vind ik dus zwaar ugly, maar goed heb dan ook weinig met Halo
mijn xbox en wii zijn ook wit idd, wel bummerquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:26 schreef Solique het volgende:
Vind het eigenlijk alleen jammer dat ik de witte x360 heb, alles is zwart qua apparatuur.
[..]
Kan sinds een paar jaar ofzo
Doet ook in andere consoles.
Vind het echt jammer dat ze standaard in het wit zijnquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mijn xbox en wii zijn ook wit idd, wel bummer
Moet ook in augustus maar eens mijn vakantie in plannen. Rondje pretparkenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:42 schreef Nebo het volgende:
Ik heb de zwarte Slim, mooie apparaat
Ik ben nu The Anchorman aan het kijken, met een biertje, vakantie, I love it
Ik word misselijk van die groene :¦quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Anchormanquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:42 schreef Nebo het volgende:
Ik heb de zwarte Slim, mooie apparaat
Ik ben nu The Anchorman aan het kijken, met een biertje, vakantie, I love it
Shar!quote:
dat is wel tofquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dat is wel tofniet dat ik ooit een star wars film heb gezien
![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hij is irritant!
Alhoewel dat irritante gouden koekblik nog veel erger is in die films
nouja in de lego games is r2d2 wel grappigquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:22 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Shar!
*insert mond-wassen-met-zeep-smiley*
vrouwen die shooters spelenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:09 schreef Sharana_LV het volgende:
Solique is mijn held
Nu naar huis, straks lekker killzone spelen
Graag gedaanquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:09 schreef Sharana_LV het volgende:
Solique is mijn held
Nu naar huis, straks lekker killzone spelen
Dat houd ik voor mijzelfquote:
Jaaaaaaa ik hoop morgenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:07 schreef Solique het volgende:
[..]
Graag gedaan
Je weet wel dat je nu online moet komen als je i-net werkt
quote:
Ik nietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Bwehehehe iedereen ziet mij toch al op de meet? Plus dat ik er nu toch verkloot uitzie door de medicijnen dus hoop dat dat nog wegtrekt voor zaterdag
Mooi, verdien jij geld. Verbrassen wij hetquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:29 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik niet, moet het weekend de loon slaaf uithangen
Eigen schuld! Ik neem wel camera mee maar dat is alleen voor de mensen die op de meet komen, de sla kers die niet komen hadden er maar bij moeten zijn :pquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:29 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik niet, moet het weekend de loon slaaf uithangen
Wat ik nu verdien, is al uit gegeven min of meer.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:29 schreef Solique het volgende:
[..]
Mooi, verdien jij geld. Verbrassen wij het
NICKquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Eigen schuld! Ik neem wel camera mee maar dat is alleen voor de mensen die op de meet komen, de sla kers die niet komen hadden er maar bij moeten zijn :p
Nick wilt niet komen en Miss zet ik ze wel niet op fb :pquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:34 schreef badboynova het volgende:
[..]
NICK![]()
Ik zie ze vanzelf wel op je FB verschijnen.
Juist niet erop zettenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nick wilt niet komen en Miss zet ik ze wel niet op fb :p
En ik wilde wel komen, maar kon niemand anders vinden die mijn dienst wilde over nemen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nick wilt niet komen en Miss zet ik ze wel niet op fb :p
Smoesjes smoesjes!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:40 schreef badboynova het volgende:
[..]
En ik wilde wel komen, maar kon niemand anders vinden die mijn dienst wilde over nemen.
Collega's die nu al met vakantie zijn
Wat was jouw smoes toen, bij Ross zijn housewarming waar ik wel bij wasquote:
Zat ik toen al in de sc?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:43 schreef badboynova het volgende:
[..]
Wat was jouw smoes toen, bij Ross zijn housewarming waar ik wel bij was
SMOEJES SMOEJESquote:
Je reageerde steeds niet op mijn uitnodiging, het enige wat ik terug heb gehad wat met jouw te maken had WAS EEN STRAATVERBOD VAN DE RECHTERquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dan had je mij maar eerder in de sc moeten uitnodigen!!
alsof ik jou ooit zou negeren!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:09 schreef badboynova het volgende:
[..]
Je reageerde steeds niet op mijn uitnodiging, het enige wat ik terug heb gehad wat met jouw te maken had WAS EEN STRAATVERBOD VAN DE RECHTER
she got mequote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
alsof ik jou plooi ooit zou negeren!
Ja, als ze 3d roze brillen gaan verkopen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:08 schreef Cliffy het volgende:
Krijgen we deze zomer nog een dag zonder regen?
Wat is er badboy?!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:34 schreef badboynova het volgende:
[..]
NICK![]()
Ik zie ze vanzelf wel op je FB verschijnen.
Tssss! Al lang gedaan alleen jij bleef liever in de nagellak SCquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dan had je mij maar eerder in de sc moeten uitnodigen!!
Niks, maakte enkel een joke op wat shar zei.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat is er badboy?!
[..]
Tssss! Al lang gedaan alleen jij bleef liever in de nagellak SC
Prutserquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:05 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik heb er weer een lekkere teringzooi van gemaakt sorry
Niet echt opgelet met de planning van komende tijd kkom ik nu achter dat ik een verjaardag heb zaterdag waar ik niet onderuit kan, sorry
Andere keer dan maar....
Tegen die tijd kan het alleen maar beter gaan
ik bestel geen buckets.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:12 schreef AQuila360 het volgende:
Badnovaboy heb je vandaag weer 3 buckets KFC op?
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:16 schreef badboynova het volgende:
[..]
ik bestel geen buckets.
Mag ik 3x een ren menu van u.
Hij lijkt nog steeds op ze vader, dus ik hoef de postbode niet af te schieten.quote:
Rofllllquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:43 schreef badboynova het volgende:
[..]
Hij lijkt nog steeds op ze vader, dus ik hoef de postbode niet af te schieten.
hoort het nou niet 'bigdaddynova' te zijn?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:43 schreef badboynova het volgende:
[..]
Hij lijkt nog steeds op ze vader, dus ik hoef de postbode niet af te schieten.
Eingelijk wel, want de pimp hand is still strongquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:17 schreef Mday het volgende:
[..]
hoort het nou niet 'bigdaddynova' te zijn?
Maar maar.. nu weet ik niet welk gezichtje bij pets hoortquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:05 schreef Pettigrew81 het volgende:
Niet echt opgelet met de planning van komende tijd kkom ik nu achter dat ik een verjaardag heb zaterdag waar ik niet onderuit kan, sorry
Andere keer dan maar....
Martijn, als je meerdere zeg ik je dit: get your ass in the review-topic NOW!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:17 schreef Mday het volgende:
[..]
hoort het nou niet 'bigdaddynova' te zijn?
Kuukske viert haar verjaardag zaterdag op de meet, dus je kan én naar de verjaardag, én naar de meet!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:05 schreef Pettigrew81 het volgende:
Andere keer dan maar....
Met fruit! die lust graag swirls!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:15 schreef koei het volgende:
[..]
Kuukske viert haar verjaardag zaterdag op de meet, dus je kan én naar de verjaardag, én naar de meet!
Met wie moet ik anders een swirls eten![]()
Maar moet hij niet al met jou swirls eten dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Met fruit! die lust graag swirls!
En dan ondervind je over 2 weken weer dezelfde problemenquote:Op woensdag 20 juli 2011 08:10 schreef Pheno het volgende:
He, phonehouse heeft gebeld. Dus hopelijk is mijn HTC weer up and running. Ik kan het alleen pas zaterdag ophalen
Het zal een software-reset zijn geweest, terwijl de hardware te warm wordt, dus we zullen zien.quote:Op woensdag 20 juli 2011 08:20 schreef Tain het volgende:
[..]
En dan ondervind je over 2 weken weer dezelfde problemenDat heb ik met mijn HTC gehad
Grote kans als ze alleen iets met de software gedaan hebben dat het dan weer terug komt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 08:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zal een software-reset zijn geweest, terwijl de hardware te warm wordt, dus we zullen zien.
Dat hadden ze bij mij de eerste keer gedaan idd... Kon de dag nadat ik het toestel terug had weer bellen dat ik nog steeds hetzelfde probleem had. Dus weer opgestuurd, maar nu hadden ze het moederbord vervangen. Goede hoop dus dat het opgelost was maar binnen een week weer problemen. Bleken ze een paar contactjes te zijn vergetenquote:Op woensdag 20 juli 2011 08:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zal een software-reset zijn geweest, terwijl de hardware te warm wordt, dus we zullen zien.
Heerlijk dat soort bedrijven. Nou ja, misschien helpt het, maar ik heb juist vrij weinig apps geïnstalleerd, dus kan me niet voorstellen dat er een poeperdje bij zat. Geen taskkillers of zo.quote:Op woensdag 20 juli 2011 08:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat hadden ze bij mij de eerste keer gedaan idd... Kon de dag nadat ik het toestel terug had weer bellen dat ik nog steeds hetzelfde probleem had. Dus weer opgestuurd, maar nu hadden ze het moederbord vervangen. Goede hoop dus dat het opgelost was maar binnen een week weer problemen. Bleken ze een paar contactjes te zijn vergeten
Volgens mij ligt het hele probleem met die slechte reparaties dat ze de toestellen niet terug sturen naar de fabrikant maar naar een algemeen reparatiecentrum. Die zijn er alleen maar bij gebaat dat ze zoveel mogelijk reparaties per jaar uitvoeren...quote:Op woensdag 20 juli 2011 08:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heerlijk dat soort bedrijven. Nou ja, misschien helpt het, maar ik heb juist vrij weinig apps geïnstalleerd, dus kan me niet voorstellen dat er een poeperdje bij zat. Geen taskkillers of zo.
Maar als ie nu weer raar doet wacht ik even moet terugbrengen, of ze moeten me een leentoestel geven. Met gamescom etc voor de deur wil ik wel een smartphone niet dit reserveding dat ik nu gebruik.
Ik hou niet zo van swirls..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:36 schreef koei het volgende:
[..]
Maar moet hij niet al met jou swirls eten dan?
je moet niet de reden voor Petti om toch te komen onderuit halen natuurlijk!
Hoe kan iemand nou niet van swirls houdenquote:Op woensdag 20 juli 2011 09:25 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van swirls..
ik probeer ook weer veel e naief iedereen happy te maken
Ik hou niet zo van ijs..quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:45 schreef koei het volgende:
[..]
Hoe kan iemand nou niet van swirls houden![]()
![]()
Festini peer rulez all!quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:45 schreef koei het volgende:
[..]
Hoe kan iemand nou niet van swirls houden![]()
![]()
i lol'dquote:
20x opdrukkenquote:Op woensdag 20 juli 2011 09:52 schreef Kn0x het volgende:
[..]
i lol'd
Iemand nog tips om wakker te worden zonder grote hoeveelheden caffeine naar achter te keilen.
Onder de douche gaan staan...quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:52 schreef Kn0x het volgende:
[..]
i lol'd
Iemand nog tips om wakker te worden zonder grote hoeveelheden caffeine naar achter te keilen.
Als ik net een minuut wakker ben kom ik echt niet aan de 20quote:
Appels eten...quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:52 schreef Kn0x het volgende:
[..]
i lol'd
Ik heb het laatst weer een keer geprobeerd en ik krijg gewoon serieus last van mijn knie bij het opdrukkenquote:Op woensdag 20 juli 2011 09:58 schreef Nebo het volgende:
[..]
Als ik net een minuut wakker ben kom ik echt niet aan de 20
Nu fitnessen, ook lang niet meer gedaan!
Nee. Ik heb er gewoon geen moeite mee. Ik drink ook geen koffiequote:Op woensdag 20 juli 2011 09:52 schreef Kn0x het volgende:
[..]
i lol'd
Succes.quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:58 schreef Nebo het volgende:
[..]
Als ik net een minuut wakker ben kom ik echt niet aan de 20
Nu fitnessen, ook lang niet meer gedaan!
Vanochtend nog gedaanquote:
Ik krijg altijd last van mijn rug... Mijn rugspieren zijn echt fucking zwakquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb het laatst weer een keer geprobeerd en ik krijg gewoon serieus last van mijn knie bij het opdrukken
Nja ik ga het niet eens meer proberen, schouder en arm gaan er helemaal kapot vanquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb het laatst weer een keer geprobeerd en ik krijg gewoon serieus last van mijn knie bij het opdrukken
Ik ben juist veel meer met schouder en nek bezig, omdat ik e rlast van krijg als ik het niet doe. Dus dat is voor pijnbestrijding nuttig om elke dag even bij des portschool een uur te gaan spelen met gewichten. En daarnaast doe ik spinning, omdat ik dat al jaren doe.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja ik ga het niet eens meer proberen, schouder en arm gaan er helemaal kapot van
Onze kat doet ook aan spinningquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben juist veel meer met schouder en nek bezig, omdat ik e rlast van krijg als ik het niet doe. Dus dat is voor pijnbestrijding nuttig om elke dag even bij des portschool een uur te gaan spelen met gewichten. En daarnaast doe ik spinning, omdat ik dat al jaren doe.
Ga een maandje met mij mee.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:32 schreef Nebo het volgende:
Lekker dan, tien minuten met 30km/u gefietst en ben nu al moeik heb wat te doen de komende maand
Nee, ik ga niet omrijdenquote:
Ik deed een tijd mee met XCO. Als enige man. /care. Uiteindelijk hebben ze die les zo verschoven dat ik niet meer kan.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:56 schreef Nebo het volgende:
Ik zit nu in het saaie bil en bovenbeen apparaat dinges. Opvallend veel huismoeders en jongere dames, volgens mij ben ik weer de enige vent.
The power of Christ compells you!quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:57 schreef SuperFruitig het volgende:
THE SEAS HAVE PARTED
THE ENDINGS STARTED
THE SKY HAS TURNED TO BLACK!
A KILLING SPREE TROUGH ETERNITY
THE DEVIL STABS YOU IN THE BACK!
quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:56 schreef Nebo het volgende:
Ik zit nu in het saaie bil en bovenbeen apparaat dinges. Opvallend veel huismoeders en jongere dames, volgens mij ben ik weer de enige vent.
Doe gewoon squatten en lunges, daar boek je veel meer resultaten meequote:Op woensdag 20 juli 2011 10:56 schreef Nebo het volgende:
Dat vermoedde ik al. Er staat al tijden 'in juli'quote:
Nieuwe macbook air, Lion, etc. It's over 9000!quote:
MBP met anale problemenquote:
Pssst.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nieuwe macbook air, Lion, etc. It's over 9000!
En wat heb ik daaraan? Ik ga Lion niet kopen voor die oude iMacBitch van me. Daarom kijk ik ook in de Apple Store, niet App Storequote:Op woensdag 20 juli 2011 12:12 schreef Nebo het volgende:
[..]
Pssst.
http://www.apple.com/nl/macosx/notify-me/
Wil je serieus een Air dan? Kun je dan niet beter gewoon een Pro kopen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
En wat heb ik daaraan? Ik ga Lion niet kopen voor die oude iMacBitch van me. Daarom kijk ik ook in de Apple Store, niet App Store
Ooooeeeeee!!!quote:Stuiterscrollen
Als je tijdens het scrollen de boven- of onderkant van een lijst of internetpagina bereikt, veert de pagina terug.
Alleen als duidelijk is als D3 niet gaat lopenquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:15 schreef Nebo het volgende:
[..]
Wil je serieus een Air dan? Kun je dan niet beter gewoon een Pro kopen?
Tofste feature van heel Lion trouwens:
[..]
Ooooeeeeee!!!
Er komt vandaag ook een nieuwe Air uit?quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nieuwe macbook air, Lion, etc. It's over 9000!
Ja, onder andere. men verwacht ook een Cinema LED en Mini. Alles gaat Thunderboltquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Er komt vandaag ook een nieuwe Air uit?
En voor gamen hoop ik voor je dat de videokaart een beetje een redelijke hoeveelheid videogeheugen krijgt... In de huidige Air zit een kaartje met 256MB geheugen en bijna alle spellen willen minimaal 512MB
Ja, dat. Ik ging even in D3 modus, ik geef Nebo de schuld.quote:
*phe is zojuist weer gedaald in tijn's omgdiekerelgaatD3spelenopmac-klassificatie*quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:24 schreef Pheno het volgende:
Tenminste, het zou raar zijn FireBolt niet te gaan promoten, en nu heb je er nog geen flikker aan
DII ging prima op de eerste macbook, graphic whoresquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:27 schreef Mday het volgende:
[..]
*phe is zojuist weer gedaald in tijn's omgdiekerelgaatD3spelenopmac-klassificatie*
D3 op macbook air? Whahahah dear gods mate
i quotequote:Op woensdag 20 juli 2011 12:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
DII ging prima op de eerste macbook, graphic whores
2000, phe. je refereert naar een game van ELF jaar geleden.quote:Diablo II was one of the most popular games of 2000.[2]
Macbook of iBook? Eerste Macbook kwam in 2006 dus dan mag ik wel hopen dat die een game uit 2000 kan draaienquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
DII ging prima op de eerste macbook, graphic whores
2002 natuurlijk: LoD.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:32 schreef Mday het volgende:
[..]
i quote
[..]
2000, phe. je refereert naar een game van ELF jaar geleden.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
2002 natuurlijk: LoD.
Die niet veeleisend is, that's the point. Het is geen prrrprrrprrrrr Battlefield 3.
Daar ga ik vanuit. 4GB aan RAM En geen idee hoe die crappy Intelvideokaart zich verhoudt tegen die crappy kaarten die ze daar noemen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:52 schreef Tain het volgende:
Maar Pheno, als de nieuwe Air voldoet aan de requirements van Starcraft 2 dan moet Diablo 3 ook wel gaan lukken:
http://us.blizzard.com/su(...)n_US&articleId=26242
Tering... nooit een keer vrijgenomen of gewoon veel overgewerkt?quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:07 schreef wc-eend het volgende:
lol... me ma zit nu bij een zitting van een rechtszaak.. wordt ze gebeld door haar werkgever dat ze daarna niet meer naar het kantoor mag komen... ze heeft namelijk nog 700 overuren en zo'n 600 vakantie-uren staan
Dan kunnen ze er iedergeval 2 afschrappen
Ah, die kan even vrij nemenquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:07 schreef wc-eend het volgende:
lol... me ma zit nu bij een zitting van een rechtszaak.. wordt ze gebeld door haar werkgever dat ze daarna niet meer naar het kantoor mag komen... ze heeft namelijk nog 700 overuren en zo'n 600 vakantie-uren staan
Dan kunnen ze er iedergeval 2 afschrappen
als TBS'er ontsnappen ofzoquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:11 schreef wc-eend het volgende:
Veel overwerken vooral... ze werkt voor justitie en dan heeft ze ook wel eens in het weekend telefoondienst als er Tbs'ers ontsnappen ofzo... dat tikt natuurlijk wel aan
Geen idee wat ze er mee doet of magquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:13 schreef Mday het volgende:
[..]
als TBS'er ontsnappen ofzo+1 voor casual mention
maar kun je die niet uitbetaald krijgen ofzo
Kan ze die niet doneren aan TBS'ers, dan hebben die ook wat langer dan weekendverlof.quote:
Alleen online via de app storequote:Op woensdag 20 juli 2011 13:21 schreef SuperFruitig het volgende:
PHEEN
Waar haal ik Lion?
Ik wil eigenlijk een kekke cd-versie, kan dat niet? Of bestel je dat via de store? of wat?
OMG OMG OMG LEEEUWWWW
App Store, maar die zijn ze ook aan het updaten. They are teasing. EN er is nog een upgrade for free actie.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:21 schreef SuperFruitig het volgende:
PHEEN
Waar haal ik Lion?
Ik wil eigenlijk een kekke cd-versie, kan dat niet? Of bestel je dat via de store? of wat?
OMG OMG OMG LEEEUWWWW
Is er iets aan?quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:15 schreef lkb9000 het volgende:
Even 4 Family Guy Online characters aangemaakt
Ja ik heb geen nieuwe bak gekocht laatst.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
App Store, maar die zijn ze ook aan het updaten. They are teasing. EN er is nog een upgrade for free actie.
http://www.apple.com/macosx/uptodate/
AppStore is da bomb. Al is er een bootdisk te maken, geloof ik. EN dan kun je clean installen. Hoesjesquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:27 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ja ik heb geen nieuwe bak gekocht laatst.
Maar hebben ze geen datum vrijgegeven? Ik ga namelijk niet de hele dag die site refreshen
Ik bestel hem wel in de retail -_-''
edit: er is geen retail versie? Ik wil godverdomme een cd en een hoesje en shit. De fuque.
Kun je geen Clean install doen? Dat overzetten met SL was ook zo'n uberdrama, dat moest ook fresh.
FFFUuuu
Je OS zelf op schijf moeten brandenquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
AppStore is da bomb. Al is er een bootdisk te maken, geloof ik. EN dan kun je clean installen. Hoesjes
Time machine, dus wie heeft er nog een brander nodigquote:
Dan heb je nog steeds geen Clean Install toch?quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Time machine, dus wie heeft er nog een brander nodig
Je kan nu niets meer doen dan een character aanmaken, maar ik denk dat het wel grappig kan wordenquote:
Ja ffuuuuuquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
AppStore is da bomb. Al is er een bootdisk te maken, geloof ik. EN dan kun je clean installen. Hoesjes
Als ik de bootimage daar op heb staan toch wel? Echt, ik heb in geen jaren een brander aangeraakt. Ik zou niet weten wat ik er mee moet branden. EiIgenlijk alles nog naar SSD veranderen, draaiende onderdelen zijn zo 20ste eeuw. Ik heb dan alleen minimaal 2x 2 tera nodig en dat is nog wat prijzigquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Dan heb je nog steeds geen Clean Install toch?
Heb Time Capsule/Time Machine nog nooit gebruikt dus geen idee en alles wat ik nu Google zegt dat je eerst moet booten vanaf USB/CD en daarna pas je Time Machine backup terug kan zetten.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik de bootimage daar op heb staan toch wel? Echt, ik heb in geen jaren een brander aangeraakt. Ik zou niet weten wat ik er mee moet branden. EiIgenlijk alles nog naar SSD veranderen, draaiende onderdelen zijn zo 20ste eeuw. Ik heb dan alleen minimaal 2x 2 tera nodig en dat is nog wat prijzig
Als je al een MBP en een ipad hebt is een MBA ook vrij nutteloosquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:13 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga de air niet kopen alhoewelhij wel erg mooi is, ik heb liever mijn pro
Moet zeggen dat de ipad2 wel bevalt maar heb pas 1 dag dus npg niet super veel getest
Ik gebruik de 1 ook nog steeds. Gadgetsquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:13 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga de air niet kopen alhoewelhij wel erg mooi is, ik heb liever mijn pro
Moet zeggen dat de ipad2 wel bevalt maar heb pas 1 dag dus npg niet super veel getest
De ipad is eigenlijk van mijn werk, ik mag hem nu drie weken om te testen of het voor mij wat isquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:15 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Als je al een MBP en een ipad hebt is een MBA ook vrij nutteloos
Gadgetsquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik gebruik de 1 ook nog steeds. Gadgets
Mja ik heb een 13" MBP dus gewicht is niet echt een issue voor mij.. de 13" Air heeft wel een hogere resolutie dan een 13" Pro.. wtf is that about?quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
De ipad is eigenlijk van mijn werk, ik mag hem nu drie weken om te testen of het voor mij wat is
Mijn mbpro is top, maar als ik een rotdag heb kan hij wel te zwaar zijn, dus ik kijk nu of ik mbpro doe icm ipad zodat het lichter is of mbpro weg en dan mbair
Maar ik hou liever mij mbprotje
Nee, gewoon in SL een bootimage maken (op USB, CD of zetten) en bij booten kiezen om niet van schijf te booten?quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:29 schreef Fallen het volgende:
OSX Lion clean installen is dus eerst een Clean Install van Snow Leopard, daarna Lion.
OMG!![]()
![]()
Laat dan maar... Dan wacht ik wel tot er updates zijn.
Asus EEE transformer!quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
De ipad is eigenlijk van mijn werk, ik mag hem nu drie weken om te testen of het voor mij wat is
Mijn mbpro is top, maar als ik een rotdag heb kan hij wel te zwaar zijn, dus ik kijk nu of ik mbpro doe icm ipad zodat het lichter is of mbpro weg en dan mbair
Maar ik hou liever mij mbprotje
Met die videokaart kan je Starcraft 2 op alles low wel spelenquote:
* Pheno sells kidneyquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Met die videokaart kan je Starcraft 2 op alles low wel spelen
http://www.notebookcheck.(...)olution.43710.0.html
Wat is het?quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:51 schreef Wessiej het volgende:
HOLY SHIT, download allen Bastion svp. dank.
Om te beginnen, dit:quote:
Dat was toch de game die je gratis kreeg als je alle summer deals kocht?quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:51 schreef Wessiej het volgende:
Zal vanavond eens kijken, gaat lastig op werk.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:57 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Om te beginnen, dit:
Maar die manier hoe je de wereld ''maakt'' en dat letterlijk alles wat je doet wordt verteld door een verteller is echt geniaal. echt geniaal.
Nenquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat was toch de game die je gratis kreeg als je alle summer deals kocht?
oh.. thanks!quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, gewoon in SL een bootimage maken (op USB, CD of zetten) en bij booten kiezen om niet van schijf te booten?
http://www.informationwee(...)desktop-os/231002151
Lijkt me een stukje sneller dan jouw ideeIk ga in ieder geval een van de macbooks zou updaten, daar heeft het nog wel nut op. De ander gaat niet zo heel blij zijn met Lion, dat was ie al niet met SL.
Xbox zeker. Nein.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:51 schreef Wessiej het volgende:
*high five*quote:
quote:
Ik heb al jaren geen pc meer aangeraakt om te gamen, ik ben een gelukkig mens.quote:
god wat vernieuwend om te weten. dat wist ik ECHT nietquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen pc meer aangeraakt om te gamen, ik ben een gelukkig mens.
Ik heb gister nog een hele leeuw gegeten!quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:07 schreef Mday het volgende:
[..]
god wat vernieuwend om te weten. dat wist ik ECHT niet
OMGAWDS IK HEB NOG NOOIT EEN LEEUW GEDOWNLOAD
quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb gister nog een hele leeuw gegeten!
Daar gaat de geloofwaardigheid van de seriequote:Op woensdag 20 juli 2011 14:11 schreef Cliffy het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)e-in-game-of-thrones
Ik voorzie een tenenkrommend interview in DWDD waar van Nieuwkerk weer eens geen idee heeft waar ie over praat...
http://hints.macworld.com/article.php?story=20090913140023382quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:09 schreef Cliffy het volgende:
HAAT
backup van mn itunes library gaat natuurlijk niet op een ntfs schijf
Als ik haar was zou ik ook blij zijn om een rol te krijgen in die serie! Leuk voor dr juist.. En hoe kan een minder bekende actrice ooit bekender worden als ze nooit een rol krijgt in een goede serie? De meeste acteurs beginnen onderaan de ladder...quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:10 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Daar gaat de geloofwaardigheid van de serie
Een derderangs nederlandse actrice in een top-serieHet seizoen eindigde al suf, nu kan het voor mij helemaal de tering krijgen
Heeft ze goed geregeld in ieder geval. Als het alle nerdjes mee zit, wordt ze goed genomen in de serie, hebben we nog iets leuks om naar te kijken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:10 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Daar gaat de geloofwaardigheid van de serie
Een derderangs nederlandse actrice in een top-serieHet seizoen eindigde al suf, nu kan het voor mij helemaal de tering krijgen
Ik weet t nog niet zo Shar.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als ik haar was zou ik ook blij zijn om een rol te krijgen in die serie! Leuk voor dr juist.. En hoe kan een minder bekende actrice ooit bekender worden als ze nooit een rol krijgt in een goede serie? De meeste acteurs beginnen onderaan de ladder...
Ik vind de final juist tof!
Famke Janssenquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:26 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik weet t nog niet zo Shar.
Noem me één Nederlandse acteur/actrice die geloofwaardig overkomt in een niet-Nederlandse film.
Rutger Hauerquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:26 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Noem me één Nederlandse acteur/actrice die geloofwaardig overkomt in een niet-Nederlandse film.
Als een het slecht doet betekend toch niet dat alle nederlanders t slecht doen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:26 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dat kan niet door PostNL zijn bezorgdquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:36 schreef Nebo het volgende:
PHENO! De nieuwe Air en OSX Lion in the houseEven Lion binnenhalen.
Nee, nooit gehad.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:44 schreef Nebo het volgende:
En had die Air voorheen niet ook een 15"? Ik zie nu alleen een 11" en een 13"
Dat was de normale Macbook en die lijn is eruit gehaald.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:44 schreef Nebo het volgende:
En had die Air voorheen niet ook een 15"? Ik zie nu alleen een 11" en een 13"
Ook die was altijd 13.3 inch.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:52 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat was de normale Macbook en die lijn is eruit gehaald.
het eerste wat ik deed was de hele meuk uitzettenquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:35 schreef Nebo het volgende:
Ik raak helemaal opgewonden van die nieuwe touchpad mogelijkheden.
Ik heb het op de E3 gespeeld, maar kon mij niet zo boeien eigenlijk... Die verteller is leuk gedaan en het opbouwen van het level is leuk gedaan, maar de gameplay zelf is niet bijzonder.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:51 schreef Wessiej het volgende:
Jij enig idee hoe je apps moet toevoegen aan de launchpad? Hij zou automagisch alles toevoegen maar er staat een hele hoop niet in dat ik er wel in wil hebbenquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:50 schreef Mday het volgende:
[..]
het eerste wat ik deed was de hele meuk uitzetten
Dat heb ik dus ook, alleen het fruit erin vind ik lekkerquote:Op woensdag 20 juli 2011 09:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van ijs..
Eigenlijk eet ik alleen waterijsjes.
Je weet het.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:24 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, alleen het fruit erin vind ik lekker
jarig? jeuj nog iemand op Borderlands co-op mee te spelenquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:59 schreef wc-eend het volgende:
*jeej* verjaardagcadeautjes gekregen...
Borderlands GOTY en L.A. Noire en dikke fantasyboeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |